Emeritus kirjoitti:Ja kusti polkee!![]()
Paketti tuli muistaakseni heti seuraavana päivänä.

Emeritus kirjoitti:Ja kusti polkee!![]()

tarkoitukseni ei ole ollut pitää teitä epätietoisuudessa, olen vain ollut köh, hieman kiireinen.
) , tryffelitkin niin kauniisti koristeltu ja kääreetkin?!
Mainittakoon, että jaoin makeasta lahjasta vain hyvin pienen osan muulle jouluväelle, koska pidin näistä niin kovin

Enikeis aivan mahtava lahja, kovasti vaivaa ja TAITOA!
Jos valkoisen rommisuklaan tekeminen ei ole sikavaikeeta, niin haluan tuon reseptin käsiini..
Ja minä muuten vannon, että lähetin sen paketin ajallaan - ja ajattelin että voit itse leikkiä keinuhevosta kumpparilla
Hämäykseksi laitoin paketin Vantaalta mutta eipä se paljoa auttanut?

en taida, kun ei ole kukaan vielä epäillyt.

shaana kirjoitti:L-S:n arvaus meni oikein, olinpa helppoJa minä muuten vannon, että lähetin sen paketin ajallaan - ja ajattelin että voit itse leikkiä keinuhevosta kumpparilla
Hämäykseksi laitoin paketin Vantaalta mutta eipä se paljoa auttanut?
![]()
En epäile, etteikö se olisi lähtenyt ajallaan, täällä päässä vaan tuntuu tuo postin kulku olevan kovin hidasta, erään toisenkin paketin kulku kesti kuukauden.
Ja tuo salapukkipaketti saattoi olla tullut jo aiemmin, ei siitä näköjään tullutkaan sähköpostia, kun se lienee tungettu postilootaan. Kämppis oli sen korjannut talteen ja sain sen vasta tällä viikolla sitten.
Mainiota. Pitää keksiä joku keinuhevoisjumppaliike.Kibaya kirjoitti::juoni:![]()
Mä meinasin ensin lähettää sen Helsingistä, mutta en sitten jaksanut "raahata" pakettia sinne asti.
(sen lisäksi mä unohdin yhden oleellisen ohjeen paketista, mutta ehkä voin privata sen)

Tosin ei se nyt niin kauhean paha ole, kun kokonaishinta on suunnilleen selvillä kuitenkin...mutta on tämä silti aika noloa. 

annastindeli kirjoitti:No koska se ei ollukaan marenki, niin voisin vaikka sitten veikata suvia.
Ettei raukka ihan jää kokonaan veikkailujen ulkopuolelle
mutta valitettavasti en ollut sun salapukki. 
Yabba kirjoitti:Kibaya kirjoitti::juoni:![]()
Mä meinasin ensin lähettää sen Helsingistä, mutta en sitten jaksanut "raahata" pakettia sinne asti.
(sen lisäksi mä unohdin yhden oleellisen ohjeen paketista, mutta ehkä voin privata sen)
Onko tämä ymmärrettävissä niin, että minun toinen epäilyni osui kohilleen?

Kibaya kirjoitti:Yabba kirjoitti:Kibaya kirjoitti::juoni:![]()
Onko tämä ymmärrettävissä niin, että minun toinen epäilyni osui kohilleen?
Kyllä vaan!

Wildchild kirjoitti:Muok; minun lahjani saajaa en vielä paljasta, sillä saaja on vielä ainakin tällä hetkellä pahasti hakoteillä
arvauksissaan.
Mä oon arvannu, että pascal, suvi tai kiba vois olla lahjoja, joten olen ollut kaukana susta. Mutta nyt vaihdankin arvaukseni suhun. 

skray kirjoitti:Mä oon arvannu, että pascal, suvi tai kiba vois olla lahjoja, joten olen ollut kaukana susta. Mutta nyt vaihdankin arvaukseni suhun.
Tai sitten pidän kiinni Suvista, jos tämäkin menee pieleen.

Kyllä, tunnustan että minä se kirjaihminen olin. Lahja valikoitui sen 

shaana kirjoitti:Tämä voi mennä ihan metsään, mutta voiko tää olla Aukulta?
Kiva, jos maistui
Kaikki oli tosiaan omin pikku kätösin tehtyä.Jos valkoisen rommisuklaan tekeminen ei ole sikavaikeeta, niin haluan tuon reseptin käsiini..
Voin laittaa tarkemmat mitat ja ohjeet tuonne reseptiketjuun, jahka löydän nuo reseptin. Joulusiivous oli turhan tehokasta... 

Ja muistikirjaankin joku merkintä on jo tehty.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa