Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Shay » La 03 Touko 2008 13:40

Haahuilija kirjoitti:Itsekin kanavaa mafian alusta asti kuunnelleena ja edelleen päivittäin kuuntelevana
jaksan hämmästellä puhelinkeskustelun jatkuvaa lyhentämistä ja varsinkin haastattelujen
pätkimistä jatkuvasti musiikilla- siis esitellään haastateltava ja sanotaan, että otetaan tähän
väliin biisi ja jatketaan hetken kuluttua.

Mää oon kiitollinen siitä, ettei puolenpäivän jäläkeen tarvi enää kokonaista tuntia
kuunnella kuuntelijoiden puhelinjaarittelua. Jos haluan sellaista kuunnella, käännän
kanavan jollekin paikalliselle tai muulle humppakanavalle, jossa eläkeläiset saavat
tuntikaupalla höpistä höpinöitään.

Radiosta haluan kuunnella musiikkia ja hyvää läppää. Vaikka toisinaan otetut
kuulijoiden puhelut ovat välillä piristäviäkin, niin ei niitä passaa olla liikaa.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja ismo vaara » La 03 Touko 2008 13:57

Yritin uudelleen käydä tarkistamassa toimivat vanhat tunnukset vielä, mutta törmäsinkin selaimen jumiuttavaan scriptiin joten se homma täytyi jättää kesken. Noscriptin avulla sain luettua käyttäjien (tai ehkä exkäyttäjien) antamaa huvittavan tylyä palautetta...
Avatar
ismo vaara
 
Viestit: 70
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 19:07
Paikkakunta: Suuri ja Ikuinen

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Haahuilija » Su 04 Touko 2008 12:14

Shay kirjoitti:

Radiosta haluan kuunnella musiikkia ja hyvää läppää. Vaikka toisinaan otetut
kuulijoiden puhelut ovat välillä piristäviäkin, niin ei niitä passaa olla liikaa.[/quote]


Joo, esimerkiksi RS:n kansanradiota kuunnellessa voisi tämmöinen tulla välillä mieleen-
vaikka itse sitäkin kuuntelen silloin tällöin.
Ja minähän en siis edelleenkään kuuntele kuin kahta kanavaa: YleX ja RadioSuomi
Kaupallisia en edes vilkaise.


Muokkaus: En näköjään osaa edes lainata???
Avatar
Haahuilija
 
Viestit: 135
Liittynyt: Ke 30 Huhti 2008 09:29

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Saku » Ke 07 Touko 2008 18:35

Haahuilija kirjoitti:Itsekin kanavaa mafian alusta asti kuunnelleena ja edelleen päivittäin kuuntelevana jaksan hämmästellä puhelinkeskustelun jatkuvaa lyhentämistä
ja varsinkin haastattelujen pätkimistä jatkuvasti musiikilla- siis esitellään haastateltava ja sanotaan, että otetaan tähän väliin biisi ja jatketaan hetken kuluttua.

Joo, ei taida nuorisokavalla olla enää tilausta Kansakunnan kahvitunnin kaltaisille ohjelmille. :|
Luukut auki, täältä tulee hauki!
Avatar
Saku
 
Viestit: 59
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 17:50

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja pampula » To 08 Touko 2008 00:02

Erehdyinpä taas pyörähtämään tuolla. Hyi hitto, kun rupesi ahistamaan. Eihän tuo voi oikeasti olla tuollainen? Siis oikeasti.

:nolot: X-stage. Ei hemmetti. Repeilen täällä itekseni tolle.

Olenko käsittänyt ihan väärin vai onko tägit ainoa keino löytää asioita tuolla? Entäs jos haluan löytää vain keskusteluja, enkä lukea blogeja lainkaan? Mitäs sitten teen? Mistä näkee, mitä "ryhmiä" tuolla on? Kun olen löytänyt vain nuo "viimeisimmät" ryhmät. Ja sitten jos jossain ryhmässä ei hetkeen tapahdu mitään, niin se niinq vaan katoaa johonki 4ever?

Ja tuo ulkoasukin! Ja kaikki...siis tuo on vain niin...palikka! Entiset kanavan sivutkin olivat paremmat. Sieltä sentään löysi jotain. Nyt on vain tuollaisia ihme jaotteluja. SISÄLLÖT. Siis täh? MUSIIKKI. Eh... X-STAGE. Joo. Ja sitte kuitenki kaikki on yhtä samaa perhettä olevinaan. Ja kissan karvat.

Oikeesti. :hiki:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Purple » To 08 Touko 2008 00:19

Pampulan viestin luettuani menin minäkin pitkästä aikaa vilkaisemaan Stagea.

Ei perhana. Antaapa hyvän kuvan kun sivulla, jonka otsikko on "YleX:n uusi netti kehitysvaiheessa - anna palautetta!", ja jolle jopa löytää kun siihen on pysyvä linkki joka sivun reunassa, ei vieläkään kommentoida mitään. Siis tekijöitten puolesta.

Jos sitä ei ole ollenkaan tarkoitettukaan kommentointipaikaksi, niin sitten ei (voisivat ne silti kommentoida kun alkurytinässä niin kovasti sanoivat että me ollaan täällä teitä varten ja kysykää mitä vaan), mutta jos yrittää klikata joko viestissä olevaa "Palautteesi on meille todella tärkeää, sitä voit lähettää täältä >>" -kohtaa tai Palaute-linkkiä, pompataan sivulle, jossa lukee "Hakemasi sivua ei löydy, nyyh!" Melko kätevää.

Koskakohan ne meinaa muokata tuota? Vai meinaakokaan?
Avatar
Purple
 
Viestit: 564
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:26

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Nugat » To 08 Touko 2008 12:48

Minäkin vilkaisin varovasti stagen puolelle.
Komppaan pampulaa täysin.
Voiko mikään olla kökömpää? :shock:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ma 12 Touko 2008 10:53

Pari kertaa kävin katsomassa Stagea ja eksyin kummallakin. En ymmärrä niin yhtään sivuston logiikkaa... Löysin fordeakin koskevat keskustelut sattumalta. Voin sanoa aika suurella varmuudella, että tuolla en tule viihtymään :(
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Rulla » Ma 12 Touko 2008 11:03

Kävin mulkaisemassa onko kehitystä tapahtunut. Viestijärjestys on käännetty normaaliksi,
eli vanhimmat ensin. Alku se tuokin on, mutta en silti kuvittele asioiden muuttuvan niin
paljoa, että tässä nyt joukkopakoa takaisin syntyisi. Ehkä sukupolvenvaihdos sisällötuotannossa
on sitten se, mitä uudistuksella haettiinkin.
An attitude is a terrible thing to waste.
Avatar
Rulla
 
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:33
Paikkakunta: Åbo

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 13 Touko 2008 23:04

Mä kävin myös katsastamassa tunkiota tänään.
Haahuilin aikani ja suljin sen. Kyllä sitä hieman ymmärsi, muttei sillä ole minun tarpeisiin
ainakaan vielä(kään) mitään erikoista tarjottavaa. Hämmennyin suuresti tämän foorumin
ollessa jollain päivytyksellä tms. Sietäsivät nämäkin heepot ilmoittaa etukäteen moisista Kuva
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 13 Touko 2008 23:10

Mäkin kävin Stagella (eilen..?). Ei se ole miksikään muuttunut. En voi sietää sitä, oksettaa lähes se sekavuus ja sivujen rumuus. Hö.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 14 Touko 2008 09:38

En sano enkä väitä, mutta jos edelleenkin suosituin viestiketju on "Ei näin, YleX", niin se kertoo joko keskustelun vilkkaudesta tai sitten porukan mielipiteistä koskien muutosta.

Eli ei hyvältä näytä, mutta toisaalta viitsisikö sitä täältä enää poiskaan lähteä..?
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ke 14 Touko 2008 17:35

Kokeilin tänään YleX-etusivun shoutboxia (mikäli se pieni "lähetä viesti studioon"-kenttä oli se paljon puhuttu shoutbox), koska juontajilta alkoi tulla sen verran valheellista tietoa eetteriin etten enää kestänyt. Jopa se oli susi. Sivu päivitti itseään ihan koko ajan, jonka takia kirjoituskenttä kaiken muun tavoin katoili näkyvistä muutaman sekunnin välein. Hankaloitti kirjoittelemista aika tavalla. Mitään syytä päivittymiselle ei näkynyt, mikään sivulla ei muuttunut.
Avatar
irvikissa
 
Viestit: 169
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:02

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Purple » Ke 14 Touko 2008 18:28

irvikissa kirjoitti:Kokeilin tänään YleX-etusivun shoutboxia (mikäli se pieni "lähetä viesti studioon"-kenttä oli se paljon puhuttu shoutbox), koska juontajilta alkoi tulla sen verran valheellista tietoa eetteriin etten enää kestänyt. Jopa se oli susi. Sivu päivitti itseään ihan koko ajan, jonka takia kirjoituskenttä kaiken muun tavoin katoili näkyvistä muutaman sekunnin välein. Hankaloitti kirjoittelemista aika tavalla. Mitään syytä päivittymiselle ei näkynyt, mikään sivulla ei muuttunut.

Voisikohan kyse olla selaimesta (noin ison puljun sivujen kyllä mielestäni pitäisi toimia kunnolla muillakin kuin yhdellä selaimella)? Nimittäin mä oon pari kertaa käyttänyt tuota etusivun shoutboxia ja kyllä mun viestit on menny perille, ei ole ollut päivitysongelmaa. Näin siis Exploderilla, Operalla Ylexin sivujen käyttäminen on niin tuskaista etten jaksa yrittää.
Avatar
Purple
 
Viestit: 564
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:26

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ke 14 Touko 2008 23:24

Purple kirjoitti: Nimittäin mä oon pari kertaa käyttänyt tuota etusivun shoutboxia ja kyllä mun viestit on menny perille, ei ole ollut päivitysongelmaa. Näin siis Exploderilla, Operalla Ylexin sivujen käyttäminen on niin tuskaista etten jaksa yrittää.

Juu kyllä minunkin viestit perille meni, kai. Kaikki siihen mennessä kirjoittamani palasi näkyviin aina kun kaikki muukin sivulla palasi. Se vaan hankaloitti toimintaa, että kaikki katosi muutaman sekunnin välein muutamaksi sekunniksi. Käytin kyllä firefoxia, voihan se vika olla siinä. Sen verran kuitenkin ärsytti, etten varmaan ole huutelemassa edes asiantuntijoina tuntemattomista asioista esiintyville toimittajille ihan heti uudelleen. :tilt:
Avatar
irvikissa
 
Viestit: 169
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:02

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 15 Touko 2008 19:23

Eipä ole hirveästi harmittanut, että sitä salasanaa stagelle ei kuulunut. Jos sieltä jotakin etsimäänsä sattuu löytämään, niin takaisin palaaminen saman jutun luo on lähes mahdotonta. Muuta hyvää en paikasta keksi kuin Netti Etsivän paluun, eikä sekään toimi niin hyvin kuin ennen.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Migreeni » To 15 Touko 2008 20:48

Emilia kirjoitti:Mäkin kävin Stagella (eilen..?). Ei se ole miksikään muuttunut. En voi sietää sitä, oksettaa lähes se sekavuus ja sivujen rumuus. Hö.


Olen ollut hyvin pihalla siitä, milloin uutta Stagea edes oltiin avaamassa. Tänään kävin siellä ensimmäisen kerran ja täytyy sanoa samat sanat, kuin Emilia. Siellä on kamalan näköistä ja niin sekavaa, että itku meinasi päästä.

Onni onnettomuudessa oli se, että sieltä löytyi linkki tänne:)

Nyt ei enää harmita yhtään. Tai no ehkä vähän...
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Avatar
Migreeni
 
Viestit: 289
Liittynyt: To 15 Touko 2008 20:29

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Lucky D » To 15 Touko 2008 21:18

Ei siitä taida tulla oikein mitään. Ehkä kovalla työllä entisen x-stagen veroinen, mutta tuskin sinne mitään toimivaa keskustelupaikkaa tulee.

Mutta onneksi X:n tyypeillä (tai ainakin keskusradion) on sentään jotain itseironiaa:
http://ylex.yle.fi/videot/ylexweb/keskusvisio-ylexn-nettiuudistus

Sattumalta tonkin löysin. Niin että Juu, juu, vaan. XD
Lucky D
 
Viestit: 3
Liittynyt: To 15 Touko 2008 20:55

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja viima » Su 18 Touko 2008 15:35

Kappas vaan, kävin vilkaisemassa taas kun Google ohjasi toisessa asiassa X:n sivuille. Näköjään ovat kehittäneet palvelua niin, ettei kirjoittaminen enää vaadi rekisteröitymistä. Ilmeisesti on huolestuttu, kun saitille ei kovinkaan monia viestejä ilmaannu.

Ja tunnetusti kommenttien määrä kyllä kasvaa reippaasti, jos saitille laitetaan avoin kommenttikenttä ja lähetä -nappula, joita spämmirobotitkin osaavat käyttää. Nyt näemmä ovat tuonne jo löytäneet nekin: http://ylex.yle.fi/tekstit/viima/ei-n%C3%A4-ylex?page=1 . Edelleenkään ei näin, YleX.
viima
 
Viestit: 88
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:04

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ma 19 Touko 2008 11:27

viima kirjoitti:Nyt näemmä ovat tuonne jo löytäneet nekin: http://ylex.yle.fi/tekstit/viima/ei-n%C3%A4-ylex?page=1 . Edelleenkään ei näin, YleX.

Linkki ei toiminut enää. Josta päästäänkin yhteen todella ärsyttävään pikkuasiaan uusilla sivuilla. "Hakemaasi sivua ei löydy, nyyh." Mikä NYYH? Olen varmaan tässäkin huumorintajuton tiukkapipo, mutta minusta tuo "nyyh" näyttää vain kettuilulta. Että "voi kyynel, hae paremmilla sanoilla moukka".
Avatar
irvikissa
 
Viestit: 169
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:02

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja DarkSide » Ma 19 Touko 2008 11:35

Ahh, sensuuri siis iskenyt stagelle? Vai poistettiinkohan ylenmääräisen spämmin vuoksi koko sisältö? [raps][/raps]
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja pampula » Ma 19 Touko 2008 11:46

irvikissa kirjoitti:"Hakemaasi sivua ei löydy, nyyh." Mikä NYYH? Olen varmaan tässäkin huumorintajuton tiukkapipo, mutta minusta tuo "nyyh" näyttää vain kettuilulta. Että "voi kyynel, hae paremmilla sanoilla moukka".


Komppaan. Miustakin tuo oli näin pohjammaalaisittain ilmaistuna yli-ärsyttävää!

Joo, eipä ole tarvinnut tuolla enää käydä pööpöilemässä. Ei mulla ole mitään sanottavaa tuosta muuta kuin se, että ei noilla sivuilla ole mulle yhtään mitään annettavaa, ja tuskin tulee olemaankaan. En kuulu kohderyhmään.

Onneksi meitä näyttää täällä olevan monta samanlaista kohderyhmän ulkopuolista :hymyhali:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ma 19 Touko 2008 11:55

DarkSide kirjoitti:Ahh, sensuuri siis iskenyt stagelle? Vai poistettiinkohan ylenmääräisen spämmin vuoksi koko sisältö? [raps][/raps]


X-stagen etusivulta linkki Viiman tekstiin löytyy, mutta itse tekstiä ei löydy. Negatiivinen palaute siis käsitellään Ylex:llä näin nykyään? Poissa silmistä, poissa mielestä?
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Purple » Ma 19 Touko 2008 12:06

Etusivulla otsikko ja tekstin alku näkyy suosituimpien juttujen kohdalla, mutta itse juttu on kateissa. Ei löydy viiman tekstien alta, ei Forden tekstien ryhmästä. Eli näyttäisi siltä, että koko juttu poistettu, mutta etusivulle jutut tulee jostain tilastoista, joihin poistaminen ei heti vaikuta.

Kiinnostaa kyllä ihan tosissaan tietää miksi viiman teksti on poistettu. Tuskin viima itse on sitä poistanut? Viitsisitkö kysellä perään että miksi näin? Olen pari kertaa laittanut palautetta palautelaatikon kautta, siis sellaista joka ei jää näkyviin vaan menee suoraan Ylexille, ja niihin tullut nopeasti vastaus sähköpostilla. Eli palautteeseen reagoidaan vaikka sivujen perusteella ei ihan heti siltä näytä.
Avatar
Purple
 
Viestit: 564
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:26

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ma 19 Touko 2008 12:19

Kävinkin kirjoittamassa jo X-stagelle aiheesta, käykää "diggaamassa". Tosin palvelu tuntuu toimivan muutenkin tosi nihkeästi, joten vika voipi olla siinäkin. Muut tekstit kyllä sitten näkyivät ihan normaalisti.
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron