Asiakaspalvelu, mitä se on?

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja Yabba » Ke 25 Huhti 2012 21:51

Näkee kuka soittaa, vaikka yhteystietoja ei olisikaan puhelimessa, samoin voi hakea yhteistietoja siitä maksullisesta tietokannasta joka on netissä ja päivitettyä jo olemassaolevat yhteystiedot. Kaikki tekstiviestillä, jolla luodaan käyttäjätili nettipalveluun (jos fonecta tili on jo, caller vaatii vain kirjautumisen siihen), eli myös se nettipalvelu on käytössä samaan hintaan. Unohtamatta myöskään sitä, että kerran ostettuna palvelu on käytössä niin kauan kun sitä käyttää ilman uusinta rekisteröintejä tai määräaikoja eli periaatteessa maailman tappiin asti.

Ja ainakin minulle tuo soittajan tietojen haku ja näyttäminen puhelun yhteydessä on hyvä ratkaisu varsinkin tuohon hintaan.
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 25 Huhti 2012 21:57

Niin no joo, jos kokee tarpeen noille muillekin ominaisuuksille, niin sitten se ehkä on ihan kätsy palvelu, josta viitsii jopa maksaa jotain.
Ajattelin vain jotenkin niin (kun puhelinmyyjistä kerran oli puhe), että jos sitä käyttää pelkästään puhelinmyyjien suodattamiseen, niin sitten on kyllä n. 100% kalliimpi vaihtoehto kuin Robinson.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja skray » Ke 25 Huhti 2012 22:13

damn kirjoitti:
Lumikki75 kirjoitti:Onko kellään kokemuksia DNA:sta yksityisasiakkaana?


Minulla on netti- ja puhelinliittymä DNA:n kautta ja olen ollut asiakkaana kohta viisi vuotta. Kertaakaan ei ole mitään ongelmia ollut. Olen joutunut useampaan otteeseen soittamaan asiakaspalveluun siirtääkseni nettilaskun eräpäivää, kun opiskelijabudjetilla ei aina ollut mahdollista maksaa laskua eräpäivää mennessä. Puheluihin on vastattu nopeasti ja asia on hoitunut hetkessä ja palvelu on muutenkin ollut ystävällistä. Monissa muissa paikoissa on ollut paljon nihkeämpää asiakaspalvelua, joten minä olen kyllä ollut tyytyväinen DNA:han.


Tuun sanomaan samaa kuin damn, mutta en oo vielä koskaan siirrelly eräpäiviä laskuistani, mutta uskon että sekin hoituisi yhtä hyvin kuin kaikki muuten tähän mennessä. Oon kyllä ollut erittäin tyytyväinen ja yllätyin positiivisesti myös siitä, että he soittivat mulle kun mun nettitikun soppari oli menossa umpeen ja kysyivät haluanko jatkaa heillä. Olin muutenkin itse ollut aikeissa soittaa sinne, niin tuli se sit vielä kätevämmin hoidettua, kun he soittivat mulle ja sain jatkosopparin edullisemmin kuin ennen. :)
Kysyin jo samalla siinä, että eikö heiltä olis mahollista saada normilaajakaistaakin sinne meidän uudelle talolle, mutta ei kuulemma oo. Oon ehkä hieman pettynyt siitä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 26 Huhti 2012 12:29

Ilmeisesti joko muistan väärin, että DNAsta olisi valitettu tai sitten ne ovat parantaneet asiakaspalveluaan. Silti mukavaa kuulla, että homma toimii yksityisasiakaspuolellakin. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 26 Huhti 2012 13:23

Yritysasiakkaat ja yhdistysasiakkaat on ihan eri rivillä :epäilevä:

Tarina kertoo eräästä yhdistyksestä, joka on vuosia käyttänyt henkilöiden omia internet-yhteyksiä. Lähinnä viimeisimpinä aikoina mobiililaajakaistoja.
Noh, sitten he tuumasivat että hankitaampa yhdistykselle oma.
Taloudenhoitaja kävi oikein liikkeessä asiaa hoitamassa ja kun hänellä ei sitten tuota nimenkirjoitusoikeutta ollut, niin yhdistykselle lähetettiin valtakirja, jonka puheenjohtaja allekirjoitti ja faksasi operaattoriyritykselle. Lokakuussa.
Mitään ei kuulunut, mutta yhdistyksen henkilöt vain kiltisti odottivat.
Sitten eräänä huhtikuisena päivänä puheenjohtaja soitti operaattoriyritykseen ja tiedusteli netin perään.
Puhelimessa puhuttiin pitkään, asiaa selviteltiin ja tutkittiin. Numeroja ja osoitteita annettiin. Luvattiin, että asia on hoidossa ja kunnossa. Nettitikku saapui. Asian piti olla kunnossa. :epäilevä:
Sieltä puuttui SIM-kortti ja kun sitten taas soitettiin operaattoriyrityksen asiakaspalveluun ja puhuttiin 45minuttia asiasta, niin selvisi että vielä pitäisi lähettää joku valtakirja.

Ei helvetissä voi olla näin vaikeaa saada yhdistykselle nettitikkua JA mobiililaajakaista-korttia!
Meillä on kuitenkin olemassa samaisella operaattorilla puhelin, mutta ilmeisesti netin hankkiminen on jotenkin vaarallisempaa ja byrokraattisempaa. Taidetaan vaihtaa operaattoria kaikessa.
:ei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 26 Huhti 2012 13:30

Kannattaa antaa sille taloudenhoitajallekin nimenkirjoitusoikeus. Helpottaa asioita suunnattomasti. Itse en ois voinut kuvitellakaan hoitavani sellaista hommaa ilman nimenkirjoitusoikeutta. Tosin meidän yhdistys pyöritti myös kauppaa, jossa piti esim. viedä rahoja pankkiin ja allekirjoitella niitä pussukoita jne.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 26 Huhti 2012 13:41

Meillä on ikiaikaiset säännöt, ettei sen taloudenhoitajan nimenkirjoitusoikeuden antaminen ole mahdollista.
Vielä.
Sääntöuudistus tulee ensi syksynä, joten siinähän avautuu sekin mahdollisuus.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 26 Huhti 2012 14:25

Mullakaan ei ole kuin positiivista sanottavaa DNA:sta. Vastaavat asiakaspalvelussa yleensä heti, mutta viimeistään n. minuutin päästä. Kaikki liittymänvaihdot ynnä muut sujuvat todella vaivattomasti ja aina ovat ystävällisiä ja ymmärtäväisiä siellä. Pelkkää plussaa DNA:lle. Sonerasta ei sitten voikaan sanoa samaa, eikä Elisastakaan, mutta näiden asiakkaana en ole aikoihin ollut, joten on saattanut asiat sielläkin muuttua.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 09 Touko 2012 18:42

Yabba kirjoitti:DNA:sta on kokemusta vain telemarkkinoinnin uhrina (ja se on tuntunut kovin agressiiviselta) ja sitä kautta tullut hieman negatiivinen kuva koko yrityksestä.

^Tähän liittyen: Kännykkäliittymien puhelinmyynti kielletään lailla.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 09 Touko 2012 23:16

Lyyra kirjoitti:
Yabba kirjoitti:DNA:sta on kokemusta vain telemarkkinoinnin uhrina (ja se on tuntunut kovin agressiiviselta) ja sitä kautta tullut hieman negatiivinen kuva koko yrityksestä.

^Tähän liittyen: Kännykkäliittymien puhelinmyynti kielletään lailla.
Jaa, siksiköhän mua on nyt lähiaikoina pommitettu joka puolelta ostamaan liittymää.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja theia » Ti 19 Maalis 2013 15:24

Ugh, mua ärsyttää nyt kahvilan myyjäneiti ihan äärettömästi. Käyn usein, viikottain, samassa kuppilassa hakemassa aamukahvini, mukaan. Yleensä siellä on se sama neito tiskin takana, ja se tervehtii/kiittelee kyllä ystävällisesti, mutta ei enää vaivaudu kertomaan mulle sen kahvin hintaa. En vaan voi käsittää miksi ei... Joo, käyn usein, tiedän hinnan, ja onhan se siinä näytöllä, mutta on niin epäkohteliasta musta olla sanomatta sitä hintaa? Enkä oikein osaa kommentoidakaan asiaa... pitäisiköhän jäädä siihen seisomaan rahapussi kourassa ja tuijotella sitä silmiin ja odottaa että se kertoo sen hinnan? Ugh. :p
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja Shay » La 23 Maalis 2013 12:28

Kai se tunnistaa sut ja luulee, että oot jo tähän mennessä oppinut, mitä kahvi maksaa. :virne:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 23 Maalis 2013 14:45

Jos tommosen palvelun haluais, niin varmaan pitäs kysyä kauppiaalta, että saiskohan siihen robotin :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja skray » Su 24 Maalis 2013 11:45

Kysy siltä ens kerralla, paljonko se kahvi maksaa, niinku olisit unohtanu. Auttaskohan se?
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja L-S » Su 24 Maalis 2013 13:19

Aika jännää sinänsä. Jotenkin asiakaspalvelutilanteen odotetaan olevan saman totutun kaavan mukainen, niin että jos hintaa ei kerrota, se tuntuu oudolta, ikään kuin kukaan ei olisi antanut lupaa että nyt saat maksaa. :keijo: Todennäköisesti kuitenkin kyseinen myyjä ei välttämättä tarkoita olla epäkohtelias, ehkä se tosiaan vaan tunnistaa vakiasiakkaan ja ajattelee, että hinta on tiedossa. Ja tosiaan asiakaspalvelussa on paljon sellaisia toistuvia elementtejä, jotka varmaan käyvät puuduttaviksikin niille myyjille...
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja heartless » Su 24 Maalis 2013 16:02

skray kirjoitti:Kysy siltä ens kerralla, paljonko se kahvi maksaa, niinku olisit unohtanu. Auttaskohan se?


Tai sit jos maksat käteisellä rupeet antamaan liian vähän rahaa, eiköhän sit rupee hintatietoja tulemaan. :D
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Asiakaspalvelu, mitä se on?

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 24 Maalis 2013 17:05

Ahvenanmaallakin alkaa myyjä ymmärtämään yhtäkkiä Suomea kun antaa liian vähän rahaa ja on muka lähdössä. :kyllä:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Edellinen

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron