Eilen sitä tuli muutaman kuuron verran kunnolla ja lumi jäi hetkeksi maahan. Illalla vielä jatkui ja lisäksi tuli rakeita. Aamulla maa oli kuulemma ollut paikoin valkoinen ja tänään lunta on tullut pitkin päivää. Nyt aurinko yrittää pilkistellä.

Nyt onneksi sataa, ja taisi vähän jyrähdelläkin jossain vaiheessa, huomenna vois olla aurinkoinen ja vähän tuulisempi sää. Ei mua kiinnosta olla todistamassa jotain kesän lämpöennätystä. 

Se saa mun kropan aina aivan hyytelöksi.

Sunnuntai-iltana täällä Pohjanmaalla oli jo aika ihana sää. Lyhyt hihainen ja caprit olivat oivallinen asuste grillatessa. Muuten kyllä villasukat ovat olleet tarpeelliset.
Ensi viikoksi on ilmeisesti kuitenkin lupailtu parempaa säätä.
Ei pitäisi kirjoitella tänne, kun on juonut.
Siis lauantai-ilta oli lämmin. Enhän mä sunnuntai-illan säästä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä voinut tietää. 

. Istun aurinkoisella säällä aina varjossa, jos vaan mahdollista ja istun kyllä tästä lähtienkin. Aurinko on pahasta.

. Pitänee käpertyä peiton alle lukemaan kirjaa ja juomaan teetä. Jos se vaikka siitä vähän helpottaisi.
Sippura kirjoitti:Tänne luvattiin jo eiliselle/yölle sadetta ja ukkosta, mutta pientä tihutusta lukuunottamatta
mitään ei ole tapahtunut. Saisi jo jyristellä ja salamoida oikein kunnolla, ulkona on niin ou-
to ja ahdistava ilma ettei mitään järkeä.
Tänäänkin piti olla hirmuisia myrskyjä, mutta ei se siltä vaikuta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa