Ei vaan 

Nyt vain sitten pohtimaan, millä sitä keijokaveria lahjoisi. 
)
)
) mulle saa aina antaa, vaikka niitä onkin jo valmiiksi liikaa. 

Mulla on ihan mun takissa Hattivatti-heijastin ja sen lisäksi toisessa hihassa on Herra Hakkarainen -läpsyheijastinmarenkienkeli kirjoitti:-Heijastin (Joku riittävän siisti, että sitä kehtaa työlaukussa pitää. Nykyinen kummitusheijastin on ehkä vähän liian nolo.)
En ymmärrä käsitettä "liian nolo" (ellei nyt puhuta siis jostain spandex-vartaloasusta
) 
theia kirjoitti:Mulla on ihan mun takissa Hattivatti-heijastin ja sen lisäksi toisessa hihassa on Herra Hakkarainen -läpsyheijastinmarenkienkeli kirjoitti:-Heijastin (Joku riittävän siisti, että sitä kehtaa työlaukussa pitää. Nykyinen kummitusheijastin on ehkä vähän liian nolo.)
En ymmärrä käsitettä "liian nolo" (ellei nyt puhuta siis jostain spandex-vartaloasusta
)
Ehkä tuo ei olisi liian nolo, jos se ei olisi pankki-vakuutusyhtiön mainosheijastin.
En mäkään mun hattivattiheijastinta pidä liian nolona. 

Arpojatontulle kiitos. 
L-S kirjoitti:(viime talvena hukkasin Cheek-heijastimeni :keijopillitys:)

En tykkää kahvista, joten sitä ei kannata antaa. Teetä on aina kiva saada (sitä mulla on kyllä hyllyt täynnä, enkä ehdi juoda vanhojakaan pois, mutta ei haittaa
).

Mulle käy kaikenlaiset söpöt jutut. Lempiväri on punainen.

(en pidä räpistä enkä Tarja Turusen äänestä).kmaria kirjoitti:Juuri sopivasti tänään tuli mainos Postin pakettitarjouksesta: 23.11.-7.12. välisenä aikana lähetetyt paketit 5 euroa! Painoraja10 kg.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa