damn kirjoitti:En ole tehnyt opparin eteen mitään sen jälkeen, kun päätin siirtää valmistumisen syksyyn ja siitä on nyt kuukausi. Ajattelin, että alan tehdä sitä taas, kunhan saan työharjoitteluraportin kirjoitettua ja palautettua, mutta nyt olen senkin kirjoittaminen on jäänyt ja ollut hidasta kuin mikä. Huomenna on tarkoitus kirjoittaa se harjoitteluraportti loppuun ja loppuviikolla ois lähes pakko aloittaa opparin teko. Pitäisi saada kuukaudessa se taidetekstiili tehtyä ja iso osa raportista. Ens viikolla alkaa kesätyöt, niin olen sitten taas samassa tilanteessa, että päivät töissä ja illat opparia. Voi pahus.

Mä en tajua, en tajua, en tajua. Mittauslaitteisto toimi välillä melko hyvin, mutta nyt en meinaa yhtäkkiä saada mitään järkevää ulos kyseisestä laitteesta. En vain osaa. 
skray kirjoitti:Onneksi sulla on kuitenkin tässä nyt muutama päivä sitten aikaa ihan vaan sille opparille.
Mä neuvosin nyt, että tee hyvä suunnitelma itselles. Että koska teet ja mitä ja yrität sitte pysyä aikataulussa. Ihan vaan vaikka sivu kerrallaan tai jotain, mutta että jotain tekisit sitte joka päivä, vaikka ootkin töissä. Jos mä sain mun gradun tehtyä, niin säkin pystyt tekemään sun lopputyön. Oon ihan varma siitä! Jaksaa jaksaa!
.

skray kirjoitti:Kyllä se ope eilen kertokin, että mikä siinä kappaleessa on vikana ja miten sitä vois korjata, mutta arvatkaa vaan muistanko suurin piirtein mitään siitä enää.

Lyyra kirjoitti:skray kirjoitti:Kyllä se ope eilen kertokin, että mikä siinä kappaleessa on vikana ja miten sitä vois korjata, mutta arvatkaa vaan muistanko suurin piirtein mitään siitä enää.
No sitten mailaat sille ja pyydät kertausta ohjeista.

marenkienkeli kirjoitti:Mittauslaitteisto toimi välillä melko hyvin, mutta nyt en meinaa yhtäkkiä saada mitään järkevää ulos kyseisestä laitteesta. En vain osaa. :huoh
No, huomenna uuden (paremman) laitteen kimppuun.

) mulla on käytössä Dropbox ja SpiderOak. Jälkimmäinen on parempi, Dropboxia on mun mielestä vaivalloista pitää ajan tasalla, tosin ehkä en vaan osaa käyttää sitä.
Tänään luin artikkelin, jossa kerrottiin, että Google on avaamassa omaa pilveä ja että Microsoftin Skydrivelta saa jopa 7 G tallennustilaa.
(Menee vähän aiheen vierestä, mutta ei onneksi paljon, koska onhan tää tärkeää.)
Välissä oli jonkin aikaa, että en laiskuuksissani varmuuskopioinut mitään mihinkään... onneksi mitään ei sattunut. Mulla kun tosiaan on vuosien työ olemassa. (Toki vanhemmista tiedostoista on olemassa kopioita ties missä, mutta uudempia ei olisi sitten ollut, jos vaikka kone olisi hajonnut.)

skray kirjoitti:On mulla ollutkin koko ajan se kahdessa paikassa. Kotona vaan on se vähän vanhempi versio ennen eilen tekemiäni hienoja muokkauksia.
Nyt tulin koululle etsimään tikkuani (ei löytynyt) ja menin samalle koneelle kuin eilen. Thank god siinä on joku autosave-juttu, joka on tallentanut mun työn automaattisesti, eli peli ei oo kokonaan menetetty, vaikka tikku onkin. Can I get a hallelujah for that?

on nyt paikallaan.

. Ajattelin ensin, että se häviää kun kunnolla kuivuu, johtuu vaan siitä kosteudesta. Ei se kuitenkaan mihinkään hävinnyt, joten tuhlasin ihan lahjakkaasti aikaa ja rahaa. Jouduin repimään 60 niittiä yksitellen irti(onneksi sentään lähtivät), koska en tähän hätään saa uutta vaneria. Tuo kangas ei kuitenkaan lähde irti, koska kankaankovetusaine liimaa sen vaneriin, mikä siis oli tarkoituskin. Toivottavasti ei tule kauhean epäsiistin näköistä, että laitan uudet kankaat edellisten päälle. Nyt vaan kysymys kuuluu, millä aineella käsitten sen kankaan kun kankaankovetusaine reagoi hassusti ilmeisesti tuon kuitukankaan kanssa. Pitää toivoa, että yksi lakka ois sellasta, joka toimii.
Tavoitteena oli kirjoittaa edes jotain...vaikka tähän mennessä käytettyjen artikkelien viitteet, mutta jo gradutiedoston avaaminen saa aikaan jonkinlaisen vastareaktion.
Koska kirjoittamisesta muka tuli mahdotonta? 
Pvi kirjoitti:Musta Damn voisi käydä kirjoittamassa työpäivinä tänne meille, että mitä puuhaa ja miten menee, niin me pysytään kärryillä, mitä tapahtuu.
.
. En edelleenkään käsitä mikä tässä mättää. Värihäiriö on kuitenkin huomattavasti parempi kuin se edellinen vihreä. Voipi olla etten jaksa enää alkaa uutta taustaa väsätä kun en keksi miten korvaisin sen kultaisen kuitukankaan ja mitä lakkaa/kovetusainetta tmv käyttäisin ja rahat loppuu kesken. Työssäni on muutenkin tummiakin sävyjä, joten ei tuo välttämättä kauhean paha ole ja hyvällä tuurilla ne eivät kauheasti näy, sillä taustalevyä näkyy aikas vähän.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa