Vituixmän

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Vituixmän

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 03 Kesä 2008 13:23

Jännä juttu. Viime viikot on ollu epäonnistumisia pullollaan. Alkaa tilanne olemaan jo niin vakava, ettei ihan aikuisten oikeesti uskalla tehä mitään.

Onko kentien jollekin muulle sattunut vastaavaa? Miten tästä pääsee eroon? Vai pääseekö lainkaan?

Kuva
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 03 Kesä 2008 13:43

Kuolo kirjoitti:Onko kentien jollekin muulle sattunut vastaavaa? Miten tästä pääsee eroon? Vai pääseekö lainkaan?


Kun väännät ensin kuukauden hankehakemusta ja sitten hankkeen toinen osapuoli sanoutuu siitä irti, niin voi sanoa, että vituixmän. Siitä kuukauden työstä ei ollut mitään hyötyä. Syö jonkinverran miestä, prkl.
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 03 Kesä 2008 13:53

Musta tuntuu, että tuo Vituiksmän oli meillä kylässä koko toukokuun. Oli hajonneita polkupyöriä, ei-saatuja kesätöitä, merkintävirheitä tenttituloksissa...

Mun kohdalla näyttäisi, että aika ja sitkeys ovat Vituiksmänin kryptoniitti.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Kaari » Ti 03 Kesä 2008 14:29

Tuttu juttu täälläkin. Pahinta on se, että kun liian monta vituixmän-tilannetta kohtaa samalla kertaa, niin sitten kaikki ihan pikkujututkin, mitkä menee päin seiniä, ketuttaa ihan täysillä ja vitutuskäyrä sen kuin kasvaa.

Eipä siitä mun kokemuksella myöskään oikein eroon pääse kuin odottelemalla sitä parempaa päivää tulevaksi ja toivoa parasta.
Kaari
 
Viestit: 28
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 11:11

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 03 Kesä 2008 15:39

Tällä päivälle mie koitin nyt mojovia päiväunia. Tai siis saas nyt nähä miten tässä käy.

Kuitenkin nyt viime ajat tää on tuntunu leviävän useampaankin henkilöön. Varmasti on tarttuvaa :salaliitto:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja theia » Ti 03 Kesä 2008 16:11

Joo, täällä samaa... henkisellä puolella enimmäkseen, mutta kuitenkin.

hienoa istua himassa ja katella seiniä.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja dubb » Ti 03 Kesä 2008 16:23

Onneksi ei ole Vituixmän liihotellut täällä kovinkaan pitkiin aikoihin, mutta sitä suurempi on pelko, että sieltä se sankari taas kohta viipottaa.
Avatar
dubb
 
Viestit: 48
Liittynyt: La 24 Touko 2008 12:48

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 03 Kesä 2008 17:05

Koko viime syksy oli juuri just että Vituixmän. Talvikin oli vielä lievästi. Kun kesä rupesi koittamaan, maailmassa rupesi taas asiat onnistumaan. :tilt:
Hassua oli se, etten ollut ainoa, joka tästä kärsi. Kaikilla jollakinlailla mänvituix.
Ja Vituixmän ei tule yksin, vaan koko joukolla. :tilt:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 03 Kesä 2008 17:39

Täytyy kyllä sanoa, että Vituixmän ei ole vieraillut minun luonani kovinkaan pitkään aikaan. Toki pikkumokia sattuu aika usein, mutta mitään suurempaa epäonnistumisen aaltoa ei ole näkynyt. Enkä kyllä tällä hetkellä pelkää, että sellaista tulisikaan. Ja silloinhan se toki tulee, kun vähiten odottaa...
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Avatar
Migreeni
 
Viestit: 289
Liittynyt: To 15 Touko 2008 20:29

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 03 Kesä 2008 18:29

Lempiaiheeni ja koko vuoteni teema. :superhymy:

On siis kaikenlaista ollut. Ja nyt on pinnakin kiristynyt jo sen verran, että ne pienetkin vastoinkäymiset tosiaan vituttavat entistä enemmän. Haussa on uusi, ehompi asenne asioihin, sillä Vituiksmän on päättänyt jäädä asumaan.

Jos joku kokee elämänsä olevan liian helppoa ja mutkatonta, eiku meille kylään vaan. Jospa Vituiksmän siirtyisi eteenpäin jo. :seko:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Avatar
Plei
 
Viestit: 309
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:13
Paikkakunta: Joensuu

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 03 Kesä 2008 22:01

Vituixmän sai kenkää tossa kevään lopuksi, joten eipä asu enää meillä. Ihan kiva - verenpaine on liian koholla sitä ilmankin.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 04 Kesä 2008 11:42

Onko Vituixmänillä arkkivihollista, jonka iskiessä kaikki sujuu ongelmitta ja kuin tanssi? :raps:

Mulla ei ole hetkeen ollut kumpaakaan kylässä, simmosta tasapaksua vaan. Vituixmänissä on huonointa se, että se pistää kaikki sitten kerralla sekaisin, kaikki kaatuu päälle ja menee käteen tuolloin.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 04 Kesä 2008 13:46

Tuo aloituksen kuva saa edelleen repeämään... :wirne:
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 04 Kesä 2008 14:11

Vituixmän on ilmeisesti vieraillut useammissakin osoitteissa viime aikoina. Edeltävän vähän päälle kuukauden se tuntui majailevan täälläkin, kunnes viime viikolla katosi. Sen jälkeen voi taas epäillä, että ehkä kaikki ei ollutkaan niin kamalaa kuin miltä tuntui. Tuuripeliä se kai on, ja aika ehkä korjaa, paitsi jos stressi tms. aiheuttaa systeemin ylikuormittumisen, jolloin oma suorituskyky ei enää ole paras mahdollinen ja asioita alkaa siksikin mennä pieleen. Tai siltä ainakin tuntuu, kun asioita tarkastelee stressin värittämässä valossa. "Ehkäpä elämä onkin vain sitä miltä tuntuu".
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Viisauden Lähde » La 07 Kesä 2008 11:53

Vituixmän vieraili toukokuun lopulla urakalla ja oikeastaan koko vuosi meni siinä samalla lopullisesti persiilleen. Nyt ei kiinnosta kesä eikä mikään, joutas jo loppua mokoma ajanhaaskuu.
Avatar
Viisauden Lähde
 
Viestit: 69
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 18:41

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 10 Kesä 2008 12:34

Luulin, että Vituixmän ois jättänyt mut rauhaan, mutta kissanvillat. Tyhmä kesätyöpaikka, ei kesätreenii ja poikaystäväki jossain metsässä vielä viikon. Pääsykokeetkin meni huonosti.

:viha:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 10 Kesä 2008 14:00

Tervetuloa, Vituixmän! Mene pian pois.

Joo. Kai kyseinen herrasmies tuli käymään. Eipä naistenvaivoja voi siitä syyttää, että paras ystäväni laittoi välimme jäihin.
Hitto kun on paha olo.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja tahris » Ti 10 Kesä 2008 15:06

Jees, Vituixmän on kyllä tuttu herra. Vierailee lähes jatkuvasti meikän kotona
ja pitäisikö nyt sanoa, että "puutarhassa". :seko
En hyväksy asukkaaksi, mutta sitkaasti se elämässä majailee.
Prkl, pitääkö mun itte nyt keksiä sille vastavihollinen, joku "Hywinhänloppujenlopuxmän"? Semmonen "Lohduxmän"?
Onx se vähä säälittävää?
Joskus voin mennä vuorille vain katsomaan
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
- PMMP: San Francisco
Avatar
tahris
 
Viestit: 183
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 20:59

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 10 Kesä 2008 15:14

Itselläni Vituixmänin arkkivihollinen on Eiköhäntämätästäsuttaannumän. :annahymy:
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 10 Kesä 2008 15:29

Vittuixmän kävi aamulla, kunnes kaivoin esiin Jumalistestääeijäätähänwomänin. Sen jälkeen elämä taas voitti, sain asiat hoidettua ja eräästä tapaamisesta tuli älyttömän hyvä mieli. :tilt:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 12 Kesä 2008 16:02

Vituixmän on ollut vakiovieras koko lukukauden. Tänään tuli virallisesti mitta täyteen sen sekoiluja. Olin varannut studion yliopistolta ja pyytänyt kaverini virittämään kurkkunsa, että pääsisin vihdoin alkuun lopputyöni kanssa. No kaverini toikin oman muusikkonsa ja alkoi värkkäämään MINUN ajallani omaa työtään. Lupasi hoitaa homman äkkiä, mutta vituixmän oli eri mieltä asiasta. Siispä lähdin kalppimaan sieltä, eikä mulla näin ollen ole vieläkään yhtä ainoaa millisekuntia materiaalia sitä mun työtä varten. Parasta tässä on se, että kaverillani matskua olis enemmän ku tarpeeksi ilmankin sitä vitun didgeriä. Ja ite oon ilmeisesti liian kiltti kun mulla ei ollu sydäntä potkia niitä ulos sieltä studiosta tuhlaamasta mun aikaa, kun kaverini oli ihan palkkaamalla palkannut sen muusikon, joka vielä kaikenlisäksi sattuu kuulumaan ns. vähempiosaiseen kansanosaan.

Kiva kiitti. Pistin sitten röökiksi. Ja yleensä vastustan tupakointia henkeen ja vereen. Onneksi en oo kostajatyyppiä, koska nyt sais eräs täti tuntea vittu nahoissaan. Hell hath no fury like a Lyyra scorned.


:epäilevä:



Anteeksi kiroilu.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 12 Kesä 2008 16:46

Miksi kirjoitit vittunahan erikseen? :hämillään:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 12 Kesä 2008 16:51

Koska olen yhdys sana vammainen. :viha:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Migreeni » To 12 Kesä 2008 23:19

Ei mulla muuta, kuin että :rotflmao:

Te ootte hassuja :virne:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Avatar
Migreeni
 
Viestit: 289
Liittynyt: To 15 Touko 2008 20:29

Re: Vituixmän

ViestiKirjoittaja Tierra » Pe 13 Kesä 2008 11:09

Kesätentti, kesätentti, kesätentti. Ajattelin, että ei se haittaa, jos 1/3 muistiinpanoista puuttuu. Vituixmän.
Avatar
Tierra
 
Viestit: 16
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 11:29
Paikkakunta: Åbo

Seuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron