Vituixmän

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja theia » Ma 27 Heinä 2009 14:33

Me oltiin kanssa ihan pihalla siitä, että mikä esiintyy milloinkin. Oli siis joo että esiintymisjärjestys tämä, mutta kuinka kauan bändit soittaa tai milloin aloittaa ei mitään hajua.

Linkin Parkin jälkeen suuntasin itseni ruokajonoon, jossa sitten seisoinkin seuraavan 1,5 h vaikka jono ei edes kovin pitkä ollut. Kyllä v*tutti kuin pientä oravaa talvella... Pois päästiin ihan heti, Metallican jälkeen (ennen encorea) poistumistiet oli jo avattu ja oltiin sopivasti asemoitu itsemme suoraan siihen lähelle. Metallica lopetti (-encore) vähän ennen klo 23, ulkona Porista oltiin 23.30, vaikka siinä välissä käveltiin Kirjurinluodolta bussille, joka vei meidät Raviradalle jossa auto odotti.

Ainut ketutuksen aihe siis itsellä tuo kirosanan ruokajono.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ma 27 Heinä 2009 22:08

Siis lähditte heti varsinaisen setin jälkeen, ennen encorea? :täh:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja theia » Ti 28 Heinä 2009 18:05

Kuskin ehdoilla mentiin ja "oon jo nähnyt Metallican alkukesästä" :sori:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 28 Heinä 2009 23:16

Lyyra kirjoitti:Ajattelin olevani ainoa, jonka mielestä järjestelyt olivat vähintäänkin kyseenalaiset.

Et taida lukea Imperiumin messulautaa...? Siellä festareista on kirjoitettu jo 16 sivua ja enteet homman kusemisesta kirjattiin jo hyvissä ajoin.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 29 Heinä 2009 08:48

Tein eilen snickers-piirakkaa ja ajattelin "noh, tietenkin voisin tehdä kuten aina, ja jakaa tämän kahteen piirakkavuokaan, koska se turpoaa niin kauheasti. Äh, laitan sen tähän tavallista isompaan vuokaan. EIHÄN se millään voi turvota niin kauheasti, että se tulisi tämän yli, jolloin koko uuni sotkeentuu ja kämppä täyttyy savusta ja palaneen suklaapatukan hajusta. Eihän?"

Arvatkaa miten kävi? :läps:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 29 Heinä 2009 09:52

Mr. Smith kirjoitti:Arvatkaa miten kävi?


Kävi niin että jokaisen viestisi lukeneen tekee mieli snickers-piirakkaa/snickersiä/suklaata? :kuola:



Taisi kuitenkin piirakka turvota :paijaus: (kuulostaa pervolta)
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 29 Heinä 2009 11:07

Sippura kirjoitti:Taisi kuitenkin piirakka turvota :paijaus: (kuulostaa pervolta)

:ahihi:

anteeks turhakehymiöviesti, mutta nauratti
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 29 Heinä 2009 12:09

Fantsu kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Ajattelin olevani ainoa, jonka mielestä järjestelyt olivat vähintäänkin kyseenalaiset.

Et taida lukea Imperiumin messulautaa...? Siellä festareista on kirjoitettu jo 16 sivua ja enteet homman kusemisesta kirjattiin jo hyvissä ajoin.

Ai pitäiskö lukea? Mikä on Imperiumi?
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 29 Heinä 2009 14:31

Lyyra kirjoitti:Ai pitäiskö lukea? Mikä on Imperiumi?

Ennen keikkaa ei varmaan olis tehnyt ainakaan pahaa. Aikataulun runkokin oli siellä, vaikka virallisesti sitä ei annettukaan.
Imperiumi on metallimiesten ja -naisten kokoontumispaikka: http://www.imperiumi.net/
ja messulauta alan ihmisten foorumi: http://lauta.imperiumi.net/
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ke 29 Heinä 2009 14:40

theia kirjoitti:Kuskin ehdoilla mentiin ja "oon jo nähnyt Metallican alkukesästä" :sori:

Otan osaa. :paijaus:

:täh: ...Mut ei kyllä alkukesästä tullut Motorbreathia ja Stone Cold Crazya. :veivi: Ei voi olla noin kiire.
Encoressahan ne on just tällä kiertueella väläytelly vaikka mitä. Stadissa ekalla keikalla Helpless ja Trapped Under Ice. Tokalla, millä itse olin, tuli The Wait ja Hit The Lights.

Aika monella jäähalli ja stadionkeikalla olen huomannut tuota että porukkaa alkaa valua pois jo pahimmillaan ennen varsinaisen setin loppua. En ihan ymmärrä.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 29 Heinä 2009 21:21

Fantsu kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Ai pitäiskö lukea? Mikä on Imperiumi?

Ennen keikkaa ei varmaan olis tehnyt ainakaan pahaa. Aikataulun runkokin oli siellä, vaikka virallisesti sitä ei annettukaan.
Imperiumi on metallimiesten ja -naisten kokoontumispaikka: http://www.imperiumi.net/
ja messulauta alan ihmisten foorumi: http://lauta.imperiumi.net/

Aikataulun runko oli kyllä myös sonispheren sivuilla. En ole erityisemmin metallimies tai -nainen, joten ei tuu seurailtua. Tuntuu vain näin jälkikäteen, että koko festari oli järjestetty tasan Metallica-faneja ajatellen.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 29 Heinä 2009 22:35

Siis runko kellonajoilla eikä vain "festari alkaa - loppuu". Ymmärsin, ettei Sonisphere ollut asiaa juuri täsmentänyt.
Pointti on kuitenkin, että metallijuttuihin löytyy infoa Imperiumista. Ei tarvitse olla varsinainen metalhead käyttääkseen tiedot hyväkseen. Noin vinkkinä vastaisuuden varalle.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja dena » Pe 31 Heinä 2009 13:22

Mutta kauttaaltaan imperiumi on yks huonoimmista laudoista jota oon ikinä nähny. Tosin, informaatiota sieltä varmasti saa.
Piece my häpiness Squirrels.
Avatar
dena
 
Viestit: 198
Liittynyt: Su 19 Huhti 2009 12:52

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 11 Loka 2010 14:13

Hienoja hetkiä elämässä: huomaat käyttäneesi voipaperia leivinpaperin sijaan viimeiset 4 kuukautta. Ai siis sen takia kaikki paloi uuninpeltiin kiinni? Hyvä minä :läps:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja kaneli » La 19 Marras 2011 20:03

Jes, pudotin läppärini lattialle. Onneksi en ole (vielä) törmännyt mihinkään vikoihin, rytäkässä irronneen akunkin sain kiinnitettyä takaisin. Sen jälkeen olikin hyvä hetki kaataa täysi teekuppi työpöydälle ihkauuden älypuhelimen päälle. Kiitos Vituixmän!
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Shay » Su 20 Marras 2011 21:07

Mr. Smith kirjoitti:Hienoja hetkiä elämässä: huomaat käyttäneesi voipaperia leivinpaperin sijaan viimeiset 4 kuukautta. Ai siis sen takia kaikki paloi uuninpeltiin kiinni? Hyvä minä :läps:

Ajattelitko muuttuneesi yhtäkkiä surkeaksi kokiksi vai poltitko kaiken peltiin kiinni leivinpaperinkin kanssa? :virne: Onhan noita itellekin sattunu, mutta yleensä sen huomaa kerran jälkeen... :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 23 Marras 2011 12:34

Shay kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:Hienoja hetkiä elämässä: huomaat käyttäneesi voipaperia leivinpaperin sijaan viimeiset 4 kuukautta. Ai siis sen takia kaikki paloi uuninpeltiin kiinni? Hyvä minä :läps:

Ajattelitko muuttuneesi yhtäkkiä surkeaksi kokiksi vai poltitko kaiken peltiin kiinni leivinpaperinkin kanssa? :virne: Onhan noita itellekin sattunu, mutta yleensä sen huomaa kerran jälkeen... :tilt:

Ihmettelin (enkä välttämättä tässä järjestyksessä) onko metsästä kaadettu huonompaa puuta kuin sellu tarttuu peltiin, onko uuni mennyt lopullisesti sekaisin, olenko minä oikeasti näin huono kokki, miksi maailmankaikkeus vihaa minua, onko noissa ranskalaisissa jotain vikaa ja "onko tuo pelti niin likainen että se pitäisi pestä? Vastahan minä sen vuosi sitten huuhtelin.." :hullu:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja kaneli » Su 04 Joulu 2011 20:27

Lähdin oikein reippaana jumppaan. Paikan päällä tajusin, että olin jättänyt jumppahousut kotiin ja siihen sit jäi se liikkuminen tältä päivältä. :huoh:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 04 Joulu 2011 20:31

No olihan se jumppapaikalle ja takaisin liikkuminen kai jonkinlaista liikuntaa? Vai ajoitko autolla tai bussilla? :soosoo:

Mä asensin tosiaan Chromeen sellaisen Forde-blokin täksi päiväksi. Se toimii tosi hyvin tässä Firefoxissa. :keijo: :läps:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja kaneli » Su 04 Joulu 2011 20:33

Lyyra kirjoitti:No olihan se jumppapaikalle ja takaisin liikkuminen kai jonkinlaista liikuntaa? Vai ajoitko autolla tai bussilla? :soosoo:


Kyllä mä reippailin sinne, mut ei se pahemmin lihaskuntoa kohota. :hullu:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 05 Joulu 2011 04:38

Mutta yllä se kävely sentään on parempi kuin ei mitään noin lihaskunnon kannalta.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 20 Joulu 2011 23:21

Vituiksmän keitteli miun kanssa nekkuja. Ei maistu palanut nekkumassa hyvältä. :keijo:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 21 Joulu 2011 07:45

puolikarkea kirjoitti:Vituiksmän keitteli miun kanssa nekkuja. Ei maistu palanut nekkumassa hyvältä. :keijo:

Mulle on käynyt noin joskus kermakaramellien kanssa. Niitä keittelee antaumuksella ranne kierona sekoittaen ja odottaa, että seos sakeutuu
ja kaiken vaivan jälkeen se sittenkin vain palaa pohjaan. JEi! :keijo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 15 Kesä 2012 14:56

...Se tunne kun ulkomaille ulkoistettu serveriporukka ei ymmärrä mitä eroa on 11 am. (aamulla) ja 11 pm. (illalla) välillä.
Varsinkin kun seurauksena KAIKKI(!) virman tietokoneet käynnistyvät nippelipäivityksen takia pakotetusti uudestaan kesken työnteon klo 11 aamulla.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Emeritus » Pe 13 Heinä 2012 20:56

Se tunne kun olet ensin peräsuoli pitkällä vaihtanut melkein seitsemän ja puolen sadan albumin musakokoelmaan uudet, isommat kansikuvat, ja nyt myöhemmin huomaat että aika monessa kannessa on yhdessä tai useammassa reunassa pikselin tai kahden levyinen valkoinen tai muuten vain vaalea reuna... Ja kun pedantti luonne on, pitää ne tietenkin vaihtaa/korjata. :jaaha:
Ketkä pahvipäät näitä oikein nettiin laittavat? Eivätkö osaa käyttää croppaustyökalua kunnolla vai eikö niitä vain kiinnosta? Tekisivät editointinsa kunnolla niin säästyisi kaikkien aikaa, perkeles. :norsu:

Nyt Pink Floydin kohdalla mennään, voiton puolella jo selvästi. Huoh.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron