Mooch kirjoitti:No minä voisin sitten vaikka olla se osoitevastaava.

Mooch kirjoitti:No minä voisin sitten vaikka olla se osoitevastaava.

Saa nähdä, saanko a) koskaan aloitettua tuon koodausta tai b)koskaan koodia toimimaan.
Ja toki siinä pitäisi olla kiva graafinen liittymä ja...
)

)
(Tänäänkin on jo mennyt neljä mukillista teetä.
) Ja ruoka on (lähes) aina mun juttu.
Lempivärejä: sininen, violetti. Suurehkoja pinnejä tarvitsisin hiustenlaittoon.
) tai koriste-esineitä, kiitos.
Ai niin, mäkään en tykkää kahvista, joten sitä ei kannata antaa. Teetä on aina kiva saada. 

Milloin mahtaa olla ilmoittautumisten takaraja?Milloin mahtaa olla ilmoittautumisten takaraja?

Kuten jotkut muutkin, mäkin tykkään söpöistä jutuista, kirjoista ja musiikista (ja Suvin tavoin mulla on kirjoja ja musiikkia jo aika lailla, mutta ei niiden suhteen ehdotonta kieltoa ole). Juon mieluummin kahvia kuin teetä. En vastusta joulujuttujakaan. Hiuspampulat on mullakin vähissä.
Mutta ei lahjan ole pakko olla värikäs. Tosiaan jo paketin saaminen on ilahduttavaa. 
Mooch kirjoitti:Milloin mahtaa olla ilmoittautumisten takaraja?
Sitäpä vaan, että 4/12 osoitetta on tupsahtanut.
Osoitteet olis hyvä olla meiksän postilaatikossa lauantaihin 23.11. mennessä. Että sehän se taitaa olla takaraja.
Jatkakaa!

) jossa keijodemonia uhkaa vaarallinen joulupukki.
voi ymmärtää. Aika moni ei-keijo ei meinaan ymmärrä 

Paitsi marsipaani, jos lahja on tarkoitettu syötäväksi. Edelleen kaikki itse tehty uppoaa muhun kuin kuuma veitsi voihin. Tykkään itsekin väkertää kaikkea. Kokkailla ja leipoa kans. Käyttöesineet on rok. Keijot ja keijomaiset juttuset naurattaa, ja salapukista muistuttavat asiat on ihania. Kirjat, sarjakuvat, leffat, sarjat on mun arjen rentoutumiskeino. Uusi lempiväri on tummanvihreä. Syön ja juon kaikkea, mikä ei enää liiku (paitsi sitä marsipaania). Herkuttelen mielelläni
Ulkoilen paljon jälkikasvun kanssa, mulla on 3,5- ja 1-vuotiaat pojat.
Eikä sitten ressata, kenenkään lahjasta, ajatus on tärkein

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa