Subway!

Subway!

ViestiKirjoittaja theia » To 27 Marras 2014 15:49

Mun facebookissa tuli puhetta Subway-patongeista kun päivitin seuraavaa:

"Tänään kävi jotain todella outoa. :virne: Olin Subwayssä ja siinä mun edessä oli tuntematon nainen joka otti ihan täysin saman subin! :virne: sama koko, sama täyte (no joo se otti tuplajuuston), paahdettuna, samat kasvikset, samat kastikkeet! Tapasin siis Subwaykaksoseni! Tällaista mullistavaa tänään. :virne: "

Joten: miten syöt subisi?

Mulla ei tosin oo yhtä parasta vaan oon yleensä aika kokeilunhaluinen. Leipä on aina kokojyvä tai hunajakaura. Nyt tämä kaksossubi oli kanateriyaki hunajakauraan, paahto + juusto, kaikki kasvikset paitsi oliivit, hot louisiana + valkosipuli kastikkeet (ei mausteita/öljyjä).

Monesti kyllä otan pippurin tonne vielä mausteeksi mutta tällä kertaa en (ku ei se mun kaksonenkaan :virne:).

MMMM subi!
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

Re: Subway!

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » To 27 Marras 2014 19:02

Nyt on tullut taas pitkästä aikaa syötyä subia silloin tällöin, kun Pasilan asemalle tuli Subway. :tilt:

Mulla on aika pitkään ollut vakiosubi seuraavanlainen:
kokonainen parmesan-oregano (tai jos ei oo, niin hunaja-kaura)
paahtopaisti
tavisjuusto, aurajuusto ja paahto
kaikki kasvit
majoneesi + hot louisiana
kaikki mausteet

Mä oon ruuan suhteen muutenkin vähän kaikilla mausteilla -tyyppi :keijo:
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 28 Marras 2014 01:40

Subway-kaksonen :virne:

Mä en varmaan kovin usein kävisi Subissa, ellei sellaista olisi työpaikan lähellä, mutta koska on, se on helppo lounas.
Mä otan usein kokojyväleivän tai hunaja-kauraleivän, kanateriyakin tai kananrinnan, Southwest- tai hunajasinappi-kastikkeella (ennen otin majoneesia vaan, kunnes totesin sen tylsäksi), kasviksista suurimman osan paitsi jotain yleensä jätän pois sen mukaan miltä tuntuu, usein pois jää sipuli ja suolakurkku, jalapenoa otan joskus ja joskus en. :P Ei mausteita.
Pitäisi ehkä kokeilla enemmän vaihtoehtoja, vaikka jotain paahtopaistia juurikin. Lihapullasubia en halua kokeilla.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 28 Marras 2014 10:20

:kuola:

kokonainen parmesan-oregano
grillattu kananrinta
juusto ja paahto
kaikki kasvikset paitsi ei oliiveja, jalopenoja ja suolakurkkua
kevyt majoneesi
pippuri

Joskus voin hullutella ottamalla jalopenojakin. :virnei:

Mä olen niin iloinen ku tähän mein lähelle avautui Subway aiemmin tänä vuonna. Paljon mieluummin käyn siitä hakemassa valmissapuskaa kuin viereisestä Mäkistä. Ja ne laittaa aina välillä mainospostiakin ale-kuponkien muodossa, kelpaa. :virnu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja kmaria » Pe 28 Marras 2014 11:35

Mietin tässä, että en ole tainnut koskaan syödä mitään muuta subia kuin kananrintaa. Kymmenien kananrintasubien jälkeen voisi ehkä joskus kokeilla jotain toistakin vaihtoehtoa. :P

Vakiosubiini tulee lisäksi seuraavia:
leiväksi kokojyvä tai parmesan-oregano
juusto ja paahto
salaatti, kurkku, suolakurkku ja punasipuli
majoneesi
valkosipulimauste

Joskus sentään olen ottanut tuplajuuston, hurjaa! :virne:
kmaria

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 28 Marras 2014 18:03

Puolikas kokojyvä, juusto plus paahto.
Fiiliksen mukaan täyte, useimmiten kai kanateriyaki tai paahtopaisti.
Ei oliiveja eikä jalopenoja. Joskus jätän myös ne vihreät paparikat veke, koska ovat niin kitkeriä.
Soosiksi makeasipuli tai southwest.
Oreganoa ja pippuria.

En ole kovinkaan ahkera Subissa kävijä. En myöskään ole mitenkään erityisen subiuskollinen vaan otan usein fiiliksen mukaan täytteen. Toi leipä on oikeastaan ainoa, joka pysyy aina samana.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Pe 28 Marras 2014 18:58

Mä ja pari kaveria ollaan sit varmaan Subway-kolmoset, kun peräkkäin mennään jonossa ja eka latelee mitä ottaa ja toiset kaks sanoo "sama" "sama". :virne:

Mä otan aina kokonaisen hunajakauraleivän, kanateriyakilla. Juustoksi ihan vaan tavallista, joskus (useimmiten krapulassa) tuplajuustolla. Paahdettuna.
Kasviksista kaikki paitsi jalapenot ja oliivit, ei mausteita purkeista. Kastikkeeksi southwest ja joskus lisäksi vielä vähän majoneesia, jos oikein tekee mieli kastiketta.

:kuola:

Pitäiskin ehdottaa töissä, että lähettäis joku päivä Subiin lounaalle.. :raps:

Mä oon pari kertaa ottanu jotain muuta kuin tuota kanateriyakia, mutta oon tullut aika uskolliseksi tolle viime vuosina. Muistaakseni ekalla kerralla koskaan Subissa käydessäni otin tonnikalatäytteen, mutta se oli ihan hirveetä, koska ne pisti sitä tonnikalaa niin paljon siihen. Enkä tietenkään tilaamista jännittäessäni tajunnut sanoa, ettei tarvi laittaa niin paljon. Oon kerran myös testannut kinkkua tai kalkkunaa, en muista kumpaa se oli. Ihan tylsä leipä. Lihapullasubia en myöskään minä tilaisi, se vaikuttaa minusta liian oudolta. Mieheke tilaa taas aina lihapullatäytteellä, eli makunsa kullakin. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja theia » La 29 Marras 2014 11:59

Ah! Se uusi pepperjack-juusto on namia! Unohdin sen aloituksesta, koska se oli loppu Pasilan aseman subissa :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 30 Marras 2014 10:28

Harvakseltaan tulee Subwayssa käytyä syömässä, mutta silloin setti on seuraava

(yleensä) puolikas hunajakaura tai sesam
kanateryaki, juusto ja paahto
kaikki tuoreet kasvikset, joskus pois punasipuli, joskus lisäksi jalapeno
makeasipuli + pippuri

Joskus vois kyllä kokeilla muita täytteitä, mutta tosiaan niin harvoin noita syön, etten oo kerennyt kyllästymään.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 22 Tammi 2015 22:23

Mun leipä vähän vaihtelee. Parmesan-oregano, jos ei jaksa miettiä terveysvaikutuksia.

tavallinen juusto (mutta pepper jackia pitäisi kokeilla)
paahtopaisti
hunajasinappi
kurkku-maustekurkku-salaatti-punasipuli
kyllä
kyllä
(eli mausteet) :virne:

Tämä on yleisin selvästi, mutta olen muitakin kokeillut.

Pasilassa oli ihan kivanoloinen se ruokailutilakin. Sellossa se on niin huonossa paikassa, että harvoin haluan siihen pysähtyä, kun ihmiset kurakengillä vetää sentin päästä ohi ja es-jonnet ryyppäävät sitä iänikuista es:äänsä siinä. :nirppa:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

Paluu Murkina