Testaajia tarvitaan :) Muutama tunti tästä eteenpäin

Yleinen jutustelu tänne. Korvaa myös entisen kysyttävää -osion.

Testaajia tarvitaan :) Muutama tunti tästä eteenpäin

ViestiKirjoittaja Yabba » Su 04 Touko 2008 14:51

Tervehdys fordekansa, minä olen tässä väkertänyt viimeiset kuukaudet PHP-sivustoa koulutehtävänä, nyt minä toivoisin teiltä testausapua :) (toivottavasti meganen yhteys riittää väestöryntäykseen :P). Elikkä sivusto löytyy osoitteesta:

http://88.114.134.66/it-tyopaja

Ainakin pitäisi, kun pari kaveria jo sielä riehuu... Sitten vain viestejä vieraskirjaan ja palvelupyyntöjä eteenpäin, kaikkea kivaa ja muutakin. Kaikista testauskokemuksista sitten viestiä tähän ketjuun (ehkä turvallisempi), tai sitten sivuston vieraskirjaan.

Kun tuo peruspuolen saa kateltua läpi ja löytänyt kaiken haluamansa, niin sitten ei muuta kuin hallintopuolelle mesoamaan, eli korvataan osoite seuraavalla:

http://88.114.134.66/it-tyopaja/login

Käyttäjätunnus on testaaja ja salasana on testaaja . Täällä ihan sama homma, testausta ja pyöritystä oikein kunnolla, tiedot on varmuuskopioitu toisaalla, joten voi muutella ihan kunnolla, tosin jos poistatte palvelupyyntöjä/vieraskirjaviestejä poistakaa mielellään sellaisia jotka itse teette :) Kiitos ja kommenttia peliin!
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Testaajia tarvitaan :)

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 06 Touko 2008 21:37

Juuh, terve taas... vastailen omaan ketjuun, eli sivusto vielä löytyypi tuolta osoitteen takaa ainakin vielä muutaman päivän, mutta tuo logautuminen ei enää toimi (käyttäjä poistettu). Siitä yrittämisestä ei synny kuin muutama harmaa hius ja evästystä koneelle jos yrittää :) Ei pelkoa, ei se sitä konetta saastuta, mutta jättää ip:n kylläkin kirjautumisyrityslogiin (muutoin sivuston käyttö onkin sitten anonyymiä) :/

Tieten jos sinne sattuu eksymään ja hallintoon sisään kirjautumaan niin voi ilmoittaa että missä kohtaa tuli aukko vastaan, niin osaan sen laittaa tukkoon ennen kuin siitä seuraa vahinkoa. Myöskin muuta sivustoa voi käydä vieraskirjaan kommentoimassa jos haluttaa, tai tieten tähänkin ketjuun :D
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä


Paluu Yleistä



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron