Ja tossa kynsiä lakatessa huomasin täriseväni aikalailla, varmaan väsymys - yritin töistä tullessa mennä nukkumaan, mutta makasin silmät kiinni liikkumatta kaksi tuntia vailla unen hiventäkään
Ensi viikolla aika lekurille jos ei tahti muutu, silmäthän tässä kuivuu päähän kohta.
Korviakin särkee ajoittain. Ärsyttävää. Taas vaihteeksi valitan täällä...
Hymyillessä vasempaan poskeen ja ohimoon ja nenän alle sattuu ihan possuna, ja hampaitakin pestessä poski tuntui aralta, lisäksi miulla on leuan alla myöskin vähän vasemmalla puolella joku pahkura joka ei ihan varmasti ollut siinä ennen
Onko tää nyt joku poskiontelovamma vai pitääkö miun vaan hankkia elämä ja keksiä parempia huolenaiheita 

Mynthonitkin loppui, joten kai se on pakko pari lasillista nauttia, että uni tulee. 
friikkis kirjoitti:Nestemäisenä löytyy Fishermania koko pullo.Mynthonitkin loppui, joten kai se on pakko pari lasillista nauttia, että uni tulee.
Pascal Lemoix kirjoitti:Mulla meni viime vuoden syyskuu pääosin yskiessä. Syy: keuhkoputkentulehdus. Hakeuduin hoitoon vasta siinä vaiheessa, kun pumppu hakkasi varmaan yli sataa. Varsinkin öisin tämä oli häiritsevää.
Kuolo kirjoitti:Fisherman's friend. Salmiakki. Kannattaa kokeilla muuten

No, minkäs sille voi. Ei pitäisi olla syksyllä pihalla pelkkä lyhythiainen päällä. Eli ihan oma vika, että mulla on taas nuha.friikkis kirjoitti:Milläköhän tätä yskää saisi hillittyä? Tuxi-merkkistä yskänlääkettä olen ottanut iltaisin, mutta se tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa.
friikkis kirjoitti:Milläköhän tätä yskää saisi hillittyä?

Kuumetta oli viime viikon lopulla, tää on siis ollut puhkeamassa apaut viikon. Hain ajaan vaan hoitsulle, joka ei oikein tuntunut uskovan että olen alkuunkaan kipeä.
Jee, tämä päivä puoliksi ja huominen saikkua. Perjantaina soitan ajan lääkärille jos olo on vielä vähänkin tän kaltainen.
Pitää taas varmaan pian soitella YTHS:lle.
Siis 
Orastavaa flunssaa havaittavissa, mutta ei tää olo ole ennenkään mihinkään kunnon sairauteen johtanut. En osaa olla himassa tekemättä mitään, jos ei ole kunnolla kuumetta (tai siis olisi edes vähän, mutta ei mene lähellekään 37 astetta) ja töissä ei jaksa kuitenkaan tehdä mitään, kun on 2/3-kuntoinen.. (Ei vielä puolikuollut olo)Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa