Lumikki75 kirjoitti:biljardi.
.Tää menee kyl ihan liikaa ot:n puolelle, mutta Pasi Rautiainen on yks hemmetin hobitti.sybe kirjoitti:"..kai ne nyt perkele on ammattimiehii" -Pasi Rautiainen
Ei kai sitä kukaan ota tosissaan, eihän?
Olen aikanani harrastanut (kivoimpia mainitakseni) koripalloa, teline- ja välinevoimistelua, partiota, ratsastusta, dogsitteröintiä ja vaikka mitä. Eniten harmittaa koripallon ja ratsastuksen hiipuminen, kyseisissä lajeissa kun oli havaittavissa jonkinlaista lahjakkuuttakin. Ratsastusta olen päättänyt elvyttää, mutten ole siinä vielä onnistunut. Kivan hepan kun löytäisi vuokrattavaksi jostain sopivan matkan päästä niin i'm so there, en halua heittää hukkaan reilun kymmenen vuoden aikana hankittua osaamista kokonaan kaivoon. 

Kausiluontoisesti luen, ja silloin kuin näin käy, luen yleensä enemmän. Oikeastaan kirjallisuuden "genrellä" ei ole suurta väliä. Elokuvia katselen jonkin verran, niitäkin oikeastaan kausittain, mieluusti draamaa, trillereitä tai animaatioita/piirretyjä, ei niin mielellään kauhua tai ufojuttuja - Jep, pelkään E.T:tä edelleen kuollakseni. Töllöstä seuraan muutamia sarjoja satunnaisen säännöllisesti. Paarissa notkuminen käynee myös harrastuksesta, ei aina tarvitse mitään lärvejä vetää, voi rupatella ja pelailla photoplaytä ja bilistä tai muuten vaan häröillä. 

skray kirjoitti: Jotakin pientä on tehtävä persukunnon nostamiseksi

Musta vähän tuntuu, että mulla on aina ollut vähän liian kovat odotukset itseäni kohtaan. Kaiken olen lopettanut, kun olen huomannut, etten olekaan niin erikoisen hyvä missään.
En tainnut käydä balettitunneilla kovin kauaa.
Tai ehkä lähinnä epävarmempi. En oikein uskaltanut ainakaan vielä silloin toimia kovin omatoimisesti hevosten kanssa, kun tuntui, että saatan tehdä jotain väärin. En tiedä, olisinko vielä samanlainen. Välillä iskee ihan hurja ikävä ratsastamaan tai edes harjailemaan jotain kivaa hevosta. Ratsastustunnit kuitenkin maksavat ihan liikaa, enkä oikeastaan edes haluaisi varsinaisille tunneille, kun en ole sellaisilla oikein koskaan käynytkään. Vuokra- tai hoitohevoseen en oikein uskaltaisi sitoutua.
Uskon silti, että sen on parempi asua isäni ja äitini luona omakotitalossa, jossa se on aina ollut. Siellä se joutuu olemaan vähemmän yksinkin. Voisihan sitä lenkkeillä ilman koiraakin, mutta en ole niin aikaansaavaa sorttia, että onnistuisin siinä. Vaikka kuinka hartaasti päätän alkaa käydä lenkkeillä, keksin aina tekosyitä olla käymättä. 
En osaa ajatella niitä oikein harrastuksiksikaan, mutta kai ne oikeastaan ovat. Poden jatkuvasti huonoa omatuntoa siitä, etten osaa tehdä mitään kehittävämpää. Sitä paitsi pidän näitä nykyisiä ajanviettotapojani vähän sellaisina "teen nyt näitä, kun ei ole aikaa tai voimavaroja tehdä mitään järkevämpää" -tekemisinä. Plääh.
) nostatus on täälläkin meneillään.

Muut asiat on vaan niin paljon kivempia. Kuitenkin olen jo valinnut seuraavan tutkinnon jota alan opiskella, kunhan tämän tutkinnon saan valmiiksi ensi jouluna...
Paitsi ehkä lukeminen, mutta sitä en harrastukseksi osaa laskea.
Ah mikä tunne se on kun kovalla vaivalla on saanut päähän jäämään jonkun vaikean kappaleen ja sitten se menee vain.
Olen kyllä tyytymätön itseeni, sillä voisin olla äääälyttömän paljon parempi, jos pianokoulua olisi jatkunut edes muutaman vuoden enemmän.
Tunsin olevani siinä jopa hyvä.
Palloon osuin lähes aina ja voimaa oli sen verran että pitkälle lensi! Tämä oli koulussakin ainoa laji, jossa minut valittiin joukkueeseen ensimmäisenä eikä viimeisenä...
En nyt sitten muista mihin harrastus päättyi. Luultavasti kylän kentällä ei enää pesiskoulua järjestetty. Nykyään palloon osuminen taitaa olla ihan tuurista kiinni. Olisi kyllä kiva joskus kokeilla, että onko selkärankaan jäänyt mitään muistiin.
Harrastus jäi kun kaverit ja saman ikäiset lopettivat ja huomasin olevani yksin ylä-asteelaisten kanssa. Eihän tämmöinen pikkunatiainen pärjännyt ja rupesi jo pelottamaan. Sen verran rajua peli rupesi olemaan.
Ehkä sen olisi saanut järjestettyä, että olis mennyt vain vaikkapa koirapuistoihin tai jotain ja näin yrittänyt opettaa kaikenlaista.
Kovasti näytti niillä hauskaa olevan, mutta kun vauhtiin päästiin niin eikös toisella koiralla alkanut juoksu ja nyt ovat molemmat sekaisin. Rata saa nyt odottaa muutaman viikon.
Kirjojakin osasin jo omatoimisesti itselleni hakea. Ei siihen mitään kerhoa tarvinnut.
oikee titteli). Ensi vuonna pitäisi olla mukana teatteriyhdistyksen hallituksessa, mikä kiinnostaa minua todella paljon. Kibaya kirjoitti:Toisen harrastuksen aloitin pari viikkoa sitten; Chi Kung. Liikunta ei kaikenkaikkiaan ole mun juttu, mutta tuo sopii minulle. Joku pelkkä hyppiminen ja pomppiminen ei sovi mun makuun, joten tuollainen kokonaisuus-juttu on mun mielelle parempi.

Shay kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Toisen harrastuksen aloitin pari viikkoa sitten; Chi Kung. Liikunta ei kaikenkaikkiaan ole mun juttu, mutta tuo sopii minulle. Joku pelkkä hyppiminen ja pomppiminen ei sovi mun makuun, joten tuollainen kokonaisuus-juttu on mun mielelle parempi.
Mitä toi on? Ja ei en edelleenkään osaa kuuklettaa.
mutta mun mielestä Chi Kung ei ole niin "pikkutarkkaa". Taijissa on se, että tiettyyn aikaan oikea käsi ja oikea jalka, kun Chi Kungissa ei ole väliä kumpi tulee ensin, energia ja sen virtaaminen on tärkeämpää. Näin minä niiden eron olen käsittänyt.
Siihen sisältyy siis pientä remppahommaa, siivousta, paikkojen järjestelyä, ideointia, ruohonleikkuuta, puutarhanhoitoa, sisustussuunnitelmien tekoa...Niin, suutarin lapsella ei jälleen kerran ole kenkiä ja meidän talo on aika retuperällä sisustamisen suhteen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa