Juhannus

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Galileo » La 13 Kesä 2009 11:54

Dnd kirjoitti:Lueskelin terveydeksi lehteä ja siellä oli isolla viesti, jossa luki "Suvi, suojaamaton seksi ja satunnainen kumppani. Kolmikon ikävänä kaverina voi seurata sukupuolitauti, jota moni kantaa tietämättään."

Sulle tuli yllätyksenä tieto, että sukupuolitaudit tarttuvat suojaamattomassa hömpsötyksessä? :O:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Dnd » La 13 Kesä 2009 12:41

Gali taas pätkimässä /väärinymmärtämässä viestejä...
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Emilia » La 13 Kesä 2009 18:58

Aikuisiällä on alkanut tulla vähän juhannusvitutusta. Ei mulla ole ollut kivaa kuin pari kertaa juhannuksena sen jälkeen kun täytin 15. Eikä ole edes asenteesta ollut kiinni, useimmiten muista ihmisistä. Joo,joo rikka ensin pois omasta nenästä jne mutta jostain syystä sitä on joutunut juhannuksina omasta tahtomottomuudestaan olemaan yksin himassa (koska poikaystävä ei huolinut mukaan leireilemään), ajautunut parisuhdefestareille repivän eron jälkeen tai teinifestareille telttapallogrillaajien joukkoon, koska oli pakko paniikissa päästä pois kaupungista.

Juhannus on helvetin ankea, missään ei ole ketään tai jos on niin ne on ympäripäissään ja rasittavia, kaikki paikatkin on kiinni. Tänä vuonna ei ole vielä suunnitelmia juhanukseksi. Äiti ehdotti, että menisin niiden kanssa mummolaan grillaamaan. Kai se on sitten yhtä kivaa kuin mikä tahansa muukin vaihtoehto (joita ei ole).

Ei mulla ole odotuksia juhannuksille nykyään. Paskajuhla.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Marilla » La 13 Kesä 2009 20:08

Vietän juhannuksen töissä, aaton että päivän. Töiden vuoksi en pääse mökille, jossa on lähes poikeuksetta tullut vietettyä juhannukset elämäni tähän pisteeseen saakka. Töiden myötä oon ensimmäisen juhannuksen kotipaikkakunnallani :kauhistunut: . Ikää on parikymmenen vuoden verran enkä koskaan ole ollut juhannusta täällä.
Mieluiten olisin tämänkin juhannuksen perinteiden mukaisesti mökillä, olen kovin perinteitä rakastava ihminen. Toisaalta on kiva kokeilla erilaista juhannusta ja toisaalta työpaikka on sellainen missä on mahdotonta ohittaa sitä, että juhannus on meneillään. Tiedä siitä sitten onko se hyvä vai huono asia :virne:
"Dom små små orden är svåra ord
Och de hårda orden är enkla ord"
Marilla
 
Viestit: 72
Liittynyt: Ke 03 Joulu 2008 00:25
Paikkakunta: Pohjoinen

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja L-S » La 13 Kesä 2009 20:26

Kyllä vesistön ääri, kaveriporukka-/parisuhdeseura, kokko ja grillaaminen mökillä ja puskassa kuulostaisi minustakin hyvältä. Tietysti porukan pitäisi olla hyvä, jotta juhannuksen vietto olisi mielekästä eikä esim. ympärikännistä riitelyä. Mutta ainakin se vesistö ja mökki nyt puuttuu. Menen ilmeisesti vanhempien luo, onhan siellä grilli ja ruokaa eikä tässä juhannuksenviettotavassa tuntuisi nyt olevan vikaa, jos tulisi hyvä sää ja voisi leppoisasti istua ulkona syömässä ja miksei vähän juomassakin, eikä tarvitse esim. tehdä töitä. Mutta kyllä juhannuksissa joskus nuorempana on ärsyttänyt se tuntuma, että pitäisi pitää tietyllä tavalla hauskaa ja juhlia ja jos ei itsellä ole ollut siihen mahdollisuutta, niin jopas on ottanut päähän.

Muutaman kerran olen ollut juhannuksena festareilla, joku kerta vieläpä ilman alkoholia. Mulla on ilmeisesti ollut enkelin kärsivällisyys joskus nuorempana. Tai jotain muuta ihmeellistä. :tilt:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja skray » To 18 Kesä 2009 00:25

Tuolla aiemmin kerroin kuinka aika menee uiden ja pelaillen juhannuksena. Unohdin vaan painottaa tän vuoden uimakokemusta tarpeeksi, joten teen sen nyt erikseen. :keijo:

Juhannus on perinteisesti ollut mun talviturkin heittoon varattu juhlapäivä. Niin se on tänäkin vuonna. Tosin tänä kesänä ei vielä ole viitsinyt edes varvastaan kastaa meriveteen, kun se on niin hiiskatin kylmää ollut. Nyt kuitenkin lupaan pyhästi, että aion perjantaina uida, vaikka jäälautat ja pingviinit kelluisivat ympärilläni.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja heartless » To 18 Kesä 2009 10:37

Tänä vuonna odota poikkeuksellisesti innolla juhannusta. Yleensä en välitä siitä niin pätkääkään, ärsyttää vaan muiden kohkaus ja intoilu juhannuksesta. Esimerkiksi viime vuonna olin töissä ja sitten möllötin yksin kotona ja oli oikein mukavaa. Tällä kertaa menemme kaveriporukalla meidän mökille, tarkoituksena olis grillata ja saunoa, niin ja varmaan maistella maltillisesti hieman alkoholijuomia.. :vihellys: Porukka on ainakin sen verran hyvä, että uskoisin suuremmilta erimielisyyksiltä vältyttävän.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 18 Kesä 2009 10:52

Mennään sitten mun vanhempien mökille jussiksi. :epäilevä: Samalla tavalla on vietetty jo useampi juhannus, vaikka tiedän miljoona parempaakin tapaa. Yks niistä olis vetää lärvät sohvalla DVD:itä katsellen... Noh - vanhemmat odottaa, että tullaan, joten pitää vastata kysyntään. Sellaista se elämä on. Toivottavasti ei kuitenkaan koko ajan sada, että päästään järvelle.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Maija » To 18 Kesä 2009 13:25

Perinteinen mökkijuhannus edessä. Saunotaan, uidaan, grillaillaan, juodaan, pelaillaan ja nautitaan yhdessäolosta kaveriporukalla. Kivaa! :superhymy:
Ja nyt on eka yhteinen juhannus Pojan kanssa edessä. :ahihi:

Vielä on pikkuisen juhannusostoksia tekemättä ja sitten painelemme mökille.

Hurrrrjan hyvää juhannusta kaikille ja pitäkää ihmeessä itsenne poissa tämän vuoden tilastoista!
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 19 Kesä 2009 22:42

No niin, juhannuksen saldoa:

Kaadetut grillit 1
Sammutustyöt 1

Ei onneksi mitään ihmeempää sattunut. Henkilövahinkoja ei tullut eikä kiinteitsöllekään mitään kovin ihmeellisiä vaurioita. Parvekkeen lattialankuissa palamisjälkiä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 19 Kesä 2009 22:53

Rauhallinen ilta. Kotona istuskelen ja oon leikkiny kodinhengetärtä koko päivän. Olen pessyt pyykkiä ja pyykkikoneen, tehnyt linssilevitettä, tiskannut ja nyt on lettupannun rasvapoltto meneillään. Aioin leipoa sämpylöitäkin, mutta se jääköön toiselle päivälle.

Lisäksi leikkasin hiukseni, kuten taisin jo tuonne tyttöjen ketjuun mainitakin. Se ja sauna innoittivat pistämään Sydneyn ihanasta vintageliikkeestä ostetun kesämekon päälle kodinhengettäryyden kunniaksi.

Huomenna pakkaillaan raivolla. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja skray » La 20 Kesä 2009 01:49

Juhannusaatto on sujunut rauhallisesti. Oltiinkin sitten huvilalla neljästään fammon, faffan, iskän ja mun voimin. Syötiin älyttömän hyvin ja on pelattu mölkkyä, korttia monen sortin pelimuodossa, sekä jazzia. Uiminen sujui varmasti, mutta nopeasti. Huomenna ehkä toinen pyrähdys, jos viitsin ottaa uikkarit mukaan huomennakin. Vesi oli noin 12 asteista, talviturkki huuhdeltu poijes. :tilt:

Huomenna, teknisesti ottaen tänään, toinen kierros syömistä, koska ruokaa jäi niin paljon. Niin kuin aina. Nyytit (joista lisää grilliherkuissa). :kuola:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja theia » La 20 Kesä 2009 15:23

Mä oon yksin himassa, koko jussin! :D

Erilainen juhannus - yksin, viinatta. Olis tänään illalla menoa jos vaan jaksaisi innostaa, mutta nyt ei ainakaan tunnu yhtään siltä että jaksaisin lähteä. Mieluummin oikeasti olen itseni seurassa, kuuntelen musiikkia, pelailen, kattelen leffaa tai luen kirjaa.

Olishan se ollut kiva olla kavereiden kanssa esim möksällä tai muuta, mutta ei jaksanut sitten sen enempää yrittää saada hajanaista/työssäkäyvää porukkaa puhaltamaan siihen yhteen hiileen.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 21 Kesä 2009 16:18

No niin, Juhannus Kalajoella takana. Saatiin veljen asuntovaunu sellaiseen vaiheeseen, että sillä pääsi lähdölle aamuyön tunteina, vaikka se vielä hieman loppusilausta vaatiikin. (Nyt on 1960-luvun vaunussa lahojen puurakenteiden tilalla metallia ja peltiä.) Karmeinta juhannuksessa oli ystävämme Tuksun ensiesiintyminen laulajana. Se laulu oli jotain sanoinkuvaamatonta. Pahinta kuitenkin olivat ne Tuksun töksähtelevät alkuhuutelut. Ne alittivat riman niin komeasti, ettei voinut kun nauraa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 21 Kesä 2009 17:23

Jos en olisi lähtenyt faijan kanssa kahdestaan mökille, olisin viettänyt juhannuksen yksin kotona. Eipä se olisi haitannut. Olisi ollut kolme päivää aikaa nukkua, siivota kämppä ja pestä ikkuna(t). Meni se kuitenkin näinkin. :D Nyt on mm. heitetty talviturkki (uimiseksi sitä ei voi sanoa), saunottu, heitettyä tikkaa, jauhettu skeidaa, kuunneltu musaa, grillattu ja juotu (itse join kyllä todella vähän).

Yritin sen verran tehdä juhannustaikoja, että katsoin kaivoon (en nähnyt mitään :p). Keräsin seitsemän eri kukkaa tyynyn alle ja näin tosi ahdistavia unia.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 21 Kesä 2009 18:07

Suvi kirjoitti:Yritin sen verran tehdä juhannustaikoja, että katsoin kaivoon (en nähnyt mitään :p).


Muistithan loikkia ensin alasti ympäriämpäriinsä? :tilt:

Oli kylmää ja märkää. Ilma 10 asetta ja vesi 14. Uiminen siis kannattaa!

Muuten oli mukavaa vaikka tuntui, että jussi meni tänä vuonna aivan ohi.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 21 Kesä 2009 18:26

Nugat kirjoitti:
Suvi kirjoitti:Yritin sen verran tehdä juhannustaikoja, että katsoin kaivoon (en nähnyt mitään :p).


Muistithan loikkia ensin alasti ympäriämpäriinsä? :tilt:



En. :läps: Siitä se siis johtui. :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Annis » Su 21 Kesä 2009 18:53

Nugat kirjoitti:
Suvi kirjoitti:Yritin sen verran tehdä juhannustaikoja, että katsoin kaivoon (en nähnyt mitään :p).


Muistithan loikkia ensin alasti ympäriämpäriinsä? :tilt:


Miks muuten kaikki juhannustaikajutut pitää tehdä aina alasti? :friikki:

Oma juhannukseni oli hyvin jännä, makasin sairaalassa odottamassa että joko synnytys käynnistyisi ja mitään ei tapahtunut. Tänään lähettivät sitten kotiin päiväksi venailee :hullu:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja damn » Su 21 Kesä 2009 19:17

Juhannus oli oikein kiva. Oltiin tosiaan kaveriporukalla meidän luona kotikotona perjantaista sunnuntaihin. Semmoista rentoa oleilua, pelailtiin, saunottiin, juotiin ja tehtiin ruokaa. Kotiuduin juuri kyseiseltä reissulta ja olo on taas aika nuhjuinen, vaikka tuli kyllä nukuttua paljon, eikä känniörvelletty.
Toivottavasti taas ensi vuonna saataisiin sama porukka kokoon ja vietettäisiin yhdessä juhannusta, muutama vuosi ollaan lähes samalla porukalla nähty, joten kai tätä jonkinlaisena perinteenä voi alkaa pitää.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 21 Kesä 2009 21:13

Ihana juhannus takana. Nyt olen väsyneenä, mutta onnellisena kotona.

Keskiviikkoiltana saavuin kotikotiin. Junamatka tosin oli odotettua pidempi, kun tuo Toijalan asemalla tapahtunut tavarajunan raiteiltasuistuminen hidasti koko maan junaliikennettä.

Torstaina talo tyhjeni muusta porukasta ja illalla joimme ja paransimme maailmaa hyvän ystäväni kanssa. Myös toinen hyvä ystäväni kävi paikalla.

Perjantaina grillasimme (Minä toimin grillimestarina!) ja joimme samalla kolmen hengen porukalla. Toinen ystävistäni kuitenkin oli lauantaina aamuvuorossa, joten hän ei juurikaan juonut ja joutui lähtemään aiemmin.

Lauantai-iltana oli taas sama kolmen tytön porukka koossa. :hymyhali: Joimme, grillasimme ja saunoimme. :sydän: Myöhemmin kävimme myös baarissa yhdellä ja tapasimme siellä tuttuja, mukaan lukien erään hyvän ystäväni. Sitten lähdimme koteihimme. Yksi hyvä ystäväni tosin tuli luokseni vielä hetkeksi.

Nukuttuakin tuli paljon. ke-to 8 tuntia, to-pe 10 tuntia, pe-la 11 tuntia ja la-su reilu 8 tuntia. Lisäksi nukuin myös kotimatkalla tänään.

Varsin onnistunut juhannus siis takana. :D
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 21 Kesä 2009 23:15

Annis kirjoitti:
Miks muuten kaikki juhannustaikajutut pitää tehdä aina alasti? :friikki:



Koska juhannus on myös hedelmällisyyden juhlaa. Kun nuoret neidot tarpeeksi kauan ovat ilkosillaan esillä, niin tulevan sulhasen löytää ennen kuin oikein huomaakaan. ;)

Lehdestä luin, että kyllä se juhannussalkokin vain fallosta kuvaa. Eli nuoret miehet ovat tällöin salko pystyssä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 22 Kesä 2009 00:14

- ei satanut yhtään niin paljon kuin odotin
- järvestä nostettiin 11 haukea, joista 10 palautettiin kasvamaan. Kotiin tuodusta puolet paistoin iltapalaksi ja toinen puoli on pakkasessa odottamassa jatkokäsittelyä.
- vanhemmat puhuivat taas rutkasti paskaa lähisukulaisista ja päädyin möläyttämään omia aatoksiani itku silmässä. Hetken päästä isällä ja äidilläkin oli itku silmässä. Toisin sanottuna mun sanoma meni perille. Loppuviikonlopun olikin sitten vähän parempi olla.
- uistelun lisäksi syötiin, saunottiin ja pelattiin korttia

-> tavallinen juhannus.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 22 Kesä 2009 14:04

Minulla oli paras juhannus ikinä. Kerronpa, miksi.

Kolea sää ei haitannut mökkeilyä lainkaan, sillä olimme pukeutuneet tarpeeksi lämpimästi. Myös virrannut viini lämmitti mukavasti. Grillailimme, saunoimme, uimme, erityisesti joimme sekä pelasimme korttia ja Twisteriä. Mää voitin. :D

Lauantaina höpöttelimme saunan jälkeen Pojan kanssa syntyjä syviä ja selvisi, että hänkin on tuttu wanhalta Fordelta. :o: Ja me muistimme kumpikin toisemme. ("Ai se olit sinä!? :o:")
Ei ihmekään, että hän on niin kovin ihana, fiksu ja hauskakin vielä. Ja erityisesti hyvännäköinen. :virne:

Fordekeskustelun jälkeen juttu kääntyi hieman isompiin asioihin ja silloin olin aivan varma. Sataprosenttisen varma. Sanoin hänelle ensimmäistä kertaa: "Musta tuntuu, että mää rakastan sua." Poika alkoi hiljaa itkeä, ja kun kuivasin hänen kyyneleitään, hän kuiskasi: "Minäki rakastan sua." Ja sitten minä aloin kyynelehtiä.
Sen jälkeen vain hymyilytti kovasti, vaikka itkusta ei meinannut tulla loppua. Minä tosiaan rakastan sitä hölmöä.

Siksi siis minulla oli paras juhannus ikinä.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja friikkis » Ma 22 Kesä 2009 14:39

Oli kyllä yksi parhaista juhannuksista koskaan! :D

Se täytyy kyllä myöntää, että teltassa/autossa nukkumiseen kelit oli vähän turhan koleita, mutta ei se pieni vilu nyt mitään maailmaa kaatanut. Lisäksi lämmikettä tuli nautittua sen verran pitkin päiviä torstaista sunnuntaihin, että ei sitä tarvinnut jatkuvasti missään horkassa tutista. Musiikki oli mahtavaa, porukan jutut äärimmäisen huonoja ja meininki mitä mainioin! Mielelläni lähden ensi vuonnakin Nummirockiin, ehdottomasti!

Tämä päivä menikin sitten töissä aikamoisessa koomassa. Noh, oli se sen arvoista!
Avatar
friikkis
 
Viestit: 178
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 14:45

Re: Juhannus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 22 Kesä 2009 14:50

Maija :hymyhali:

Nyt potkit vaan sen poikas tännekki remuamaan. :virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron