Kausiherkut

Mikä on suosikkisi kausiherkuista?

runebergintorttu
11
17%
laskiaispulla
18
28%
c) olen tyttö
4
6%
joulutorttu
13
20%
joulupipari
3
5%
tippaleipä
1
2%
vappumunkki
10
15%
vaaleanpunainen ystävänpäivänleivos
0
Ei ääniä
pääsiäismuna
5
8%

Ääniä yhteensä : 65

Re: Kausiherkut

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 09 Helmi 2011 15:52

Ruksin Runebergin tortun ja joulutortut. Pitkiin aikoihin en ole Runebergin torttuja syönyt, vaikka ovatkin äärimmäisen hyviä.

Joulutorttuja tulee syötyä joka joulu. Joulutorttujen yksi parhaista puolista on se, että ne eivät ole liian makeita, vaikka makeita leivonnaisia ovatkin. :D

Kyllä mä noista mitä vain suostun syömään, mutta liiallinen makeus saattaa tökkiä. Esimerkiksi laskiaispulliini haluan vain vähän hilloa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja elegia » Ke 09 Helmi 2011 16:04

En ole makeiden ystävä, kuten olen joskus aiemmin mainostanutkin. Raksin noista nyt kuitenkin laskiaispullan, joka on kyllä mieleen näin kerran vuodessa. Äkkimakeat hillot kyllä saavat ähkyn aikaan, mutta kermavaahdosta ja pullan yhdistelmästä ihan jopa pidän. :D Joulutortun raksin toiseksi. Kyllä niitäkin on kerran vuodessa ihan hyvä syödä.

Runerbergin torttuja en ole syönyt kai koskaan ja muutkin leivoksetkin jätän leipomatta/ostamatta. Sorrun helpommin suolaisiin herkkuihin. Tämä voi olla ehkä vähän ikävä asia sille miehelle, joka meillä asuu. En pidä edes pullasta, mutta gradua välttelemällä suostun jopa miellyttämään toista leipomalla sille peltikaupalla korvapuusteja. :virne:
elegia

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 09 Helmi 2011 21:40

Mä valitsin piparit! :superhymy: Piparit käy minkä kanssa vaan, juustojen, jätskien, sellaisenaan.. Enemmän niitä talvella menee, mutta lasi maitoa ja pipari käy muulloinkin kuin jouluna :hymyhali:
Laskiaispullat raksin toisena, vaikken ole vuosiin niitä muistaakseni syönyt, mutta ne ovat kyllä hyviä, vaahdolla ja vattuhillolla mulle kiitos!
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

Edellinen

Paluu Murkina