Kiva kuulla, että kaikki meni noin hyvin.

Ilmankos on vaikea kohdentaa mm. kättä oikeaan kohtaan kun näen sen ylempänä mitä se on. Tai että silmä ei jaksa tarkentaa niin sitten on semmoista värisevää kuvaa silmällä ja siksikään en havaitse esim. kirjoitusvirheitä. Voi siis olla, että osa mun lukihäiriöstä onkin karsastusta! Mittääää??!?!!!
(nytkin itseasiassa huomaan että sitä värinää tapahtuu, toki se näkyy nyt itsellekin selkeämmin kun tietää mitä se on
) 
. Kertoo vaan siitä, että näen edelleen hyvin ja olen unohtanut että mulle ikinä mitään leikkausta on tehtykään. Tai on siitä muistona se, että käytän päivittäin kosteustippoja, muuten koskee silmiin kauheasti, mutta siihen on niin tottunut, etten koe sitä ongelmana. Jos sen ajan nyt varaisi kun kerran mieleen tuli tämäkin asia.

Öhö, öhö. 

.
.
Hieman huvittaa tuo nuoriso-etuliite. En kyllä tiedä miksi niitä sanotaan siksi ja onko olemassa erikseen vanhusmonitehot, ja eikö niitä ole meille keski-ikäisille lainkaan.
Mulla olikin kyllä teininä moniteholasit jonkun aikaa, kunnes luovuin laseista sillä erää.
En tiedä miten ne eroaa näistä normaaleista monitehoista, jotka ei kai oo vanhusmonitehot 
Tiedä sitten kuinka luotettava tämä määritelmä on.

) toimivat varsin hyvin myös lukulaseina. Kivasti sai tarkkuutta lisää, kun toisessa linssissä on hajataiton korjausta 0,5 ja toisessa 1.
Lisäksi näissä on sinivalosuodatus, mutta en ole kylläkään huomannut, että se mitenkään erityisesti auttaisi näyttövalon aiheuttamien nukahtamisongelmien kanssa. Toisaalta vaikea tietää, kun ahdistuksen aiheuttama unettomuus yliajaa tuollaiset pikkujutut. :
Oli ihana mm. nähdä pitkästä aikaa kunnolla Heppulaisen iiristen värivivahteet.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa