Kuolo kirjoitti:Hyvät keskustelut teillä
Ei kai tääkään nyt ihan noin mustavalkoista ole (no pun intended). Tottakai maahanmuutto täytyy pystyä kritisoimaan ihan samalla tavalla kun mitä muutakin ilman, että kritisoijaa aletaan heti syyttelemään ja mustamaalaamaan perusteetta.

Pascal Lemoix kirjoitti:Kekkosen aikaan oli kuitenkin kaikki paremmin.

L-S kirjoitti:Asiasta toiseen: mun käy Nokiaa vähän sääliksi.![]()
Tänä aamuna radiouutisia kuunnellessakin tuli mieleen, että ei se helppoa ole ja kovat on paineet. Paijaukset siis Nokialle:![]()

Walker kirjoitti:L-S kirjoitti:Asiasta toiseen: mun käy Nokiaa vähän sääliksi.![]()
Tänä aamuna radiouutisia kuunnellessakin tuli mieleen, että ei se helppoa ole ja kovat on paineet. Paijaukset siis Nokialle:![]()
Alustavasti näyttää siltä että Applen päivitysbluffi meni läpi toistamiseen
Olivat sentään saneet tuotteen valmiiksi, julkaisupäivät ja hinnat määritettyä.
Mutta taitaa olla niin kuten Enbuske twiittasi Nokiasta "Vaikka itse Jeesus Kristus esittelisi
Nokian puhelinuutuudet ja bileissä esiintyisi aito Elvis, mikään ei tunnu markkinoille riittävän"

Mun mielestä se viestittää lähinnä: "Sinä olet alkoholisti. Kaikki alkoholin käyttö on alkoholismia. Älä tee lapsestasikin alkoholistia."

päivänpolttaja kirjoitti:"Helpolla ja ansiotta saatu laiskistaa. Seurauksena on tyytymättömyys ja tyhjyyden tunne. Älä anna nuorelle liikaa rahaa, tavaraa tai herkkuja. Se opettaa ajattelemaan, että kaikki aina vain tulee jostain automaattisesti. Jos nuori omaksuu tällaisen asenteen, hän ei ehkä opi hankkimaan elantoaan työllä."[/i]
Eivät välttämättä syrjäytyneiden nuorten vanhemmat nyt ihan ole niitä, joilla nyt kaikkein ensimmäisenä on antaa lapsilleen ilmaista rahaa.

Mikä ettei asian voisi näinkin nähdä. Kyllähän niitä ongelmia varmasti silläkin saralla on. Pascal Lemoix kirjoitti:Jos menestyminen olisi enemmän sitä, että on varaa auttaa muita, niin se olisi hyvä alku.
Ensinnäkin, kuka valittaa johonkin kaupungille kutovista mummeleista? Ymmärtäisin jos ne kerjäisi tai musisioisivat kovaan ääneen mutta kutovan mummon ei vaan luulisi ketään häiritsevän. Malmilla taitaa olla eri standardit tai jotain, koska itse joskus asuin siellä ja olisin ollut haltioissani, jos olisin nähnyt siellä jotain lähellekään noin herttaista kuin nuo mummelit!Emilia kirjoitti:Tiättekö. Mä en nyt vaan pysty käsittää tätä juttua Malmin mummeleista.
Linkki: [url=http://www.hs.fi/kotimaa/Helsinki+aikoo+häätää+kutojamummot+Malmilta/a1351224847692]Helsinki aikoo häätää kutojamummot Malmilta[/url]
Oikeesti?!Ensinnäkin, kuka valittaa johonkin kaupungille kutovista mummeleista? Ymmärtäisin jos ne kerjäisi tai musisioisivat kovaan ääneen mutta kutovan mummon ei vaan luulisi ketään häiritsevän. Malmilla taitaa olla eri standardit tai jotain, koska itse joskus asuin siellä ja olisin ollut haltioissani, jos olisin nähnyt siellä jotain lähellekään noin herttaista kuin nuo mummelit!
Toiseksi, mitä sitten jos joskus saavat jonkun kutimen kaupaksi. Eivät haastattelujen perusteella kuitenkaan kovin hyvin leiville lyö tuo harrastus. Eivätkä ymmärtääkseni tuputa tuotteita ohikulkijoille, joten haittaakaan tuosta ei koitune yhtään kellekään.
Nyt oikeesti...
perkeleen ääät tossa linkissä..
(Edit: Tai sitten en korjannut. En kyllä tiedä, mikä tuossa on vikana.
)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa