Jouluröpötys

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 23 Joulu 2011 00:09

Emilia kirjoitti:Tilasin mammalle semmosen hienon kaatimen. Oli aika kallis.
Paketin hain tänään postista ja kaatimen sijasta siellä oli keittiörättejä.

Et kiitti vain. :peukku:

Ehkä rätit on tarkoitettu...
Univrsumi ja sillai.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 23 Joulu 2011 04:39

Mikäli en kerkeä lähipäivinä hirveästi hengata fordella, niin toivotettakoon kanssafordaajille miellyttävää joulua ja onnekasta uutta vuotta. Toivottavasti teillä on vähän lomaa ja saatte viettää joulunne tavalla tai toisella miellyttävästi. :hymyhali:

Kuva
(Kuvassa Trump-torni eli Donald-sedän joulukoristeet :joulukeijo: )
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 23 Joulu 2011 11:01

Koska kuitenkin unohdan asian, niin toivotan minäkin jo nyt hyvää joulua kanssafordaajille! :joulukeijo:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 23 Joulu 2011 11:13

Mä taas en enää myöhemmin ehdi, joten hyvää joulua itse kullekin keijolle :joulukeijo:

Olette ihania :hymyhali:

Ja Suville erityiskiitos keijokalenterista :hymyhali:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 23 Joulu 2011 11:36

Mun kaikki kaksi lahjaa hankittu :D
Tai tehty. Äidille ja isäpuolelle sovittiin matkalahjakortti, jonka ähersin ja siitä tuli kyllä vähän :keijo: matkaehtoineen :virne:
Ruokalista suunniteltu!
Ei nälkää tänä jouluna :hymyhali:

Nyt pitää pakata!
Sitten singahdan.
Tulen varmaan fordelle hengaamaan vielä, mutta ihanaa lepoaikaa keijot :hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja kaneli » Pe 23 Joulu 2011 14:54

Mulla on viimeiset pari viikkoa ollu niin kova kiire töiden puolesta, että mun hyvällä mallilla ollut joulufiilistely on jäänyt kokonaan unholaan. Tajusin vasta pari päivää sitten, että aatto on jo ovella. Harmittaa, kun mä niin tykkään joulusta ja nyt se fiilis on hukassa. :huoh: :hullu:
No, ehkä se vielä löytyy huomiseen mennessä!
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 23 Joulu 2011 14:58

Kaikille fordella oikein hyvää joulua. Mä en oikein tiedä, mitä tänä jouluna tekisi. Aatto on aika selvä, mutta nuo kaksi muuta, en tiedä. Tapanina alkaa perinteiset Pikkuleijonien MM-kisat, joten niitä paremman puutteessa.

Kissoja ei kuitenkaan voi jättää pitkäksi aikaa ja liikenne on erikoispäivinä tosi huonoa, joten :sori:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja theia » Pe 23 Joulu 2011 15:18

Ihanaista joulua koko foorumin väelle :sydän:

Ootte ihaneita!
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 23 Joulu 2011 18:01

Ei yhtään joulufiilistä, mutta ehkä se tulee keskiyöllä.
Meillä on kuulema paketointitalkoot :epäilevä:
Siis mulla ja (ehkä) systerillä. Mutsin kaikki paketit on kääreittä - samoin omat ostokset on vaan anttilan kasseissa :virne:
Viime vuonna jo kirosin sitä keskiyön paketointia ja lupasin ettei enää ikinä!
Se siittä sitten.

Punajuurien pilkkominen rosolliin on mielenkiintoista. Miten punajuuri käyttäytyy veitsen alla ja saako sen operaation toteutettua ilman sotkuisia sormia.
Saa! :keijo: Pikkuhaarukka apuna ja käsien sulavaa yhteistyötä. Vasta jossain kolmannen puniksen kohdalla huomasin miten sujuvasti punajuuri palastuu. Nips, naps, vaan.

Taidan mennä vääntämään seuraavaksi sen punajuuri-aura-paistoksen.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 23 Joulu 2011 19:04

Mulla ei ole varsinaisesti ole ollut joulufiilistä, nyt se alkaa tosin hieman kohoamaan. Työt ovat vieneet niin paljon ajatusta, aikaa ja jaksamista, että vasta tänään tuli/tulee jotain tehtyäkkin. Karkasinkin töistä _pikkuisen_ aikaisemmin. :keijo: Toivottavasti tästä tulee mukava joulunaika :tilt: Välipäivätkin on lomaa. :sydän:

Harmittaa, kun en sille yhdelle kiusaaja hämikselle ehtinyt koskaan sanoa hyvää joulua. Se olisi ollut jotenkin tärkeää. :huoh:

Lisäys: en edes tänä vuonna lähettänyt joulukortteja. :O:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 23 Joulu 2011 23:24

Hyvää joulua ihanat fordaajat! :sydän:

Mun joulumieli on jossain kaukana. Epäilen vähän, että edes huomisen aattohartaus ei sitä pelasta. Kaduttaa jo nyt, että en mennyt Miehekkeen luo jouluksi. :huoh: Vaikka eipä se joulufiilis olisi sieltäkään välttämättä löytynyt. Ahdistus. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Suvi » La 24 Joulu 2011 00:51

Hyvää joulua keijokaiset! :hymyhali:

Kuva

Ja kiva, että joulukeijokalenteri kelpasi. :hymyhali:
(Ajattelin ensin, etten tee sitä ollenkaan, mutta yllättävän kivaa se oli ja kun sain apujakin kivasti. :D Mutta yllättävän paljon se otti voimille. Vielä pitäisi viimeinen luukku jaksaa laittaa. :bubbles: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 24 Joulu 2011 00:54

Ihanaa ja rauhallista joulua kaikille. :hymyhali:

Minulla oli joulumieli kadoksissa pitkään etelässä jatkuneiden vesisateiden jäljiltä. Kunnes tulimme tänne
vanhempieni luo eli lasten mummilaan viettämään joulua. Täällä on lunta ja pakkasta. Ja joulufiilis tuli lähes
samantien kun astui lentokoneesta ulos, lopullisesti kuitenkin kun pääsimme perille ja näin äitini koristeleman
talon. Lumi ja joulukoristeet. :sydän:

Tämä viikko on mennyt lasten kanssa lunta ihmetellessä ja hieman pipareita ja joulutorttuja maistellessa.
Tänään koristelimme lasten kanssa joulukuusen ja mummin estelyistä huolimatta joulukuusesta tuli lasten eikä
mummin näköinen. :keijo:
Huomenna on luvassa joulupukki-jännitystä ja paljon hyvää ruokaa. Joulu! :superhymy:

:hymyhali:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Dnd » La 24 Joulu 2011 03:40

Lukaisin pätkän keskeltä viestiä...

Kibaya kirjoitti: ...veitsen alla ja saako sen operaation toteutettua ilman sotkuisia sormia.
Saa! :keijo: Pikkuhaarukka apuna ja käsien sulavaa yhteistyötä. Vasta jossain kolmannen peniksen kohdalla huomasin...


:kauhistunut:

Eiku luinkin väärin... :friikki:


Rauhaisaa joulun aikaa kaikille Keijoille!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Walker » La 24 Joulu 2011 11:35

Oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille keijolle Kuva Kuva
http://www.youtube.com/watch?v=EWWFmhJKJW8
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker
 
Viestit: 2259
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:42

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Shay » La 24 Joulu 2011 14:26

Hyvät joulut kaikille keijoille! :joulukeijo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 24 Joulu 2011 19:45

Joo vois tää olla jo ohikin. :jaaha:
Tai jos joku kerta pääsisi viettämään vaikka ystävien kanssa perheen sijaan.

Käsikirjoituksessa seuraavana on jälkiruoka, kahvit ja lahjojen jako ja avaaminen.


Muok. Kolmen vuoden raittius katkesi tänään. Voisikohan sopivampaa päivää ollakaan? :P
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja kaneli » La 24 Joulu 2011 20:48

Hyvää Joulua, Keijot! :sydän:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja damn » La 24 Joulu 2011 21:35

Miksi jouluna pitää olla näin tylsää?? :haukotus: . Siis ihan hyvin on mennyt, ei riitoja, eikä muutakaan hässäkkää, mutta vihaan vain lojua porukoilla. Omassa kotona lojuminen on ihan eri asia, täällä katotaan pahalla jos istuu liian kauan tietokoneella tai nukkuu aamulla liian pitkään. Haluan tehdä asioita joista tykkään, eli mm. datailla ja nukkua just niinkun haluan! Porukat vielä koitti saada jäämään minuta tänne tiistaihin asti. Ei pysty. Haluan baariin.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 24 Joulu 2011 22:15

Meillä näköjään tää joulu jaottuu kivasti.
Aamupäivän sain hengailla, kokkailla, hengailla, popittaa ja olla vaan. Vähän se kyllä alkoi puuduttaa, kun ei voinut syödä :keijo:
Toki muun porukan tullessa ruoka oli aika nopeasti pöydässä. Sitä oli riittävästi, se oli taivaallista (kai nyt kun ite tein) :pilvi:
Toi punajuuriaurataivas on ihan liian hyvää!

Lahjatkin jaettiin - sain meidän äidin leuan putoamaan ja siskon tyttö tykkäsi muumeistaan ja late lammaksistaan :hymyhali:
Meillä oli pitkät leikit jotka oli ehkä vähän psykedeelisiä muiden sivusta seuraajien mielestä :virne: Milloin oltiin ufoja ja milloin junassa kiipelissä :hymyhali: Ihanat leikit. Siinä se joulun tunnelma on; lasten kanssa leikkiessä ja heittäytymisellä. Olin jopa niin rento ettei siskon "miesystävä" kestänyt meidän olemista. Suuttui ja oli komentamassa meitä koko ajan, mutta ignooramalla sen kaikki meni aika hyvin. Tosin se heittäytyi lapselliselle tasolle ja kävi vittuilemaan :epäilevä:
Ihanat perhejoulut :epäilevä: Ei sentään vielä kukaan ole saanut tappelua aikaan. Perinne katkolla.
Muttajoo. Meidän äiti siltä vittuilulta sitten katkaisi siivet pistämällä sen ulkohommiin :virne:
En vaan ymmärrä jos eivät lapset saisi leikkiä jouluna. Kai sen (tai meidän) olisi pitänyt istua hiljaa jossain nurkassa. Ei nyt riehuakaan tartte, mutta normileikkiminen.

Seuraava kattaus pitää sisällään mun veljen ja sen avovaimon kihlajaiskuoharit :sydän: :pilvi:

Huomisella kattauksella on sitten vuorossa molemmat veljet ja avokälypuolet. Sisko ja tää "miesystävä" ei kai ole joukossa, mutta ei meidän pöydän ympärille enää mahtuisikaan :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 25 Joulu 2011 01:20

Mä taas olisin oikein mielelläni jäänyt yöksi ja olisi ehkä voinut suunnitella aamulla reissua kirkkoon. Mutta kun on nämä elukat. Ne olivat nytkin kymmenisen tuntia yksin ja vähän vaisuja kun tulin. No matoilla oli paskaa parissa paikassa, joten siitä vaisuus. Söivät ne kuitenkin.

Kävin siis kotona. Kuusta laitettiin, oli vinossa, suoristettiin. Syötiin. Söin perunaa, jauhlihakastiketta, perunalaatikkoa, kinkkua ja sinappia. Ruokajuomana laivan punaviiniä. Kuunneltiin Tiernapojat (Ismo Alanko, Toni Wirtanen, Timo Rautiainen ja Jarkko Martikainen). Ollaan mutsin kanssa katsottu tuo joka aatto siitä asti kun se tuli. Tällä kertaa oli pelkkä CD, kun videot ovat täällä mulla.

Käytiin jakamassa serkkujen lapsille lahjat, broidi oli pukkina. Ne pikkuiset saivat itsensä kokoisia lahjaröykkiöitä, joten kai jollain menee se kuulemani keskimääräinen 400 euroa joululahjoihin. Sitten jaettiin omat lahjat, mitkä olivat täysin odotuksen mukaisia. Kirja, DVD, suklaata, kalenteri, suklaata, pullo, suklaata, taskulamppu, suklaata, sukat... mainitsinko suklaan? :keijo:

Sitten lisää joululauluja ja tänä vuonna taksin tilaus. :( Otin huomiselle evääksi kinkkua. Että olisi jotain syömistä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja L-S » Su 25 Joulu 2011 02:57

Me loydettiin Netflixista se suomalainen Joulutarina-elokuva. En ollut nahnyt sita aiemmin, nyt Mikko Leppilampi ja Antti Tuisku oli dubattu englanniksi. :virne:

Eilen tein joulutorttuja, mika on muiden mielesta ihanan eksoottista. Nyt kirjoittelen tassa aikani kuluksi jumalanpalvelusten valissa... sattuneesta syysta joudun osallistumaan useampiin. Onhan taa ihan kiinnostava kulttuurinen elamys. Kirkko on lahes yhta koristeellinen kuin keskiverto vaatekauppa ja ekan jp:n jalkeen tarjottiin taytekakkua, jossa luki Happy Birthday Baby Jesus. :joulukeijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 31 Joulu 2011 18:07

Niin, mitäs sitä keijoille pukki toikaan?

Mä sain:
- pyyheripustimen, jossa on kissan kuva (missähän sekin on? :riips: )
- 7 Wonders -lautapelin (tuttavallisemmin Zwonders)
- vinyylilevyn palasista tehdyt korvakorut, marimekko-kolikkokukkaron ja muistilappuja (entiseltä kämppikseltä)
- lasienkelin, jolla on siipi rikki, piparipussin, konvehtirasian ja kaksi munan muotoista kynttilää (asiakkaalta)
- kaksi huopaista (onko tuo sana?) pannunalusta (asiakkaalta)
- Jalokivipeli-lautapelin (lapsuuden suursuosikki)
- Best in Show -neulekirjan, jossa on ohjeita erilaisten kissahahmojen neulomiseen. Myös Moukarin näköinen maatiainen löytyi kirjasta.
- kolme neliskanttista keraamista lautasta, joihin oli painettu lehden ruoti, yksi suorakaide ja kaksi neliötä
- Muumit-karkkipussin, yhdeksän isoa tuikkua ja mosaiikkipannunalusen (sala- :joulukeijo: lta)
- kaksi leffalippua
- Euro-arvan (voitto 2 e)
- pyörään kiinnitettävän led-lampun, jota aion käyttää taskulamppuna
- kaksi paria urheilusukkia
- uudet talvikengät
- Suomi-konvehtirasian (työkaverilta)
- laatikollisen Bassett's-viinikumeja
- 100 euroa Visa-laskun lyhennykseen

Kauhea kasa! :tipahdus:

Mouku sai namipussin (pahoja :kieli: ), ison valkoisen rapinahiiren sekä lelupussin, jossa oli omituinen kilihäkin ja hiiren epäsikiö, pallo ja perinteinen kilipallo.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 02 Tammi 2012 07:13

Lyyra kirjoitti:kaksi munan muotoista kynttilää (asiakkaalta)

Toivottavasti nää oli kananmunan muotosia nää kynttilät, ettei ollu vaivaannuttavaa joulua :virne:

AIka läjä kamaa joo. Isukki ostaa miulle vieläkin leegoja lähes joka vuosi. Tiiä mikä siinä nyt sit ihan täsmälleen on, mutta pitää laittaa kiertoon toi. Äipältä sain pyyhkeen.
Eipä sitä. Ois ilmankin pärjänny kyl ihan hyvin.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 02 Tammi 2012 09:56

Mä luulin, etten saisi jouluna mitään lahjoja, kun Suomesta lähetetyt eivät tulleet. Mutta kaverin kanssa täytettiin toistemme joulusukat ja lisäksi sain parilta muultakin yllättävältä taholta (mm. kaverin äiti) lahjoja. Sievästi hajustettuja käsisaippuoita on nyt uuden vuoden tarpeiksi :keijo: ja vartalovoidettakin. Lisäksi sain lahjakortit kirjakauppaan ja kylpytuotekauppaan, suklaata ja luomiväripaletin. :D Herttaista että ihmiset antoivat mulle lahjoja vaikka en odottanut mitään.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa