Puhetta blogeista

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Puhetta blogeista

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 21 Loka 2008 14:22

Joo koodipuolella oli koodit ihan kunnossa. Kiitti hyvästä yrityksestä kuitenkin. Ongelma ratkesi sivupohjaa vaihtamalla.

Joo ja tuo ylivuoto johtu ihan vaan kun yritin leikkiä sillä editorilla ja sen jollain muotoilutoiminnolla, että josko ongelma ratkeaisi sitä kautta -> ei ratkennut, kuten kuvasta näkyy. :virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Puhetta blogeista

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 10 Marras 2008 18:57

Enpä ookkaan tänne muistanut mainostella. Mulla on siis kaksi blogia tuon yllämainitun piirustusblogin lisäksi. Eka on mun Australian touhuistani kertova päiväkirjatyyppinen jaarittelublogi, joka oli alunperin salasanasuojattu muilta kuin ihkaoikeilta kavereiltani. Näin loppuvaiheessa en enää jaksa välittää kuka näkee ja mitä, heh. Toinen blogi kertoo mun hiuksistani. Tervetuloa kattelemaan ja kommentoimaan näitäkin.

Mainostakaa hei muutkin, niin voin käydä vakoilemassa!
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Puhetta blogeista

ViestiKirjoittaja pampula » Ma 10 Marras 2008 19:37

En oikeastaan miellä omaa säpellystäni blogiksi, vaan ennemminkin päiväkirjaksi. Eli vaikka siellä joskus sivutaan yleisiäkin asioita, niin kyllä se painottuu aikalailla mun oman navan ympärille. Omaa napanöyhtää on niin kiva kaivella :tilt: Suurimmaksi osaksi kirjoitan friends onlyna - mutta jos on livejournalissa itse niin kaikin mokomin pyytäkää kaveriksi! Ja jos tuota haluaa kuikuilla niin tuosa alhaaltahan tuo linkki löytyy. En tosin suosittele tuhlaamaan aikaa :tilt:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Minne blogi?

ViestiKirjoittaja pampula » Ti 11 Marras 2008 16:24

Oon tässä miettinyt uuden, asiapitoisen blogin aloittamista. Niinpä kysynkin, että minne kannattaa blogi perustaa? Kokemuksii? Haluaisin selkeän liittymän ja ennen kaikkea mahdollisuuden sellaiseen, että blogeja voi hakea hakusanalla. Kaikissa ei sellaista toimintoa näytä olevan, ja mun mielest sellanen toiminto on ihan ehdoton! Plussaa ois se et palvelu olis suomeksi, mut ei välttis. Mitä suosittelette? Vuodatus? Blogger? Mikä?
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Puhetta blogeista

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 13 Marras 2008 15:52

X-Stage :aukku:

--

Itselläni mitään blogattavaa ei edes jää, kun on vaikea keksiä edes Facebookin Status Updatea. :virnu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Puhetta blogeista

ViestiKirjoittaja pampula » Ti 25 Marras 2008 15:11

Mainostan pikkuisen. Täällä on uusi blogintynkäni, jossa käsitellään niinkin "mielenkiintoista" aihetta kuin homoseksuaalisuus. Katsotaan mitä tuosta tulee. Halusin vain paikan, johon kaadan kaiken tuon, niin ei tarvitse tuolla tympäännyksellä muita paikkoja tukkia.

:gay:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Puhetta blogeista

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 14 Helmi 2009 19:43

Mulla on blogikuume. Haluaisin alkaa blogaamaan näistä myrkyttömyyshippeilyistäni laajemminkin kuin vain shampoottomuuden merkeissä (keksin jo mainion nimenkin :virne: ). Mietin vaan taas sitä ikuista alustakysymystä. Vuodatuksessa on ilme muuttunut, mutta enpä tiiä, niitä ulkoasuvaihtoehtoja ei ole tullut yhtään lisää, enkä osaa sellaista itse tehdä. Tuo piirustusblogini ei ole tainnut päivittyä kertaakaan sen jälkeen kun sitä täällä mainostin. Yksi syy on laiskuuteni, toinen on edelleen epämukavuus tuon wordpressin kanssa.
Bloggeriakin vierastan edelleen. Kai se sitten on joustava ja monipuolinen ja helppokäyttöinen, kun kaikki niin väittää. Itselläni on kokemusta noin kolmen postauksen verran, ja silloin kuvien laittelu oli ihan käsittämättömän hankalaa.

Ja ulkoasujutut epäilyttää aina. En osaa tehdä asian suhteen mitään.
Hankalaa tämä elämä.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Puhetta blogeista

ViestiKirjoittaja Yabba » To 15 Huhti 2010 23:54

Jei, minäkin aloin (vaihteeksi) kirjoittamaan Blogia, lähinnä omiin tarpeisiini ja tämän vuoksi myös se on näpytelty sitten in English :virne: Blogiengineksi valitsin BlogSpotin, pitkälti juurikin sen Google yhteyden vuoksi. Jos haluaa lukea paljon enklanninkielistä tekstiä vaihtelevista aiheista (tai sitten ei :p ) niin suuntaahan tänne :tp: Tarpeeni blogiin heräili jo vuoden alussa (pian uuden kännykän saamisen jälkeen :nolo: ) kun huomasin että tuo naamakirjan status-kenttä alkaapi olla turhan ahdas, se kuitenkin jäi (laiskuutta) vielä siinä vaiheessa idea-tasolle, mutta nyt syntyi uusi tarmon poikanen ja sain jopa jotain aikaiseksi - tosin aivan mahtavan urlin taakse, tosin eipä tuo minun nimeni niin suuri salaisuus nyt olekkaan :p

Tuon sivuston ulkoasua näyttäisi vielä vähän joutuvan puukottamaan, mutta sekin nyt lähinnä tuon leveyden osalta (kuhan jaksaa ja viitsii).
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Puhetta blogeista

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 16 Huhti 2010 11:22

Yabba kirjoitti:Jei, minäkin aloin (vaihteeksi) kirjoittamaan Blogia, lähinnä omiin tarpeisiini ja tämän vuoksi myös se on näpytelty sitten in English :virne: Blogiengineksi valitsin BlogSpotin, pitkälti juurikin sen Google yhteyden vuoksi. Jos haluaa lukea paljon enklanninkielistä tekstiä vaihtelevista aiheista (tai sitten ei :p ) niin suuntaahan tänne :tp: Tarpeeni blogiin heräili jo vuoden alussa (pian uuden kännykän saamisen jälkeen :nolo: ) kun huomasin että tuo naamakirjan status-kenttä alkaapi olla turhan ahdas, se kuitenkin jäi (laiskuutta) vielä siinä vaiheessa idea-tasolle, mutta nyt syntyi uusi tarmon poikanen ja sain jopa jotain aikaiseksi - tosin aivan mahtavan urlin taakse, tosin eipä tuo minun nimeni niin suuri salaisuus nyt olekkaan :p

Tuon sivuston ulkoasua näyttäisi vielä vähän joutuvan puukottamaan, mutta sekin nyt lähinnä tuon leveyden osalta (kuhan jaksaa ja viitsii).
Ensimmäinen ajatukseni lukiessani, että kirjoitat englanniksi oli: "Yikes, minkähänlaista tekstiä sieltä mahtaa tulla." Pelkoni oli onneksi turha, sillä vaikkakin tekstissäsi on paljon pieniä virheitä, ne eivät vie tekstiltä ideaa pois, eli tekstin kyllä ymmärtää virheistä huolimatta. Ja englanninkielistä kirjoittamistahan ei opi kuin harjoittelemalla.

Eiköhän noita höpinöitä tule jonkun verran luettua, jos aika riittää ja hajamielisyys ei iske. Lisätään kirjanmerkkeihin. :D
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Puhetta blogeista

ViestiKirjoittaja Yabba » Pe 16 Huhti 2010 12:05

Jorssi kirjoitti:Ensimmäinen ajatukseni lukiessani, että kirjoitat englanniksi oli: "Yikes, minkähänlaista tekstiä sieltä mahtaa tulla." Pelkoni oli onneksi turha, sillä vaikkakin tekstissäsi on paljon pieniä virheitä, ne eivät vie tekstiltä ideaa pois, eli tekstin kyllä ymmärtää virheistä huolimatta. Ja englanninkielistä kirjoittamistahan ei opi kuin harjoittelemalla.

Kiva että on luottamus mun enklantiin kohilla :p No ei vaineskaan, mie tiedän että se ei ole sitä parasta mahdollista, mutta kuitenkin se maailman yleisin kieli bad english :p Ja yritin kyllä sen käyttöä selitelläkkin tuossa ekassa viestissä => välttämätön pakko. Ja toivon mukaan se tosiaan paranee ajan myötä :epäilevä:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Puhetta blogeista

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 16 Huhti 2010 16:59

'Interested in' ei 'interested about' :soosoo: Sori... :moro:


Ite en oo koskaan oikein innostunu blogeja lukemaan, vaikka välillä olen itseä kiinnostavia aiheita sisältäviä
blogeja selaillut. Ei vain oikein nappaa jostain syystä...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Puhetta blogeista

ViestiKirjoittaja Yabba » La 17 Huhti 2010 14:07

Shay kirjoitti:'Interested in' ei 'interested about' :soosoo: Sori... :moro:

Kiitos vinkistä ;)
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Puhetta blogeista

ViestiKirjoittaja Janet » Pe 27 Elo 2010 14:19

Itsehän olen kunnostautunut ylläpitämään kahta blogia! Toinen on miehen kanssa yhteinen, jossa kerromme meidän raksaprojektista. Lähinnä se luotiin kavereita ja sukulaisia varten, jotka asuvat ympäri Suomea. Saavatpahan sieltä seurata, että missä vaiheessa ollaan menossa eikä siten tarvi puhua jokaisen kanssa erikseen samat asiat. Toinen blogi on sitten askartelublogi, johon tungen omat korttitekeleeni. En tiedä ketä kiinnostaa ja miksi sitä pidän, mutta onpahan nyt kummiskin. :p
Avatar
Janet
 
Viestit: 111
Liittynyt: Ke 07 Touko 2008 13:47

Re: Puhetta blogeista

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 30 Elo 2010 15:11

Luvassa mielenkiintoinen blogi kunhan käynnistyy kunnolla. :D

Vrouw Marian hylyn tutkimuksia voi seurata verkossa.

Tästä vielä suora linkki blogiin.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Puhetta blogeista

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 05 Marras 2012 17:14

Mulla taisi olla viikonloppuna tylsää, kun pistin pystyyn blogin :virne:

Päiväkirjahan mulla on netissä ollut jo pitkään, mutta en osaa laskea sitä samalla tavalla blogiksi kuin tuota minkä tein.
Ja minkä kirjoittamiseen olen jäänyt jo koukkuun!
Kahdessa päivässä :ei:

Mä olen tässä nyt vuoden sisällä friikahtanut blogimaailmaan. Luen paljon blogeja, seuraan useita erilaisia blogeja ja vielä suht aktiivisestikin.
Aika harvoin jaksan kommentoida tai osallistua keskusteluun, mutta tekstit tulee luettua.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Edellinen

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron