Esittäytymisketju

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Rulla » Ke 30 Huhti 2008 11:49

Uusi forde kerää kiitettävästi uutta verta, joten lienee paikallaan avata esittäytymisketju! :kättely:
Kerro itsestäsi oleellisimmat, elämäntarina tai nippelitietoa, juuri sen verran kuin haluat
muiden tietävän itsestäsi taustoja. Kuka olet, mistä tulet, millainen olet?
Vanhat saavat yhtälailla esittäytyä, jos vaikka paikalle sattuisi väkeä, joka ei olekaan
vanhalla fordella pyörinyt...

Aloittaakseni, olen Rulla, tursulainen viinin ja suklaan ystävä. Olen takakireä ja pikkuvanha
mutta vahingossa saatan väläytellä inhimmillisiäkin piirteitä. Vihaan lapsia, rakastan koiria
enkä tiedä miten tuolle skaalalle asettaisin miehet. Euroviisut on intohimoni, tekniikasta
en ymmärrä mitään, mutta keittiössä heilun mieluusti.
An attitude is a terrible thing to waste.
Avatar
Rulla
 
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:33
Paikkakunta: Åbo

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 30 Huhti 2008 12:07

Mr. Smith, helsinkiläinen työolosuhteiden pakosta, kaenuulainen Jumalan armosta.

Tykkään pitkistä kävelyistä auringonlaskun aikaan, leffoista, sarjakuvista, musiikista, tietokoneista, populaarikulttuurista näin yleensäkin sekä kahvista ja Farscapesta.

Pitemmät ja todellisuuden sekä hyvän maun raja-arvoja horjuttavat sepustukseni löydät blogistani http://mielenkiinnotonta.blogspot.com.

Jos vaikutan tyhmältä, se johtuu vain siitä että olen---voi, kiiltävä esine! Hihihihihihihihii! :pomppuhymy:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Alex » Ke 30 Huhti 2008 12:38

Mr. Smith kirjoitti:Tykkään pitkistä kävelyistä auringonlaskun aikaan, leffoista, sarjakuvista, musiikista, tietokoneista, populaarikulttuurista näin yleensäkin sekä kahvista ja Farscapesta.

Oeeh!
Smitti on melkein samis Kuva

Mä tosin mieluummin liikun vasta auringonlaskun jälkeen ja Farscapen sijaan katselen mieluusti Babylon 5:sta tai uutta Galacticaa. Kahvini juon mustana ja vahvana.
Kuva
Avatar
Alex
 
Viestit: 31
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:17
Paikkakunta: Espoo

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 30 Huhti 2008 13:19

Hei, olen Galileo ja olen Tursusta. Saan suurta tyydytystä päästessäni olemaan pikkunokkela ja muutenkin rasittava. Tykkään myös kyynistellä ja sarkasmoida. En tarkoita pahaa - se on vaan minun käsitykseni hauskasta.
Noin muuten olen melko rento ja relaksantti. Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 30 Huhti 2008 13:27

Aukku tässä moi! :hei:

Vaikutan täällä länsirannikolla, toinen jalka vielä pöndellä ja toinen Suomen aurinkoisimman kaupungin rajalla (ulkopuolella). Elämää hallitsee tällä hetkellä uuden kodin remontti (kyllä me vielä joku kaunis päivä päästään muuttamaan...). Olen kiinnostunut enimmäkseen keskusteluista yhteiskunnallisesti tärkeistä aiheista, eli olen kuiva kuin paketillinen näkkäriä. Sen tasapainottamiseksi haksahdan joskus, yhä enenevissä määrin, myös huuhaan puolelle. Monasti osallistun myös kaikenlaisiin keskusteluihin siltä väliltä, jos vain työ antaa periksi sen verran, että ehdin.

Tykkään niin monesta asiasta, etten jaksa lähteä luettelemaan. Sen sijaan en pidä: nykyisestä työpaikastani, flunssasta, X-Stagesta ja siitä, etten ikinä pysty olemaan juomatta kahvia puolta vuotta kauempaa. Kävin muuten just ruokkiksella ostamassa vastajauhettua brasilialaista tummapaahtoista kuolettavan ihanalle tuoksuvaa kahvia ison pussin Kuva Maksoi maltaita, mutta kyllä sitä nyt vapun kunniaksi voi Kuva Pääsis jo kotiin testaamaan sitä.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ke 30 Huhti 2008 13:51

Laiskapaskiainen tässä terve! :pönde:

Sijaitsen täällä Pohjois-Suomen harmaassa helmessä ja sosiaalialan asioita hoitelen työkseni. Musiikki, kirjat, jalkapallo ja bassonsoitto ovat lähellä sydäntä. Lisäksi tykkään inttää tylsissä asiakeskusteluissa. :kiroilu:
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja kaneli » Ke 30 Huhti 2008 14:06

Hei, olen kameli. Parikymppinen tyttö tsadista, joka nyttemmin opiskelee unelma-alaansa ulkomailla. Silmät löytyy päästä, samoin hiukset. Pituudeltani olen kuulemma lyhyt.
Mun lempiruoka on lasagne ja lempiväri vaaleanpunainen. Mä tykkään haleista ja pusuista ja auringonpaisteesta. Mä en hirveästi tykkää eläimistä, mutta hylkeet on musta söpöjä. :seko:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja friikkis » Ke 30 Huhti 2008 14:14

Moi olen friikkis ja olen turusta.

Tykkään kiireettömistä aamuista ja mustasta kahvista. Lähellä sydäntä on musiikki, pompottelen kitaran lisäksi nykyään bassoa. Siiderini tilaan mieluiten kuivana aurinkoisella terassilla, miksei kaljakin kävisi. Yleensä otan elämän rennoksi, mutta tietyissä tilanteissa nuttura voi kiristyä paljonkin ja sisällä majaileva tosikko voi päästä näin valtaan. Tällaisia tapahtumia yritän välttää, lunkisti kun ottaa niin elämäkin maistuu paremmalta.
Avatar
friikkis
 
Viestit: 178
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 14:45

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja TIRC » Ke 30 Huhti 2008 14:38

TIRC tervehtii! Olen pääkaupunkilainen maalainen.

Jos aamulla ei päivän lehti ole jostain syystä tullut laatikkoon/luukusta eteiseen (näin on useamman kerran käynyt), menee aamurutiinit ihan sekaisin (miten siis herätä vapunjälkeiseen perjantai-työaamuun jolloin lehteä ei edes ilmesty? :töktök: ).

Tykkään seurata kaupungin vilskettä, mutta myös vetäytyä maaseudun (tai jopa Lapin) rauhaan. Tykkään myös kaikenmoisesta urheilusta, sekä tekevänä että katsovana osapuolena. Tykkään kaikista ex tempore -jutuista, mutta toisaalta saatan olla kovinkin järjestelmällinen ja tarkka. Eivät kai ne toisiaan pois sulje. Ehkä edellisestä johtuen en tykkää suunnitella tulevaa kesälomaani täyteen kaikenlaista ohjelmaa, vaan osaan vapaa-ajallani ihan vain olla. Enkä tykkää vuohenjuustosta.
Avatar
TIRC
 
Viestit: 26
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 09:39

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja elegia » Ke 30 Huhti 2008 15:02

TIRC kirjoitti:Jos aamulla ei päivän lehti ole jostain syystä tullut laatikkoon/luukusta eteiseen (näin on useamman kerran käynyt), menee aamurutiinit ihan sekaisin (miten siis herätä vapunjälkeiseen perjantai-työaamuun jolloin lehteä ei edes ilmesty? :töktök: ).


Ooks sää se Sievisen Lasse? :mrgreen:

--

Joo, hei vaan! elegia tässä! (hölmö nimimerkki muistona ex-fordelta, etenkin pienellä alkukirjaimella!) Reilusti päälle parikymppinen humanistirenttu, jolla on tukka takana ja tulevaisuus...öh..vai miten se nyt menikään. :jaaha:
Rrrrakastan historiaa, erityisesti kulttuuri- ja sosiaalihistoriaa, hyviä kirjoja, elokuvia ja musiikkia. Perikseltä kun olen lähtöisin, ovat myös eläimet vieneet ison osan sydämestäni. Nykyisestä taloudesta löytyy pari kissiä. Muutenkin luonto on hirmu tärkeä juttu ja luonnossa liikkuminen kivaa. Jos saisin valita tulevan ammattini uudelleen, se olisi varmasti jotakin luontoon liittyvää. Vaikka mistäs sitä koskaan tietää....

Tee on parasta maidon kanssa!

Niin ja vaikken mä mitään tekniikasta ymmärräkään, niin pelikoneiden lumoihin on helppo jämähtää.
Suuri, nostalginen rakkaus männävuosilta on Amiga. :halitus:
Nyttemmin hakkaan Wiitä ja Nintendo DS:ää. :D
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja teuwo » Ke 30 Huhti 2008 16:09

Moi,

olen teuwo ja vaikutusalueena on Suomen Ateena ja eteläinen tuleva naapurikaupunki, sekä pönde kesäisin.

Pidän talvesta ja pulkkailusta. Olen ikuinen opiskelija, jonka tarkoituksena on valmistua vielä joskus sekä puhetyöläinen talvisin. Sarkasmi ja kyynisyys asuvat korvien välissä sekä riveillä. Ne ovat selviytymiskeinoja ja tapoja puhua vaikeista asioista.
teuwo
 
Viestit: 95
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 15:57

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ke 30 Huhti 2008 16:11

Jorssi Lah(d)esta. Kohta jo kolmekymppiä mittarissa (vasta ens vuonna). Tykkään lukea, kattella leffoja ja kuunnella musiikkia. Osallistun mielelläni kaikenlaisiin hömppäketjuihin, koska oikeastihan mulla ei ole ikinä mitään sanottavaa. Master of Librikseen osallistun varmasti ahkerasti, jos se vaan pysyy toiminnassa. En ehtinyt hirveästi Forden puolella vaikuttaa, kokeillaan täällä uudestaan. "Urheiluharrastuksiini" kuuluu darts ja penkkiurheilu.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja TIRC » Ke 30 Huhti 2008 16:29

elegia kirjoitti:
TIRC kirjoitti:Jos aamulla ei päivän lehti ole jostain syystä tullut laatikkoon/luukusta eteiseen (näin on useamman kerran käynyt), menee aamurutiinit ihan sekaisin (miten siis herätä vapunjälkeiseen perjantai-työaamuun jolloin lehteä ei edes ilmesty? :töktök: ).


Ooks sää se Sievisen Lasse? :mrgreen:



Lassesta en tiedä, mutta Liisa noin niinkuin sukupuolen perusteella voisin ollakin. :)
Avatar
TIRC
 
Viestit: 26
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 09:39

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kati » Ke 30 Huhti 2008 16:34

Olen Kati, tulen Suomesta.

Riepoo kun en älynnyt, että olisin voinut tulla tänne anonyymimmin, vaan piti heti olla suuna päänä nokkansa uuteen pistämässä.
Jos olisin älynnyt, kertoisin että Katsu on terhakka lyhytkarvainen täti, joka noutaa pallon ja osaa istua.
Harrastaa hedonismia. Toivoo vielä joskus takovansa rautaa.
On jo sen verran iso, että voi pitää jöötä nuoremmille.
Ihmisenä itse tyyneys ja rauha.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kaarina » Ke 30 Huhti 2008 16:39

Hei, olen Kaarina. Kuva Asun Kemissä Lumilinnan varjossa, mutta syntyjään olen Oulun alapuolelta. Olen opiskelija, opparia vaille valmis.

Tykkään tehdä käsitöitä ja viettää aikaa netissä muutamalla keskutelufoorumilla. Ultra Bra ja Manic Street Preachers soivat levysoittimessa ja dvd-soittimessa on useimmiten Giilmoren tyttöjä. Omistan myös vihreän peukalon ja se näkyy asunnon viherkasvien määrässä. Juhannukseni vietän yleensä vapaaehtoistyössä Kalajoella.
Kaikki on hetken tässä.
Avatar
Kaarina
 
Viestit: 205
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 17:19

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 30 Huhti 2008 17:19

Tää on niin kiva!

Moi, mä olen Emilia, 25-vuotias tradenomi Helsingistä.
Päivät käyn työssä ja illat istun koneella tai tv:n ääressä.
Viikonloppuisin löydän oman viinaanmenevän ja löyhämoraalisen puoleni.
(Osaan muuten järjestää aika hyviä bileitä. :D )

Ikisinkku (since 2005 :D )

Tykkään Tim Burtonin leffoista, Kiroilevasta siilistä ja Bunny Suicides-sarjakuvasta.

Haaveilen järkkärikamerasta, wiistä ja taulutv:stä, mutta en tee mitään
näiden saamikseksi. Haluaisin shoppailla hienoissa butiikeissa, mutta nykyisen
habitukseni kanssa en kehtaa mennä niihin. :seko: Tilaan netistä vaatteita.

Lemmikkinä kani (nimeltään Söpö-pupu :aaawww: ) ja kämppiksellä
on koira. Kotikotonakin on koira. Tykkään elukoista, paitsi linnuista, jotka on
ääääälllöjä. Asun siis yhden toisen tytön kanssa. Kämppä on just sopiva, kun
siinä on 2 vessaa ja 2 vaatehuonetta.

Enpäs nyt enmpää sit keksinytkään, ettei nyt vallan vuodattamiseks mene. :virne:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 30 Huhti 2008 17:34

Heippa, Sippura täällä Kuva

Olen hiukan alle 30-vuotias assari, asun kotia nykyisen
Avokin/tulevan Miehen sekä kisun kanssa Turun suun-
nilla. Oma koti ostettiin ja remontoitiin kesällä 2007.
Tuleva kesä sujuu häiden suunnittelun ja järjestelyn
merkeissä, hirviömorsiameksi en kuitenkaan tunnus-
taudu Kuva

Rakastan musiikkia ja liikuntaa, talvisin kudon hulluna
villasukkia. Fordella kirjoittelen lähinnä huuhaata, var-
sinaisiin asiaketjuihin osallistun yleensä sujuvasti luke-
malla Kuva
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Crux » Ke 30 Huhti 2008 18:18

No niin. Muikka vaan kaikille! Olen Crux tai ruksi niinkun täällä jotkut totee.

Asun itäisemmässä osassa suomea poikaystävän ja kissan kanssa. Olen syntynyt armon vuonna 83 ja olen tällä hetkellä työharjoittelussa ja toivottavasti pääsen syksyllä aloittelemaan ammattikorkeakouluopinnot nimim. pääsykokeeseen kutsua odotellessa.

Olen oluseen ja herkkuihin menevä laiskiainen joka nukkuu mielellään ja leikkii kavereiden kanssa.

Olen erittäin humaani ja keskusteluihin menen mukaan pää kolmantena jalkana ja myrskyisin tuntein. Järkiperusteita uskon harvoin. Vihaan väittelyä, rakastan keskustelua. Olen valmis muuttamaan kantaani jos minulle ei keskustella "alaspäin" ja tuodaan esiin hyviä näkökulmia.

Näillä mennään, muuta ei voi. :pomppuhymy:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Avatar
Crux
 
Viestit: 339
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:25

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Mooch » Ke 30 Huhti 2008 19:19

Ja eikön hei!

Moon Mooch, Muutsi, Muushu ja sitä rataa, kön rakkaalla
lapsellahan on monta nimeä tunnetusti. :seko:

Mie tuun täältä Lapista, tarkemmasti sanottuna Sodankylästä,
missä oon syntyny (no okei Roitsussa), kasvanu ja eläny melkein
koko pienen (kohta) 27-vuotisen elämäni.

Oon aivan tavallinen naapurintyty, joka yrittää pyörittää ja
safariyritystä, hotelleja, ravintolaa. Aivan mitä vaan. En oo
valmistunu ammattikorkeasta, mutta oon mie silti merkonomi
ja ylioppilas. Tuppaankin sanomaan, että tyhymät opiskelee
ja viisaat pääsee opiskelematta toimitusjohtajaksi tjsp. :töktök:
Ei siis henkelikohtasta ketään kohtaan.

Naimisissa olen ma, en oikeastaan tiedä, mitä mieltä olen
lapsista, kun ei niitä ole vielä siunaantunut, mutta rrrrrakastan
kissuja ja koissuja. Mun aviomies on mun toy boy, joten aivan
ihanaa on olla Mooch. :kyl:

En osaa keskustella, enkä omaa poliittisesti korrekteja mielipiteitä.
Että näin meillä. :mrgreen:
<Miki> Mooch: Ei se oo se koko vaan se karäktääri.
Avatar
Mooch
 
Viestit: 77
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:17
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Rulla » Ke 30 Huhti 2008 20:25

Onkohan tää joku fordelaisten naisten peruspiirre harrastaa tuota toy boy-luokkaa? :jaaha:
An attitude is a terrible thing to waste.
Avatar
Rulla
 
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:33
Paikkakunta: Åbo

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Birk » To 01 Touko 2008 00:11

Birk (mies-sika). Olen keskisuomalaistunut 25-vuotias rantaruottalainen. Töissä sosiaalialalla. Tykkään tytöistä, viskistä ja musiikista. En tykkää Mambasta, Yöstä, Dingosta enkä fetajuustosta, enkä siitä, että joutuu olemaan vapun töissä :kiroilu: . Tältä uudelta ja hienolta foorumilta odotan mukavia ja mielenkiintoisia keskusteluja. Seurattani sitä äxän foorumia niin uskon, että se onnistuu. :kättely:
Miksi olla hankala, kun voit pienellä vaivalla olla aivan mahdoton?
Birk
 
Viestit: 18
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 15:50
Paikkakunta: Jykylä

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 01 Touko 2008 01:19

Heippis peippis täältä Australian kylmyydestä. Kyllä, minua palelee Australiassa. Talvi on tulossa.

Olen Lyyris Lyllerö, vanhan forden jäsen nro 7, ja Darkkiksen mukaan vanhin aktiivi heti Tapsan jälkeen. Aikaisesta rekkautumisestani huolimatta aktivoiduin toden teolla vasta kai 2005.

Asustelin suurimman osan fordeaktiiveilustani Tampereella ja koenkin olevani enemmän tamperelainen kuin pohjois-pohjalainen. Oulun korvilta olen kotoisin, pieneltä naapuripaikkakunnalta, jota en lähde sen tarkemmin määrittelemään (piirit pienenee liikaa, ja joku saattaa jopa tunnistaa).
Nyt elelen Brisbanessa, Australiassa, koska Tampereen yliopisto päätti minut tänne lähettää opiskelijavaihtoon.

Olen neuroottinen monissa asioissa. En halua laittaa itsestäni kasvokuvia nettiin, enkä halua syödä/lotrata kroppaani mitään potentiaalisesti syöpää aiheuttavaa. Syövän lisäksi pelkään mm. ahtaita ja suljettuja paikkoja, ihmisjoukkoja, itseäni paljon isompia esineitä, sekä nostureita ja pingviinejä, tosin jälkimmäisiä en enää niin paljon kuin viisi vuotta sitten.

En tiedä miksi päätin avautua neurooseistani ennen näitä normaaleja juttuja :mrgreen:, mutta tykkään musasta ja leffoista ja lautapeleistä.

Aluksi suhtauduin fordeen kovasti epäillen :epäilevä:, ja siksi en monenkaan vuoden aktiiveilun jälkeen tunne oikein ketään fordelaisia muuten kuin nimimerkiltä (vaikka minut siellä onkin kai huomattu), mutta yritän tehdä parannuksen. Olen vasta ihan hiljattain lämmennyt siellä vaikuttaneelle porukalle ja yhteishengelle, ja hoksannut että tästähän voisi jopa tulla uusi kotini netissä (kun aiemmat on joko vedetty julmasti jalkojen alta tai vain hiipuneet varjoksi entisestä loistostaan). Katsotaan miten tälle nyt sitten käy. Toivottavasti uuttakin verta saadaan mukaan. Yhden olen jo kutsunut eräältä aiemmalta foorumiltani.

Hiphei!


:sekopää:


~~~

edit:
Piti vaan sanoa, että
kaneli kirjoitti:Hei, olen kameli.

Kuva
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Dnd » To 01 Touko 2008 05:18

Dnd, ylex foorumin Dreams never die.
Reissutöissä milloin missäkin päin suomea. Keräilen vanhoja tietokoneita ja pelilaitteita. Pienimuotoisesti harrastelen sukututkimusta. Vapaa-ajalla yleensä valvon öisin ja nukun pitkään päivisin.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja wooper » To 01 Touko 2008 07:02

Moi, olen wooper, 33-vuotias munmo Helsingistä. En ole vielä päättänyt mikä musta tulee isona ja sitä miettiessä harrastan porrassiivousta päivisin. Vanhalle fordelle en kirjoittanut pariin viimeiseen vuoteen mutta sen tappaminen jätti elooni sen verran suuren aukon että aktivoiduin täällä ainakin hetkiseksi. Toiveissa on myös että oppisin taas suoltamaan jokseenkin ymmärrettäviä lauseita.

Tykkään syömisestä, pienistä karvaisista eläimistä, käsillä tekemisestä ja miehistä sukkahousuissa.

En tykkää ötököistä, paskantärkeistä tyypeistä, kookoksesta ja lööppityrkyistä.


Harrastan nukkekotien rakentelua ja pidän omaa kädentaitoblogia osoitteessa http://wooper.vuodatus.net
wooper
 

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 01 Touko 2008 11:11

Terve, nimeni on Pascal Lemoix. Moni suuri ajattelija on ollut nimeltään Pascal.

Olin vanhalla Fordella aktiivinen käytännössä alusta loppuun, vaikka muut asiat ajoittain vaativat huomiota. Taisin olla ahkerin ketjunperustaja. Ainakin olin, kun sitä yhdessä vaiheessa laskettiin. Olen yksinkertainen Muksuvisan voittaja.

Olen kotimaisen draaman luottokatsoja ja lisäksi luen (enimmäkseen) kotimaista kirjallisuutta ja harrastan kotimaanmatkailua. Silti en ole juurikaan isänmaallinen, mutta siis kotimaallinen. Suomalaisen hyvinsanoitetun rock-musiikin tunnen tarkasti. Mielestäni tähän ryhmään kuuluvat varsinkin Juice, Hector, Ismo Alanko, Eppu Normaali, CMX ja niin edelleen. Myös vanhat Popedat ja Sliipparit on tullut kuunneltua hyvinkin tarkasti. Uudemmista Maija Vilkkumaa ja PMMP ovat olleet kovinta hottia ja lisäksi täytyy mainita M.A. Nummisen suuruus.

Pahkasikaa olen lukenut paljon ja se on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen :tsau:

Jääkiekossa suosikkijoukkueeni on Tappara, vaikka olen ikäni asunut Helsingissä. Maajoukkueisiin en ole saanut enää fanipohjaista suhdetta syntymään Naganon olympiakisojen jälkeen. Formuloitakin seuraan, vaikkei minulla siinäkään ole suosikkikuljettajaa tai -tallia.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Seuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa