Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja wooper » Su 27 Huhti 2008 16:05

Purple kirjoitti:Aktiivisena kuuntelijana mulla on hieman huono omatunto tästä joukkopaosta. Tuntuu, että pitäisi antaa mahdollisuus uudelle paikalle eikä heti luovuttaa kun menee huonosti. Ikävä kyllä nettimaailmassa ei vaan oikein kauan voi jäädä odottelemaan, ihmiset löytää uusia paikkoja ja katoaa yllättävän nopeasti. Sen takia on hirmu kiva, että on tämä paikka, jossa keskustelu jatkuu siitä, mihin se Fordella jäi.


Mua ei sureta yhtään. Musta on sen sijaan ollut ihan mielettömän hienoa huomata miten jo hiljentyneen forden porukka on löytänyt tänne. Ja kaivannut toisiaan. :)

Ja mitä tuollaisten palvelujen tuottamiseen tulee, niin pitää tarjota hyvää jos haluaa käyttäjiä. Eikä tänä päivänä netissä pitäisi joutua lukemaan jotain manuaaleja osatakseen postata viestin.

Äksän vakikuuntelijana (kyllä, 8 tuntia päivässä) en myöskään ole pitänyt viime aikojen uudistuksista. Tuntuu että ohjelma-aikakin on silputtu aina vaan pienempiin paloihin ja kaikenlainen keskustelu kuuntelijoiden kanssa on häipymässä. Ennen klo 13-14 tullut puhelinkontaktiosuuskin on typistetty puoleen tuntiin ja aamuisin pojat ottaa vastaan pari puhelua jostain diipadaapa-aiheesta. Jokaiselle päivälle on kyllä olemassa keskustelunaihe johon viitataan joka lähetyksessä mutta siihen aiheeseen ei missään vaiheessa käydä oikeasti kiinni.

Tässä ihan kaiholla muistelee aikaa joskus 15 vuotta sitten jolloin perjantai-iltapäivisin voi soittaa Olgalle. Olga vastasi kilttinä tyttönä puhelimeen tuntikausia ja kansalla oli kivaa.

---

Muuten, ootteko huomanneet että tämä ----> :o Hymppä näyttää ihan South parkin Timmyltä? :mrgreen:
wooper
 

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Su 27 Huhti 2008 16:08

wooper kirjoitti:Muuten, ootteko huomanneet että tämä ----> :o Hymppä näyttää ihan South parkin Timmyltä? :mrgreen:


Tai Munchin Huudolta :D
Avatar
Kumkvatti
yybersalama
 
Viestit: 446
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 14:29

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja pampula » Su 27 Huhti 2008 16:13

wooper kirjoitti:Tässä ihan kaiholla muistelee aikaa joskus 15 vuotta sitten jolloin perjantai-iltapäivisin voi soittaa Olgalle. Olga vastasi kilttinä tyttönä puhelimeen tuntikausia ja kansalla oli kivaa.
Mie oon myöskin sellanen fossiili, etten varmaan koskaan pääsee yli Radiomafian lopettamisesta. Silloin ns. nuorison radiossakin oli vielä OHJELMAA. Nyt on vain virtaa ja soittolista. Täällä kehä kolmosen ulkopuolella (hohhoijaa; voiko enää lausetta kuluneemmin aloittaa) vaihtoehtoja ei paljon ole. Nykyään kun asun täällä villissä lännessä, tulee kuunneltua Radio X3M:iä, joka on ainakin musiikillisesti tuhat kertaa YleX:ää parempi. Telkkaria meillä ei ole, ja siksi olisikin ihan mahtavaa, jos olisi kanava jota viitsisi kuunnella. X:ää ei kyllä kovin kauaa jaksa kerralla.


:|
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Purple » Su 27 Huhti 2008 16:45

Mun mielestä YleX:ssä on tehty viime aikoina hyviä muutoksia. Tomi Saarisen valinta musiikkipäälliköksi on ehdottomaksi yksi parhaista muutoksista. Paljon haukuttu soittolista ja sen kierto on mun korvaan nykyään monipuolisempi, soitetaan enemmän myös vanhempia biisejä, kiva on myös kuulla perusteluja sille, miksi mikäkin uusi biisi on valittu soitantaan.

Juontajapakan sekoittelu toimii myös. Olli ja Tuomas ovat Aamussa yhtä hauskoja kuin Iltapäivässä, Ile suorastaan loistaa Iltapäivässä ja Peltsikin on saanu uutta virtaa, Putkonen on mainio lisä tiimiin. Tänään on vähiten mieluisin tuosta päivän ohjelmaputkesta, mutta sielläkin uusia hyviä ääniä. Marjan Innostunutta Kovaäänistä Vouhkotusta tosin en vieläkään jaksaisi kuunnella.
Avatar
Purple
 
Viestit: 564
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:26

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Crux » Su 27 Huhti 2008 17:13

pampula kirjoitti: Telkkaria meillä ei ole|


Eix teilloo telkkarii?! Miten te sit katotte Salkkarit?! :o
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Avatar
Crux
 
Viestit: 339
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:25

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja skray » Su 27 Huhti 2008 17:15

Niin, kaippa siitä jotakin tulee, jos ne sitä kehittää.

Havaitsin kauhukseni tänään, että osasin melkein suunnistaa siellä ja etsiä tietyt viestit ja vastata johonkin. :shock:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 27 Huhti 2008 18:51

Kumkvatti kirjoitti:
wooper kirjoitti:Muuten, ootteko huomanneet että tämä ----> :o Hymppä näyttää ihan South parkin Timmyltä? :mrgreen:


Tai Munchin Huudolta :D



Kuva
Tuli ihan sama mieleen,kun ensimmäisen kerran näin tuon hyniön.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Shay » Su 27 Huhti 2008 21:30

Kumkvatti kirjoitti:
wooper kirjoitti:Muuten, ootteko huomanneet että tämä ----> :o Hymppä näyttää ihan South parkin Timmyltä? :mrgreen:


Tai Munchin Huudolta :D


Määkin huomasin heti tuon Huuto-yhdennäköisyyden. :D
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja pampula » Su 27 Huhti 2008 22:28

Crux kirjoitti:Eix teilloo telkkarii?! Miten te sit katotte Salkkarit?! :o
Mä kuulen aina tiivistelmän koulussa :) Ja muistakin ohjelmista, kuin Salkkareista, ei sen puoleen :|
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 28 Huhti 2008 08:35

Tahdon uskoa että X-stagesta tulee vielä jotain, mutta siihen menee aikaa.

Kävin jo heittämässä tylyhköä komenttia uudistuksesta, mutta tiivistettynä tänne: puoli-raakile YleX-sivusto heitettiin kommentoitavaksi, ja sitä korjataan pikku hiljaa. Vähän niin kuin avaisi tyhjän kaupan, odottaisi asiakkaita ja kysyisi mitä te haluatte että myyn teille?

Laitoin sinne myös linkkivinkkiä SMF:ään (http://www.simplemachines.org/) eli Foorumin käyttämän softan uusimpaan kehitysversioon, mutta saas ny nährä :roll:

Olen samaa mieltä muidenkin kanssa siitä, että Foorumi alkoi elää loppuvaiheessa omaa elämäänsä poissa YleX:ltä. Siihen kyllä vaikutti emokanavan oma päätös alkaa suosia X-Stagea eli kaikki ohjelmien kysymykset laitettiin sinne, kaikki kommentit luettiin sieltä jne.

Ilmeisesti YleX:llä halutaan nettisivusto, jossa olisi aktiivista keskustelua MUTTA YleX:n ehdottamista aiheista, sisältöä MUTTA YleX:n kuuntelijoiden tuottamaa sellaista sekä kommentointia MUTTA YleX:n haluamista aiheista.

Miten tänne sitten saataisiin lisää porukkaa? Noh, onhan meillä aina viidakkorumpu, ja laitetaan html-koodeihiin tunnisteet "ex-YleX Foorumi" ja "Forde", niin johan alkaa porukkaa tulla ;)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ma 28 Huhti 2008 09:52

Kyllähän sitä mielellään uskoisi, että siitä jotakin tulisi. Minä ihan oikeasti luulin, että x-stagen lanseerauksesta olisi jotakin opittu ja että uusi palvelu voisi oikeasti olla mielenkiintoinen. Pettymys oli kyllä suuri, kun tuon systeemin ekan kerran näin. Ei mitenkään olisi uskonut, että se systeemi olisi noin huono ja käytännössä käyttökelvoton.

Smitin kanssa olen samaa mieltä, keskustelua tuolla ei selvästikään kaivata, vaan välihuutelua radion kysymyksiin.
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Liina » Ma 28 Huhti 2008 15:26

LazyBastard kirjoitti:Kyllähän sitä mielellään uskoisi, että siitä jotakin tulisi. Minä ihan oikeasti luulin, että x-stagen lanseerauksesta olisi jotakin opittu ja että uusi palvelu voisi oikeasti olla mielenkiintoinen. Pettymys oli kyllä suuri, kun tuon systeemin ekan kerran näin. Ei mitenkään olisi uskonut, että se systeemi olisi noin huono ja käytännössä käyttökelvoton.

Sama vika. Ehkä huomasittekin; mutta minä kyllä oikeasti uskoin siihen.
En tiedä. Jos konsepti on kuralla, on jälkikäteen enää paha parannella pikkumuutoksilla, joten en oikeastaan enää usko että siitä saadaan toimivampaa.

Tää vaikuttaa ihan hauskalta mestalta, kiitos KUOLO!
Oon itte vaihtamassa töitä tuossa toukokuun lopulla - äh toivottavasti ette kukaan ole nykyisellä asiakkaalla duunissa - ja voipi olla, että siinä vaiheessa jää foorumeilu tyystin, mutta hyvä tietää että teidät jostain löytää.
Liina
 
Viestit: 8
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 06:53

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Crux » Ma 28 Huhti 2008 17:04

Liina kirjoitti: Ehkä huomasittekin; mutta minä kyllä oikeasti uskoin siihen.


Sama vika täällä. Olin aluksi järkyttynyt mutta aika nopeasti tunne muuttui sellaiseen haikeaan surumielisyyteen ja sitä kautta vähän jopa innostuneeksi. Jee! Jotain uutta kivaa vänkää! Uusia tyyppejä ja näkökulmia jne. Mutta eipä tuolla näköjään näkökulmia kaivata.

Onko ylexin webbiporukka muuten kommentoinut palauteryöppyä missään perusteellisemmin? Muuta kuin jotta "ollaan täällä jeesaamassa" ja "paljonhan tässä on vielä fiksaamista."

Eipä silti. Yleäksästä en nykyään kuuntele kuin aamua työmatkan verran. Eli siinä minun sidokseni kanavaan. Joten ihan on hyvä olla missä nyt vaan on kunhan saa olla fiksussa porukassa. Täällä ainoastaan mainokset jonkin verran häiritsee mut ei ylitsepääsemättömästi nekään.
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Avatar
Crux
 
Viestit: 339
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:25

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Plei » Ma 28 Huhti 2008 18:01

Joo, muakin kiinnostaisi tietää, ovatko Ylex:n netti-ihmiset kommentoineet mitenkään palautteeseen. Olisi kiva tietää, kannattaako sinne enää kirjautua lainkaan.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Avatar
Plei
 
Viestit: 309
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:13
Paikkakunta: Joensuu

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Purple » Ma 28 Huhti 2008 18:15

Mua lievästi korpeaa tuo kommentoimattomuus. Eihän tässä vielä ole mennyt monta päivää ja niillä on varmasti kädet täynnä töitä ja vähän ylikin, mutta silti.

Siellä on nyt monen ihmisen toimesta muutamaankin viestiin esitetty kysymys, että miten olisi tarkoitus löytää sivuilta juttuja. Yhtään vastausta tähän en ole nähnyt. Kai joku nyt on jossain vaiheessa miettinyt asiaa? Siis onhan sen täytynyt olla mukana suunnitellussa? Jos, niin luulisi, että vastaus olisi nopeastikin saatavilla.

Eihän se nyt voi olla niin, ettei kenellekään ole tullut mieleen, että niitä juttuja olisi tarkoitus löytääkin, ei vaan sattumalta törmäillä niihin, ja että tägitys ei ole ainoana keinona toimiva silloin kun se perustuu siihen, että kirjoittajan pitäisi itse osata pätevästi asiasanoittaa tekstinsä. Eihän?
Avatar
Purple
 
Viestit: 564
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:26

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Rulla » Ti 29 Huhti 2008 13:18

Olen muutamaan otteeseen käynyt katselemassa josko Stagella syntyisi keskustelua,
mutta ei. Eikä toiseen kirjoittelijaan saa yhteyttä muuten kuin julkisesti tekstinsä
esille plöräyttämällä. Mutta mihin olen eniten kiinnittänyt huomiota on se, miten viimeksi
kirjautuneiden joukossa vaikuttaisi koko ajan olevan vain Äksän omia tyyppejä. Ei anna
jotenkaan kauhean..no, kiinnostavan paikan kuvaa, jos ainoat paikalla pyörivät ovat niitä,
jotka saavat palkkansa paikalla olemisesta(kin). Jollain tasolla toivon, että Stage löytäisi
yleisönsä ja toteuttaisi kanavan toiveita, mutta omalta osaltani en usko sinne juuri palaavani.
Vähän sääliksi käy, mutta pätiskö tähän taas se 'sitä saa, mitä tilaa' ?
An attitude is a terrible thing to waste.
Avatar
Rulla
 
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:33
Paikkakunta: Åbo

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 29 Huhti 2008 14:31

No en kyllä usko, että siitä mitään (edes lähelle Forden tapasta) koskaan tulee. Pari kertaa olen siellä käynyt, mutta en kyllä ymmärrä koko paikkaa ollenkaan. Onneksi sen kautta sain kuitenkin tiedon tästä paikasta :kyl:

Mulla oli kyllä tuossa viime viikkojen aikana mielessä, että jospa se uusi paikka oisikin ihan siedettävä. Toisin sanoen ajattelin, että siellä olisi ollut oma selkeä keskustelualue, mutta eivät ilmeisesti halua sitä sellaisena toteuttaa, niin pitäkööt puolestani sivustonsa. Tuskimpa tulee eksyttyä sinne enää.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 29 Huhti 2008 15:50

Vaikea uskoa, että tuollainen tägiluettelo koskaan voisi toimia. Vaikka materiaalia olisikin paljon. Jos nyt vaikka Jatkoajan keskustelupalstalta hakisi sanalla "Shedden", niin sieltähän tulisi noin kolme miljoonaa viestiä, missä mainitaan Shedden. Vielä jos ne ovat sikin sokin eli siten, että IFK-aikaiset, Jokeri-aikaiset ja Leijona-aikaiset sekaisin. Sen sijaan, että haku löytäisi kolme ketjua, joissa nämä ovat erillään.

Ja muutenkin, eihän se mitään keskustelua ole, että kaikki pitävät omaa blogia. Sen takia en ole bloggaamisesta koskaan ollut kiinnostunut. Omaa joskus (muutaman kerran vuodessa) jaksaa kirjoittaa, mutta ei sitten enää lukea toisten.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 29 Huhti 2008 17:46

Mä kävin sen verran uudella Stagella pyörähtämässä, että löysin tänne. Ei mulla sen jälkeen olekaan ollut mitään tarvetta siellä pyöriä. :seko:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 29 Huhti 2008 18:21

Mä aloin ymmärtää sen paikan ideaa tossa pari päivää sitten.
Enkä pidä yhtään. Jotenkin kun ajattelin, että ei me nyt tämmöstä
foorumia enää tarvita, mutta hitto, kyllä tarvitaan. Eihän siitä
stagesta ota erkkikään selvää. Eniten ärsyttää just se, ettei sieltä
löydä etsimäänsä kuin tsägällä (no aika hyvin olen löytänyt
haluamani Forde-ryhmän kautta, mutta hankalaa on..). Tägeillä en
oo kertaakaan löytänyt mitään, edes omaa tekstiäni, vaikka tasan
tarkkaan tiedän mitkä tägit siinä on.

Toivotaan, että tulee vielä jotain. Satunnaisesti voin käydä katsomassa,
josko jotain hienoa ja upeaa olisi sekasorron tilalle ilmestynyt. Vähän
kyllä epäilen..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja ismo vaara » Ti 29 Huhti 2008 19:27

Itse luulin että foorumi palaa takaisin ehkä uuden värisenä tai muita kosmeettisia uudistuksia kokeneena muuta järkytyksekseni näin ei taida asianlaita olla?
Hirveän heikosti toimivilla ylen sivuilla on joku "web 2.0 youtube wannabe kommentoi tätä" -hässäkkä ja forden vanhat materiaalit ovat varmasti lentäneet roskakoriin. Lisätään tuohon vielä että vanhat käyttäjätunnukseni eivät enää edes toimi niin saadaan paikka jossa ei ole mitään syytä vierailla. Ei näin. Ei näin.
Avatar
ismo vaara
 
Viestit: 70
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 19:07
Paikkakunta: Suuri ja Ikuinen

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Rulla » Ke 30 Huhti 2008 14:13

Piti käydä testaamassa saako stagelta banaania tai sensuroidaanko viesti mainostamisen nimissä. Kuva
Ans kattoa tuleeko väkeä...
An attitude is a terrible thing to waste.
Avatar
Rulla
 
Viestit: 155
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:33
Paikkakunta: Åbo

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 01 Touko 2008 02:13

Hitto miten hienoa! Lainaus googlen hakutulossivulta, hakusanalla ylex:

YleX.fi | Etusivu
Valitettavasti mun täytyy nyt sanoa, että en osaa oikein edes keksiä, miten YleX olisi voinut sössiä pahemmin tämän keskustelujensa uudistamisen kanss. ...
ylex.yle.fi/ - 20k - Välimuistissa - Samankaltaisia sivuja
Listat
Radio
Kuuntele
X-Stage

Pop-maailma
Kuva&ääni
Iltapäivä
Aamu
Lisää tuloksia kohteesta yle.fi »


Viiman postaus on siis kai ahkerasti luvussa tuolla! :D
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja Haahuilija » La 03 Touko 2008 12:50

Stagesta ei kyllä nyt osaa sanoa mitään, oli nimittäin semmoinen turnoff avata sivusto ensimmäistä kertaa uudistuksen jälkeen ja törmätä tommoiseen rakennustyömaahan. Siellä kuitenkin resurssitkin lienee aivan omaa tasoaan, siis miksi julkaista "keskeneräistä", jota muka sitten alettaisiin "korjaamaan".
Kyllä se varmaan tommoisena on ja pysyy.

pampula kirjoitti:
wooper kirjoitti:Tässä ihan kaiholla muistelee aikaa joskus 15 vuotta sitten jolloin perjantai-iltapäivisin voi soittaa Olgalle. Olga vastasi kilttinä tyttönä puhelimeen tuntikausia ja kansalla oli kivaa.
Mie oon myöskin sellanen fossiili, etten varmaan koskaan pääsee yli Radiomafian lopettamisesta. Silloin ns. nuorison radiossakin oli vielä OHJELMAA.
:|


Itsekin kanavaa mafian alusta asti kuunnelleena ja edelleen päivittäin kuuntelevana jaksan hämmästellä puhelinkeskustelun jatkuvaa lyhentämistä
ja varsinkin haastattelujen pätkimistä jatkuvasti musiikilla- siis esitellään haastateltava ja sanotaan, että otetaan tähän väliin biisi ja jatketaan hetken kuluttua.
Avatar
Haahuilija
 
Viestit: 135
Liittynyt: Ke 30 Huhti 2008 09:29

Re: Uskotko, että X-stagesta tulee vielä jotain?

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 03 Touko 2008 13:30

kaneli kirjoitti:Mä kävin sen verran uudella Stagella pyörähtämässä, että löysin tänne.

:femmat: Mulle kävi samoin. Ei ole enää mitään tarvetta käydä siellä. Kyllä mä ajattelin jossain vaiheessa käydä katsomassa, millainen tilanne siellä on, mutta en vain usko, että siitä voidaan kovinkaan hyvää paikkaa saada aikaiseksi. :sori:

Ja suuri kiitos Kuololle uuden forden pystyyn laittamisesta! :palvoo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa