Joutuipa sitten uuden takinkin pesemään ensimmäistä kertaa.

Aurora B. kirjoitti:Tuolla marenkienkeli aiemmin kertoi, kuinka inhaa on pyörällä ajaa tuollaisen limanuljaskakasan keskeltä, kun kuoret paukkuu ja napsahtelee renkaiden alla
No, ehkä sitten? Onhan se tosiaan inhaa.
marenkienkeli kirjoitti:Aurora B. kirjoitti:Tuolla marenkienkeli aiemmin kertoi, kuinka inhaa on pyörällä ajaa tuollaisen limanuljaskakasan keskeltä, kun kuoret paukkuu ja napsahtelee renkaiden alla
Olenko minä joskus kirjoittanut tuollaista?No, ehkä sitten? Onhan se tosiaan inhaa.
Mikä lie aivohäiriö tullut tuota kirjoittaessa 

ja jatkoivat pihlajanmarjojen mutustelua.
Nugat kirjoitti:Harvinaisia lintuja pihlajassa! Taviokuurnia.
Lintukirja kertoo, että taviokuurna elää pääasiassa pohjoisessa, mutta tulevat tänne eteläänkin ruuan perässä Venäjältä.
Miten voikaan innostus harvinaisen ja kauniin linnun näkemisestä muuttua niin nopeasti suruksi.
Mutta nähtiin vaikka mitä: esimerkiksi laulujoutsenia, lapasorsia, suokukko ja tärkeimpänä pussitiainen, joka on kuulemma ihan superharvinainen.
Oli kyllä ihanaa katsoa, kun täti oli ihan liekeissä tuosta pussitiaisesta. 
Innostuin itse myös noista lintujen äänistä. Näin keväällä siellä kuuli varmaan tuhansien eri lintujen laulua, mutta itse tunnistin lähinnä vain mustarastaan ja satakielen, mutta olisi kiva opetella noita muitakin. Saankin ehkä lintujen äänten opiskelun tarkoitetun levyn. 
Jotenkin ihana paikka. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa