Foorujumi

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 27 Touko 2011 10:36

Portaali näkyy edelleen joillakin foorumityyleillä. Aiemmin käytössäni olleella Subsilverillä se näkyi aiemmin, ei enää. Ja tosiaan, nyt klikkaa koko ajan väärää kohtaa tuosta Etusivu >> Yleistä -kohdasta :epäilevä:

No aivan sama, pääasia, että forde is päk :hymyhali:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 27 Touko 2011 12:37

portal.php

Ai niinkun tätäkö meinaatte?
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 27 Touko 2011 14:22

Uskoisin, että meinaavat. Kyseisellä sivulla ei tosiaan ainakaan tilastoja enää ole. Eikä suoraa sisäänkirjautumista (täytyy painaa ensin kirjaudu sisään, että voi syöttää salasanan). Lisäksi ketjujen lopussa ei näytä olevan enää linkkiä etusivulle. Pääsee vain alueelle, jossa viestiketju on. :(
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 27 Touko 2011 14:45

Nyt se portaalilinkki näkyy minulla taas tuolla ylhäällä (subsilver käytössä). Ei kai se nyt siitä ole voinut ilmestyä, kun painelin tuota Kuolon postaamaa linkkiä. Mitä ihmettä täällä tapahtuu? :riips:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 27 Touko 2011 14:48

On se mulla subsilverillä näkyny koko ajan. Ainoa haitta tästä päivityksestä oli se yksi kadonnut viesti American Idol -ketjusta. Kuolon viesti Infotaulusta taisi myös lähteä bittiavaruuteen.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 27 Touko 2011 15:18

Mä vaihdoin subsilverin ihan vaihtelun vuoksi pois, tällä hetkellä käyttämäni on öö... kolmas näkymä ylhäältä lukien siinä listassa, en muista nimeä :keijo: Tässä(kään) ei näkynyt portaali vielä aamupäivällä, nyt näkyy :o:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 27 Touko 2011 15:54

Nyt se portaali näkyy taas. :riips: Kotona ei näkynyt aamulla, mutta iskän koneella näkyy ny.
Jos se paska tuli takaisin. :jaaha:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 29 Touko 2011 17:11

Varmaan pikkuhiljaa tulee takasin asioita. Jos ovat kaivaneet jonkun varmuuskopion, josta puuttuu jotain muotoilutietoja, niin korjeileevat.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 29 Touko 2011 17:38

Tukifoorumilla sanoivat, että ulkoasut joutuvat päivittelemään käsin yksitellen, koska osa ulkoasuista on niin vanhoja, ettei niihin saa enää päivityksiä. Portaali pitäis toimia nyt kaikissa ulkoasuissa kuulemma. Kävin valittamassa joistain muutamista tietämistäni ongelmista. Sanokaa jos on jotakin.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 29 Touko 2011 19:38

^ Tuliko jo mainittuna hymiönvalinta-pop-up-ikkunan pöljä hymiöiden jako kolmelle sivulle ja Forde-sivujen vanhasta poikkeava title-kentän tyyli?
Jälkimmäinen siis se että ikkunan otsikkopalkissa (ja samoin tehtäväpalkissa) lukee ensin "forde.foorumit.fi" ja sitten vasta sivun varsinainen otsikko (threadin otsikko, "lähetä vastaus" jos ollaan kirjoittamassa vastausta, jne). Tehtäväpalkissa tuon nykyisen titlen hyötyarvo on nolla kun siihen palikkaan mahtuu vain että forde.foorumit.fi.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 29 Touko 2011 20:02

Eipä tullut mainittua, mutta mainitsin nyt. Veikkaan kuitenkin etteivät nuo kaksi ole ihan prioriteettien kärjessä, kun eivät varsinaisesti estä sulta forden käyttöä kuitenkaan..
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja theia » Su 29 Touko 2011 20:37

Ja eiks ennen pystynyt navigoimaan alhaaltakin? Siis että sivun alalaidassa oli sama polku (Portaali - etusivu - selailtava osio)?
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 29 Touko 2011 21:05

Kyllä joissakin ulkoasuissa pystyy edelleen. Esim. tässä AcidTechissä, joka mulla on. Pyysin siihen asiaan korjausta myös subsilveriin.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 29 Touko 2011 22:58

Lyyra kirjoitti:Eipä tullut mainittua, mutta mainitsin nyt. Veikkaan kuitenkin etteivät nuo kaksi ole ihan prioriteettien kärjessä, kun eivät varsinaisesti estä sulta forden käyttöä kuitenkaan..

Juu ei, siinähän tuo toimii Forde kuin ennenkin, mutta kun on urautunut ja vanhaan tottunut... :nolo:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Dnd » La 11 Kesä 2011 00:56

Myöhäisempi jumi loppuu nyt klo 0.42. (Aikaisempi on lyhentynyt myös.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 17 Kesä 2011 00:20

Mä en ole päivitysten jälkeen edes havainnut mitään jumeja. Tämäkin viesti kirjoitettu 0.20.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 17 Kesä 2011 00:57

Ilmari kyllä jumittaa välillä. 22:30:n jumi tuntuu siirtyneen noin vartin verran myöhemmäksi, mutta samalla lyhentyneen jonkun verran.

Ps. Voisko Kuolo käydä tekemässä tollasen toimenpiteen (kaikille alueille) siellä ylläpitomestoilla? Saatais aktiiviset viestiketjut takaisin näkyviin.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 17 Kesä 2011 01:15

Kännykän netillä jumin huomaa kyllä, vaikka vaikutus normikoneissa on jumia lyhentävä, niin kännyssä se pidentää sitä. Aikaisempi jumi alkaa nyt hieman myöhemmin ja on venynyt pidemmäksi.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 21 Kesä 2011 12:05

Lyyra kirjoitti:Ps. Voisko Kuolo käydä tekemässä tollasen toimenpiteen (kaikille alueille) siellä ylläpitomestoilla? Saatais aktiiviset viestiketjut takaisin näkyviin.

Kuolo? :hämillään:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 24 Kesä 2011 20:50

Lyyra kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Ps. Voisko Kuolo käydä tekemässä tollasen toimenpiteen (kaikille alueille) siellä ylläpitomestoilla? Saatais aktiiviset viestiketjut takaisin näkyviin.

Kuolo? :hämillään:

Kiitos. :hymyhali:

Näytä aktiiviset viestiketjut toimii jälleen. :tilt:

(Taidan tosin olla ainoa joka sitä käyttää. Sitä klikkaamalla näkee yhdellä klikkauksella, että mistä puhutaan, eikä tarvi navigoida etusivun kautta joka alueelle erikseen.)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 24 Kesä 2011 20:58

Lyyra kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Ps. Voisko Kuolo käydä tekemässä tollasen toimenpiteen (kaikille alueille) siellä ylläpitomestoilla? Saatais aktiiviset viestiketjut takaisin näkyviin.

Kuolo? :hämillään:

Kiitos. :hymyhali:

Näytä aktiiviset viestiketjut toimii jälleen. :tilt:

(Taidan tosin olla ainoa joka sitä käyttää. Sitä klikkaamalla näkee yhdellä klikkauksella, että mistä puhutaan, eikä tarvi navigoida etusivun kautta joka alueelle erikseen.)


Mä käytän samaan touhuun "näytä uudet viestit" toimintoa. Toki siinä on se scheisse, että jos vahingossa kirjautuu ulos, niin sitten täytyy navigoida ties mitä kautta.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 24 Kesä 2011 21:00

Kibaya kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Ps. Voisko Kuolo käydä tekemässä tollasen toimenpiteen (kaikille alueille) siellä ylläpitomestoilla? Saatais aktiiviset viestiketjut takaisin näkyviin.

Kuolo? :hämillään:

Kiitos. :hymyhali:

Näytä aktiiviset viestiketjut toimii jälleen. :tilt:

(Taidan tosin olla ainoa joka sitä käyttää. Sitä klikkaamalla näkee yhdellä klikkauksella, että mistä puhutaan, eikä tarvi navigoida etusivun kautta joka alueelle erikseen.)


Mä käytän samaan touhuun "näytä uudet viestit" toimintoa. Toki siinä on se scheisse, että jos vahingossa kirjautuu ulos, niin sitten täytyy navigoida ties mitä kautta.

Mutta näytä uudet viestit -hävittää ne viestit ihan parissa päivässä. Aktiiviset viestiketjut säilyttää vähintään viikon. Joten jos tulee sanottavaa johonkin ketjuun, se löytyy sieltä helpommin kuin navigoimalla etusivun kautta. (Ainakin mulla, koska en oo vieläkään oppinut, että millä alueella mikin ketju on, koska olen alusta asti nojannut aktiivisiin viestiketjuihin.)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 24 Kesä 2011 21:20

Mulla se poistaa myös jos kirjautuu vahingossa ulos ( = forde heittää pihalle yhteyden katketessa). Täytyypä seuraavalla kerralla kokeilla tota "aktiiviset viestiketjut"-toimintoa :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Foorujumi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 24 Kesä 2011 21:28

Joo niinhän se tekee. Siksi mä ruinasinkin ne aktiiviset ketjut takaisin. Uudet viestit :norsu:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Edellinen

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron