Sairastin koko viikonlopun niin tehokkaasti, että olen taas tolpillani. En terve, mutta töihin kykenevä. Ja tietenkin töissä. Lapset, ottakaa mallia. Hyvä työntekijä sairastaa vain omalla ajallaan.
Ärkele. Enkä edes ole saanut sitä palkankorotusta, mitä kävin vinkumassa. Eniten tässä aamussa jurppii, kun mulle soitti yksi meidän alihankkija. Niin he ovat juuri palkanneet johdolle uuden assarin, siitä höpötteli ja sanoi lopuksi, että mä olisin ollut niin loistava lisä heidän tiimiinsä. Minä tietty kiekasin, että no miksette kysyneet mua siihen (mulle ei lehteä tule niin en paikasta tiennyt), niin sanoi vain, etteivät uskalla härnätä meidän putiikkia viemällä mua täältä

Melkein tuli tippa linssiin. Olisin hakenut sillä sekunnilla tuonne töihin, jos olisin tiennyt vapaasta paikasta. Ärkele. Mä en varmaan koskaan pääse täältä pois.
Muuten menee ihan kivasti, vappua odotellessa. Vapusta tulee aika hurja, veljenpojan ja kummitytön yhdistetyt synttärit

Veljenpoika pyysi pyöräyttämään nalle-kakun. Mielikuvitus on välillä tiukilla, edelliskerralla piti tehdä laivakakku (mistä tuli ihan hieno, vaikka hajosikin matkalla ja jouduttiin vähän paikkailemaan). Saa nähdä, mitä nyt tulee. Toivottavasti netistä löytyy hyviä ideoita.
Mini-ilmoitus: huomaan hymiökäyttäytymiseni vähentyneen potenssiin tuhat, kun nämä hymiöt ei miellytä ja forde-hymiöt on ns. hankalasti viljeltäviä

HEI! Ei hihkuta siellä.