Pari viikkoa sitten ei ollut yhtään lunta ja sitten viime viikolla kun olin nauttimassa Rovaniemen lumista ja jäätävästä pakkasesta, tänne eteläänkin oli tullut kaikkea epämääräistä maahan, niin että nyt on kaikki kulkureitit jäistä muhkuraa, ihan kuin kynnetty pelto, jonka päälle on vielä satanut lunta. Alkuviikosta oli pakkasta ja kevyt lumi oli liukasta, ja nyt se päällimmäinen kerros alkaa jo lämpötilan kohottua lähennellä sohjoa, jolloin on edelleen liukasta. 

Toki välillä voisi sataa, mutta mieluiten vain öisin.

Viideltä heräsin taas siihen että on kuuma. Nukuin parvekkeella kaikki lasitukset auki, ilman peittoja, joten periaatteessa siinä sitä makoiltiin ihan vaan taivaan alla. Meidän korkeudella ei ole edes itikoita, joten aika rauhassa sai makata. Sisällä sitten olikin yks pätsihelvetti kun kävin vessassa.

L-S kirjoitti:Älkää pelätkö, mun toive vähäsateisesta ja lämpimästä kesästä tuskin toteutuu.![]()
Kieltämättä nyt on niin paljon siitepölyä, että tällainen lievästi allerginenkin saa oireita, mutta koska mun allergia on lievä, eivät ne oireet ole kuitenkaan kovin pahoja ja pysyvät kurissa lääkkeillä, joten en valita siitäkään.

Ja kylminä päivinä ei nukkumaan mennessä meinaa saada millään jalkoja lämmitetyksi niin, että saisi unta.)

Mutta tänään taas tuulee ja kämppä on ihanan "viileä".
)

) kun vielä kerrankin kuulen "nautitaan nyt kun on lämmintä" -fraasin (jokin toinen muoto yhtä raivostuttava) 
Nojoo, kiitti, hiton hyvä neuvo
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa