LazyBastard kirjoitti:Erotiikasta uusi Ylen lippulaiva?
Arkisin kakkosta viikonloppuna ykköstä
No, nyt oli kyllä niin harhaanjohtava otsikko, että huh huh. Ensin katoin, etta mitä v*dua.
LazyBastard kirjoitti:Erotiikasta uusi Ylen lippulaiva?
Dnd kirjoitti:LazyBastard kirjoitti:Erotiikasta uusi Ylen lippulaiva?
No, nyt oli kyllä niin harhaanjohtava otsikko, että huh huh. Ensin katoin, etta mitä v*dua.

Miksei vaihteeksi vaikka jotakuta KD:n vanhoillista vaihteeksi naruteta jostain synninteosta, tai vielä parempaa uskosta evoluutioteoriaan (sehän on selkeää saatanan työtä maan päällä). Tai jos vaikka joku RKP:n edustaja kannattaisi pakkoruotsin lopettamista 

Hetkenä minä hyvänsä.
Suomestakin löytyy tavatoman vanhoja rakennuksia. Nykyään talot eivät sitten kestä montaa kymmentä vuotta, kun jo vaaditaan suuria remontteja. Ja taas niin perkeleen edulliseksi menee että naurattaa. Tämä ei koske pelkästään puupintaa, vaan rappauksetkin saa kätevästi alas muovimaalia sivelemällä. Periaatteessa kaikki on hyvin niin kauan, kun kaikki maalin lähistöllä olevat asiat ovat aivan kuivia. Ikuisesti. Vettä ei sada taivaalta, vesiputket ja sensellaiset eivät ikinä vuoda, vettä ei lennä lattialle, kosteutta tihkuvia kasveja ei ole lähistöllä...
Tämä nyt oli asiaan liittyen erittäin Kaila pitoista tekstiä. Tuhannen viestin kunniaksi repesin. 

Lyyra kirjoitti:"Otat sä naiselta pataan?"
Siis miten tommonen tyyppi on päässy hätäkeskukseen töihin?

Parisuhde ja parisuhdeväkivaltahan on justiinsa niin yksinkertasta muutenkin 
Kuolo kirjoitti:Että pitäs sitten lyyä takasin jos kerran fyysisesti siihen on kykenevä?Parisuhde ja parisuhdeväkivaltahan on justiinsa niin yksinkertasta muutenkin
Jännä juttu tossa noin muutenkin, että hätäkeskuspäivystäjähän epäsuorasti kehottaa vastaamaan väkivaltaan väkivallalla.
En tiiä. On outo juttu miten asenteet on näinkin tiukassa jopa tämmösissä ammattiryhmissä. Muutenkin miuta näissä aina vähän kummastuttaa se miten vahvasti sukupuolet erotellaan vaikka kuinka pitäs olla 2000-luku ja tasa-arvon ajat. Luulis että ihmisiä tässä ollaan kaikki mutta mie voisin vaikka veikata, että jopa turvakotiin hakeutuva mies laitetaan erilleen muista asiakkaista.

Lyyra kirjoitti:kun luin, että RAY oli yrittäny rahoittaa tutkimusta miesten kokemasta parisuhdeväkivallasta, mutta heti kun naisjärjestöt oli saanu vihiä asiasta, ne oli nostanu semmosen valitusryöpyn, että hanke oli torpedoitunut täysin.
Lyyra kirjoitti:Just tämmösen perseilyn takia oon vierastanu feminismiä koko ikäni, vaikka nainen oonkin. Tasa-arvo pitää olla kaikkien sukupuolten tasa-arvoa toisiin nähden.

Lyyra kirjoitti: "Kun Ensi-ja turvakotienliitto halusi taannoin teettää tutkimuksen Raha-automaattiyhdistyksen rahoilla tutkimuksen naisten väkivaltaisuudesta, poliittiset naisjärjestöt kirjelmöivät asiasta RAY:hyn ja vesittivät tutkimuksen."
Shay kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Just tämmösen perseilyn takia oon vierastanu feminismiä koko ikäni, vaikka nainen oonkin. Tasa-arvo pitää olla kaikkien sukupuolten tasa-arvoa toisiin nähden.
Aamen.
LazyBastard kirjoitti:Shay kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Just tämmösen perseilyn takia oon vierastanu feminismiä koko ikäni, vaikka nainen oonkin. Tasa-arvo pitää olla kaikkien sukupuolten tasa-arvoa toisiin nähden.
Aamen.
Sinänsä jännä, koska feminismi aatteena kyllä määritty ihan sanakirjamääritelmänsä mukaisesti nimenomaan siihen, että sukupuolten tulisi olla tasa-arvoiset. Kyllä minä voin ainakin sitä kannattaa.
Toki sitten feminisminkin piiristä löytyy kaikenlaista hiihtäjää.
) -
Myöskin sanan tasa-arvoista imagoa ryvettää feminismi-sovinismi -vastakkainasettelu, josta tulee 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa