moralhazard kirjoitti:Olen ajautunut sillikriisiin...pölö pölö pölö...
Anjovis oli ratkaisun avain. Tuli tutustuttua muutamaan silliinkin tässä ohessa, tykkäsin tosin
kaikista niistäkin. Myös katin ehdottamasta matjeshärpäkkeestä.
moralhazard kirjoitti:Olen ajautunut sillikriisiin...pölö pölö pölö...

Meinaan maustamattomaan jogurttiin tietenkin voisi pitkästä aikaa koittaa, mutta jotenkin banaani ja marjat eivät enää oikein anna hohtoa aamuun. 

Kun ajatus ei juokse sitä jää seisomaan monttu auki, ja kun ei sytytä vielä pitkään aikaan jää usein ilman aamupalaa.
Yleensä tarkistan jo illalla, että kaikkea on ja asetan käden ulottuville. [/asian vierestä]
Oli hyvää, kunnes sitä oli syönnyt puoli vuotta joka aamu. Sitten kaipasin vaihtelua ja kehitin mysliä ja maustamatonta jogurttia.
Vinkkejä? *kärsimätön, mutta älkää välittäkö. Kaikki ajallaan.* 
Pähkinät on kyllä hyviä. Usein ostankin myslejä missä on pähkinöitä.
Nugat kirjoitti:Mutta mitä hedelmiä? Mitkä yhdistelmät ovat hyviä? En oikein osaa kokeilla, kun epäilyttää omat sotkut. En kuitenkaan välitä liian makeasta.Pähkinät on kyllä hyviä. Usein ostankin myslejä missä on pähkinöitä.
Nim.merk. aina banaania ja omenoita.
Miten olisi esimerkiksi appelsiini?

En itsekään tykkää ajatuksesta appelsiini + maitopohjainen juttu. Uskottelen itelleni, että jos purkkihedelmät on juicessa eikä sokeriliemessä, niin ne ei oo kauhean epäterveellisiä. 

Maija kirjoitti:Jotkut hannapartaset varmaankin lynkkaisivat minut, jos tietäisivät, että en syö lainkaan aamiasta. Ajatus aamulla syömisestä lähinnä yököttää, enkä varmaan edes ehtisi mitään arkiaamuisin nappaamaan. Muutenkin olen aina myöhässä.
Olen monta kertaa koittanut opetella syömään aamupalaa, mutta tulos on aina sama: huono olo ja parhaassa tapauksessa vessanpönttö saa kuulla minun puhuvan norjaa.

Maija kirjoitti:Jotkut hannapartaset varmaankin lynkkaisivat minut, jos tietäisivät, että en syö lainkaan
aamiasta. Ajatus aamulla syömisestä lähinnä yököttää, enkä varmaan edes ehtisi mitään
arkiaamuisin nappaamaan. Muutenkin olen aina myöhässä.
Olen monta kertaa koittanut opetella syömään aamupalaa, mutta tulos on aina sama: huono olo
ja parhaassa tapauksessa vessanpönttö saa kuulla minun puhuvan norjaa.
Maija kirjoitti:Jotkut hannapartaset varmaankin lynkkaisivat minut, jos tietäisivät, että en syö lainkaan aamiasta. Ajatus aamulla syömisestä lähinnä yököttää, enkä varmaan edes ehtisi mitään arkiaamuisin nappaamaan. Muutenkin olen aina myöhässä.
Päivän ensimmäisen aterian nautinkin yleensä koulussa siinä puoli yhdentoista aikoihin. Muutenkin syömiseni on kovin epäsäännöllistä, mutta ainakaan vielä siitä ei ole seurannut mitään sen kummempia haittavaikutuksia. Ehkä ne ilmenevät sitten hieman vanhempana, kuka tietää.
Olen monta kertaa koittanut opetella syömään aamupalaa, mutta tulos on aina sama: huono olo ja parhaassa tapauksessa vessanpönttö saa kuulla minun puhuvan norjaa.
Olen tästä hyvin huojentunut, koska olen ajatellut olevani kertakaikkisesti vain täysin outo.
Sen jälkeen vietetään vessassa koko aamu. Jos kokeilen uutta aamupalaa, herään ainakin puolituntia aikaisemmin, että kerkiää tosiaan siellä vessassa istua, eikä myöhästy joka paikasta.
Ja herrasiunaa mitä siitä seuraa, jos syön klementtiinin aamulla.
Satsuma ei ollenkaan niin paha mutta klementtiini.
En kerro yksityiskohtia. Ja jos on oikein tärkeä meno aamulla, jätän suosiolla aamupalan syömättä, sillä en tahdo päivän menevän pilalle siitä, että pohtii milloin taas vessaan pääsis.
Lääkäri ei näyttänyt ymmärtävän, että kyllä aamupala maistuisi, jos kykenisi.

moralhazard kirjoitti:
Kauhotko illalla sitten runsaammalla kädellä?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa