Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 08 Huhti 2024 19:17

Mä olen jo melkein puoliksi harmaa tai oikeestaan valkonen. :keijo: Päälaelta olen lähes täysin harmaa/valkoinen mutta sitten sivuilta ja alta ei löydy yhtään harmaata. Sukuvika kuulemma, mikä on vähän harmi. Helpottaisi vaaleaksi värjäilyä kun ei enää tarvis värjäillä lainkaan. :virne:

Ilmoitus-asiana että ei ole mitään ilmoitettavaa. Elämä on samaa samaa ja samaa kuin ennenkin. :P
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 10 Huhti 2024 10:13

Musta tuli tänään toisen kerran täti! :sydän: :woohoo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja theia » Ke 10 Huhti 2024 11:34

Onnea tuplatädille :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 10 Huhti 2024 17:51

Suvi kirjoitti:Musta tuli tänään toisen kerran täti! :sydän: :woohoo:

Superisti onnea!! :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » To 11 Huhti 2024 15:02

Onnea Suvi! :hymyhali:

Harmaita hiuksia on täälläkin kasvanut jo muutaman vuoden, antaa tulla vaan. :D Ne on kyllä ihan erilaisia kuin muut hiukset, paljon karkeampia jouhia jotka sojottaa ihan minne sattuu. :keijo:

Ilmoitusasia: aloitin juuri reilun viikon loman. Ei ole juurikaan suunnitelmia, paitsi huomenna menen värianalyysiin. Noin muuten pitäisi varmaan tehdä läksyjä size inclusive design -neulesuunnittelukurssille, mikä tuntuu kauhealta urakalta koska kurssi päättyi juuri ja rästissä on kahdeksan viikon tehtävät, joista en ole vielä saanut ensimmäistäkään tehtyä saati palautettua. :P
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 02 Heinä 2024 14:21

Jaahas, kesäloma saapui tänäkin vuonna. Tällä kertaa ei edes työpaikka vaihdu kesäloman jälkeen kuten usein on ollut, eikä ole mitään ylimääräistä muuttoa tms. kuten viime vuonna. Aika rentouttavaa sinänsä. Tosin valmiiksi mulla on yläselkä ja leuat ihan hirveässä jumissa / kiputiloissa. :keijo: Saa nähdä onnistuuko niiden rentoutus loman aikana.

Jonkin verran loma-asioita olen ehtinyt jo tehdä, kuten käydä päiväristeilyllä ja munkkikahveilla oikean pääkaupungin jokirannassa. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 05 Heinä 2024 13:34

Ihanaa lomaa L-S!

-

Musta on ihanaa kun tuli viileämpää. Saa taas nukutuksi ja hengitetyksi.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ma 08 Heinä 2024 19:44

Aurinkoista lomaa L-S:lle ja muille lomalaisille!

Mulla meni lomasuunnitelmat uusiksi, kun erosin. En varmaan ole täällä fordella edes kertonut olleeni suhteessa. Se tuli ja alkoi aika yllättäen.

Meillä oli jo keväällä pari riitaa (siis ei mitään ulospäin näkyvää, mutta meille stressaavaa). Saatiin ne sovittua ja varattiin heinäkuulle neljän päivän ulkomaanmatka. Onneksi ennen juhannusta erottiin, koska olisi ollut kauheaa, jos siellä matkalla olisi tullut ongelmia. Exä on samalla alalla (mähän olen kahdella alalla, ja tämä on sillä ei-päivittäisellä) ja voin kyllä joutua törmäämään häneen alan tapahtumissa. No, koitin itse sanoa, että en halua vaivaannuttavaa tunnelmaa.

Ajattelin minäkin mennä nyt itse asiassa Ruotsin-risteilylle kuitenkin. On tämä helpompaa kuin joskus nuorempana oli tällaisen päättymisen jälkeen. Ja minä oikeastaan tein sen lopullisen päätöksen, vaikka toinen oli se, joka ensin ehdotti taukoa.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 26 Heinä 2024 11:08

Kiitos lomatoivotuksista!

Mukavaa kuulla päiviksenkin kuulumisia, vaikka ne eivät sinänsä positiivisia olleetkaan. Toivottavasti loma on kuitenkin ollut mukava.

Itse olen pyrkinyt pitämään itseni kiireisenä ja käynyt monissa Suomen kaupungeissa Länsi- ja Itä-Suomessa. Toisaalta olen ehtinyt kuitenkin olla rauhassakin ja lukea kirjoja. Olen lukenut tänä kesänä enemmän kuin vuosiin. Jotenkin tuntuu, että se että on vakituisessa työsuhteessa on vapauttanut jotain aivokapasiteettia lukemiseen vapaa-ajallakin (joudun lukemaan työssäni paljon, joten välillä on tuntunut siltä, että lukeminen käy liiaksi työstä, vaikka toki aina luen jonkun verran muutenkin). Muutoin tuntuu siltä, että kiva kun lomalla on menoa, koska ainakin viime talvena oli sellaisia kuukausia, jolloin oli ihan liian hiljaista, en päässyt käymään missään enkä nähnyt paljon ketään, kun en nykyisessä pääasuinkaupungissani tunne edelleenkään kovin paljoa ihmisiä, ja tuntui, että siellä ei tapahdu mitään ja on liian pitkä matka lähteä muualle. Siellä oli myös turhan pitkä ja hiljainen talvi, tuntui että kaikki ovat vetäytyneet koteihinsa ja lunta tuli koko ajan lisää. Sama lienee edessä tulevana talvena, joten yritän siksi nauttia kesän menoista.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 30 Heinä 2025 11:40

Kenelläkään ei näköjään ole ollut mitään ilmoitettavaa koko vuonna, eikä itselläkään ole mitään uutta, sillä voisin tämän kesäloman loppumetreillä ilmoittaa lähes samaa kuin viime vuonna. :keijo: Kävin tosin myös lyhyesti ulkomailla, ja talvella oli vähemmän lunta kuin viimeksi, mutta talvi kesti silti aivan liian pitkään ja viimeiset lumet tulivat viikkoa ennen pääsiäistä (pääsiäinen oli sentään aika myöhään tänä vuonna). Muutenkin tämä talvi oli vielä edellistä raskaampi esim. maailman tilanteen pahenemisen takia (no, olihan se huono jo keväällä 2024, mutta nyt vielä pahempi...).
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 31 Heinä 2025 14:54

Totta! Kukaan ei ole ilmoitellut mitään vuoteen.

Aika hurja.

No, minä ilmoitan tässä heti että Keravalla on suurmarkkinat ja siellä oli hyvää pizzaa.
Kotonani asuu nykyisin kissojen lisäksi yksi Teini. Teinin uusi koulu alkoi tänään, joten tulee erijännä syksy nyt sitten.

:keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 01 Elo 2025 23:10

Tulin vartavasten ilmoittamaan, että tänään meidän kerrostalossa päätti tyyppi heittää partsilta alas tuoleja.
Kerroksesta 15.
Ei osunut kehenkään, yksi tuoli lensi puuhun.

Aikalailla pelottavaa, kun pysäyttelee jengiä ettei ne aja pyörällä just siitä väylältä mihin se idiotti paiskoi niitä kamojaan. Tai kun mummot päiväkävelyllään eivät kuumassa jaksa kävellä pitkälti, mutta siitä reitiltä ei pääse koska taivaalta voi tippua tuoli tai taulu niskaan. Autossa laskeskeltiin että kyllä me semmoset parikymmentä ihmistä siinä alle 10 minuutin aikana pysäyteltiin mitä poliisilla kesti tulla paikalle.

Ihan kaikki ei ehkä mene helteiden piikkiin?
Kibaya
Hörhökeijotar

Edellinen

Paluu Huuhaa