Mulla on ollut jo suunnitelmia tätä ajatellen 

)

Marengin ehdottama aikataulu on varmastikin hyvä, samoin ajatus mahdollisen pakettiautomaatin mainitsemisesta, mikäli sellainen on lähettyvillä. Mainitsin molemmat, joskin mulla sekä lähin Posti että pakettiautomaatti ovat suurin piirtein samalla etäisyydellä, mutta onpahan vaihtoehtoja. 
theia kirjoitti:24.11.-8.12. on postipaketit 10 kg saakka ja Smartpost vaan 5€!
Sittenhän voi lähettää vaikka millaisen huippusuuren lahjan.
Olettaen siis, että olen ajoissa. Eli en. 

(Tosin nyt kun mietin, ei toive olekaan yksinkertainen. Hemmottelukin on laaja käsite.
) Mutta ei ressiä ei ressiä. Kaikki käy. 

Yksinkertaisesti aivot ei enää riitä miettimään mitään ylimääräistä, kun haluisin kuitenkin ajatella lahjaa vähän syvällisemmin kuin vain menisin kaupasta hakemaan jotain hätäpäissäni.
Mäkin olin lähestulkoon tuollaisessa tilanteessa, mutta koska tilanne ei ole ihan yhtä paha, ajattelin että pukkirinki on mulle kiva pako arjesta. 
Kimaltelevat kynsilakat ovat mulle tällä hetkellä erittäin mieluisia. Miyazakin leffoista olen haaveillut, mutta en ole saanut ostettua eli en ole osannut päättää, mitkä haluan, joten en ole ostanut mitään.
Lähes kaikki kuitenkin käy. Yllätykset ovat kivoja. 
Pidän kirjallisuudesta, taiteesta ja musiikista sekä erilaisista sievistä jutuista, kuten omaperäisistä koruista tms. Posliinikoriste-esineistä ja vastaavista en välitä.
Mutta muutoin toki tyylikkäät sisustusjututkin voivat olla kivoja.

Ai niin, mäkään en tykkää kahvista, joten sitä ei kannata antaa. Teetä on aina kiva saada. 

(muistin että mun hyllyssähän on Zombiejoululauluja englanniksi, joka on ilahduttava.)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa