Kinkku paistuu uunissa ja eka oma joulu miehekkeen kanssa on aika jees, ainakin tähän asti.

Hyvää joulua kaikille keijoille ja keijokaisille!

), availla lahjoja ja pelata tietovisapeliä. Mantelinmetsästyskin onnistui, manteli oli mulla heti ekassa kauhallisessa.
(Tulin piipahtamaan nettiin, koska huomenna siirrymme junalla jatkamaan joulua Miehekkeen kotipuoleen.) Nyt takaisin pelien pariin. 

Tai istua kynttilöiden ja joulukuusen valaisemassa huoneessa katsomassa telkkaria. Tämän kaiken loppuminen on joka vuosi vähän karua.
Näin vielä ennen loppiaista siitä voi yrittää pitää kiinni juomalla glögiä ja syömällä pipareita pimeässä olkkarissa, mutta ei se ole ihan sama. 

), mutta ei se tunnu samalta, kun tiedän että takana ovat tilanpuutteesta johtuvat järkisyyt jotka tunnustan minäkin. 

Ehkä pitäisi valmistautua jouluaattoon paremmin mahalaukkua venyttämällä. Vietettiin joulua porukoitten ja sisarusten perheitten kanssa. Mieskin oli mukana ja meinasi, että mukavaa oli. Olen edelleen ja tulen aina olemaan fanaattinen perhejoulun kannattaja. En voisi kuvitellakaan jotain pariskuntajoulua tai kavereiden kanssa hengailua jouluaatoksi. Ois vähän pitempi joululoma vielä niin vois hyvillä mielin lähteä sukuloimaan huomenissa, mutta siinä menee taas koko päivä. Olisi kiva vain olla ja öllöttääkin välillä.

)
Lähes kaikki mulle läheiset ihmiset siellä. Paljon lunta ja etenkin paljon pakkasta (sellasta -25/-35 koko viikon
). Hyvää ruokaa. Yleistä joulufiilistä. Rauhaa. 

Eikö kahden tunnin monopoli ole aika nopea? Mun mielikuvissa Monopoli on kestänyt aina ikuisuuden.
(Tosin lapsuuden pelit, joissa pankilta sai tiettyyn rajaan asti korotonta lainaa, saattavat hieman vääristää muistikuvia.
)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa