Jouluröpötys

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Jouluröpötys

ViestiKirjoittaja theia » Ma 25 Joulu 2017 14:24

Kiva Kiba kun olit meidän kanssa! :sydän:

Aamulla tajuttiin, ettei meidän aika riitä läheskään kaikkeen mitä piti, joten priorisoitiin (not). Käytiin kävelyllä superliukkaasti kaupassa (ostamassa kalaa). Leivottiin (sokerittomia) pipareita, joiden raa'asta taikinasta tuli Pötkylän välipala :keijo:
Sit mies lähti nukutuskävelylle Pötkylän kans ja mä lähdin hakemaan Kibaa.

Ovea kiinni laittaessani totesin, että sotkuista on, voi voi.

Lahjojen avaus lounaan jälkeen oli hauskaa kaaosta. Lapsi ei välittänyt oikein mistään sen jälkeen kun jättipehmokoira avautui paketista :keijo:

Muuten oikein rentoa meininkiä oli :sydän:

Tänään miehen vanhemmille viettämään joulua, mun perheen joulu oli jo viikko sitten lauantaina :keijo:
so weak and powerless.
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » La 24 Marras 2018 09:53

Onko jotenkin huolestuttavaa, että olen täällä ensimmäisenä vai olenko missannut jonkin vastaavan ketjun? :salaliitto:

Ostin torstaina joulukalenterin (ja kävin juuri kehumassa, etten ole osa suurinta kulutushysteriaa :keijo: ). Ostin Halvan salmiakkijoulukalenterin, joka on kehittynyt viime vuoden muistaakseni neljästä eri mausta kahdeksaaan. Toivon kovasti, että mukana on myös kovia karkkeja. Tällä kertaa yritän myös olla tyhjentämättä kalenteria ennen joulua... Ajattelin ostaa kaveriksi myös Kinderin talomallisen joulukalenterin. Vähän itseäkin puistatuttaa, mutta pitäähän sitä suklaatakin olla jouluna. :jaaha:

Joulu- tai lähinnä talvivalot ovat olleet jo viikon räystäässä roikkumassa. Tähdet sun muut tulevat vasta joulukuussa ikkunoihin. On kuitenkin kiva nähdä jotain pihalla kulkiessa, niin valot on aika hyvät olla, kun emme vielä ole löytäneet sopivia uusia pihavaloja.

Pitkästä aikaa on kiireestä huolimatta hyvä fiilis joulusta. Tulevan loman pituuskin varmaan auttaa ajattelemaan, että tästä joulusta tulee rentouttava, kun vielä vietämme sen poissa kotoa kotitöiden äärestä.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja L-S » La 24 Marras 2018 11:57

Tosiaan, ei ole paljoa jouluröpötystä ollut. :keijo: Mutta johtuu ehkä forden yleisestä hiljaisuudesta.

Itse herään hitaasti joulun aikaan. Viime viikolla katsoin tosin kaverin kanssa joululeffoja, joten siinä pääsi vähän tunnelmaan. :keijo: Olen laittanut jo pari jouluvaloa, mutta lisää koristeita voisi laittaa huomenna. Myös joulukuusi olisi kiva pystyttää jo pian (mulla on muovikuusi :keijo:).

Joulukalenterin osalta tyydyn Punaisen ristin lähettämään kuvakalenteriin. Suklaata voi syödä muuten. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa! :joulukeijoi:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 24 Marras 2018 12:33

Mulle tuotiin teekalenteri lahjaksi, josta tuli kyllä hyvä mieli, vaikken yhtään joulukalenteria tarvitse tai halua.
Ihan kuin sen tuonut henkilö olisi tiennyt että tarpeeseen tulee. Lopetin aamukahvit toistuvien päänsärkyjen vuoksi ja tavallaan odotan että voin ottaa aamuteen nyt tuosta kalenterista!

Muutoin joulu aiheuttaa mulle vain ahdistusta.
Pitäisi ehkä kontaktoida ihmisiä jos haluaisi olla jossain muualla kuin kotona, mutta kun en halua. Joulunalusviikon olen lomalla ja käyn siinä pakollisissa visiteerauksissa ja oman joulun vietän kotona ja virallisenkin joulun todennäköisesti. Kämppis lähtee kotikonnuilleen heti kun mahdollista, joten on oltavakin kotona.
Ahdistaa silti ajatus siitä, että olisi joulut täysin yksin. Silti ristiriita siitä, että en haluaisi olla missään toksisessakaan ympäristössä vain siksi että siellä on ihmisiä.
Vitun joulut, saatana. Oispa heevetisti rahaa niin oisin jossain mökissä metsien keskellä. Perkele.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 06 Joulu 2018 13:48

Olen löytänyt itelleni joulukalenterin, jonka luukkuja oikein odotan.
Tämän päivän luukun haluan jakaa myös teille.

Tässä

Tulin tästä tekstistä niin onnelliseksi ja iloiseksi, mikä kai on joulukalenterin luukkujen tarkoitus perinteisessä mielessä.

Hvvää itsenäisyyspäivää :keijoi:lle
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

Edellinen

Paluu Yleistä