Suklaa <3

Re: Suklaa <3

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 11 Tammi 2010 00:12

Ostimme ennen joulua täältä ostettua luomusuklaata. Maistoimme sekä maitosuklaata, että tummaa suklaata. Tumma suklaa oli kahvin kanssa ihan kiva lisä, mutta maitosuklaa oli liian sokerista. Vielä sokerisempaa kuin Maraboun tuotteet, mitkä ovat jo mielestäni sokerisempia kuin Fazerin suklaat. Plussana näille voin kuitenkin sanoa, että eipähän tehnyt yhden palan jälkeen yhtään mieli suklaata :virne:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 06 Kesä 2012 11:06

Olen syönyt viime aikoina yllättävän paljon tummaa suklaata - koska Mieheke tykkää siitä kovasti ja joskus tulee kinuttua pala hänen levystään. :tilt: Suosikkien joukkoon on noussut Fazerin 70% suklaa, jossa on kaakaopavun paloja. :kuola: Paria hyvää suklaata tuli myös ostettua Lidlistä, kun siellä viimeksi kävin ostoksilla. Oli hyvää valkosuklaata ja hasselpähkinämaitosuklaata. Kokokin oli kiva: 100 g.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 23 Helmi 2013 17:23

Oijjoi.

Sain postcrossingin foorumilla osallistumani suklaahipan kautta aivan kuolattavan hyvää tummaa suklaata.

Kuva

Jos joku on menossa/tulossa/mitä ikinä Ukrainaan, niin tätä voin suositella!
:kuola:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 09 Maalis 2013 17:06

Milkan riisisuklaata söin levyllisen ja totesin sen olevan parempaa kuin keltaiseen kääritty Sun Rice. Muitakin Milkoja vois siis testata. :tilt:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja skray » Su 10 Maalis 2013 11:42

Mä oon Saksassa syöny Milkaa ja se on hyvää. Pidän varsinkin siitä versiosta, jossa on läikkiä valkosuklaasta. Onko sitäkin myynnissä? En oo kerenny katsoa niitä levyjä sen enempää, kun oon kaupassa käynyt. Olispa sitäkin. :kuola:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 18 Huhti 2013 12:28

puolikarkea kirjoitti:Milkan riisisuklaata söin levyllisen ja totesin sen olevan parempaa kuin keltaiseen kääritty Sun Rice. Muitakin Milkoja vois siis testata. :tilt:

Me syötiin sitä popcorn-suklaata Nugatin torppakekkereissä, eikä se kyllä ollut riisisuklaata :huoh:
Pitäisikin taas raahautua Brunbergille riisisuklaan ja vadelmatryffelin perässä :hullu:

Siihen asti hippailen suklaahippaa pc-foorumilla.

Odottamani paketti Venäjältä saapui ja siellä oli tämmöistä:
Kuva

:kuola:

En tiedä mitä aivotoimintaa häiriöittävää ainetta tuossa oli, mutta koko levy meinasi mennä kerralla. Eikä se ole ollenkaan tapaistani. En ikinä syö levyllistä suklaata kerralla. Ukrainalaista parasta tummaa suklaatakin on vielä jäljellä (sain sitä ison levyllisen :tipahdus: ).

Venäläinen tumma suklaakin on ihan hyvää, mutta ei peittoa Unkarilaista.
Alenkaa en ole vielä maistanut ja sitten on jotain outoa täytesuklaata odottamassa maistajiaan :keijotäpinä:
Kibaya
Hörhökeijotar

Edellinen

Paluu Murkina