Satunnaisia kysymyksiä

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 28 Joulu 2009 14:03

@gen.fi kirjoitti:Tai olisiko jo niin, että yabba on siirtymässä vanhempaan kaartiin?

:huoh: :huoh:

Ei kai tuolle sitten voi enää mitään, musta on tulossa vanha, mutta kun ei minua tuo Radio Suomen humppa+iskelmälinjakaan houkuta (tulee sieltä tokin muutakin, mutta mielikuvista on hankala päästä eroon). Kai sitä täytyy niellä mainosvihansa ja suunnata Radio Rockin aalloille, niin ja onhan tuossa puheluurissa nykyään toimiva nettiradioiden soittotoimintokin (löytyy se tieten vanhemmistakin noksuista, mutta ei välttämättä helpoimmasta päästä).

Onkohan mulla iskemässä neljännesvuosisadan kriisi :riips:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 28 Joulu 2009 22:32

:nolo:

Mää oon luullu Yabbaa paljon vanhemmaksi.

:moro:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 28 Joulu 2009 23:16

Lyyra kirjoitti::nolo:

Mää oon luullu Yabbaa paljon vanhemmaksi.

:moro:


Samoin, mutta tarkennetaan, etten kovinkaan paljon. :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 31 Joulu 2009 13:43

No ainakin hieman lähemmäs omaa ikääni.

Ja eihän sitä pidä siirtyä mihinkään humppaan.
10 vuoden päästähän vanhainkodeissakin pitää alkaa soimaan ainakin Beatles, Deep Purple ja Hendrix :keijo:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Yabba » To 31 Joulu 2009 14:03

@gen.fi kirjoitti:10 vuoden päästähän vanhainkodeissakin pitää alkaa soimaan ainakin Beatles, Deep Purple ja Hendrix :keijo:

Tuota päivää odotellessa ja jos joukkoon mahtuu Rollarit, Bowie, Black Sabbath & kumppanit niin sitten voi jo harkita vanhainkotia :virne: mutta suurin kysymyshän on se, että kuinka vanhaksi minua on luultu? :riips:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja elegia » To 31 Joulu 2009 14:36

Yabba kirjoitti:
@gen.fi kirjoitti:10 vuoden päästähän vanhainkodeissakin pitää alkaa soimaan ainakin Beatles, Deep Purple ja Hendrix :keijo:

Tuota päivää odotellessa ja jos joukkoon mahtuu Rollarit, Bowie, Black Sabbath & kumppanit niin sitten voi jo harkita vanhainkotia :virne:


Alkoi naurattaa, kun aloin miettiä millainen mahtaakaan olla oman vanhuuteni vanhainkoti. :D Todennäköisesti se on jaettu osastoihin, joissa soi joko heavy tai eurodance. :pepsodent:
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Emeritus » To 31 Joulu 2009 15:25

elegia kirjoitti:
Yabba kirjoitti:
@gen.fi kirjoitti:10 vuoden päästähän vanhainkodeissakin pitää alkaa soimaan ainakin Beatles, Deep Purple ja Hendrix :keijo:

Tuota päivää odotellessa ja jos joukkoon mahtuu Rollarit, Bowie, Black Sabbath & kumppanit niin sitten voi jo harkita vanhainkotia :virne:


Alkoi naurattaa, kun aloin miettiä millainen mahtaakaan olla oman vanhuuteni vanhainkoti. :D Todennäköisesti se on jaettu osastoihin, joissa soi joko heavy tai eurodance. :pepsodent:

Itse olen kanssa miettinyt noita tulevaisuuden vanhainkodin meininkejä. Tuskin soi samat musiikit mitä nykyään. Nuoruutensa suosikkeja mitä todennäköisimmin veivataan. Ja ihmetellään ja paheksutaan nykyajan hapatuksia. Levyraadeissa kova vääntö että mitä kuunnellaan, osalla lököttää housut, toiset koittavat heilutella niitä vähiä hiuksia mitä mahdollisesti on vielä jäljellä, hoitajien toppuutellessa ettei tulis whiplasheja. :virne:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 05 Tammi 2010 10:54

Itseäni ärsyttää se, että Ylexi lopettaa niitä musiikin erikoisohjelmia, joita olisi voinut kuunnella. Perusteluna se, että aletaan soittaa yleisemminkin monipuolisempaa musiikkia. Itseäni kiinnostaisi kuunnella musiikkiohjelmia, joissa toimittajat soittaisivat mielenkiintoista musiikkia sen perustuubasoittolistan ulkopuoleltakin ja jopa tietäisivät jotain soittamastaan musiikista. Tällaisia ei nykyään juuri enää tule.

Ylen ykkönen ja Yle puhe ovat siis minun valintani. Sieltä ei ehkä tule uusimpia indielevyjä, mutta ainakin toimittaminen, myös musiikkiohjelmien, kuten vaikkapa Välilevyjä -ohjelman, on usein laadukasta.
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 05 Tammi 2010 16:31

LazyBastard kirjoitti:Itseäni kiinnostaisi kuunnella musiikkiohjelmia, joissa toimittajat soittaisivat mielenkiintoista musiikkia sen perustuubasoittolistan ulkopuoleltakin ja jopa tietäisivät jotain soittamastaan musiikista. Tällaisia ei nykyään juuri enää tule.



Onko Radio Suomen "Yöhitaat" jo listallasi? Sunnuntai-iltana klo 23-0.00. Suosittelen.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 07 Tammi 2010 10:43

Helou, arvoisat niksipirkka-keijot. Onko kenelläkään syvällistä tietoa imukuppikiinnityksen saloista? Meinaa palaa käpy, kun kylppärin pyyhekoukut ja shampoopullotelineet eivät meinaa pysyä seinässä, vaikka mitä taikoja tekisi :norsu: Onko noiden tarkoituskaan pysyä?
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Triple H » To 07 Tammi 2010 11:11

LazyBastard kirjoitti:Itseäni kiinnostaisi kuunnella musiikkiohjelmia, joissa toimittajat soittaisivat mielenkiintoista musiikkia sen perustuubasoittolistan ulkopuoleltakin ja jopa tietäisivät jotain soittamastaan musiikista. Tällaisia ei nykyään juuri enää tule.


Vaikka muuten vituttaakin Radio Rockin maailman suppein soittolista, niin on siellä melkoinen helmi ma-to 20-22

Ma klo 20-22
Klaus Flaming. Siinä 60-70.
Vanhuus ei tule rockiin.
Rockia 1960-70 luvuilta. Sävelmiä, jotka eivät ikäänny ikinä.

Ti klo 20-22
Klaus Flaming. Tiistaitrippi.
Rockia monipuolisesti eri aikakausilta. Kaksituntisella taipaleella käännökset voivat olla tiukkoja, ylämäet jyrkkiä, ja alamäki varmaa. Tiellä Klaus Flaming.

Ke klo 20-22
Klaus Flaming. Keskiviikon perinteiset.
Melodisen metallin riemuparaati.
Sooloja säästämättä. Kiekuja kaihtamatta. Vauhtia - väistämättä!

To klo 20-22
Klaus Flaming. Torstain terävämmät.
Uudemman metallin markkinat.
Möyrii matalalla. Maalaa mietteellä. Tunteet purkuun!
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Pvi » To 07 Tammi 2010 14:24

Aurora B. kirjoitti:Helou, arvoisat niksipirkka-keijot. Onko kenelläkään syvällistä tietoa imukuppikiinnityksen saloista? Meinaa palaa käpy, kun kylppärin pyyhekoukut ja shampoopullotelineet eivät meinaa pysyä seinässä, vaikka mitä taikoja tekisi :norsu: Onko noiden tarkoituskaan pysyä?

Lapsuuden imukuppileikkeihin pohjautuvalla kokemuksella voin olettaa, että
pyyhkeet ja pesuaineet on liian painavia imukupeille. Luulen että saat jatkossa
joko porailla koukkuja seiniin tai poimia pyyhkeitä lattialta.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Yabba » To 07 Tammi 2010 17:17

Pvi kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:Helou, arvoisat niksipirkka-keijot. Onko kenelläkään syvällistä tietoa imukuppikiinnityksen saloista? Meinaa palaa käpy, kun kylppärin pyyhekoukut ja shampoopullotelineet eivät meinaa pysyä seinässä, vaikka mitä taikoja tekisi :norsu: Onko noiden tarkoituskaan pysyä?

Lapsuuden imukuppileikkeihin pohjautuvalla kokemuksella voin olettaa, että
pyyhkeet ja pesuaineet on liian painavia imukupeille. Luulen että saat jatkossa
joko porailla koukkuja seiniin tai poimia pyyhkeitä lattialta.

No imukupit toimivat alipaine/tyhjiö periaatteella, joten kyllä ne periaatteessa seinällä pysyy, kunhan se paine kupin sisällä säilyy alipaineena. Joten jos saat kupin kiinni seinään niin hyvin, ettei paine sen sisällä pääse tasoittumaan, niin silloin se pysyy seinässä kiinni ja ainakin periaatteessa kannattaa nuo pyyhkeet etc. Varmimmin nuo imukupit luultavasti toimivat lasin tai peilin pintaan kiinnitettyinä (seinä kun on kuiten sen verta epätasainen), jolloin epätasaisuuksien kautta kupin sisään päässeen ilman määrä minimoituu (jolloin paine ei normalisoidu, eikä kuppi putoa).

Voi tieten kokeilla myös laittaa (pienen) tipan vettä kupin keskelle ja painaa se sitten tiukasti tiukasti kiinni seinään (ja painaa sitä vähän aikaa), jolloin se mahdollisesti pitää paremmin (omakohtainen kokemus auton ikkunassa köllineestä hirvestä, joka kesti useamman kuukauden toukokuusta loka-marraskuuhun). Itse olen tullut siihen lopputulokseen, että sisustuselementteinä imukupit on äärimmäisen huono ratkaisu, tarrateippikin (se valkoinen ja paksu) pitää paremmin pintansa kaakelilla, muttei sekään ole kestävänä ratkaisuna hyvä => varmin on porakone+ruuvi+yhteensopiva koukku, joten menen Pvin linjoille tässä asiassa.

Ai niin joo, ilmanpaine muuten vaihtelee kosteuden ja lämmön mukaan, joten kylpyhuone (jossa on suuret vaihtelut kosteudessa ja lämpötiloissa) ei välttämättä ole maailman paras paikka imukupeille, kun paine kupin sisällä pysyy samana, mutta ulkopuolella se heittelee ylös ja alas lämmön ja kosteuden perusteella. Samalla periaatteella kupin ote voi tieten olla pitävämpi, jos imukupit kiinnittää silloin, kun ilman kosteus on suuri ja paine alhainen (suihkun jälkeen), mutta tiedä sitten.

Joku jollon parempi fysiikan tuntemus, voi tieten yrittää selventää näitä minun aivopierujani :virne:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Emeritus » To 07 Tammi 2010 22:03

Yabba kirjoitti:
Pvi kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:Helou, arvoisat niksipirkka-keijot. Onko kenelläkään syvällistä tietoa imukuppikiinnityksen saloista? Meinaa palaa käpy, kun kylppärin pyyhekoukut ja shampoopullotelineet eivät meinaa pysyä seinässä, vaikka mitä taikoja tekisi :norsu: Onko noiden tarkoituskaan pysyä?

Lapsuuden imukuppileikkeihin pohjautuvalla kokemuksella voin olettaa, että
pyyhkeet ja pesuaineet on liian painavia imukupeille. Luulen että saat jatkossa
joko porailla koukkuja seiniin tai poimia pyyhkeitä lattialta.


Joku jollon parempi fysiikan tuntemus, voi tieten yrittää selventää näitä minun aivopierujani :virne:

Entäs Simpsonit-tietämys? Millhousen mukaan imukupit pitää paremmin kun niihin laittaa koirankakkaa. :virne:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 08 Tammi 2010 11:20

Emeritus kirjoitti:
Yabba kirjoitti:
Pvi kirjoitti:
Aurora B. kirjoitti:Helou, arvoisat niksipirkka-keijot. Onko kenelläkään syvällistä tietoa imukuppikiinnityksen saloista? Meinaa palaa käpy, kun kylppärin pyyhekoukut ja shampoopullotelineet eivät meinaa pysyä seinässä, vaikka mitä taikoja tekisi :norsu: Onko noiden tarkoituskaan pysyä?

Lapsuuden imukuppileikkeihin pohjautuvalla kokemuksella voin olettaa, että
pyyhkeet ja pesuaineet on liian painavia imukupeille. Luulen että saat jatkossa
joko porailla koukkuja seiniin tai poimia pyyhkeitä lattialta.


Joku jollon parempi fysiikan tuntemus, voi tieten yrittää selventää näitä minun aivopierujani :virne:

Entäs Simpsonit-tietämys? Millhousen mukaan imukupit pitää paremmin kun niihin laittaa koirankakkaa. :virne:

:isosilmä: Vaikka hieman houkuttelisi kokeilla, niin ehkei nyt sitten kuitenkaan :keijo:

Välillä ne imukupit pysyy paremmin kiinni, enkä ole vielä saanut selvitettyä, mistä se voi johtua. Yleensä silloin toinen imukupeista kuitenkin antaa periksi, ja häkkyrä uhkaa tippua, tai on jo tippunut. Molemmissa, sekä pyyhekoukkuhässäkässä että shampootelineessä on siis kaksi imukuppia. Vessapaperirullateline on pysynyt seinässä nätisti, tosin sillä nyt ei niin kovin suurta painoa ole kannateltavanaan.

Kokeilen vielä lasipintaa, shampoopullotelineen saisi näpsäkästi kyllä suihkuoveenkin kiinni. Veden avulla olen kokeillut niitä kiinnittää, tulokset ovat olleet heikohkoja, joskin paremmin pysyy kuin ilman.


Mitä ne myy tuollaisia toimimattomia tuotteita pahaa-aavistamattomille kuluttajille? :norsu: En haluaisi porailla kylppäriin reikiä :huoh:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 09 Tammi 2010 23:42

Siirappi vois toimia kyl kuivissa tiloissa, mut en tiiä miten se liukenee sit kylppärissä. Tiivistäis imukupin ja sit se vois pysyä.

Miks ei voi porata? Muutatko muka kylppärin järjestystä vähän väliä? En oikeen siusta kyl uskois :virne:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 10 Tammi 2010 23:37

Scenario A: Niil o nii hiano kylppäri, et se ei taho porailla sinne reikiä.
Scenario B: Pora o rikki.
Scenario C: Soffis ei osaa porata.

Valitse mieleinen, tai yhdistele kiva kombo :D
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 11 Tammi 2010 11:06

Valitaan skenario A :gay: Ja skenario D: tää ei osaa porata kaakeliin siistiä reikää :o
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 11 Tammi 2010 12:12

Aurora B. kirjoitti:Valitaan skenario A :gay: Ja skenario D: tää ei osaa porata kaakeliin siistiä reikää :o

Siisti reikä on kliinisten tutkimusten mukaan 19 kertaa imukuppia hienompi ratkaisu. Jos pitää porata kaakeliin, eikä niiden väliin, niin rautakaupasta saa sitä varten tehdyn kaakeliterän jolla siihen saa siistin reiän (normaalilla terällä sitten sen jälkeen).
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 11 Tammi 2010 15:57

Ei kai se reikä kovin ruma ole sitten kun siihen laitetaan joku pyyhenaulakko tai teline sen reiän kohdalle? :keijo: Kyllä mun kylppäri on ainakin ihan nätti, kun siellä on pyyhekoukut ja hammasmukitelineet. Tosin mä en ole porannut niitä reikiä itse...
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 11 Tammi 2010 19:40

Miksi elokuvien alkuteksteistä käännetään tieto, kenen romaaniin leffa pohjautuu, muttei muita tietoja, kuten ohjaajaa tai executive producereita?
Tekijänoikeusläppä? Vai eikö katsojat osaa tajuta lausetta "based on the novel by.."?

Onko tää kaikissa elokuvissa vai oliko viikonloppuna nähty Hannibal yksittäistapaus? Kaveri ei osannut vastata.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 11 Tammi 2010 23:37

Emilia kirjoitti:Miksi elokuvien alkuteksteistä käännetään tieto, kenen romaaniin leffa pohjautuu, muttei muita tietoja, kuten ohjaajaa tai executive producereita?
Tekijänoikeusläppä? Vai eikö katsojat osaa tajuta lausetta "based on the novel by.."?

Onko tää kaikissa elokuvissa vai oliko viikonloppuna nähty Hannibal yksittäistapaus? Kaveri ei osannut vastata.

Taitaa olla harvinaisia yksittäistapauksia (voin laskea yhden käden sormin ne kerrat kun olen tuollaisen nähnyt) ja riippuu paljon käytetystä suomennoksesta/suomentajasta.
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 12 Tammi 2010 00:10

Ehkä kukaan ei tiedä, miten "executive producer" pitäisi kääntää. :p Joissakin tuotannoissahan on producer, co-producer, 16 executive produceria jne. Esimerkiksi Kovassa laissa on tekstit puoli tuntia katossa, näyttelijöiden kasvojen päällä, kun kaikkien tuotantoon edes etäisesti osallistuneiden nimet pitää luetella... :kiro:

Elokuvan kirjaanperustuvuus on katsojalle ehkä kuitenkin erityisen tärkeä tieto mahdollisesti jo tulkinnankin kannalta.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 12 Tammi 2010 13:24

Pascal Lemoix kirjoitti:Ehkä kukaan ei tiedä, miten "executive producer" pitäisi kääntää. :p Joissakin tuotannoissahan on producer, co-producer, 16 executive produceria jne.

Eikös se mene että Päätuottaja, muut viralliset tuottajat, me ostettiin itelle nimi tähän tuotantoon. Eli tuohon viimeksi mainittuun kuuluu kaikki ne näyttelijät jotka maksavat siitä että saavat esittää juuri sitä mitä haluavat (kärjistetysti voi sanoa että ostavat itselleen kuolemattomuuden tahi ettei mun tarvi nakuilla) ja ne muut, jotka vain haluavat nimensä alkuteksteihin (ei pelkästään lopputeksteihin). Näin minä sen ainakin olen järkeillyt.
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 12 Tammi 2010 13:36

Mää kun oon ymmärtänyt, että executive producer on "vastaava tuottaja". :pilkviil:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron