Avatar-asiaa

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja theia » To 08 Touko 2008 13:19

Kun allekirjoituksistakin on, niin kyllä tästäkin! :)

Eli juttua avatareista, eli käyttäjäkuvista, eli avoista, eli...

---

Miulla on, tavan mukaan, Sarah Michelle Gellar. Kahta en vaihda, jiiänee.
Kuva
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Bunni » To 08 Touko 2008 13:25

Mun ava on YleX:n nettiuudistuksesta järkyttynyt omakuva [virne][/virne]
Kuva
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat.
Avatar
Bunni
Hupakko
 
Viestit: 65
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 08:30

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 08 Touko 2008 13:27

Lumihiutaleeni on ollut matkassa jo kohta 6 vuotta täällä ja yhdellä toisella foorumilla (jolla tosin vaihdoin sen pois). Löysin sen jonkun yksityishenkilön kotisivuilta vuonna keppi ja keihäs, ja ihmettelin, että voiko pienenpienestä lumihiutaleesta muka ottaa kuvankin. Vanhalta fordelta hiutale katosi, koska kyseiset sivut katosivat netistä, mutta olin onneksi tallentanut sen myös koneelleni, ja sain sen takaisin.

Tavoitteena on ollut hommata lumihiutaletatskakin tässä joskus, mutta en ole saanut aikaiseksi (kun en osaa piirtää ja piirtäjät ei auta).

Hiutale edustaa talvi-intoiluani. Talvi on lempivuodenaikani, ja pidän kovasti lumesta ja muista talveen liittyvistä jutuista.

Kuva
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Max » To 08 Touko 2008 13:28

Kuva

Heti kun oli saanut kouluhommat koko lailla mallilleen tämän kevään osalta ja on ollut tässä aamupäivä luppoaikaa, niin enkös tietenkin käyttänyt ajan avatarin valitsemiseen ja muokkaamiseen. :töktök: Kyseessä on A Perfect Circlen logo, joka on aina kiehtonut jostain syystä vallan paljon. Tollanen yksinkertanen, mutta kuitenkin kestää hetki nähdä se "oikein". Taisi olla itsas eka avatarini x-fordellakin Mer de Nomsin kansi, jossa samainen härpäke myöskin esiintyy.

Olin tätä ennen aina ihmetellyt, miten saa avansa tuolla lailla osittain läpinäkyväksi, mutta eipä se mikään hankala homma ollutkaan. Tosin tuossakin taitaa vähän näkyä vielä huolimaton jälki, mutta ei enää jaksa pyöritellä. Pitäähän tässä tehdä jotain hyödyllistäkin, ts. seuraavan tunnin minut löytää Facebook-Scramblesta. :jaaha:
Do you hear? The moon is weeping in a secret room! They tap at my window with tiny poles!
Avatar
Max
 
Viestit: 75
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:08

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja theia » To 08 Touko 2008 13:41

Max kirjoitti:Kuva
Kyseessä on A Perfect Circlen logo, joka on aina kiehtonut jostain syystä vallan paljon. Tollanen yksinkertanen, mutta kuitenkin kestää hetki nähdä se "oikein". Taisi olla itsas eka avatarini x-fordellakin Mer de Nomsin kansi, jossa samainen härpäke myöskin esiintyy.
Moon ajatellut, että otan tuon joskus tatskakseni. Kun se on niin nätti. Ja yksinkertainen, mutta siltikin. Ja varsinkin kaksi puolikuuta, jotka muodostavat täydellisen ympyrän (noin niinkuin periaattessa).

Ihana ava, siis [tilt][/tilt]
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 08 Touko 2008 13:55

Voi hitto! Nyt vasta tajusin, että tuolla Bunnin avatarkuvan tyypillä on suu auki. Tähän asti luulin, että sillä on viikset! [rotflmao][/rotflmao]


Minä pysyn samassa hempeässä avakuvassa, joka oli ex-fordellakin. Tyttöilyttää.

Kuva
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Eärendil » To 08 Touko 2008 14:00

puolikarkea kirjoitti:Voi hitto! Nyt vasta tajusin, että tuolla Bunnin avatarkuvan tyypillä on suu auki. Tähän asti luulin, että sillä on viikset! [rotflmao][/rotflmao]


Hep! Täällä toinen samanlainen. Onneksi kehtasit tunnustaa, olisin
muuten jäänyt yksin luuloineni. :D

Sit vähän asiaakin, eli oma ava on vanha ja tuttu lentäjä:

Kuva

Oli aikaisemmin vähän aikaa Kuva,
mutta ei se tuntunut omalta, vaikka vanhassa sigussa olikin.
Avatar
Eärendil
 
Viestit: 46
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:50

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Yabba » To 08 Touko 2008 14:48

Minä olen aina ollut kiinnostunut cryptideistä, eli tarkoittaa eläimiä, joiden olemassaoloa ei ole todistettu, mutta siitä on todisteita, tai jotain, no kuitenkin niitä elukoita joita cryptozoologia (suora käännös, kätkettyjen eläinten tiede, ei virallisesti tunnustettu tieteenala, mutta eräänlainen eläintieteen alalahko) tutkivat. :D No joko olette tarpeeksi sekaisin? Sanotaan helpommin, mie tykkään näistä lumimies, isojalka, loch ness jne. myyteistä. En minä kyllä puoleenkaan niistä usko, mutta sitä keskustelua on silti kiva seurata ja esim. HC:n Monster Quest on mielenkiintoinen sarja. No, se lyhyestä alustuksesta :mrgreen:

Tuossa minun kuvassa on puolestaan mukana sitten minun lemppariöttömöttö, Chupacabra, espanjaa ja tarkoittaa vuohenimijää. Son Latinalaisessa Amerikassa mellastava taruolento, joka nimensä mukaisesti hyökkää kotieläinten kimppuun ja imee niiden veret... viimeiseen pisaraan asti :D. Viime kesänä tuo öttömöttö oli myös aikamoisen hypetyksen alainen jenkkilässä, vähän niin kuin Ruokolahden leijona tai se muutaman vuoden takainen kenguru siellä jossain... Kuva taitaa olla tuon hypetyksen ajoilta. Vielä en ole saanut aikaiseksi painaa tuosta t-paitaa itselleni, mikä oli alunperin tarkoitus, mutta avana se on kulkenut jo useamman kuukauden.
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Sippura » To 08 Touko 2008 15:21

Max kirjoitti:Kyseessä on A Perfect Circlen logo


[lanppu][/lanppu]
Kiitos tiedosta! Näin kyseisen logon erään myyjäherran ranteessa,
mutta en tohtinut kysyä että mitä se meinaa. Tuo on kuitenkin sen
verran erikoinen kuvio, että sen on pakko tarkoittaa jotain, junou.

OT:

Kuvioita ja logoja on muuten vähän hiton hankala yrittää metsästää
vaikkapa kuuklesta. Ei ole helppoa, ei :pönde:

/OT

puolikarkea kirjoitti:Voi hitto! Nyt vasta tajusin, että tuolla Bunnin avatarkuvan tyypillä on suu auki. Tähän asti luulin, että sillä on viikset!


Sama! :femmat:
Ihmettelinkin kun katsoin että Bunni on vaihtanut vanhan kauniin
Madonna-avan tuollaiseen viiksekkääseen South Park -hahmoon,
että mitähäh? [tilt][/tilt]

Omasta avasta: toin vanhalta Fordelta perintönä tunnistamista hel-
pottamaan aikaisemman avani, märän kissantassujäljen sohvalla:

Kuva
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja tiril » To 08 Touko 2008 17:21

Kyllästyin jo entisen forden Mr Spock -teemaani, ja päätin ottaa täällä avatarikseni ihkupihku Russell Brandin Kuva

Miulla on tuo kuva myöskin seinälläni, mutta paljon, paljon suurempana[virne][/virne]
Avatar
tiril
 
Viestit: 82
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:24

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja shaana » To 08 Touko 2008 18:25

En osaa luopua tästä tunturikuvasta, en millään [hullu][/hullu]
Kuvaahan se minua jo nimeltäänkin, ja jylhänä seisoo siellä yksin tuulessa ja tuiverruksessa mahtavana. Talvestakin pidän vähintään paljon. Tämä on aika iso osa minun fordehenkilöllisyyttäni, enkä voisi sitä vaihtaa. Missään muualla en ole kuvaa käyttänyt. Joskus olen kadehtinut muiden hienoja avoja, ja sitä, kuinka kerta toisensa jälkeen valitsevat jonkun niin hyvin kirjoittajaa kuvaavan avan. Pitäydyn kannassani.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja heartless » Pe 09 Touko 2008 12:29

Vanhalla fordella mulla oli se Evil on sale buy cheap-ava, joka oli ihan kiva, mutta ei kuitenkaan niin kiva, että olisin halunnut sen tänne. :D Meinasin ekaks palata taas johonkin Ville Valo-aiheiseen kuvaan, mutta sitten tykästyin tuohon sydämeen metsässä ja siitä tuli mulle uus ava.

Kuva
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Max » Pe 09 Touko 2008 12:47

theia kirjoitti:
Max kirjoitti:Kuva
Kyseessä on A Perfect Circlen logo, joka on aina kiehtonut jostain syystä vallan paljon. Tollanen yksinkertanen, mutta kuitenkin kestää hetki nähdä se "oikein". Taisi olla itsas eka avatarini x-fordellakin Mer de Nomsin kansi, jossa samainen härpäke myöskin esiintyy.
Moon ajatellut, että otan tuon joskus tatskakseni. Kun se on niin nätti. Ja yksinkertainen, mutta siltikin. Ja varsinkin kaksi puolikuuta, jotka muodostavat täydellisen ympyrän (noin niinkuin periaattessa).

Ihana ava, siis [tilt][/tilt]


Juup, tyttöystäväkin puhelee, että niskaan täytyis moinen täydellinen ympyrä saada. Itsekin olen pohtinut, mutta ei se kyllä ole ensinkään enää troo-genuine, kun niitä näköjään kaikki halajaa ihoonsa. :nirppa:

Jotta ei menisi ihan ooteeksi, niin heartlessin ava on hengen salpaava! Pirun hieno! :tipahdus:
Do you hear? The moon is weeping in a secret room! They tap at my window with tiny poles!
Avatar
Max
 
Viestit: 75
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:08

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 09 Touko 2008 13:00

Päätin uudistautua ja irtautua vanhoista kaavoista. Uusi foorumi, uudet kujeet. Saattanee aiheuttaa hetken hämmennystä niille, jotka ovat kohta 5 vuotta katselleet mun avana jotain revontuliaiheista Kuva Pahoittelen aiheuttamaani häiriötä.

Uusi ava löytyi kuu-ukkelilla:

Kuva
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja theia » Pe 09 Touko 2008 13:06

Max kirjoitti:Juup, tyttöystäväkin puhelee, että niskaan täytyis moinen täydellinen ympyrä saada. Itsekin olen pohtinut, mutta ei se kyllä ole ensinkään enää troo-genuine, kun niitä näköjään kaikki halajaa ihoonsa. :nirppa:
Haha, minäkin ottaisin niskaan jos jonnekin :virne: ahdistaa kyllä vähän, kun se tosiaan taitaa olla aika yleinen kuva... ja toisaalta, onhan mulla jo alaselässä noita APC-kirjaimiakin. Mutta se on niin nätti ja symboliikkakin kolahtaa, niin ei kai sitä oikeasti voi lähteä miettimään "notta kun kaikilla muillakin on samanlainen, en voi ottaa".
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 09 Touko 2008 13:34

Aurora B. kirjoitti:Päätin uudistautua ja irtautua vanhoista kaavoista. Uusi foorumi, uudet kujeet. Saattanee aiheuttaa hetken hämmennystä niille, jotka ovat kohta 5 vuotta katselleet mun avana jotain revontuliaiheista Kuva Pahoittelen aiheuttamaani häiriötä.

No syytä on pahoitellakin, pirskatti soikoon! Enhän mä kohta enää tunnista ketään, kun kaikki vaihtelee avoja. ;)

Itse en ajatellut vaihtaa. Tähän olen tottunut enkä luonnostani muutosvastarintaisena sitä vaihda.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja DarkSide » Pe 09 Touko 2008 13:35

Aurora B. kirjoitti:Kuva

Siinähän on karvainen AB! Kuva

Asiaakin. Oma avani on hiljalleen kehittynyt DSOTM:n kannesta:
Kuva

South Park-hahmoksi:
Kuva,
jonka ilmettä olen muodikkaasti photoshopannut.:
Kuva
Ilme saattaa vielä muuttuakin - se olikin välillä selvästi surullisempi:
Kuva
- mutta valitettavasti suoraa yhteyttä kulloiseenkin mielialaani en laiskuuttani jaksa päivittää.

Oikeastaan tuo on nyt liiankin iloinen. Oikeasti olen perusnegatiivinen tyyppi.
Viimeksi muokannut DarkSide päivämäärä Pe 09 Touko 2008 14:11, muokattu yhteensä 2 kertaa
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 09 Touko 2008 13:50

DarkSide kirjoitti:Siinähän on karvainen AB! Kuva


Ömm... Saatan harkita takaisin revontuliin palaamista sittenkin...


Kuva


Sori, Lumikki Kuva
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Kati » Pe 09 Touko 2008 14:05

DarkSide kirjoitti:Ilme saattaa vielä muuttuakin - se olikin välillä selvästi surullisempi
Oikeastaan tuo on nyt liiankin iloinen. Oikeasti olen perusnegatiivinen tyyppi.

Darkksen kuvista tuli tämä mieleen: Voi jos ois mitä jois niin jois pois kaiken mitä ois.
Eli suomeksi. Täydellisessä elämässä yhdistyisi kaksi asiaa - Darkkiksen avatar ja LazyBastardin signature.

Kokeillaanko?

Kuva
Joka raataa himassa, sill' on niska limassa.
Siksi istun tönössä, kaljahönössä.
- Markus Kajo
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Crux » Pe 09 Touko 2008 17:11

Max kirjoitti:Kuva


Minä en tajua miten tästä tullee mikkään täydellinen ympyrä :viha:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Avatar
Crux
 
Viestit: 339
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:25

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja theia » Pe 09 Touko 2008 17:18

Crux kirjoitti:Minä en tajua miten tästä tullee mikkään täydellinen ympyrä :viha:
Mulla se ainakin liittyy ihan bändin nimeen, A Perfect Circle.

ja mulla siis se täydellisyyden symboliikka on siinä.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Rulla » Pe 09 Touko 2008 17:24

Crux kirjoitti:
Max kirjoitti:Kuva


Minä en tajua miten tästä tullee mikkään täydellinen ympyrä :viha:


Toi on ihan selkee 3D-tehtävä, siinä missä ne 'näetkö tässä kuvan'-tehtävätkin.
Täytyy osata katsoa oikein, niin onhan siinä ympyrä. Tummat kohdat on niinkö varjostuksia pinnalla.
An attitude is a terrible thing to waste.
Avatar
Rulla
 
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:33
Paikkakunta: Åbo

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 09 Touko 2008 19:53

tiril kirjoitti:Kyllästyin jo entisen forden Mr Spock -teemaani,



Harmi, Spock -ava oli ihana, varsinkin se viimeinen. (Vai oliko niitä muita, mutta kuitenkin.)

Kuva

Avani on sama vanha guanako, joka oli ex-fordellakin. Sen piti olla vain väliaikaisratkaisu, mutta
se nyt vaan jäi. Eräältä Darkkikselta tuli vihaista palautetta, kun yritin kerran vaihtaa avaa. :virne:

Guanakon keksin oman sisäpiirini "vitsistä". Tai ei se mikään vitsi ole, vaan tositarina. Eipä siitä
tämän enempää.

Jos vaihdan joskus kuvaa, haluan avakseni ET:n.

Muoks. Piti vielä sanomani, että Cruxin ava on ihana.
Kuva

Rakastan tuota levyä. :sydän:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja DarkSide » Pe 09 Touko 2008 23:44

Suvi kirjoitti: Eräältä Darkkikselta tuli vihaista palautetta, kun yritin kerran vaihtaa avaa.

Noh noh. Ystävällisesti pyysin. [tilt][/tilt]
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Avatar-asiaa

ViestiKirjoittaja Suvi » La 10 Touko 2008 09:15

DarkSide kirjoitti:
Suvi kirjoitti: Eräältä Darkkikselta tuli vihaista palautetta, kun yritin kerran vaihtaa avaa.

Noh noh. Ystävällisesti pyysin. [tilt][/tilt]



:virne:

Ihanaa kun Darkkis kaivaa noita vanhoja ketjuja esiin. :keksi itse sopiva hyniö tähän:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Seuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa