Muutenkin oon enemmän sitä tyyppiä, että kirjotan kerralla sen mitä olin ajatellu, enkä sitten enää edes lue läpi koko tekstiä kun se on valmis. Luen aina samalla kun teen, esim. kappale kerrallaan. Jotkuthan kirjottaa ensin esim. kolme kappaletta, lukee läpi ja pyyhkii kaksi pois. Sitten taas ja taas samaa hommaa.. mun pää ei kestäis sellasta sahaamista. 

skray kirjoitti:Yhdestä asiasta voisin pitää galluppia täällä.
Analysoin gradussani neljää käyttöohjetta, kukin on eri vuosikymmeniltä (vanhimmasta uusimpaan). Analysoin 5-6 samaa asiaa jokaisesta ja vertaan ohjeita sitten keskenään toisiinsa. Tarkotus on selvittää onko ohjeet muuttuneet vuosikymmenissä ja kuinka jos ovat. Nyt mietin missä järjestyksessä mun kannattais asiat kirjottaa. Olisko parempi käydä kaikki asiat läpi yks käyttöohje kerrallaan ja lopuksi sitten koota ohjeista/muuttuneista asioista yhteenveto ja verrata niitä toisiinsa? Vai kannattaisko käydä ne mieluummin läpi yksi analysoitava asia kerrallaan ja jokaisen kappaleen jälkeen tehdä siitä piirteestä yhteenveto? Vai kannattaisko edetä ohje kerrallaan ja aina verrata seuraavaa edelliseen niin, että viimeistä ohjetta verrataan kaikkiin edellisiin ja loppuun yhteenveto muutoksista?
En osaa päättää. Kaikki tuntuvat hyviltä vaihtoehdoilta. Vai tajusko kukaan edes mitä yritin selittää?

Sain idean, kun palloilin kirjastossa ja siellä oli aiheesta jos jonkin näköistä lippulappua ja esitettä. Siis EU:iin liittymisestä ja sisämarkkinoista. Ainakin materiaalia oli... Jopa liikaakin. Koska aihe oli niin laaja, niin keskityin kaupallisella puolella opiskelevana tietenkin tavaran vapaaseen liikkumiseen. Ei kun uutta kyselyä firmoille, soittelua ja rukoilua, että vastatkaa ny pliis. Edelleenkään vastausmäärä ei ollut häävi, mutta sai luvan kelvata. Syksy oli jo pitkällä, tonnin verran materiaalia luettuna, lopputyötorso koneella ja kourallinen vastauksia kädessä totesin, että taitaa valmistuminen viivästyä puolella vuodella. Koulupäivät venyivät pitkiksi jo ilmankin.
Sossussa piti käydä itkemässä rahaa vuokratakuuseen ja elämiseen. Opintoviikkoja napsahteli keskivertoarvosanoin. Aivan sama, pohdin, kunhan saa hommat alta pois.
Se meni ihan *tuiksi, mutta läpi kuitenkin. Opettaja kehui mun työtä ja harmitteli, kun ei vastausten määrän vuoksi ei voinut antaa parempaa numeroa (3), vaikka työ kokonaisuudessaan olisi sen ansainnut. Siis se sama työ, mikä oli omasta mielestäni ihan hirveää kuraa. Sain myös sinnikkyydestä kiitosta 
Sitten ohjaaja lähestyi mua kertomalla, että yhdessä firmassa olisi vakituinen työpaikka auki, ja minä soveltuisin siihen mitä parhaimmin... Tänne mä sitten pääsin/jouduin ja täällä edelleen nakotan 

Ei se mitään, en mä mitään ehtinyt saati muistanut syödäkään, kun tein vaan kouluhommia 

)

päivänpolttaja kirjoitti:Halloween taitaa kulua paksujen teoriakirjojen lukemisen parissa, jotka hankkiakseni minun piti käyttää aivan uutta bussilinjaa ja käydä ennestään tuntemattomissa paikoissa. Tuntuu kuitenkin, että tämä tulee sujumaan ja onnistumaan.

Sen jälkeen on paljon vettä virrannut Aurajoessa ja monta kirjaa lainattu eri paikoista.
(Joo joo, en mä ihan niin vanha ole, ei siitä ole kuin joku vähän yli neljä vuotta... mutta tuntuu kyllä että olisi pidempäänkin).
Se hyvä puolihan siinä oli, että lopputulos oli sitten paljon parempi kuin olisin alussa uskaltanut odottaa, vaikka en sitten sen työmäärän jälkeen olisi ehkä vähempään kovin helposti tyytynytkään.
.

. Kunhan tästä muilta kouluhommiltani kerkeän, niin mukavaa päästä tekemään itselle mieluisaa työtä. Ja vaikka itse sanonkin, niin siitä voi tulla aika hieno teos. Vielä kun jaksaisin olla näin innostunut siitä kirjallisestakin osiosta
.

Lyyra kirjoitti:Vähänkö ois kiva saada kuva damnin päättötyöstä sit kun se on valmis.

skray kirjoitti:No mä tutkin kuivausrumpujen käyttöohjeita.
Mr. Smith kirjoitti:skray kirjoitti:No mä tutkin kuivausrumpujen käyttöohjeita.
Tuo...voi hyvinkin olla coolein koskaan kuulemani tutkimuksen kohde, ilman epäilyksen häiventäkään.
Ei muuta, jatkakaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa