Minä olen toisinaan miettinyt näitä julkkisten seurustelusysteemejä (jep, nykyajan suolalaivoksilla on aivan liian paljon vapaa-aikaa).
Itse en tietenkään ole koskaan kokenut ihmissuhteen ihanuutta ja kurjuutta, joten voi olla että heittelen ihan tyhmiä, ja saatte korjata kun alkaa mennä ihan mönkään, mutta eikös kaikissa ihmissuhteissa ole ala- ja ylämäkiä? Esimerkiksi sellaisia pikkuriitoja tai vähän isompia mielipide-eroja, jonka jälkeen sitten murjotetaan ehkä hiukan aikaa ja voipi olla että hiljaisuus voi olla korvinkuultavaa.
Mutta kuitenkin jossain vaiheessa, aika nopeasti todennäköisesti, tullaan taas järkiin ja ymmärretään samalla hetkellä että onhan tuo toinen idiootti, mutta ainakin se on oma rakas idiootti, ja hammastahnatuubin puristamiskohdan oikeellisuus on aika pientä universumin mittakaavassa.
Ja sitten ollaan taas niin
Julkkiksilla kuitenkin homma menee eri tahtiin. Jos vaikka tänään pikkaisen ollaan myrtseinä toisilleen, niin se ehtii vasta huomisen aamulehteen, jolloin julkkikset ovat oikeasti varmaan jo sopineet koko jutun. Lisäksi ylihuomisen lehdessä pitää olla arvailuja parisuhteen kestosta, ja sitä seuraavana päivänä jompikumpi on ihan pakko bongata jonkun toisen kanssa, olkoon sitten vaikka vanha koulukaveri tai tuttu.
Mielestäni (olkoonkin mielestäni jossain määrin julkkis-tyrkky, niin eihän noita ilta-päivälehtiä ilman Aitolehteä voitaisi tehdä) nyt on käynyt niin, että Aitolehti suuttui Eerikäiselle (hell hath no fury like woman scorned), ja teki riidasta julkisen.
Kuitenkin tietyn harkinta-ajan jälkeen kun kaikki oletusarvot palasivat ennalleen, tajuttiin mitä oli tapahtumassa ja nyt ollaan taas yhdessä.
Ja julkkisten ja lööpeistä elävien julkaisujen epäpyhä allianssi on ja voi hyvin

"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -