Forde vammailee

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 26 Maalis 2011 18:47

Pääsin taas ilokseni arvuuttelemaan captchan (viimeinkin tiiän mikä sen vidun systeemin nimi on) sisältöä. :epäilevä:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 27 Maalis 2011 12:18

Eilen kaatui silleen, että konekin meni täysin jumiin ja piti virtanappulasta sammuttaa. Ja nyt kysellään koodeja. Toisella pääsin nyt sisään.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 28 Maalis 2011 20:17

Mulla kysyi sitä captchaa myös, kun kirjauduin Lapissa toisella koneella. Ei se mun mielestäni mikään vaikea ollut, kun eihän siinä ollut kuin viisi merkkiäkään. Nyt olen normaalisti jatkuvasti kirjautuneena, joten eipähän tarvi tuosta huolehtia.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 28 Maalis 2011 20:28

Keksiikös kukaan, mistä vois johtua, etten pysy jatkuvasti kirjautuneena, vaikka rastitan sen fkn ruudun joka kerta kun kirjaudun. :riips:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 28 Maalis 2011 20:59

Ainakin vaikuttaa jos selain on asetettu tuhoamaan evästeet automaattisesti.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 28 Maalis 2011 21:16

No ei oo asetettu. :sori: :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 10 Huhti 2011 10:39

Eikö se keskiyön jumi ees kirjaa muka ketään muuta ulos? Minut ainakin kirjaa. :pillitys:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 04 Loka 2011 02:34

Mun foorumi on käyttäytynyt viime päivinä kummallisesti. :keijo:

Joskus viime viikolla käyttämääni taustateemaan (se joku harmaa, minkä nimeä en nyt jaksa tarkistaa) ilmaantui vaaleanpunaisia rengaskuvioita, jotka haittasivat tekstin lukemista niin kovasti, että jouduin vaihtamaan taustan. Sen jälkeen on ilmennyt omituisia hymiökorvautumisia. :keijo: Ensin mulla näkyi bubbles-hymiön tilalla shaanan ava. Se korjaantui aiemmin päivällä, kun Lyyra käski tyhjentämään välimuistin, mutta äsken huomasin, että nytpä mulla näkyykin : D -hymiön tilalla Kvatin ava. :virne:

Eikö kellään muulla ole tällaisia kummallisuuksia? Vai meneekö mun välimuistissa koko ajan jotain sekaisin? (Ja jos, niin miksi ihmeessä, kun ei ennen ole mitään ongelmia ollut...) No, ihan sama, onhan tää ihan hilpeää.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 12 Loka 2012 23:44

Hymiökorvautumisia ei ole enää näkynyt. :(

Mutta mikäs tätä nyt vaivaa? :riips: Vai olenko mä ainoa, jolla on vika? Ilmari ei toimi lainkaan, näkyy vaan viivoja. Itse forden puolikaan ei toiminut muuten kuin portaalin ja etusivun kohdalla, kunnes vaihdoin tyyliä/taustaa perussinisestä harmaaksi. Ilmari on kuitenkin väriltään edelleen sininen ja täynnä viivoja, tekstiä ei näy. Kokeilin kyllä myös tyhjentää välimuistin ja toisella selaimella, mutta ei auttanut.

Saattaahan toi olla joku tilapäinen häiriö. :riips:

Edit: no nyt ainakin toimii, ainakin tällä harmaalla taustalla. Mutta erikoista kyllä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 13 Loka 2012 11:03

Tukifoorumin puolella oli infoa.
Myös muilla on ongelmia.
Täällä.

Eli mainoksista johtuvaa ongelmaa. Kai.

Mulla ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia missään. Mutta mulla onkin adblock käytössä. Sivupohjana GreenGrass. En nähnyt niitä kirjaiminen vaihtelua, enkä sivuongemia, eikä mitäänhään. Ihan normaalisti toiminut koko ajan.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 13 Loka 2012 11:13

Kibaya kirjoitti:Tukifoorumin puolella oli infoa.
Myös muilla on ongelmia.
Täällä.

Eli mainoksista johtuvaa ongelmaa. Kai.

Mulla ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia missään. Mutta mulla onkin adblock käytössä. Sivupohjana GreenGrass. En nähnyt niitä kirjaiminen vaihtelua, enkä sivuongemia, eikä mitäänhään. Ihan normaalisti toiminut koko ajan.

Määkin mietin, että mistä johtuu, kun fonttivaihtelut rasitti työkoneella, mutta kotona ei näkynyt mitään. Ajattelin jopa, että johtuuko se Macistäni. :virne:
Mutta AdBlock on tosiaan käytössä täälläkin. :kyllä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja L-S » La 13 Loka 2012 11:38

Mulla on kotona Adblock Firefoxissa, mutta toi ongelma ilmeni sillä eilen (ja samoin Chromella ja puhelimen omalla selaimella) koko illan. Kai se sivupohjaan sitten liittyi.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 13 Loka 2012 11:55

Toimiiko L-S:llä nyt?
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 13 Loka 2012 16:56

Mulla oli se fonttien vaihtelu -ongelma, mutta nyt sitä ei ole vähään aikaan näkynyt. Käytössä Chrome, ei Adblockia (jos jotakuta kiinnostaa :virne: ).
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 13 Loka 2012 17:47

Lumikki75 kirjoitti:Mulla oli se fonttien vaihtelu -ongelma, mutta nyt sitä ei ole vähään aikaan näkynyt. Käytössä Chrome, ei Adblockia (jos jotakuta kiinnostaa :virne: ).

Juu. Kuulemma ne mainokset, jotka fonttivaihtelun aiheuttivat, on nyt poistettu.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja L-S » La 13 Loka 2012 17:56

Toimii se nyt. Ainakin tällä harmaalla taustalla. Pitää ilmeisesti käyttää tätä, ennen mulla olikin tämä ennen kuin tähän tuli aikoinaan joku vika... :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 13 Loka 2012 18:06

Mulla on edelleen tuon portaalisivun kanssa pieni ongelma. Kun avaan sen, mitään ei pysty painamaan sivulla. (Esim. kursoria ei saa laitettua sisäänkirjatutumisruutuun.) Tämä johtunee yhdestä mainoksesta, joka kerran ilmestyi tuohon portaalisivulle (pop up -mainos). Blokkasin sen Adblockilla, mutta tuo näkymättömissä oleva mainos aiheuttaa edelleen tuon portaalisivun vammailun. Ongelmasta pääsee eroon, kun hakee sivun uudelleen, mutta ärsyttäähän se, kun joka kerta pitää hakea sivu uudelleen. :kieli:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Walker » La 13 Loka 2012 18:30

marenkienkeli kirjoitti:Mulla on edelleen tuon portaalisivun kanssa pieni ongelma. Kun avaan sen, mitään ei pysty painamaan sivulla. (Esim. kursoria ei saa laitettua sisäänkirjatutumisruutuun.) Tämä johtunee yhdestä mainoksesta, joka kerran ilmestyi tuohon portaalisivulle (pop up -mainos). Blokkasin sen Adblockilla, mutta tuo näkymättömissä oleva mainos aiheuttaa edelleen tuon portaalisivun vammailun. Ongelmasta pääsee eroon, kun hakee sivun uudelleen, mutta ärsyttäähän se, kun joka kerta pitää hakea sivu uudelleen. :kieli:

Mulla identtisesti täysin sama juttu. Tuota mainoksen estämistä en itse vielä ehtinyt ajatella vian syyksi.
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker
 
Viestit: 2259
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:42

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 18 Loka 2012 20:40

Tuo sivun alareunassa olevan vaaleansininen alue, jossa on mm. tuo maininta Moottorina phpBB "niiailee" mulla aina tasaisin väliajoin. Eipä tuo nyt juurikaan häiritse, mutta ihmetytti kyllä, kun en ollut aiemmin huomannut.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 18 Loka 2012 20:54

Jorssi kirjoitti:Tuo sivun alareunassa olevan vaaleansininen alue, jossa on mm. tuo maininta Moottorina phpBB "niiailee" mulla aina tasaisin väliajoin. Eipä tuo nyt juurikaan häiritse, mutta ihmetytti kyllä, kun en ollut aiemmin huomannut.


Mua se häiritsee. Siksi pidän nykyisin selainta vähän pienemmällä, että saan sen heilumisen pois.
Ilmarissa varsinkin tosi rasittava ja pidemmän päälle alkaa särkemään päätä jos se antaa vaan hengata siinä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 24 Syys 2013 11:00

Miksei forde pidä kirjautuneena sisälle, vaikka on kirjautuessa täppä "muista minut" tai "kirjaa sisään automaattisesti".
Aiemmin tämä on toiminut ihan moitteetta, mutta nyt ei toimi. Tai toimii jotenkin todella nuijasti.
Mulla avautuu selaimessa automaattisesti "näytä aktiiviset viestiketjut"-sivu, joka näyttää kyllä uudet viestit, mutta kun klikkaa lukeakseen sen uuden viestin onkin kirjautunut ulos ja on käytävä siinä välissä kirjautumassa sisään. :töktök:
Eikä se kirjaudu sisään ilmariin automaattisesti :pillitys:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ti 24 Syys 2013 22:25

Huomasin saman, ettei kirjautuminen pysy voimassa ruksista huolimatta, vaan joka kerta pitää kirjautua uudestaan, mutten noita muita ongelmia ole havainnut. En tosin ole ilmarissa käynytkään aikoihin.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Forde vammailee

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 28 Loka 2013 23:04

Jorssi kirjoitti:Tuo sivun alareunassa olevan vaaleansininen alue, jossa on mm. tuo maininta Moottorina phpBB "niiailee" mulla aina tasaisin väliajoin. Eipä tuo nyt juurikaan häiritse, mutta ihmetytti kyllä, kun en ollut aiemmin huomannut.
No nyt ei niiaile enää, kun sivusto siirtyi tänne.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Edellinen

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron