Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 28 Huhti 2008 12:14

Purplen su-ma yö kuulostaa erittäin tutulta. eilen mulla oli energiaa vaikka muille jakaa, hirveän levoton olo. Nukkumaan mennessä olo oli aika hirveä, kun vatsassa kiersi... toivottavasti tää ei nyt tarkoita, että mä alan vihdoin saada krapuloita. En ala! Haluan olla krapulaton!

Toi fordettomuus teki hyvää työnteolle, nyt taas ollaan tässä äfvitosen hakkauksessa :shock: Sorppis vaan, pomot! Facebookkin on jo hetkeksi unhoittunut. Jes!

Haluan ilmoittaa löytäneeni sohvatyynyjen välistä 50 , joka ei kuulu sisarelleni, enkä minäkään muistaakseni ole tuollaisia summia kadottanut. Joten kiitos, sinä satunnainen ihminen, joka olet kadottanut rahaa (vai olisikohan se ollut pääsiäispupu tai muu keiju), kustansit lippuni 30stm keikalle :P
Viimeksi muokannut theia päivämäärä Ma 28 Huhti 2008 12:26, muokattu yhteensä 1 kerran
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 28 Huhti 2008 12:21

theia kirjoitti:Haluan ilmoittaa löytäneeni sohvatyynyjen välistä 50

Sitä on liikkeellä, itse löysin viikonloppuna olohuoneen
kaapista saman summan. Muistan kyllä laittaneeni se-
telin sinne joskus alkuvuodesta, mutta olin tyystin unoh-
tanut sen olemassaolon Kuva
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Kati » Ma 28 Huhti 2008 12:23

Koska ilmoitukset taloyhtiössä eivät tunnu johtavan mihinkään, ilmoitan tänne, että meidän kodin sisälämpötila on 24,8 astetta.
Siinä on aika hemmetin monta astetta liikaa.

Ei mitään järkeä tuollaisessa lämpötilassa. Päivät saisi riekkua alusvaatteisillaan, mutta jotenkin se paljas iho ällöttää esim. ruokapöydässä.

Illalla kun menee nukkumaan, kaatuu hiki päältä, yöllä kun kääntyy, kääntyy myös niljakas lakana ja aamulla kitalaki on kuin aavikon hiekkaa.
Parisuhdekin kärsii kun ei voi olla toista liki, ihoa kirvelee kaikki se hiki.

Tehkää jotain!
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 28 Huhti 2008 12:39

Sairastin koko viikonlopun niin tehokkaasti, että olen taas tolpillani. En terve, mutta töihin kykenevä. Ja tietenkin töissä. Lapset, ottakaa mallia. Hyvä työntekijä sairastaa vain omalla ajallaan.

Ärkele. Enkä edes ole saanut sitä palkankorotusta, mitä kävin vinkumassa. Eniten tässä aamussa jurppii, kun mulle soitti yksi meidän alihankkija. Niin he ovat juuri palkanneet johdolle uuden assarin, siitä höpötteli ja sanoi lopuksi, että mä olisin ollut niin loistava lisä heidän tiimiinsä. Minä tietty kiekasin, että no miksette kysyneet mua siihen (mulle ei lehteä tule niin en paikasta tiennyt), niin sanoi vain, etteivät uskalla härnätä meidän putiikkia viemällä mua täältä Kuva Melkein tuli tippa linssiin. Olisin hakenut sillä sekunnilla tuonne töihin, jos olisin tiennyt vapaasta paikasta. Ärkele. Mä en varmaan koskaan pääse täältä pois.

Muuten menee ihan kivasti, vappua odotellessa. Vapusta tulee aika hurja, veljenpojan ja kummitytön yhdistetyt synttärit Kuva Veljenpoika pyysi pyöräyttämään nalle-kakun. Mielikuvitus on välillä tiukilla, edelliskerralla piti tehdä laivakakku (mistä tuli ihan hieno, vaikka hajosikin matkalla ja jouduttiin vähän paikkailemaan). Saa nähdä, mitä nyt tulee. Toivottavasti netistä löytyy hyviä ideoita.

Mini-ilmoitus: huomaan hymiökäyttäytymiseni vähentyneen potenssiin tuhat, kun nämä hymiöt ei miellytä ja forde-hymiöt on ns. hankalasti viljeltäviä Kuva

HEI! Ei hihkuta siellä.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja kaneli » Ma 28 Huhti 2008 13:40

Mua ärsyttää!

Tyhmä Sampo Pankki ei ole saanut kolmessa päivässä (viikonloppua en laske mukaan) siirrettyä mun vuokrarahoja Nordean tilille. Eli nyt mun vuokranmaksu myöhästyy! MINÄ, joka aina maksan vuokran melkein viikkoa etukäteen! :itkupotkuraivarit:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 28 Huhti 2008 13:52

Pitkästä aikaa palasin taas kämpille rankan työjakson jälkeen, niin mikä minua odottaa ovella vastassa. Villakoira! Ei siis eläin, vaan aivan järisyttävän järkyttävä Pölypallo! Ovea kun raotti niitä paljastui vielä lisää. Siis aivan älyttömän kokoisia. Kämppis ei ole siivonnut 3 KUUKAUTEEN!!! Eteinen aivan täynnä hiekkaa ja ulkomoskaa. :evil: Nyt se on sitten selvä asia kun itsestäni tuntui että minä vain siivoan. Mutta näin se näköjään on. Keittiössä oli siivottu (pyyhkäisty) ruuonlaittopiste joka on 20 cm x 20 cm. Ei ees kenkiä sietännyt ottaa jalasta. Tulin takaisin kouluun rauhoittumaan.
Tavatonta sentähden.
Illalla on puhuttelu, tai mitäpä sillä. Parin viikon päästä muutan kuitenkin pois, mutta olisi se kiva viimeiset hetket viettää sovussa. :x
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja SirPet » Ma 28 Huhti 2008 14:37

Tulipahan käytyä sitten syömässä. Sillai kevyesti vaan salaatin. Nyt tuntuisi siltä, että voisi mennä mahansa viereen pötkölleen. :friikki:

Muutoin oleellista ilmoitettavaa lienee se että tammi on kovaa puuta.
SirPet

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 28 Huhti 2008 17:50

theia kirjoitti:Haluan ilmoittaa löytäneeni sohvatyynyjen välistä 50 , joka ei kuulu sisarelleni, enkä minäkään muistaakseni ole tuollaisia summia kadottanut. Joten kiitos, sinä satunnainen ihminen, joka olet kadottanut rahaa (vai olisikohan se ollut pääsiäispupu tai muu keiju), kustansit lippuni 30stm keikalle :P

:pomppuhymy:
(Pakko päästä käyttää tuota..)

30 Seconds to Mars. Kenttäliput. Täpinä.

Mulla oli ihan hillitön liskojen yö viime yönä. Yritin kattoa Indiana Jonesia ja nukahdin kesken. :( Sen jälkeen, kun siirryin sänkyyn nukkumaan, heräilin vähän väliä. Välillä tosi pirtsakan oloisena, välillä aivan kuolemanväsyneenä. Työpäivä oli outo.. Vittuilin asiakkaalle. Sitten hyvittelin sille kuluja... :oops:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ma 28 Huhti 2008 18:50

Kirkkovenesoudut menivät hyvin. Tai siis itse olimma tyytyväisiä, vaikka olimmekin kai viimeisellä sijalla. :D Oli muuten hurjan pelottavaa, kun välillä airot kolisivat yhteen (harjoittelun puutetta...) ja tippuivat veden alle jarruttamaan kulkua. :shock:
Ja sekin oli ihan hauskaa, kun veneeseen noustessa siitä kiinni pitävä vanha mies sanoi mulle: "Elä tyttö jännitä. Hyvin se mennee." Näytinköhän kovinkin panikoivalta? :D

Käytiin sitten haalaribileissäkin, tosin nesteytys jäi aika vähiin rahapulan takia. Tänä aamuna sitten sain rahaa. Tyhymää. Mutta noh, ihan kivaa oli silti.

Tänään olen myös tehnyt hyväntekeväisyyttä - olin Janopäivä-kerääjänä. :) Siellä alkoi palella ihan tosissaan (pari päivää tässä ollutkin jo flunssainen olo), ja nyt mulla onkin kuumetta pyörrytyksestä päätellen. En omista kuumemittaria. Tyhmää, haluaisin tietää kuinka kuuma olenkaan. ;)

Tänään pitäisi kirjoittaa yksi essee, enkä ole vielä saanut aikaan kuin pari lausetta. Pöh. Keskiviikkona on palautuspäivä, mutta pakkohan mun on palauttaa se huomena. Enhän mie nyt vappuaattona yliopistolla kulje. Kumma juttu muuten, että fordea jaksaa kyllä selailla ja jopa kirjoittaakin kuumeesta huolimatta, mutta esseen kirjoittaminen tuntuu aivan ylivoimaiselta...
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja elegia » Ma 28 Huhti 2008 19:17

Ostin tänään kaupasta simaa. Se oli ihan kamalan makuista. Maistui lähinnä alkoholittomalle omenasiiderille. :( Ikävä niitä aikoja, kun äiti teki litratolkulla herkullista simaa vapuksi ja se maistuikin SIMALTA! Ensi vuonna voisi kyllä itse kokeilla, josko sitä saisi edes jollain tavalla tuohon nostalgiseen juomaan viittavaa nestettä aikaiseksi. Kaupan simat jää kyllä hyllyyn täst'edes. Kuva

Muuten en odota vappua yhtään. Lähinnä tylsistyttää koko ajatus. Vuodesta toiseen samat meiningit, kalendaariryyppäämistä sekä paikallinen patsas yo-lakissa ja oksennuksen peitteessä. Plaah. Tosin kavereita on kyllä varmasti ihan mukava nähdä.
elegia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 28 Huhti 2008 19:26

Aamulla, kun heräsin, isoin ongelmani oli se, että missä vietän vappuni. Muutama tunti myöhemmin se ei todellakaan ollut isoin ongelmani...

En nimittäin tiedäkään ennen keskiviikkoa, pääsenkö vakituiseen kesätyöpaikkaani :o *klunks* Ei varmaan tarvitse erikseen mainita, että muualle en ole hakenut ja palkkarahat on budjetoitu ja suunniteltu jo tammikuussa.

Vaihtoehdoiksi jäisivät jonkun muun työn hankkiminen tai lainaraha. No se muu työ tuskin on kovin hääppöistä, jos varoitusaikaa ei ole käytännössä yhtään. Astioiden tiskaamisesta olen joskus "haaveillut" hätävarana.

Sitten sain vielä ilkeän paperiviillon oikean käden nimettömän päähän, jossa on tunnetusti runsaasti kipuhermoja. :(

Vituttaa kyllä ihan poppelipuuna, jos en saa tuota työpaikkaa. :evil:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 28 Huhti 2008 19:41

elegia kirjoitti:
Muuten en odota vappua yhtään. Lähinnä tylsistyttää koko ajatus.

Samoin. Se kyllä saattaa johtua siitäkin, että olen kipeä. Mittasin juuri kuumeen.
On koko ajan sillä rajoilla, että on kuumetta. Ei mikään ihme, että vielä eilenkin
oli huono ja väsynyt olo. Harkitsen oikeasti, että lähtisin viettämään rauhallista
vappua mm. tätieni kanssa. Menisihän se niinkin välillä. Pääsisi ainakin saunaan.
Kipeänä se ei tosin kannata.

Juuri tuli mieleen, että viime vuoden vappuna oli ihan järkyttävän kivaa (paitsi
silloin kun menimme yhteen ehkä paskimmista baareista, mitä tiedän). Enkä
muutenkaan muista kovin monta huonoa vappua kokeneeni. Kuva

Mutta nyt taidan mennä takaisin lepäämään. Tänne voisi muuten perustaa
jonkun kipeiden horinoita -tyylisen ketjun. Kuva
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja ahkera » Ma 28 Huhti 2008 20:38

Ei vissiin kannattais "uudelle" foorumille tulla tutustumaan humalassa. Tai siis enhän mä tietenkään humalassa ole, mutta juonnut muutaman punkun ihan vahingossa. Kun tänään tapahtui niin ikävä asia, että jouduin laittamaan ihan itse ruokaa ja mikä kamalampaa, jouduin myös syömään sitä. Ja yleisesti ottaen mun tekemiä ruokia (siis osaan mä kyllä ruokaa laittaa. Jos on aineksia ja kaikkea. Nää systeemit, eli jämäaineista väsätyt setit on asia erikseen) ei syö kukaan, joten ajattelin, että ravitsen itseni paremmin, jos otan lasin viintä. Lasi viintä on nyt tässä tylsyydessä muuttunut useammaksi ja huominen työaamu alkaa ahdistamaan.
Mutta juu. Juuri äsken löysin tänne ja oon ihan haltioissani. Tuntuu, kun päivistä olisi puuttunut jotain oleellista. Tänne tuleminen oli hyvin liikuttavaa. Kyyneleen silmään nosti myös se, että ensimmäinen viestini ilmeisesti katosi johonkin. Tämä selitykseksi ensimmäisestä lauseesta.
Mä tahtoisin nyt käyttää tän tilaisuuden hyväksi ja valittaa. Mun sormi on pipi. Luonnollisesti keskisormi, joten olen saanut tilaisuuden näyttää keskaria muutamalle kymmenelle poliisille. Sormi on musta, kiero ja kipeä. Siihen osui tyhmyys. Ihan oma sellainen luonnollisestikkin. Kävin ihan lääkärissäkin. Sain antibioottireseptin. Mä olisin halunnu saikkuu ja kipulääkkeitä. Kohta pitänee kävästä uudestaan, kun ei toi oikeen normisti toimi. Jos tällä kertaa menis yksityiselle.
Mä oon oikeesti niin innoissani nyt tästä, että tekis mieli kirjoittaa vaikka kuinka. Ehkä meen lukeen muita juttuja ja kirjottaan sit sinne.
Ihanaa murut, ihanaa.
ahkera

ViestiKirjoittaja pampula » Ma 28 Huhti 2008 21:14

Tulin koulusta tuossa kahdeksan maissa. Olipa oikein rattoista päivä. Huomenna taas kuudelta ylös ja seiskan bussilla kouluun. Elämää on, tai sitten ei ole.

Mutta: sitten huomenna suoraan koululta junalle ja junalla Helsingin kautta kot' Karjalaa. Odotan! Ja lomalla aion...hmmm...no, nukkua pidempään kuin kuuteen.

:tsau:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja wooper » Ma 28 Huhti 2008 21:46

Mä odotan vappua ihan porsaana! :D En ole lähdössä minnekään mutta vapaapäivä kesken viikon ja rauhallinen oleilu kiinnostaa kovin.

Viime yönä sain pullotettua simat ja vappuna pitää tietenkin paistaa munkkeja ihan itse. Sitten pitää vielä hommata kahta eri sorttia tippaleipää, niitä paksuja ja sitä pienempää piperrystä.

Nim. anonyymi ylensyöjä.
wooper

ViestiKirjoittaja tome_ » Ma 28 Huhti 2008 21:49

voi :hymyhali:
ette usko miten sydäntälämmittävää on kaiken viime viikkoisten pashkan meiningin jälkeen päätyä tämmöiseen paikkaan, jossa kaikki on niinkuin pitääkin! kaikki lempi-nettioliot ja vanhat kunnon kategoriat ja vanhoja rakkaita keskusteluja. Ja lasken kaikkeen pashkaan mm. vierailuni uudella ylex-stagella :friikki:
Nyt en kerkeä kirjoittelemaan, mutta totean vain että tämä oli todellinen synkän päivän piristys.

PS. olen uusi täällä enkä osaa laittaa itselleni avaa näkymään :tilt:
tome_

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 28 Huhti 2008 22:09

Mulle tuli tänään etiäinen. Etiäinen virisi kun katselin kaupungilla kaahaavia citymaastureita. Uskon, että citymaasturit on 2000-luvun lopun purjehduskengät - vähän jokaisella moinen tuntuu olevan, mutta kymmenen vuoden päästä kaikki ihmettelevät moista muoti-ilmiötä. Oikeesti, Porchen turpo-sitimaasturi. :töktök:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Deni » Ma 28 Huhti 2008 22:10

Kävin äsken uudella stagella. Näytti tynpeältä, en tykännyt, luin kärttyiset viestit parannusehdotusten alta, totesin että sivut jumittaa sen verran pahasti etten edes jaksa etsiä mitään sen enempää, ja päätin että mun ura siellä taisikin sitten olla siinä.

Mutta löysin tämän! :superhymy:
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Alex » Ti 29 Huhti 2008 00:13

Työt Kuva

Kahlasin tänään ~100 sivua työohjeita läpi, jotka noin kymmenen eri ihmistä on kirjoittanut. Tehtävänäni oli "yhdenmukaistaa kieli- ja ulkoasua". Voin kertoa, että päivä meni aika pitkälti kiroillessa ja muille haistatellessa. Kahvikin loppui kesken kaiken. Teki mieli passittaa koko kirjoittajasakki johonkin kielenhuollon kertauskurssille Kuva

Muuten oli hei tosi jees päivä. Sain haettua vähän virallisia papereita ja tuhlattua rahaa. Huomenna vois vähän hakea levyjä ja hajoilla palaverissa, jossa käydään läpi noi pahuuden työohjeet. Taidan kertoa ihmisille jokusen valitun sanan :töktök:
Kuva
Alex

ViestiKirjoittaja viima » Ti 29 Huhti 2008 00:47

Kati kirjoitti:Koska ilmoitukset taloyhtiössä eivät tunnu johtavan mihinkään, ilmoitan tänne, että meidän kodin sisälämpötila on 24,8 astetta.
Siinä on aika hemmetin monta astetta liikaa.

Mulla on ollut sama lämpötila koko talven, koska en ole löytänyt lämpöpatterista yhtään liikkuvaa osaa, jolla asiaan voisi vaikuttaa. Ja toisaalta tämä mahdollistaaenemmän tuulettamisen ja on liiallista viileyttä parempi. :|

Ajattelin olla kirjautumatta tänne töistä, koska haluan olla tehokkaana puolustamassa rakasta isänmaata. Ja tänäänkin jo suuri osa isänmaan puolustamiseen varatusta ajasta meni kun selvitin, mihin olenkaan taas syksyllä hakemassa ja kirjoitin hakemuksia em. paikkoihin. Mutta ilmeisesti olen kuitenkin ollut kohtuullisen tehokas ilmaroinnista huolimatta, koska ymmärtääkseni sain maksimimäärän kuntoisuuslomaa ja voisin kesällä lomailla puolisentoista kuukautta. :ninja:

Toistaiseksi en ole keksinyt vapuksi mitään ohjelmaa. Kiinnostavia ehdotuksia vastaanotetaan ilolla. :|
viima

ViestiKirjoittaja Crux » Ti 29 Huhti 2008 08:04

Pikkuveli täyttää tänään 18. Byääääääh! Se on niin iso poika jo byääääh!!

Ei oo ees pitkä aika siitä ku mietin, että "niin sit ku se on 18 niin mä oon.. Mitä mä oon? Jotain 25 viddu sit mä oon vanha ehe ehe! :pönde: "

Tässä sitä nyt sitte ollaan. :jaaha:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja Eärendil » Ti 29 Huhti 2008 11:25

Kohta saa työkoneen näyttö kyytiä ja kohtaa asfaltin.
Mun työsähköposti on jo jokusen hetken kenkkuillut,
ja nyt meni hermo. Mokoma protestoi ja kaatoi koko
koneen ku yritin laittaa avunpyyntöä tukeen. Ei vissiin
tykännyt ku puhuin siitä pahaa. Prkl. :kiroilu:
Eärendil

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ti 29 Huhti 2008 12:44

Testing testing! :pönde:

Kapulana Noksun N93 ja puhelimen oma selain. Täällä Periksellä kun ei 3G(-piste) verkkoa ole niin hitaasti latailee. Mutta täytyy vielä testailla ilman grafiikoita. Hymiöt läiskyy mukavasti tuosta oikealta.

Mutta tulipa selvitettyä että mobiilikäyttö onnistuu kuten vanhalla Fordella.
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Wiggin

ViestiKirjoittaja kääpiö » Ti 29 Huhti 2008 12:46

Sain viikonloppuna käteeni mainoksen ruskettuvasta nukesta. "Ota nukke rannalle mukaan, nukke ruskettuu auringon valossa ja palautuu ennalleen sisätiloissa. Nukke on puettu trendikkääseen ranta-asuun." Jokohan ensi kesänä markkinoidaan itseruskettavia voiteita lapsille. En ainakaan yhtään yllättyisi.

Eilinen Josén keikka oli ihana. Tauotkin meni sujuvasti kirjaa lukiessa ja takapenkin miesten keskustelua ("Väinämöinen oli alistaja.") kuunnellen. Turhaan jänskätin yksinoloa.
kääpiö

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 29 Huhti 2008 13:29

Vohoo! Kannettava ja Mobiilikaista, voi fordailla koulussakin! :rok: :rok:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa