Tatuoinnit ja lävistykset

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja MrsBond » To 24 Heinä 2008 14:39

Mun eka tatska oli kinttuun hakattu "tähti". :jaaha: Akupunktioneulalla ja tatskamusteella kaksi tuntia sitä taoin.
No itsetehdyksi siitä tuli ihan ok. Ja sitten tuli tammikuussa'08 otettua yläselkään niskan lähelle pienehkö tribaali.

Eilen ostin lävistyskorun ja olisi tarkoitus taas korvanipukka puhkoa. Entinen kun kasvoi pois siittä.
TAVOITTEENA HIMALAJAN VALLOITUS BONSAIPUIDEN KERA.
Avatar
MrsBond
 
Viestit: 26
Liittynyt: To 24 Heinä 2008 12:31
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja theia » Ti 29 Heinä 2008 16:53

Nielaisin sitten ekaa kertaa elämässäni kielikoruni viime viikolla... Onneksi oli muovinen.

Olin syömässä ja huomasin, että jotain ylimääräistä (tahi puuttuvaa) on suussa - yksi pallo jäi jäljelle. :virne:

Sitten paniikkipuhelu siskolle, jonka kaveri kävi ostamassa uuden korun. Mulla on hirveä pelko, että reikä menee umpeen ihan tosi nopeesti, vaikka toi pitkään on suussa ollutkin. Ei se onneksi siinä kahdeksassa tunnissa mennyt umpeen (en tosin uskonutkaan että niin nopeasti). (Siskon) kaveri vaan osti 'hienon' pallon, jossa numerot 69 :epäilevä: ..hello, I'm 16 again. :epäilevä:

Tatskoista vielä - mulla on ihan liikaa ideoita (ei tosin ideoita, että mihin kohtaan kuvani lykkäisin) tatuoinneiksi! En osaa päättää! Aaaghh!
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja lightlykilled » Ti 29 Heinä 2008 21:03

täällä ootellaan että kelmut sais poistaa. :hei: elikkäs kävin tännään muutama tunti sitten hakkauttamassa lissää kuvia iholle.
kummatkin on pikkukuvia ja homma hoitu nätisti alle puolessa tunnissa. toinen kuva on vasemmassa käsivarressa, kyynärtaipeen yläpuolella, ja toinen niskassa. hokasin tosin että meillä tuli tatuoijjan kans väärinkäsitys sen niskatatuoinnin paikasta. se on nyt alempana kuin olin aatellu. olin valinnu paikan käsikopelolla joten sitten kun tarkistin sitä suunnitelmaa peilien kautta niin en huomannut mitään. MUTTA. koska se kuitenkin näytti tosi hyvältä peilien kautta katottuna niin nöy hätä. :peukku:
kun nyt sais nuo kirstävät teipit ja kelmut pois ja pääsis ihailemaan niitä kuvia! :täpinä:
Avatar
lightlykilled
 
Viestit: 113
Liittynyt: Ma 30 Kesä 2008 00:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 30 Heinä 2008 15:42

Mä oon muutaman kerran nielaissut kielikorun, tai tarkemmin toisen pallon ainoastaan. Ekan kerran tikku ja toinen pallo vain putosivat suusta koiran kanssa lenkkeillessä, äkkiä kotiin laittamaan teinipallo (suomenlippu :keijo: ) koruun ja huh.
Toisella kerralla olin menossa elokuviin, kun kaupungilla tuntui juurikin tuo outo tunne että hei nyt puuttuu suusta jotain :) Kieli pihalle ja katos, tikku ja toinen pallo putosivat kämmenelle, toinen pallo oli jo nielaistu. Onneksi kaupungilla pääsi heti ostamaan uuden, joskaan en voinut sitä suuhuni laittaa, koska koru ei ollut steriili ja äijä nappari sen muiden joukosta paljain käsin. Kauhuissani pidin sitten sitä toista korua, josta puuttui toinen pallo, kielessä elokuvan ajan, ettei menisi varmastikaan umpeen. :hullu: Umpeutumisajan olettaisin olevan yksilöllinen.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Deni » Ti 12 Elo 2008 19:44

Mielenkiintoista. Tilailin vähän uusia koruja, pari häiväriä ja uusia palloja leukaan.

Pienin palloista ei pysy mun tapissa. En käsitä miksei, sen pitäisi olla ihan samankokoinen kuin isommatkin, mutta reikä pyörittää vaan tyhjää kun sitä yrittää laittaa paikoilleen. Kokeilin toiseen tappiin, ja siinä koru pysyy aivan hyvin. Tapit on samanpaksuisia, mutta tuo, jossa koru pysyy paikallaan, on mun leukaan vähän liian pitkä, joten sitä ei voi käyttää.

En ymmärrä, mitä sillä pallolla on mun normitappia vastaan. Kaikki muut pallot sopii molempiin tappeihin ilman mitään ongelmaa.



Piti taas palata vähän isompiin palloihin, kun madonna on alkanut tuntua turhan piskuiselta ja huomaamattomalta. Sitäpaitsi mä hukkasin mun lempparimadonnan pään, se oli kadonnut kun heräsin yhtenä aamuna. Onneksi tappi oli pysynyt paikoillaan kuitenkin, mun reikä ei pysy auki tuntia pidempään.
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja theia » Ti 12 Elo 2008 19:46

Deni kirjoitti:mun reikä ei pysy auki tuntia pidempään.
:ahihi:

--

Mä päätin haluavani Toolin tekstin "All this pain is an illusion" itseeni.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja lightlykilled » Ti 12 Elo 2008 22:34

theia kirjoitti:Mä päätin haluavani Toolin tekstin "All this pain is an illusion" itseeni.


ETKÄ! :kauhistunut: Määki oon aatellu sitä jo vuosia! :femmat:
"Et nää saa ku se on mun!!!1 :nirppa: " Eiku... Tietenniin saat. :hullu:
Ja varsinki ku ittellä ois tarkotus "naamioida" se jotenki niin ettei se ois ilmiselvä. Kirjotuttaa se arabiaksi jai jottai sinnepäi. :virne: Ja jos en saa sitä naamioitua niin jää varmaan ottamati...
Avatar
lightlykilled
 
Viestit: 113
Liittynyt: Ma 30 Kesä 2008 00:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja theia » Ti 12 Elo 2008 22:43

Nojoo, mulla nää ideat tulee ja menee, tääkin oli joskus aikaa sitten mutta tuli nyt takaisin. On vähän liikaa noita ideoita noin muutenkin :hullu:

Enkä miekään välttis sitä ns. luettavalla tekstillä halua, ehkä apc-kirjaimia noiden vanhojen seuraksi tai jotakin. Mutta pian tahtoo saada kuvaa!
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja heartless » Ke 13 Elo 2008 12:29

Mä oon katsellut Flickristä valkoisella musteella tehtyjä tatuointeja nyt useampanakin iltana. Nyt "pikkuisen" houkuttaisi ottaa joku kiva kuva valkoisella. Toinen, mitä olen pohdiskellut, olis UV-muste, mutta toi valkoinen tulis varmaan ainakin halvemmaksi.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja theia » Ke 13 Elo 2008 13:13

Ihan törkeen hienoja noi valkoiset tatskat :o: oli vaan tekstiä, että se haalistuu tosi nopeesti, eli sitä varmaan pitäis olla värjäämässä usein... mut silti :o: vois ottaa isompiakin kuvia, kun ei se näy niin selkeästi kuin musta. :o:

Joku tatskaaja mulle sanoi joskus, että eri väristen musteiden hinnoilla ei olis eroa, mutta en sit taas tiiä puhuiko se myös uv-musteesta...
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Sippura » La 06 Syys 2008 12:00

Mun korvan yläruston lävistys kärttyää edelleen, höh. Etelässä lävistys rauhoittui,
mutta Suomeen palaamisen jälkeen rustopatit turposivat ja koko korva oli turvon-
neen oloinen. Ei ollut kaunis näky, ei. Kävin lävistyksen tehneessä puljussa ajatuk-
sena ottaa koru pois, mutta lävistäjä sai ylipuhuttua minut vaihtamaan korua. Nyt
korvassa on muovinen labret, joka parin päivän kokemuksella on rauhoittanut rei-
kää mukavasti. Muovinen labret ei tartu lävistykseen ja revi reikää auki liikahtaes-
saan ja on huomattavasti kevyempi mitä kirurginteräksinen rengas. Ostin myös tee-
puuöljyä, joka on pienentänyt rustopatteja huomattavasti - miksi mä en tajunnut
kokeilla sitä aikaisemmin? :töktök:

Toiveena on, että joskus tulevaisuudessa lävistys rauhoittuisi sen verran, että sii-
hen voisi taas laittaa tuon kirurginteräksisen renkaan. Tietty musta muovinen ren-
gaskin olisi ihan ok, mutta omaan silmään hopeanvärinen rengas näyttäisi parhaal-
ta muiden korvisten kanssa.

Löytyisiköhän muista materiaaleista jotain väriltään hopeaa vastaavaa ja muuten
muovia vastaavaa? Täytyypä ottaa selvää.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » La 06 Syys 2008 21:42

Kyllä se korva rauhoittuu kun on kärsivällinen, luulen.

Tänä aamuna vaihdoin septumini renkaan toiseen. Edellinen rengas oli 5mm ja tämä nykyinen (ehkä) 8mm. En vain muistanut että tämä rengas on parikin milliä suurempi, ja nyt nenää särkee ikävästi.
Kyllähän sen siinä kun korua laitoin niin huomasin että se on suurempi, mutta kipu tuli vasta jälkeenpäin. Laittohetkellä silmä vain vuosi.

No okei, siis nykyinen koru ei ole edes varsinaisesti rengas, vaan venytyssarvi

Niin, ja koska ei tietenkään ole reilua olettaa, että kaikki uhmiset tietävän, mikä on septum, niin se on nenän keski"ruston" lävistys. Rusto siksi lainausmerkeissä, koska lävistys ei ole siinä rustossa, vaan sen alapuolella.

Kadotin muuten korvani venytyksestä korun Sex Pistolsin keikalla. :(
Koru oli puinen plugi jonka olin tuolta tilannut. Nyt sitten katselen jos jostail löytyisi jotai kivoja. Tietysti voisin tilata tuollisen uuden. Ja ehkä tilaankin, heti kun vain on rahaa. Tällä hetkellä säästän uuteen terraarioon gekkovanhukselleni.
Venytyskoruista tykkään kaikkein eniten puisista.

muoks.
toinen linkki ei toiminut.
Avatar
Crazy_Clown
 
Viestit: 247
Liittynyt: La 31 Touko 2008 22:03

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Sippura » La 06 Syys 2008 21:55

Crazy_Clown kirjoitti:Kyllä se korva rauhoittuu kun on kärsivällinen, luulen.


Mä en ole kovin kärsivällinen :hullu:

No ei, lävistyksen paraneminen on näiden parin päivän aikana ollut ihan selkeästi
havaittavissa, kiitos teepuuöljyn sivelemisen :D Rustopatti on hävinnyt lähes ko-
konaan, eikä korvakaan ole enää turvonnut. Itse reikäkin tuntuu jotenkin kuivu-
neen, eli eiköhän tässä ole vielä toiveita, että lävistys vielä jossain vaiheessa pa-
ranee.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Santalaceae » Ti 09 Syys 2008 11:15

Ääk, menen ottamaan tänään tatuoinnin n. 10 vuoden jahkailun jälkeen. En vaan enää jaksa miettiä että otanko vai enkö, joten ajattelin että on parempi hoitaa asia pois päiväjärjestyksestä. Aikaisemmin ei ole jännittänyt, mutta nyt jännittää. Entäs jos se sattuukin, vaikka olen polleana ajatellut, ettei satu kuitenkaan? Kaikista isoin jännitys kuitenkin on, että olenko tyytyväinen tatuointiin vielä ensi viikollakin, kun olen tällainen tuuliviiri. We'll see.
Avatar
Santalaceae
 
Viestit: 170
Liittynyt: Ti 20 Touko 2008 00:34

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 10 Syys 2008 09:48

Santalaceae kirjoitti:Entäs jos se sattuukin, vaikka olen polleana ajatellut, ettei satu kuitenkaan?

Totta kai se sattuu. Miten se voisi olla sattumatta, kun neuloilla pistellään? Mun mielestä kipu ei kuitenkaan kummassakaan tapauksessa (olkavarsi ja nilkka) ollut mitenkään ylitsepääsemättömän kovaa. Suuri apu on se, että iho turtuu käsittelyn edetessä ja siten myös kipu vähenee.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja theia » Ma 15 Syys 2008 10:53

Hei, te Tampereen elävät! Mun pitäis ostaa kaverille lahjakortti kielilävistyksen ottoon ens lauantaina, mutta eihän mulla ole hajuakaan mikä on hyvä liike jiiänee. Olisko teillä vinkkiä antaa? Olisin kiitollinen :)
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Ma 15 Syys 2008 16:27

theia kirjoitti:Hei, te Tampereen elävät! Mun pitäis ostaa kaverille lahjakortti kielilävistyksen ottoon ens lauantaina, mutta eihän mulla ole hajuakaan mikä on hyvä liike jiiänee. Olisko teillä vinkkiä antaa? Olisin kiitollinen :)


No kyllä ! Mad Maxia suosittelen oikein lämpimästi. Itse otan lävitykseni aina siellä jos vain mitenkään mahdollista. Lävistäjäkin on mukava.

Toisaalta, jos välttämättä ihan mahdollisimman läheltä keskustaa haluaa, niin ihan keskustorilla sijaitsee Igor's. Lävistäjä sielläkin on mukava, joskin mielestäni kovin laiskan oloinen. Ja puhuu aika hiljaa ja joskus jopa epäselvästi, mutta ihan jees mukava tyyppi kuitenkin on kyseessä.
Avatar
Crazy_Clown
 
Viestit: 247
Liittynyt: La 31 Touko 2008 22:03

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Crux » Ke 08 Loka 2008 18:16

Kertokaapas mitä kaikkia naiseuden symboleita teille tulee mieleen mistä voisi lähteä kehittelemään tatuointia. Nämä kaksviitos-synttärit ovat saaneet minussa jonkun pikkufeministin heräämään ja haluaisin kovasti kunnioittaa naiseuttani tatuoinnilla. Itselle ei vain tule mielen muuta kuin kelttien kolmoisspiraali ja se perinteinen naaraan merkki. Kumpikaan ei oikein innosta. Ideoita?
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Avatar
Crux
 
Viestit: 339
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:25

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 08 Loka 2008 18:21

Tissit? :keijo: Kirkkovene? :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Crux » Ke 08 Loka 2008 18:25

No tissit mulla on jo ei niitä tarvi tatuoida. Pitäskö ottaa mallia Rosa Meriläisestä ja tatuoida rintaan jotta "Vittu haisee hyvältä" :raps:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Avatar
Crux
 
Viestit: 339
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:25

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 08 Loka 2008 20:18

Jotenkin mulle tuli mieleen naiseudesta jumalattaret - erityisesti Afrodite/Venus.

Botticellin maalauksesta Venuksen syntymä voisi tietenkin kehitellä jonkin meren vaahto & simpukka -hässäkkää, jollei itse jumalatarta halua ihoon hakkauttaa. Tietenkin Afroditen tunnukset kyyhkynen ja kultainen omena viittaisivat omalta osaltaan naiseuteen.

Ihan nyt vain ensimmäisenä ajatuksena tällaisia pyörittelen. :tilt:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Galileo » To 09 Loka 2008 08:51

"Hei, siisti kultainen omena sulla olkapäähän tatuoituna."


Naiseuden symboleiksi mieluummin nahka täyteen kengän kuvia ja suklaalevy.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 09 Loka 2008 14:22

Mulla tuli ekana mieleen kaulin! :virne:
Eiks se olis aika feministinen juttu? :tilt:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja Maija » To 09 Loka 2008 15:10

Galileo kirjoitti:"Hei, siisti kultainen omena sulla olkapäähän tatuoituna."


Ei se kuva, vaan tarina sen takana. :keijo:

Itse kannattaisin koko selän mittaista Venus-symbolia:

Kuva

"You Tarzan, me lady."
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Tatuoinnit ja lävistykset

ViestiKirjoittaja urakka » To 16 Loka 2008 16:46

Mie olen kanssa tatuointia harkinnut, mutta en oo vielä kuvaa päättänyt. Kovasti oon suunnitellut, mutta jotenki ei vaan osaa piirtää sellaista mihin olis tyytyväinen. Luonnoksia on kyllä kehuttu hienoiksi, mutta silti on pelko perseessä että kyllästyy kuvaan nopeasti.. Pitää vissiin jatkaa piirtelyä. :virnu:
Lävistyksiäkään ei ole, olen kyllä kovasti halunnut, mutta ensin en saanut aikaan ja sitten ala alkoi asettaa omia rajoituksiaan. Nyt ei sitten ainakaan naamaan tule mitään niin kauan ko ala jaksaa kiinnostaa, eli varmaan loppuikänä.. Taidan silti hankkia sellaisen venytyskorun toiseen korvaan. Tosin oikean korvan lävistysrenkaita on kommentoitu, että ei tarvii osastoilla kaikkia killuttimia pitää mitä kaapista löytyy. :jaaha:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron