Mutta useana vuotena olen saanut kirjeitä, kortteja ja pakettikirjeitä (!?) joita ei ollut tarkoitettu minulle, mutta niiden oikealla vastaanottajalla oli suunnilleen sama etunimi/sukunimi/osoite/asuttiin samassa kaupunginosassa (viimeksi mainittua tapahtui parikin kertaa).
Aina kun olen käynyt mainitsemassa asiasta (ja palauttanut postin, siis jos en vienyt itse sitä perille) vastauksena on ollut jotain liittyen jouluruuhka-apulaisiin jotka eivät osaa

Pelkään siis että lahjapakettini on menossa jossain jernassa, koska joku sössi osoitteen lajittelussa. Siksi kokemukseni Itellasta joulun alla eivät ole kovin auvoiset.
Mutta tässä on kaksi päivää aikaa (perjantaina olen muualla), joten en vielä heitä lahjakirvestä lahjakaivoon

Ps. Tai vaihtoehtoisesti lajiittelu toimii, postinjakelu pelittää mutta paketti vain lähti myöhään liikenteeseen. Hieno tajuta näitä asioita sitten kun on heittänyt polttopullon

Vaikken sitä ole vielä nähnytkään, niin olen varma, että se on keijopaketti ja uskoisin tietäväni lähettäjänkin 

Näillä on tapana myös makuuttaa niitä paketteja tullissa, tietenkin koska kaikki voi olla hirveän vaarallista. 

Teille, jotka ette lahjaanne vielä saaneet.

Lisäksi muistikirja esim. runoille. Toivoin mielenrauhaa ja aikaa edistäviä asioita, joten hyvin on luettu.