Forden Joulupukkirinki

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 23 Joulu 2013 14:59

En. Tiedän keneltä tuo on ja annan veikkailijoiden veikkailla rauhassa :juoni:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 23 Joulu 2013 15:18

Kankainen kaappihomo :rolf:
Vähänkö mahtavaa!
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 24 Joulu 2013 03:22

Mä avasin mun lahjan. Aivan ihana. :hullu: Arvasin heti, keneltä se on. :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 24 Joulu 2013 07:08

Avattu. Toiveita oli noudatettu: Aluksi oli kortti, jossa viiidestä keijo-hymiöstä koostui olympiarenkaat (milloin avajaisissa?) :keijo: Keijoa joulua toivotti salapukki. :D

Varsinainen lahja on teos "The olympics' strangest moments" eli vapaasti käännettynä "Olympialaisten keijoimmat hetket". Koska teos on englanninkielinen, siitä riittää luettavaa pitkäksi aikaa. :keijotäpinä:

--

Kiitos keravalaiselle salapukille, joksi veikkaan theiaa. :virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 24 Joulu 2013 11:55

Avasin yöllä omani. Ja myös minun toivettani oli noudatettu: toivoin lähinnä käyttötavaraa koska turhaa tilaa vievät tavarat vain ärsyttää. :D

Koko paketti oli kääritty kankaaseen joka avauksen jälkeen paljastui jouluiseksi keittiöpyyhkeeksi ( :hullu: ). Keittiöpyyhkeen sisällä oli mausteita neljää eri sorttia, kaksi itsetehtyä(?) heijastinta ja huulirasva (tälle putosin totaalisesti koska joko lahjan antaja on tiennyt fiksaationi huulirasvoihin tai sitten on tullut vahingossa täysosuma :virnei: :hymyhali: ).
Kiitos kortin allekirjoittanut "Salatonttu", lahja oli mieleinen. :hymyhali:

Salatontuksi veikkaan joko Nugsua, Annista tai Marenkia. Olihan siinä lähetyksen päällä se postinumero mistä paketti oli lähetetty, mutta se ei ole ennenkään pitänyt paikkaansa eikä sen perusteella ole voinut päätellä välttämättä mitään. :keijo:

Muoks, ai niin. Kuva-todiste. :joulukeijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja skray » Ti 24 Joulu 2013 23:35

Keijopukilta saamastani paketista paljastui joulukoriste ja lasien merkitsemiseen tarkoitetut linnut. Joulukoriste on kullanvärinen joulupallon kokoinen metallinen kulkusenomainen koriste punaisella nauhalla, siinä on myös lumihiutaleen muotoisia reikiä. Laitoin sen jo kuuseen ja päätin, että siitä muistan aina, että sain sen ensimmäisenä jouluna omassa kodissa. Lasien merkkaamiseen tarkoitetut linnut ovat kumisia, niitä on 6 kpl eri värisiä, ne tarttuu imukupilla. Hienot ovat ne ja en tiedä onko lahjan antaja ajatellut nimenomaan, että niiden pitää olla lintuja minulle nimimerkkini vuoksi, joka juontuu linnuista, vai onko se vain sattumaa. Kiitos kuitenkin, osui ja upposi! :hullu:
Kuva-aineistoa mun ei ole mahdollista valitettavasti toimittaa.

Mun paketissa oli Helsingin leima, joka ei tosin kerro niin paljon. Pakettiin kirjoitetun nimen ja sen käsialan vuoksi tuli mieleen miesmäinen käsiala, mutta en tiedä. :salaliitto: Jostain on kuitenkin lähdettävä, joten veikkaan vaikka Pascalia lähettäjäksi. Jotenkin tuli mieleen, että oon ennenkin veikannut häntä, joten kaippa siitä on nytkin hyvä alottaa. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja iisa » Ke 25 Joulu 2013 00:13

Avasin kanssa salapukkilahjani tänään. Sieltä paljastui Geisha-karkkeja sekä kaunis vaalea käsisaippua ja pieni käsirasva(?). Ne ovat pakattu nätisti sellofaaniin, jota en ole vielä raaskinut avata, joten en ole varma onko se käsirasvaa, näin vain veikkaisin. Suklaasta tykkään ja nuo muut menee käyttöön, joten tykkäsin lahjasta. Kiitos :) Mukana oli myös kaunis tonttukortti, jossa lukee "Iisalle" :D
Käsialasta päättelisin, että on naispuoleinen henkilö kyseessä, mutta kuka teistä.. :virnu:
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
Avatar
iisa
 
Viestit: 296
Liittynyt: Ke 23 Heinä 2008 00:22
Paikkakunta: tähtitarha

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 25 Joulu 2013 02:14

Minäkin olen omani avannut. :D

Paketista löytyi kuusi sydämenmuotoista kuusenkoristetta, niitä on pinkkejä ja vähän tummemman punaisia ja oransseja. :D Lisäksi ohuita hiuslenkkejä ja pikkuruinen vihreä tee -suklaalevy, jollaista en muistakaan ennen maistaneeni. Myöskin ihastuttava kortti, jossa on vaaleanpunaisella pohjalla jokin peuraa muistuttava eläin. :hullu:

Kiitokset salapukille, jonka nimeä en osaa arvata. :riips:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Ke 25 Joulu 2013 19:45

Mun paketissa oli indian chai -teetä ja ihan sikahienot rubiinikorvikset aidoilla Afrikan tähti -rubiineilla :keijo: :superhymy:
kuvatodiste

Kortti unohtui kuvasta, mutta siinä on osuvasti lankakeriä :keijo:

Kiitos tonttu-Keijolle! :hymyhali:
(jonka veikkaan olevan ehkä L-S (ihan kuin olisin nähnyt euroviisunitojassa samanlaista koristenauhaa kuin kortissa :virne: ))
Avatar
Kumkvatti
yybersalama
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 14:29

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 27 Joulu 2013 02:24

Mää sain jugurttipähkinöitä (30g), Fazer collection mixin(250g) ja Nordqvistin Seikkailu teepaketin (33g netto).
Kiitokset.
En tiedä lähettäjää, joten en arvaa ketään vielä
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Emeritus » Pe 27 Joulu 2013 02:58

Vaikka paketin kylkeen liitetyissä ohjeissa annettiin lupa avata paketti vaikka heti, odottelin kuitenkin jouluun saakka. Kyljessä myös varoitettiin säilyttämästä lämpölähteiden tai koirien läheisyydessä, mikä olikin hyvä tieto, kun tuon koiruuden herkkujenlipastustaipumuksen tuntee. Ei se kuitenkaan paketteja aikaisemmin ole availlut, mutta kerta se olisi ensimmäinenkin. :virnu:

Hienon keijokortin lisäksi paketista paljastui Little Miss Sunshine -dvd, marmeladeja sekä useampaa eri sorttia itsetehtyjä suklaita. Marmeladit olivat sokeroimattomia; mukana seuranneissa käyttöohjeissa mainittu mahdollisuus sokerointiin oli kyllä mielessä, mutta en ehtinyt kokeilla kun ne olikin jo syöty. Hyviä ovat myös suklaat olleet. Loistopaketti kaikin puolin! :)

Ja kuvallista todistetta tähän vielä, eli nyt on kuvei! :joulukeijo:
Paketin lähettäjää en taida osata arvata.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 29 Joulu 2013 02:40

Arvataanpa nyt vaikka Kibaya.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 29 Joulu 2013 15:12

En ollut minä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 29 Joulu 2013 15:57

Wildchild kirjoitti:Koko paketti oli kääritty kankaaseen joka avauksen jälkeen paljastui jouluiseksi keittiöpyyhkeeksi ( :hullu: ). Keittiöpyyhkeen sisällä oli mausteita neljää eri sorttia, kaksi itsetehtyä(?) heijastinta ja huulirasva (tälle putosin totaalisesti koska joko lahjan antaja on tiennyt fiksaationi huulirasvoihin tai sitten on tullut vahingossa täysosuma :virnei: :hymyhali: ).
Kiitos kortin allekirjoittanut "Salatonttu", lahja oli mieleinen. :hymyhali:

Salatontuksi veikkaan joko Nugsua, Annista tai Marenkia.

Minä lähetin Wildiksen lahjan. :D Jouluiset jutut keräsin kokoon, kun tiesin, että tykkäät joulujutuista. Heijastimet ovat tosiaan tekemiäni. Huulirasvafiksaatiosta en ollut tietoinen. Kyseessä oli siis hyvä säkä. :superhymy: Ruokaihmisenä ajattelin, että mausteita tarvitsee aina. :keijo:

Kiva, että lahja oli mieleinen. :hullu:

Omaa pakettiani en ole vielä avannut. Pääsen paketin luokse joskus ensi vuoden puolella. Lähetyspaikan perusteella mulla on kyllä omat epäilyni. :tilt:

Pukkirinki:

marenki
Wildis
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 29 Joulu 2013 16:03

Mä en lähettänyt skrayn lahjaa, eli pitää arvata uudestaan.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 29 Joulu 2013 19:55

marenkienkeli kirjoitti:Minä lähetin Wildiksen lahjan. :D Jouluiset jutut keräsin kokoon, kun tiesin, että tykkäät joulujutuista. Heijastimet ovat tosiaan tekemiäni. Huulirasvafiksaatiosta en ollut tietoinen. Kyseessä oli siis hyvä säkä. :superhymy: Ruokaihmisenä ajattelin, että mausteita tarvitsee aina. :keijo:

Kiva, että lahja oli mieleinen. :hullu:


Oli se. Tosiaankin. :hullu:

Ja jos vahingossa joskus teet lisää tuollaisia kivoja heijastimia, voin antaa niille hyvän kodin. :keijo: Pientä korvausta vastaan toki. Tykkäsin noista paljon enemmän kuin kaupan kolisevista vastaavista. :tilt:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja L-S » Su 29 Joulu 2013 20:06

Kumkvatti kirjoitti:
(jonka veikkaan olevan ehkä L-S (ihan kuin olisin nähnyt euroviisunitojassa samanlaista koristenauhaa kuin kortissa :virne: ))


Jos saa jo alkaa oikeita arvauksia paljastella, niin Kvatin arvaus osui myöskin oikeaan. :D Hyvin päätelty, vaikka en itse muistakaan oliko se edes samaa nauhaa vai jotain joulukorttiaskartelujuttuja. :raps:

Mutta hyvä jos lahja miellytti. Yritin etsiä lanka-aiheisia koruja, mutta koska sellaisia ei löytynyt, ajattelin, että Kvatti osaisi arvostaa Afrikan tähti -retroutta. Ne olivat omasta mielestänikin hirmu hienot. :keijo: :D

Mä en edelleenkään osaa arvata, mutta jotain veikatakseni veikkaan vaikka Iisan.

Pukkirinki:

marenki
Wildis

L-S
Kumkvatti
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja theia » Ma 30 Joulu 2013 09:45

Mä sain paketista After Eightejä, liekki-Wunderbaumin, pääkallosytkärin ja jonkun taikamadon (?). Sinänsä nyt ei ihan osunut kohdilleen, kun oon laihduttamassa, lopetin tupakoinnin, ja mulla ei ole autoa :sori:

Lahjan antajaksi veikkaan DND:tä lähetyspaikkakunnan perusteella.

--

Pascal arvasi meistä kahdesta K-paikasta asuvasta yllättäen oikein :virne:

Pukkirinki:

marenki
Wildis

L-S
Kumkvatti

theia
Pascal Lemoix
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Annis » Ma 30 Joulu 2013 11:54

Mun paketista paljastui ihan älyttömän hieno puinen rasia, pyöreä ja matala ja tosi upea.
Ja rasian sisällä oli tölkinnipsuja, jotka teki mut kans aika iloiseksi :virne:

Rasian lisäksi paketissa oli kaksi puista autoa, mä kutsuisin niitä rekaksi ja kuorma-autoksi, mutta en tiedä mitä mieltä iltiksen kommentoijat asiasta on :keijo:
Esikoiselle sanoin, että toinen on sille ja toinen vauvalle, enkä mä tiedä, onko se vieläkään osannut päättää, kummasta se pitää enemmän :virne: Paljon niillä on kuitenkin jo leikitty.

Mä olisin aika varma, että meikän lahjoi SirPet :D
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja skray » Ma 30 Joulu 2013 13:09

Pascal Lemoix kirjoitti:Mä en lähettänyt skrayn lahjaa, eli pitää arvata uudestaan.


Aijaa, no sittem arvuuttelen, että Suvi on ollu asialla. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 30 Joulu 2013 15:34

theia kirjoitti:Mä sain paketista After Eightejä, liekki-Wunderbaumin, pääkallosytkärin ja jonkun taikamadon (?). Sinänsä nyt ei ihan osunut kohdilleen, kun oon laihduttamassa, lopetin tupakoinnin, ja mulla ei ole autoa :sori:

Lahjan antajaksi veikkaan DND:tä lähetyspaikkakunnan perusteella.



Määhän se olin.

:P Menipäs putkeen. No oli siinä sitten se taikamato kuitenkin. After Eightit voinee syöttää vieraille. (Sytkärin ja wunderbaumin laitoin oikeestaan extrana mukaan, jotta sai enemmän aihetta mukaan.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 30 Joulu 2013 15:55

Mitä sillä taikamadolla voi tehdä?
Anteeksi, mutta enemmän aihetta? Mitä aihetta?

Theia, laita se wunderbaumi teidän vessaan ja sytkärin voi kierrättää antamalla eteenpäin kun tulee joku tupakoiva jota voi lahjoa :töktök:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 30 Joulu 2013 17:16

http://www.youtube.com/watch?v=4KSoej_mNL0

(Voihan sytkärillä tietysti sytyttää muutakin kun tupakan. Kynttilöitä tai vaikka nuotion. En minä itekkään tupakoi.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 30 Joulu 2013 18:21

:friikkipeukku:
Okei, mut mikä vittu toi on?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forden Joulupukkirinki

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 30 Joulu 2013 21:24

No.. Taikamato tietenkin. Siinä on langat joilla sitä voi ohjailla. :joulukeijo:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron