) , mutta eihän se sama juttu ollut ollenkaan. Töissä oli hiljaista välillä. :seliseli:
) ,

En tajunnut ollenkaan, hetki sitten ilmoitusta-ketjuun joristessa heräsin, jeje!

Mr. Smith kirjoitti:Outoa. Ensimmäinen reaktio minullakin oli kuin vanha, kauan kadoksissa ollut ystävä olisi tullut takaisin.
Sen jälkeen kuitenkin iski pieni pettymys, kun oletuksena tuossa ovat urheilu-uutiset. Ne kun eivät ole lähellekään yhtä viihdyttäviä kuin älyttömät hömppäuutiset.marenkienkeli kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Outoa. Ensimmäinen reaktio minullakin oli kuin vanha, kauan kadoksissa ollut ystävä olisi tullut takaisin.Sen jälkeen kuitenkin iski pieni pettymys, kun oletuksena tuossa ovat urheilu-uutiset. Ne kun eivät ole lähellekään yhtä viihdyttäviä kuin älyttömät hömppäuutiset.

Mr. Smith kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Outoa. Ensimmäinen reaktio minullakin oli kuin vanha, kauan kadoksissa ollut ystävä olisi tullut takaisin.Sen jälkeen kuitenkin iski pieni pettymys, kun oletuksena tuossa ovat urheilu-uutiset. Ne kun eivät ole lähellekään yhtä viihdyttäviä kuin älyttömät hömppäuutiset.
Klikkaa Viihde-nappulaa bannerissa, niin johan alkaa hömppää pukkaamaan
Toisaalta hyvä, ettei hömppäuutiset näy. Eipähän näy BB-spoilerit sun muut (, vaikka olen kylläkin katsonut vain yhden jakson BB:tä, joten mun kannaltani se on se ja sama).

shaana kirjoitti:Mulle tuli siitä Räkän auton elektroniikan toimimattomuudesta heti mieleen, ettei sen popit, niiQ subit ja nää tiäXte, skulaa ihan oikein.

marenkienkeli kirjoitti:"Kylie Minogue: Pitäisi ehkä ryhtyä lesboksi"
Juu. Niinhän se tosiaan onnistuu, että tuosta noin vain ryhdytään heterosta lesboksi.

Melko tehokasta peliaikaa...Shay kirjoitti:Bulgaria hävisi Slovakialle niukasti 82-0 naisten lätkässä
Toimittajaakin tainnut vähän huvittaa.sybe kirjoitti:Tälle herralle on pakko nostaa hattua
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutin ... id=1584330
ilmeisesti viimeistä kautta pelailee.Huima saavutus,kun laji huomioidaan.

Ei se kyllä suloinenkaan ollu.
Neandertaliotsainen tyttövauva 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa