Eli juttua avatareista, eli käyttäjäkuvista, eli avoista, eli...
---
Miulla on, tavan mukaan, Sarah Michelle Gellar. Kahta en vaihda, jiiänee.

Kyseessä on A Perfect Circlen logo, joka on aina kiehtonut jostain syystä vallan paljon. Tollanen yksinkertanen, mutta kuitenkin kestää hetki nähdä se "oikein". Taisi olla itsas eka avatarini x-fordellakin Mer de Nomsin kansi, jossa samainen härpäke myöskin esiintyy.
Moon ajatellut, että otan tuon joskus tatskakseni. Kun se on niin nätti. Ja yksinkertainen, mutta siltikin. Ja varsinkin kaksi puolikuuta, jotka muodostavat täydellisen ympyrän (noin niinkuin periaattessa).Max kirjoitti:
Kyseessä on A Perfect Circlen logo, joka on aina kiehtonut jostain syystä vallan paljon. Tollanen yksinkertanen, mutta kuitenkin kestää hetki nähdä se "oikein". Taisi olla itsas eka avatarini x-fordellakin Mer de Nomsin kansi, jossa samainen härpäke myöskin esiintyy.

puolikarkea kirjoitti:Voi hitto! Nyt vasta tajusin, että tuolla Bunnin avatarkuvan tyypillä on suu auki. Tähän asti luulin, että sillä on viikset! [rotflmao][/rotflmao]

,Max kirjoitti:Kyseessä on A Perfect Circlen logo
puolikarkea kirjoitti:Voi hitto! Nyt vasta tajusin, että tuolla Bunnin avatarkuvan tyypillä on suu auki. Tähän asti luulin, että sillä on viikset!

theia kirjoitti:Moon ajatellut, että otan tuon joskus tatskakseni. Kun se on niin nätti. Ja yksinkertainen, mutta siltikin. Ja varsinkin kaksi puolikuuta, jotka muodostavat täydellisen ympyrän (noin niinkuin periaattessa).Max kirjoitti:
Ihana ava, siis [tilt][/tilt]
Pahoittelen aiheuttamaani häiriötä.
Haha, minäkin ottaisin niskaan jos jonnekin :virne: ahdistaa kyllä vähän, kun se tosiaan taitaa olla aika yleinen kuva... ja toisaalta, onhan mulla jo alaselässä noita APC-kirjaimiakin. Mutta se on niin nätti ja symboliikkakin kolahtaa, niin ei kai sitä oikeasti voi lähteä miettimään "notta kun kaikilla muillakin on samanlainen, en voi ottaa".Max kirjoitti:Juup, tyttöystäväkin puhelee, että niskaan täytyis moinen täydellinen ympyrä saada. Itsekin olen pohtinut, mutta ei se kyllä ole ensinkään enää troo-genuine, kun niitä näköjään kaikki halajaa ihoonsa. :nirppa:
Aurora B. kirjoitti:Päätin uudistautua ja irtautua vanhoista kaavoista. Uusi foorumi, uudet kujeet. Saattanee aiheuttaa hetken hämmennystä niille, jotka ovat kohta 5 vuotta katselleet mun avana jotain revontuliaiheistaPahoittelen aiheuttamaani häiriötä.
Aurora B. kirjoitti:

, 

DarkSide kirjoitti:Siinähän on karvainen AB!

DarkSide kirjoitti:Ilme saattaa vielä muuttuakin - se olikin välillä selvästi surullisempi
Oikeastaan tuo on nyt liiankin iloinen. Oikeasti olen perusnegatiivinen tyyppi.

Max kirjoitti:
Mulla se ainakin liittyy ihan bändin nimeen, A Perfect Circle.Crux kirjoitti:Minä en tajua miten tästä tullee mikkään täydellinen ympyrä :viha:
Crux kirjoitti:Max kirjoitti:
Minä en tajua miten tästä tullee mikkään täydellinen ympyrä :viha:
tiril kirjoitti:Kyllästyin jo entisen forden Mr Spock -teemaani,

Suvi kirjoitti: Eräältä Darkkikselta tuli vihaista palautetta, kun yritin kerran vaihtaa avaa.
DarkSide kirjoitti:Suvi kirjoitti: Eräältä Darkkikselta tuli vihaista palautetta, kun yritin kerran vaihtaa avaa.
Noh noh. Ystävällisesti pyysin. [tilt][/tilt]
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa