Esittäytymisketju

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Pe 06 Huhti 2012 16:41

Esittäydynpä minäkin, koska joukossa on varmasti paljon tyyppejä, jotka ei minua tiedä tai ei vaan muista. :keijo:
Olen siis Niina-Maria ja syntynyt vuonna 1984 ja pidän kotia Lahdessa. Tätänykyä olen kahden tytön äiti ja työskentelen päiväkodissa.
Tykkään kaikesta hassuttelusta, luonnosta, käsillä näpertelystä :pahasetä: ja tietysti tykkään tyttöillä :tyttö: ja niin edelleen.
Olen usein hieman hitaasti tajuava, nauran usein vasta sitten, kun muut jo lopettaa. Siinäpä kai oleellisimmat jutut. :virne:
Dictum, factum.
Avatar
Niina-Maria
 
Viestit: 107
Liittynyt: Ti 03 Huhti 2012 11:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Aranwe » Pe 06 Huhti 2012 16:44

Tervetuloa joukkoon!
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 06 Huhti 2012 20:44

Tervetuloa takaisin Niina-Maria! Nyt kun muistia hieman virkistettiin, niin muistan kyllä. :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 06 Huhti 2012 22:42

Niina-Maria kirjoitti:Esittäydynpä minäkin, koska joukossa on varmasti paljon tyyppejä, jotka ei minua tiedä tai ei vaan muista. :keijo:
Olen siis Niina-Maria ja syntynyt vuonna 1984 ja pidän kotia Lahdessa. Tätänykyä olen kahden tytön äiti ja työskentelen päiväkodissa.
Tykkään kaikesta hassuttelusta, luonnosta, käsillä näpertelystä :pahasetä: ja tietysti tykkään tyttöillä :tyttö: ja niin edelleen.
Olen usein hieman hitaasti tajuava, nauran usein vasta sitten, kun muut jo lopettaa. Siinäpä kai oleellisimmat jutut. :virne:


Etkös sie ollut Kiima-Narina? :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Pe 06 Huhti 2012 22:48

Wildchild kirjoitti:
Niina-Maria kirjoitti:Esittäydynpä minäkin, koska joukossa on varmasti paljon tyyppejä, jotka ei minua tiedä tai ei vaan muista. :keijo:
Olen siis Niina-Maria ja syntynyt vuonna 1984 ja pidän kotia Lahdessa. Tätänykyä olen kahden tytön äiti ja työskentelen päiväkodissa.
Tykkään kaikesta hassuttelusta, luonnosta, käsillä näpertelystä :pahasetä: ja tietysti tykkään tyttöillä :tyttö: ja niin edelleen.
Olen usein hieman hitaasti tajuava, nauran usein vasta sitten, kun muut jo lopettaa. Siinäpä kai oleellisimmat jutut. :virne:


Etkös sie ollut Kiima-Narina? :keijo:

Kyl, kyl..tittelini oli Kiima-Narina. Mua häiritsee, kun en muista kuka senkin alunperin keksi. Kuka tunnustaa? :virne:
Dictum, factum.
Avatar
Niina-Maria
 
Viestit: 107
Liittynyt: Ti 03 Huhti 2012 11:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 06 Huhti 2012 22:50

Niina-Maria kirjoitti:Kyl, kyl..tittelini oli Kiima-Narina. Mua häiritsee, kun en muista kuka senkin alunperin keksi. Kuka tunnustaa? :virne:


Miksi mulla tulee heti mieleen Kuolo? :pahis:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Pe 06 Huhti 2012 23:00

Wildchild kirjoitti:
Niina-Maria kirjoitti:Kyl, kyl..tittelini oli Kiima-Narina. Mua häiritsee, kun en muista kuka senkin alunperin keksi. Kuka tunnustaa? :virne:


Miksi mulla tulee heti mieleen Kuolo? :pahis:

Tiiäkkö, kun Kuolo tuli mullekin ekana mieleen. :virne:
Dictum, factum.
Avatar
Niina-Maria
 
Viestit: 107
Liittynyt: Ti 03 Huhti 2012 11:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 06 Huhti 2012 23:03

Niina-Maria kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:
Niina-Maria kirjoitti:Kyl, kyl..tittelini oli Kiima-Narina. Mua häiritsee, kun en muista kuka senkin alunperin keksi. Kuka tunnustaa? :virne:


Miksi mulla tulee heti mieleen Kuolo? :pahis:

Tiiäkkö, kun Kuolo tuli mullekin ekana mieleen. :virne:

No kuka muukaan se ois voinu olla? :sori:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Dnd » La 07 Huhti 2012 00:02

Tervetuloa Niina-Maria!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » La 07 Huhti 2012 19:20

Kiitos teille! :hymyhali:
Dictum, factum.
Avatar
Niina-Maria
 
Viestit: 107
Liittynyt: Ti 03 Huhti 2012 11:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 07 Huhti 2012 22:51

Kiima-Narina eli Kiimis :hymyhali:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 08 Huhti 2012 12:23

Jee, Niina-Maria :D Kiva että olet täällä. :D Jotenkin aina kiva nähdä nimimerkkejä, jotka ovat tuttuja vanhalta fordelta. :)
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja skray » Su 08 Huhti 2012 16:47

Mäkin muistan Niina-Marian vanhalta fordelta. Tervetuloa tänne! :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Su 08 Huhti 2012 20:14

Kiitos ihanat! :hymyhali:
Dictum, factum.
Avatar
Niina-Maria
 
Viestit: 107
Liittynyt: Ti 03 Huhti 2012 11:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 09 Huhti 2012 00:08

Lyyra kirjoitti:
Niina-Maria kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:
Niina-Maria kirjoitti:Kyl, kyl..tittelini oli Kiima-Narina. Mua häiritsee, kun en muista kuka senkin alunperin keksi. Kuka tunnustaa? :virne:


Miksi mulla tulee heti mieleen Kuolo? :pahis:

Tiiäkkö, kun Kuolo tuli mullekin ekana mieleen. :virne:

No kuka muukaan se ois voinu olla? :sori:

No just :nirppa:

Wiggin tekee ja miuta syytetään :nirppa:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Ma 09 Huhti 2012 09:12

Kuolo kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
Niina-Maria kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:
Niina-Maria kirjoitti:Kyl, kyl..tittelini oli Kiima-Narina. Mua häiritsee, kun en muista kuka senkin alunperin keksi. Kuka tunnustaa? :virne:


Miksi mulla tulee heti mieleen Kuolo? :pahis:

Tiiäkkö, kun Kuolo tuli mullekin ekana mieleen. :virne:

No kuka muukaan se ois voinu olla? :sori:

No just :nirppa:

Wiggin tekee ja miuta syytetään :nirppa:

Ai olikos se Wiggin? :o:
Missäs se herra oikeen luuraa? :riips:
Dictum, factum.
Avatar
Niina-Maria
 
Viestit: 107
Liittynyt: Ti 03 Huhti 2012 11:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 30 Touko 2012 17:12

Saaks tätä päivittää? :keijo:

Edelleen olen shaana, nyt sitten vissin 26-vuotias neiti-ihminen. Nykyisin on elämänmeno hieman erilaista, menin toissasyksynä
ammattikorkeeseen (vihdoin, sanois Äiskä) ja sitä myötä olen sitten ajautunut pohjoiseen, Kittilään tarkemmin.
EI hullumpaa! Tässä ajan saatossa on tapahtunut kovasti erilaisia asioita, jotka ovat kasvattaneet minusta ehkä vähän
aikuisemman yksilön. Työelämästä kouluun siirtyminen tuntui isolta jutulta, mutta koska se meni niin hemmetin hyvin,
en kyllä enää karsasta muutosta yleensä - muutto mahdollisimman kauas vanhasta kotiseudusta ei tunnu missään! :virne:

Töikseni hoitelen rekikoiria, ajelen koiravaljakolla ja teen opashommaa, ei pöllömpää. Koulu on vielä vähän kesken, vajaa vuosi olisi
jäljellä, mutta taidan omistaa ensi talven töille ja lykätä valmistumista tovin. Koulussa olen pärjännyt jopa erinomaisesti, on stipendiä
ja muuta palkintoa tekemisistä tullut. Mieli tekisi jotain vielä ehkä lukea kun tuon saa valmiiksi, mutta muuttaa en nyt haluaisi taas kohta
niin se tieten vähän rajoittaa, joskohan Rovaniemellä olisi jotain kiinnostavaa tarjottavana. Mm. journalismi kiinnostaisi, mutta
sitä ei häätynyt tuosta nurkan takaa löytyvän, tiedä sitten.

Neiti-ihminen olen tosiaan edelleen, olis noita kyselijöitä ollut tuossa vuosien saatossa jokunen, mutta kyllä vissiin tarvii jonkin
sortin McGyver olla että minun kiinnostus säilyisi neljää tapaamista pidempään. :jaaha: Jos tästä vielä vähän seestyisi?

Kovimmat kiksit olen saanut lähihistoriassa tästä lähimettistä, erämaasta ja tuntureista. Talvi tai kesä, luonto on kyllä kova
sana minulle. Ongitut tammukat keitossa, kirkkaat pakkasyöt kuineen ja tähtineen tai poroerotukset, melkoisia latauksia noissa. :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 30 Touko 2012 20:09

shaana kirjoitti:Saaks tätä päivittää? :keijo:



Hauska idea. :D

No, mun elämässä ei taida olla mikään muuttunut. Olen vain itse muuttunut entistä vanhemmaksi ja keijommaksi. :keijo: Ja en jaksa käydä enää keikoilla niin paljon kuin ennen, kun ihmiset ovat alkaneet ärsyttää entistä enemmän, tai oikeastaan ihmispaljoudet. :P

Ai niin, suurin hankinta on jossain vaiheessa oma asunto... joskus... lähitulevaisuudessa.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 16 Kesä 2012 11:58

Mä olen espoolaistunut, valmistunut ja työllistynyt. Reilun kuukauden vielä olen kahden kissan hoitaja. Tänä kesänä on tarkoitus tulla laihemmaksi ja lihaksikkaammaksi.

Jossain vaiheessa alan varmaan porvariksi. :p

Kuuntelen nykyään monen inhoamia nais-narsisteja kuten Chisu, Jippu ja Heli Kajo. :pomppu:

Ja urheilussa mä en osaa kohta olla missään lajissa mitään mieltä, kun toivon kaikkien voittavan. Paitsi ehkä Ässien, mutta sekin alkaa olla vähän kulunut juttu.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Mediocrity » Pe 05 Loka 2012 02:05

Hei,

Olen Mediocrity. (tähän sopis sellanen palvelijoiden kumarrus kuninkaille. se missä tehään se käden heilautus)
Olen 30-vuotias pojan kloppi Fiskarsin kylästä, asun koiran ja naisen kanssa. Harrastuksina matkustus, kalastus ja musiikki.

Olin aikanaan melko aktiivinen kirjoittelija ylex:n foorumilla, mutta se jäi. Nyt on taas aikaa ja varmaan voisi olla asiaakin, joten tuntui mukavalta rekisteröityä tänne. Olen vähän vakoillut teitä ja on ollut mukavaa nähdä että täällä on melko paljon ylex:n aikaisia ihmisiä. Se on aika huimaa.
Mediocrity
 
Viestit: 4
Liittynyt: Pe 05 Loka 2012 01:29

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 05 Loka 2012 03:08

Tervetuloa sisällöntuottaksi! :)

Ketjuun sen verran, että palaan itse osittain juurille ja rupeen pitämään atk-kursseja. Viimeksi olin niissä hommissa vuonna 2003.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 05 Loka 2012 08:38

Tervetuloa Keijolaan, Mediocrity. :keijohei: Kivaa, jos aktivoidut kirjoittamaan. :D :D :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 05 Loka 2012 09:40

Samaa mieltä. Kivaa kun löysit tänne, ja toivottavasti aktivoidut kirjoittelemaan. Ilmarissakin saa käydä. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 06 Loka 2012 17:28

Mediocrity kirjoitti:Olen vähän vakoillut teitä ja on ollut mukavaa nähdä että täällä on melko paljon ylex:n aikaisia ihmisiä. Se on aika huimaa.

Se muuten tosiaan on aika huimaa, ottaen huomioon miten nopeasti muuttuva tämä internet-maailma on.

Tervetuloa Mediocritylle minunkin puolestani!
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Esittäytymisketju

ViestiKirjoittaja rainsong » Pe 08 Maalis 2013 23:28

Hi honey, I'm home! :hehei:
Bongasin facebookissa erään kaverin postauksen Fordeen liittyvään tapahtumaan ja olin ihan :sekopää: mi-tääääh, onko Forde vieläkin elossa?! Pakko päästä takaisin! Heti!
En muistanut ollenkaan omaa tunnusta saatika salasanaa joten tein uudet, ja menin lueskelemaan jotain random ketjua ja löysinkin heti ekalta sivulta oman postaukseni vuodelta 2008 :virne: No sitten hetken kitisin Ilmariin niin Kuolo tuli apuun ja sain oman vanhan tunnuksen (eli juurikin tämän) käyttöön!
Tällä "uudella" Fordella olen näköjään kirjoittanut vain 27 viestiä ennen kuin hävisin johonkin, mutta aiemmalta fordelta jotkut saattavat muistaa mut nimimerkillä Kaheli :) On ihanaa huomata miten moni "vanhasta jengistä" täällä on vieläkin, kotoisaa suorastaan. Saa nähdä miten aktiivisesti alan kirjoitella, seuraillaan nyt ensin tovi seinän vierestä ;)

Niin minä? Nykyään olen 28-vuotias 1v9kk ikäisen pojan äiti. Oli hämmentävää lukea ihkutusviestiä vuodelta 2008 jossa olin justiinsa alkanut seurustella pojan isän kanssa. Sekin on ollut ex-avomies jo yli vuoden :töktök: Tarkoitus olisi valmistua viimeinkin lähihoitajaksi ennen 2013 juhannusta. Ei kai mulla tähän hätään muuta....

Ihanaa olla taas täällä :hymyhali:
Avatar
rainsong
 
Viestit: 35
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 17:16
Paikkakunta: Riihimäki

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron