Missimeininki 2009

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Missimeininki 2009

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 02 Maalis 2009 12:02

Lyyra kirjoitti:Silti pakko ilmottaa disclaimer-tyyppisesti, etten hyväksy tuommosta ennakko-oletusta, että joku on tyhmä vain koska sattuu osallistumaan missikisoihin.


Komp. Siksi vähän ihmetyttääkin, miksi missejä kiusataan turhaan tuollaisilla tietokilpailuilla. Pitäisikö sitä yllättyä, jos nätti tyttö on myös fiksu? Vai pitäisikö sitä tuntea sitten jonkinlaista ylemmyydentunnetta, jos tietää itse enemmän yleissivistykseen kuuluvia asioita kuin kaunis ihminen?

Missistereotypiat ovat ja pysyvät, ja niistä on ihan hauska heittää läpänderiä. Silti tuollainen tiedon testaaminen ja tietämättömyydellä herkutteleminen tuntuu jotenkin tosi väärältä ja inhottavalta. Sitä paitsi miten haastattelussa voi vastata kysymykseen "mikä tekee sinut onnelliseksi?" kuulostamatta joko erittäin kliseiseltä tai erittäin yksinkertaiselta?

Kaunis Miss Suomi saatiin, vaikka suosikkini olikin numero kuusi. Onneksi tänä vuonna missejä ei oltu maalattu niin paljoa kuin monina aiempina vuosina. Näyttivät kaikki todella edustavilta iltapukukierroksella. Kohuttu bikinikierros lähinnä huvitti.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Missimeininki 2009

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 03 Maalis 2009 17:17

Enemmän kuin vastaukset mua huvitti tuo selitys: "Olin nukkunut vain parin päivän yöunet." :virne:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Missimeininki 2009

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 03 Maalis 2009 19:38

Maija kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Silti pakko ilmottaa disclaimer-tyyppisesti, etten hyväksy tuommosta ennakko-oletusta, että joku on tyhmä vain koska sattuu osallistumaan missikisoihin.

Vai pitäisikö sitä tuntea sitten jonkinlaista ylemmyydentunnetta, jos tietää itse enemmän yleissivistykseen kuuluvia asioita kuin kaunis ihminen?

Äh. Mä ainakin tunnen ylemmyydentunnetta aina kun huomaan, että joku on noin tyhmä, oli se sitten ruma tai nätti. Kyllä mäkin nukun vähän, mutta tiedän tuommoiset asiat silti. Noihin kysymyksiin väärin vastaaminen kertoo vain siitä, ettei seuraa ympärillä olevaa maailmaa ollenkaan. Ei naurata kuitenkaan ja muutoin samaa mieltä Lyyran ja Maijan kanssa.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missimeininki 2010

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 18 Tammi 2010 01:40

Nyt saatiin sitten uutta missitrioa kehiin:

Kuva

Vasemmalla toinen perintöprinsessa + lehdistön ihannetyttö Susanna Turja (5),
keskellä Miss Suomi 2010 Viivi Pumpanen (6),
oikealla ensimmäinen perintöprinsessa Anne Nurminen (1)

Mielestäni tämä vedettiin aika peruslukemilla läpi. Voittaja on nätti ja pirteä, missiksi nuorekkaan oloinen jopa.

Ennen missien näyttelijäsuorituksia :jaaha: näytettiin tytöt meikkaamattomassa tilassa ja siinä he tosiaan olivat nuoria, elämäniloisia tyttöjä. Sitten heidät meikattiin misseiksi.

Arkiasun kierroksella odotin kovasti pieruverkkari-kierrosta, mutta voi miten tiukoissa farkuissa missit arkensa viettävät... :( Pettymys. Mutta joo, jonkinlaista viihdettähän tämä tarjosi. Mikael Konttinenkin siinä jonkun laulun luikautti, mutta ei hirveästi vakuuttanut.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Edellinen

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron