Satunnaisia kysymyksiä

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Rulla » Ke 07 Touko 2008 20:52

Kostukkeenahan voi käyttää melkein mitä vaan. Tuo kahvi+maito kuulostaa ihan hauskalta vaihtelulta
ja uskoisin että siitä saa kevyemmän makuista, jos käyttää rasvatonta maitoa. Yksi vaihtoehto voisi
olla tietty laiha kaakao, etenkin jos täytteeseen tulee myös Mariannea. Jotain sokeritonta hedelmä-
mehua voisi myös kokeilla, vaikka laimennettuna. En ole kokeillut, mutta pitäisi kyllä testata miten
nämä maustetut kivennäisvedet toimisivat, esim. BonAquan vadelma. Pelkkää maitoakin jotkut käyttää.

Hellapoliisissa lukikin jo, mitä meinasin ehdottaa normi vispikerman tilalle, eli Vispiä. Se on kuitenkin
maultaan hieman kevyempää kuin normikerma ja vissiin vähärasvaisempaakin reilusti. Rahkallakin voi
tietty keventää, kun laitat puolet sitä ja puolet kermaa - jos siis äidin maku kestää moisen.

Vähemmän makean täytteen voisi taikoa itse pakastemarjoista vaikkapa. Sokeroimattomia vadelmia,
jotkut tykkää mansikan mausta suklaan kera tai miksei joku sekoituskin. Jos pelkkä marja tuntuu liian
löysältä, niin hitunen liivatetta tai hillosokeria joukkoon. Sitruunamehutilkalla voi lisätä kirpakkuutta.
Mainitsemasi aprikoosi toimii varmasti suklaan kanssa (vrt sacher), mutta joku sokeroimaton, hiukan
hapahko omenakin voisi käydä. Tyrni voisi olla aika erilainen vaihtoehto! Sokerin määrää voi kaikissa,
täytteissä ja päällisessä varmasti vähentää lisäämällä hiukan aitoa vaniljaa sisältävää sokeria. Tulee
makua, muttei äklömakeutta.

Purple kirjoitti:*jää odottamaan suklaa-asiantuntija Rullan ilmaantumista paikalle*

Mä kyllä kääntäisin tän kunnian vielä Kermukalle, mutta sillä on nyt muita sutinoita, että koetetaan paikata...
An attitude is a terrible thing to waste.
Avatar
Rulla
 
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:33
Paikkakunta: Åbo

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Purple » Ke 07 Touko 2008 23:32

Kiitos vinkeistä!

Jos tekisin itselleni, korvaisin kerman rahkalla. Pidän rahkan mausta ja olemuksesta, kerma on jotenkin liian.. kermaa. Mutta kun äiti ei siitä perusta, niin en viitsi edes rahka-kermasekoitusta tehdä. Flora vispi ei olisi tullut itselle mieleen, mutta sitäpä taidan koittaa. Ja luulen testaavani myös tuota sitruunamehua laimennettuna johonkin. Baileys tekee mieloisen maun pohjaan, mutta siitä tulee niin kovasti makeutta, että joku happamampi olisi ehkä tällä kertaa parempi. Maustetut vissyt tuli itsellekin mieleen, mutta voi olla ettei niistä juuri makua pohjaan tulisi. Maitoa olen useinkin käyttänyt, siis pelkkää maitoa, ei se miltään maistu mutta ei häiritse muita makuja ja tekee tehtävänsä eli kosteuttaa.

Ja vadelmat! Nekään ei tullut mieleen, mutta sopisivat mahtavasti yhteen tumman suklaan kanssa.

Smittin ohje näyttää ylettömän herkulliselta, mutta kun siinäkin on rahkaa. Johonkin toiseen tilanteeseen tuota tekee kyllä mieli koittaa.

Ihan tässä sylki suuhun herahtaa..
Avatar
Purple
 
Viestit: 564
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:26

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 08 Touko 2008 03:02

Kuinka huono ihminen on jos ajatus matosten päälle ajamisesta tuntuu pahemmalta kuin ihmisten päälle? :oops:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Nugat » To 08 Touko 2008 12:44

@gen.fi kirjoitti:Kuinka huono ihminen on jos ajatus matosten päälle ajamisesta tuntuu pahemmalta kuin ihmisten päälle? :oops:


No mutta ihmisethän ovat kaiken pahan alku ja juuri. Ei maan matonen ole keksinnyt pyssyjä ja atomipommeja ja myrkkyjä. Se on vain vieton matonen joka nyt sattuu mönkimään ihmisen tekemällä asfaltilla (tuli ähvvä vika. Kirjoitetaanko se noin?). Sitten tulee ihminen ja ajaa sen päältä. :shock:
Mutta ole onnelinen että se on vain mato. Mummosta oisit saanut keppiä.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 08 Touko 2008 18:00

[OT]
Mr. Smith kirjoitti:Noooh, otan siis rohkeasti itseäni niskasta huomenna, kävelen pankkiin ja pollean tilinhaltijana ominaisuudessa lyön rahat tiskiin, esitän asiani ja sitten jännäämme miten käy :nolo:

Lupaan informoida miten kävi ;)

Ja siinähän kävi niin, että kassahenkilö laski rahat, katsoi tilinumeron, laittoi rahat tililleni, ja toivotti hyvät päivänjatkot. Ei puhettakaan maksusta.

Eli uskallan tästäkin lähtien käydä viemässä rahaa (tai ainakin seteleitä) pankkiin :)
[/OT]
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja pampula » To 08 Touko 2008 18:15

Kuinka kauan salmonellapakteeri pyssyy elinvoimaisena maassa?

Meillä on linnunkakkaa ja laudalta pudonneita siementen kuoria aika lailla tuossa tuvannurkalla juuri siinä, mihin meinasin kesäksi laittaa kanien aitauksen. Pitääköhän yhä pelätä, että talviruokinnan seuraukset heräisivät eloon ja tarttuisivat pöpöjä pupuleihin? Mitenköhän paikan voisi desinfioida? Jossain luki, että voi käyttää sammutettua kalkkia, mutta en tiedä onko se kaneilla vaarallista...
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 08 Touko 2008 18:35

pampula kirjoitti:Kuinka kauan salmonellapakteeri pyssyy elinvoimaisena maassa?

- Salmonella säilyy maaperässä 1-2 vuotta, lietelannassa kuukausia ja rehuissa pitkään.
Lähde: Eläintautien torjuntayhdistys ETT ry.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja pampula » To 08 Touko 2008 18:39

Mr. Smith kirjoitti:- Salmonella säilyy maaperässä 1-2 vuotta, lietelannassa kuukausia ja rehuissa pitkään.
Lähde: Eläintautien torjuntayhdistys ETT ry.


Oho :shock:

No voi hitto. Pitää keksiä jotain. Voi dääm.
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 08 Touko 2008 18:52

Birdlife Suomi sanoo juuri tästä aiheesta: "Ruokinnan alla oleva pintamaa on hyvä poistaa tai sitten käyttää sammutettua kalkkia salmonellabakteerin hävittämiseen."

Eli ei muuta kuin puutarhakauppaan, lapio sekä sammutettu kalkki-pussi ostoskoriin mukaan ja kassan kautta ulos :)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 09 Touko 2008 18:23

Smithille:

Tosin eihän ne niitä maksuja ota vasta kun palvelumaksujen yhteydessä, mutta toivataan ettei ne kyseistä toimenpidettä laskuta.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 13 Touko 2008 00:50

Noniin, taas kaipailen apuanne, oi arvon fordelaiset.

Juttu on nimittäin niin, että muruni täytti tässä vähän aikaa sitten pyöreitä vuosia. Kun me kaukosuhteessa elellään, niin tyydyin lähettämään pojalle kortin ja lupaamaan, että seuraavan kerran kun nähdään, hän saa multa synttärilahjan. Kovasti olen pojalta yrittänyt kysellä, mitä hän voisi lahjaksi haluta, mutta en ole saanut oikein minkäänlaista vastausta. Kun pyöreitä tosiaan täyttää, niin olisi kiva antaa jotain ihan kunnollista.

Niinpä ajattelinkin kysyä, onko teillä minkäänlaisia ideoita?
Mä itse mietin jonkinlaista piknikkiä, mutta mielellään kehittelisin siihen vielä jotain muuta. Enhän mä edes tiedä, arvostaako tommonen perus suomalainen mies mitään piknikvirityksiä. :hullu:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Purple » Ti 13 Touko 2008 01:15

kaneli kirjoitti:Noniin, taas kaipailen apuanne, oi arvon fordelaiset.

Juttu on nimittäin niin, että muruni täytti tässä vähän aikaa sitten pyöreitä vuosia. Kun me kaukosuhteessa elellään, niin tyydyin lähettämään pojalle kortin ja lupaamaan, että seuraavan kerran kun nähdään, hän saa multa synttärilahjan. Kovasti olen pojalta yrittänyt kysellä, mitä hän voisi lahjaksi haluta, mutta en ole saanut oikein minkäänlaista vastausta. Kun pyöreitä tosiaan täyttää, niin olisi kiva antaa jotain ihan kunnollista.

Niinpä ajattelinkin kysyä, onko teillä minkäänlaisia ideoita?
Mä itse mietin jonkinlaista piknikkiä, mutta mielellään kehittelisin siihen vielä jotain muuta. Enhän mä edes tiedä, arvostaako tommonen perus suomalainen mies mitään piknikvirityksiä. :hullu:

Tyyppiä tuntematta on tietysti paha sanoa, mutta veikkaan että pakosta ei piknik tunnu siitä yhtä hyvältä kuin susta. Saattaa tulla Ai, ruokaa, kiva, mut missä se lahja on -reaktio.

Mä lähtisin miettimään sitä kautta, että mistä synttärisankari tykkää. Lukeeko se, kuunteleeko musiikkia, katsooko leffoja tai tv-sarjoja? Noista saa helposti keksittyä lahjoja, mut sit jos tykkää erityisesti jostain ja huumorintaju riittää, niin voi siirtyä fanikrääsän puolelle. Paul Stanley Action Figure, Simpsons-pullonavaaja, josta kuuluu ääni kun sitä käyttää, leffa-avaruusaluksen pienoismalli legoina. Jos se tykkää scifistä tai sarjakuvista, niin mahdollisuudet on rajattomat. Tai jos se fanittaa jotain lätkäjoukkuetta tms.

Laita sen innostusaihe googleen ja kato mitä löytyy. :)
Avatar
Purple
 
Viestit: 564
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:26

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 13 Touko 2008 01:36

Purple kirjoitti:
kaneli kirjoitti:Noniin, taas kaipailen apuanne, oi arvon fordelaiset.

Juttu on nimittäin niin, että muruni täytti tässä vähän aikaa sitten pyöreitä vuosia. Kun me kaukosuhteessa elellään, niin tyydyin lähettämään pojalle kortin ja lupaamaan, että seuraavan kerran kun nähdään, hän saa multa synttärilahjan. Kovasti olen pojalta yrittänyt kysellä, mitä hän voisi lahjaksi haluta, mutta en ole saanut oikein minkäänlaista vastausta. Kun pyöreitä tosiaan täyttää, niin olisi kiva antaa jotain ihan kunnollista.

Niinpä ajattelinkin kysyä, onko teillä minkäänlaisia ideoita?
Mä itse mietin jonkinlaista piknikkiä, mutta mielellään kehittelisin siihen vielä jotain muuta. Enhän mä edes tiedä, arvostaako tommonen perus suomalainen mies mitään piknikvirityksiä. :hullu:

Tyyppiä tuntematta on tietysti paha sanoa, mutta veikkaan että pakosta ei piknik tunnu siitä yhtä hyvältä kuin susta. Saattaa tulla Ai, ruokaa, kiva, mut missä se lahja on -reaktio.

Mä lähtisin miettimään sitä kautta, että mistä synttärisankari tykkää. Lukeeko se, kuunteleeko musiikkia, katsooko leffoja tai tv-sarjoja? Noista saa helposti keksittyä lahjoja, mut sit jos tykkää erityisesti jostain ja huumorintaju riittää, niin voi siirtyä fanikrääsän puolelle. Paul Stanley Action Figure, Simpsons-pullonavaaja, josta kuuluu ääni kun sitä käyttää, leffa-avaruusaluksen pienoismalli legoina. Jos se tykkää scifistä tai sarjakuvista, niin mahdollisuudet on rajattomat. Tai jos se fanittaa jotain lätkäjoukkuetta tms.

Laita sen innostusaihe googleen ja kato mitä löytyy. :)


No se on tosi liikunnallinen, mutta ei harrasta oikein mitään lajia sillee erityisemmin. Musiikkimakunsa on käsittämättömän laaja ja sarjakuvista lukee Akku Ankkaa. Simpsoneita ja muutamaa muuta tv-sarjaa kyllä seurailee, mutta niistäkin sillä jo on fanikrääsää sun muuta. Ongelma on nimittäin se, että tällä pojalla on melko lailla kaikkea jo valmiiksi. :hullu:

Emmää osaa. :pillitys:

Möksmöks: Laitoin tekstin väärään kohtaan. :töktök:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 13 Touko 2008 09:14

kaneli kirjoitti:sarjakuvista lukee Akku Ankkaa.

Miten olisi joku Aku Ankka-kokoelma tyyliin Roope Ankan elämä ja teot tai muuta Aku Ankka-aiheista (löytyy ainakin Aku Ankan kaupasta)?
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Mirri82 » Ke 14 Touko 2008 18:27

Mistäköhän vois saada joulukalentereita toukokuussa???
Kaverin polttareihin tarttisin, aika hankalalta tuntuu...
Avatar
Mirri82
 
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 17:52
Paikkakunta: Tampere

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ke 14 Touko 2008 23:16

Mirri82 kirjoitti:Mistäköhän vois saada joulukalentereita toukokuussa???
Kaverin polttareihin tarttisin, aika hankalalta tuntuu...

Ootko kysyny jostain (ruoka)kaupasta oisko niillä jäänyt varastoon viime vuodelta?
Avatar
irvikissa
 
Viestit: 169
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:02

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Mirri82 » To 15 Touko 2008 08:53

irvikissa kirjoitti:
Mirri82 kirjoitti:Mistäköhän vois saada joulukalentereita toukokuussa???
Kaverin polttareihin tarttisin, aika hankalalta tuntuu...

Ootko kysyny jostain (ruoka)kaupasta oisko niillä jäänyt varastoon viime vuodelta?


Oon joo kyselly. Yleinen käytäntö tuntuu olevan, et ylimääräiset myydään alennuksella joulun jälkeen, eikä niitä säilytellä... Kirjakaupoissa oon myös käyny huonoin tuloksin.. :(
Voishan noita toki koittaa itekin väsäillä, mut taitaa olla turhan hankalaa tälläiselle nakkisormelle ;)
Avatar
Mirri82
 
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 17:52
Paikkakunta: Tampere

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja heartless » To 15 Touko 2008 10:26

Mulle tuli mieleen, että jostain käsitöitä ja lahjatavaroita myyvästä liikkeestä saattaisi löytyä sellainen 24 pussukan joulukalenteri, johon voi sitten itse laittaa sopivia juttuja.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Galileo » To 15 Touko 2008 10:49

Mirri82 kirjoitti:Mistäköhän vois saada joulukalentereita toukokuussa???
Kaverin polttareihin tarttisin, aika hankalalta tuntuu...

Mitäs kalentereilla? Pistetään kaveri myymään niitä hassusti pukeutuneena?

Kaupat taitaa myydä aika pitkälti suklaakalentereita, joten niitä ei varmaan säilötä. Partiolaiset taas myyvät paperikalentereita, joten jollain lippukunnalla voisi olla varastossa?

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Bunni » To 15 Touko 2008 10:58

Jos kuvakalenterit kelpaa, niin meilläki saattais löytyä firman joulukalentereita jostain varastosta.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua.
Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat.
Avatar
Bunni
Hupakko
 
Viestit: 65
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 08:30

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Mirri82 » To 15 Touko 2008 17:51

Bunni kirjoitti:Jos kuvakalenterit kelpaa, niin meilläki saattais löytyä firman joulukalentereita jostain varastosta.


Nimenomaan kuvakalentereita... Jotain 10:tä oon aatellu... Löytyiskö?

Galileo kirjoitti:
Mirri82 kirjoitti:Mistäköhän vois saada joulukalentereita toukokuussa???
Kaverin polttareihin tarttisin, aika hankalalta tuntuu...

Mitäs kalentereilla? Pistetään kaveri myymään niitä hassusti pukeutuneena?

Kaupat taitaa myydä aika pitkälti suklaakalentereita, joten niitä ei varmaan säilötä. Partiolaiset taas myyvät paperikalentereita, joten jollain lippukunnalla voisi olla varastossa?


Veikkaan etteivät partiolaiset oikein tykkää, jos joku hassusti pukeutunut myy niiden kalentereja toukukuussa...
Avatar
Mirri82
 
Viestit: 4
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 17:52
Paikkakunta: Tampere

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Deni » Pe 16 Touko 2008 01:15

Hm.

Mitähän helkkaria tässä oikein on tapahtunut?

Tuhkis oli ihan ehjä ainakin vielä eilen. Nyt löysin sen parvekkeelta tuollaisena. En löytänyt mitään, mikä olisi voinut pudota tuon päälle, enkä oikein usko minkään elikonkaan vierailleen viidennen kerroksen parvekkeella paiskaamassa tuhkiksen päreiksi. Voiko lasi haljeta itsekseen tuolla lailla, vaikkei mitään huimia lämpötilaerojakaan mun tietääkseni ole ollut? Onko mulla poltergeist täällä?
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 16 Touko 2008 05:55

Deni kirjoitti:Hm.

Mitähän helkkaria tässä oikein on tapahtunut?

Tuhkis oli ihan ehjä ainakin vielä eilen. Nyt löysin sen parvekkeelta tuollaisena. En löytänyt mitään, mikä olisi voinut pudota tuon päälle, enkä oikein usko minkään elikonkaan vierailleen viidennen kerroksen parvekkeella paiskaamassa tuhkiksen päreiksi. Voiko lasi haljeta itsekseen tuolla lailla, vaikkei mitään huimia lämpötilaerojakaan mun tietääkseni ole ollut? Onko mulla poltergeist täällä?

Siistiä! Meillä kotikotona Arabian Sotka-kannu hajosi kerran keskellä yötä ihan itsestään. Äitini on varma, että mummuvainaa kävi sen hajottamassa. Mummu oli tuolloin vastikään poisnukkunut, ja äidin mielestä hän kävi jotain asiaa toimittamassa meillä. En kyllä ymmärrä miksi mummuni olisi päättänyt jonkun kannun rikkoa, kun oli varsin säästeliäs ihminen, mutta jos teoria äiskää lohduttaa niin mikäs siinä.
Toivottavasti vastasin kysymykseesi! :D

Mutta joo, voi siinä käsittääkseni lasissa joku jännite olla, joka purkautuessaan aiheuttaa usein tuommoista. Valmistusvirhe olisi siis eka mielipiteeni.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Walker » Pe 16 Touko 2008 06:42

Tuhkis oli ihan ehjä ainakin vielä eilen. Nyt löysin sen parvekkeelta tuollaisena.

Ylemmältä tasolta merkki/kehotus tupakanpolton lopettamiseksi ? :D

Mutta joo, voi siinä käsittääkseni lasissa joku jännite olla, joka purkautuessaan aiheuttaa usein tuommoista. Valmistusvirhe olisi siis eka mielipiteeni.

Samaa itse veikkaan
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker
 
Viestit: 2259
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:42

Re: Satunnaisia kysymyksiä

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 16 Touko 2008 08:31

Deni kirjoitti:Mitähän helkkaria tässä oikein on tapahtunut?

Näyttää olevan pari tunppia sen verran mustuneet, että sinne on joku jäänyt kytemään. Kytevät kuumat tunpit + kalsa ulkoilma = lämpötilan vaihtelu = lasi rikki.

Tai sitten tuhkis oli vaan ihan liian täynnä. :juoni:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron