Puhutaan säästä!

Re: Puhutaan säästä!

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 11 Touko 2009 17:46

No, onneksi tänään on satanut niin osa pölystä on laskeutunut. Tänään olisin halunnut pitää töissä tauon ja mennä pihalle katsomaan, kun ukkosti. Jollain kierolla tavalla se on vain niin kiehtovaa, vaikka normaalisti pikkuisen (siis ihan pikkuisen vain) ukkosta pelkäänkin.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kaarina » La 06 Kesä 2009 16:01

Ivalossa tulee lunta. :epäilevä: Eilen sitä tuli muutaman kuuron verran kunnolla ja lumi jäi hetkeksi maahan. Illalla vielä jatkui ja lisäksi tuli rakeita. Aamulla maa oli kuulemma ollut paikoin valkoinen ja tänään lunta on tullut pitkin päivää. Nyt aurinko yrittää pilkistellä.

Miten se menikään, Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen? :jaaha:
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja dena » La 06 Kesä 2009 22:00

No ei se varmasti ollu kaukana tääl etelämmässäkään. Aamulla seittemän aikaan kun töistä lähin ni ei voinu olla montaa astetta lämpöä. Tumput joutu kätösiin laittamaan kun fillaroi. Pipoa tuli ikävä. Ilmaston lämpeneminen my ääs.
Piece my häpiness Squirrels.
dena

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 07 Kesä 2009 19:49

Täällä puotti tänään pienen raekuuron. Muuten ihan ok sää.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 08 Kesä 2009 17:31

Mä olin äsken koiraa ulkoiluttamassa t-paidassa. Aavistuksen verran viileältä tuntui alkumatkasta, mutta kyllä siellä silti tarkeni. Ehkä tämä tästä vielä kesäksi muuttuu! :viileä:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 08 Kesä 2009 19:39

Täällä reissussa on hikoiltu 30 asteessa ja kärytetty nahkaa. Himpun verran liikaa mun makuun, mutta ei varmaan passaa valittaa, kun tietää millaista kotipuolessa on ollut. :p
Fantsu

ViestiKirjoittaja urakka » To 11 Kesä 2009 20:06

Tänään oli ihan uskomattoman tukala sää. Lämpöä vähän päälle parikymmentä astetta, ja suhteellinen kosteus varmaan sata. Kuuma ja hautova ilma, aamulla tiputti välillä vesikuuron, ja aurinkoisissa paikoissa pyörätiet höyrysi. Ei puhettakaan että pitkähihaista- tai lahkeista olisi pystynyt pitämään ku kaupungilla pyöri, ja kotiin päästessä oli pakko sännätä saman tien viileään suihkuun.

Sanokaa mitä sanotte, mutta tällaisina päivinä kaipaa kyllä aika paljon esim. tammikuuta. :hullu: Nyt onneksi sataa, ja taisi vähän jyrähdelläkin jossain vaiheessa, huomenna vois olla aurinkoinen ja vähän tuulisempi sää. Ei mua kiinnosta olla todistamassa jotain kesän lämpöennätystä. :epäilevä:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja skray » To 11 Kesä 2009 21:54

urakka on kokenut trooppisen sademetsäilmaston kotosuomessa. :virne:
Tollanen keli on kyllä ihan pepusta, ku hikoiluttaa vaikkei mitään olis tehnytkään. Hengittämisestäki tulee kuuma.

Täällä on vaan ollu auringotonta koko ajan, satanuki joka välissä, tuullu perkuleesti, niinku Vaasassa ei muka tuulis saakeli muutenki tarpeeks. :epäilevä:
Lomaki olis, mutta eihän tässä pääse ollenkaan lomafiiliksiin, ku joka päivä on ihan tyhmä sää.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 12 Kesä 2009 19:28

Ihmettelin aamulla, että kuinka ihmisellä voikaan olla niin vetämätön olo. :huoh:

Sit mää honasin että ukkosta on ilmassa. :lanppu: Se saa mun kropan aina aivan hyytelöksi.

Nyt ulkona tuulee aivan vimmatusti ja muutama tippa tuntuu välillä tipahtelevan. Nyt on olokin helpottunut kun sää pääsi estoistaan. :D
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Shay » La 20 Kesä 2009 19:05

Villapaita ja pitkät kalsarit ois ollu Juhannuksena ihan jees... :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 21 Kesä 2009 02:24

Ja villasuklat. :sydän: Sunnuntai-iltana täällä Pohjanmaalla oli jo aika ihana sää. Lyhyt hihainen ja caprit olivat oivallinen asuste grillatessa. Muuten kyllä villasukat ovat olleet tarpeelliset. :) Ensi viikoksi on ilmeisesti kuitenkin lupailtu parempaa säätä.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 22 Kesä 2009 19:34

:läps: Ei pitäisi kirjoitella tänne, kun on juonut. :epäilevä: Siis lauantai-ilta oli lämmin. Enhän mä sunnuntai-illan säästä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä voinut tietää. :jaaha:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 24 Kesä 2009 09:10

Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja friikkis » Ke 24 Kesä 2009 15:05

Helteet. Onneksi olen päivät töissä sisällä. Ja illalla ei jaksa tehdä muuta kuin tuijottaa seinää. Ei pääse ruskettumaan vahingossakaan, olen syksyllä oikein terveen kalpea. :epäilevä:

Noh, jos vielä viikonloppuna olisi kuuma, niin voisi grillailla itseään oikein kunnolla, terassilta käsin tietenkin.
friikkis

ViestiKirjoittaja damn » Ke 24 Kesä 2009 23:51

Tänään olin ensimmäistä kertaa tänä kesänä suoraan auringonpaisteessa. Kamala helle ja kaveri ei suostunut varjoon istumaan. Siispä paloin. :( . Istun aurinkoisella säällä aina varjossa, jos vaan mahdollista ja istun kyllä tästä lähtienkin. Aurinko on pahasta.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 25 Kesä 2009 01:28

Minäkin paloin jonkin verran, vaikka olin auringossa lähinnä työmatkoja kävellessä. UV:t niin korkealla, että se nappaa herkästi. Ajattelin suojavoidetta ennen lähtöä, mutta en laittanut. Oli kaulasta avonaisempi paita päällä, niin sellaisen kauluksen mentävän kolmion meni punertamaan... :hämillään:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja shaana » To 09 Heinä 2009 08:03

:o:

Joku kaatoi saavista vettä mun niskaan kun juoksin kotoa töihin aamulla. Ei siinä, huomasin hymyileväni taas itsekseni kun havaitsin,
että vesi on kuitenkin lämmintä. :superhymy:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Dnd » To 16 Heinä 2009 20:23

Äskön löi ukkonem tohon ihan lähelle ja sitten tuli voimalla rakeita. Nyt se muuttui takaisin vesisateeksi.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja friikkis » Pe 17 Heinä 2009 19:00

Tahtoo ukkosen tänne! Viime lauantaina oli sellainen mukava viiden tunnin ukkoskimara, istuskelin parvekkeella ja fiilistelin. Ei tullut ihan kohdalle, mutta kivasti jyrisi. Voisi tulla joskus yölläkin, voisi yrittää salaman kuvausta.
friikkis

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 20 Heinä 2009 14:22

Yleensä minä pidän lämpöisestä sateesta ja ukkosesta, mutta tämä päivä on ollut kertakaikkiaan masentava. Päivä ei ole lähtenyt kunnolla liikkeelle, kun aamusta saakka on ollut niin hämärää.

Muutenkin tämän päivän fiilis on ollut melko :huoh:. Pitänee käpertyä peiton alle lukemaan kirjaa ja juomaan teetä. Jos se vaikka siitä vähän helpottaisi.
Maija

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 20 Heinä 2009 14:55

Tänne luvattiin jo eiliselle/yölle sadetta ja ukkosta, mutta pientä tihutusta lukuunottamatta
mitään ei ole tapahtunut. Saisi jo jyristellä ja salamoida oikein kunnolla, ulkona on niin ou-
to ja ahdistava ilma ettei mitään järkeä. Periaatteessa siellä on kylmä, muttei kuitenkaan,
hiostavaa muttei kuitenkaan hellettäkään :friikki:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 20 Heinä 2009 15:22

Sippura kirjoitti:Tänne luvattiin jo eiliselle/yölle sadetta ja ukkosta, mutta pientä tihutusta lukuunottamatta
mitään ei ole tapahtunut. Saisi jo jyristellä ja salamoida oikein kunnolla, ulkona on niin ou-
to ja ahdistava ilma ettei mitään järkeä.

Sitä ukkosta odotettiin täälläkin koko ilta ja yö. :friikki: Tänäänkin piti olla hirmuisia myrskyjä, mutta ei se siltä vaikuta.
Inhottavan kostea ja painostava ilma. Ilma ei tunnu liikkuvan vaikka vähän tuuleekin.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja damn » Ma 20 Heinä 2009 15:53

Käväisin just kaupungilla ja ulkona on kamalan kosteaa ja hiostavaa. Olenkin miettinyt koko aamun miksi minulla meinaa olla migreeni ja ukkosestahan se johtuu. Tulisi vaan kunnon ukkonen, niin pääsisi tästäkin pahasta olosta eroon.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja heartless » Ma 20 Heinä 2009 15:54

Ukkonen tekisi kyllä nyt niin hyvää! Ilma on kyllä niin ahdistavan hiostava, ettei oo tosi. Tosin jos on mun tuurista kiinni, niin sitten alkaa sataa, kun kävelen töistä kotiin. :D
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 20 Heinä 2009 15:59

Meillä räiskähteli eilen salamoita, oli kova tuuli ja vettäkin tuli sopivasti. Edelleen on aika pilvistä, mutta maa on alkanut jo kuivamaan.
Fantsu

EdellinenSeuraava

Paluu Uutiset ja Sä