ja Suville vielä osanotto 

)

Toivottavasti jaksat kuitenkin jatkaa. Ehkä huomenna on taas erilainen fiilis, ja joskushan sekin rooli loppuu.

En tiedä laukesiko joku jännitys vai mikä, mutta jossain vaiheessa iski orastava päänsärkykin. Hengailin itse tilaisuuden jälkeen hetken äidillä ja sitten kävin saunassa. Saunassakin teki mieli vaan nukahtaa siihen lauteille. 

V***u, mitä p**kaa taas! Mieheke. 
Ei tee hyvää saman aikainen työstressi ja erosuru. Vielä ei uniongelmia (muuta kuin aamuisin valoisuudesta johtuen) ole, mutta hartiajännittämistä ja puristavaa tunnetta rintalastan kohdalla jo esiintyy. Toivottomuus iskee myöskin kovin helposti. Jotenkin kotiseudulla käyminen laukaisi tämän, kun isän luona yöpyessäni ajattelin monesti sitä aikaa, kun äiti vielä asui siellä. Se vissiin jollain tavalla laukaisi viimein erosurun ja työstressiä on muutenkin.
Ahdistaa. 
)
. Viimeksi se lähti flunssasta, nyt vaan siitä että oli astmaattista yskää ja sit lähti ääni. Olkoonkin että leppä kukkii, mutta en voi sanoa etteikö tolla hometalolla olisi varmasti omaa osatekijäänsä tässä. Kyllähän tämä pistää miettiämään että mitä järkeä tässä on? Pitäisi ehkä kysyä työterveyshuollosta että miten kauan näitä seuraillaan ja koska voi vaatia toimenpiteitä? Koska sitten taas on aikoja kun ei ole mitään oireita ja hetkiä kun päänsäryt ja yskiminen on arkipäivää. Riippuu myös missä päin talossa tulee käveltyä, koska pari käytävää on sellaisia että ne laukoo astmaattisen yskän ihan heti.
Silti samalla luen miten yks tuttu päivittää facessa kun sille on puhjennut sairaus minkä takia se on herkistynyt mm. hengityssuojainten materiaalille ja ainoa paikka missä olisi hyvä olla on homeeton paikka merenrannassa. Sisämaa ei käy, koska luonnon lahoamisprosessi allergisoi ja altistaa liikaa. En todella halua sairastua siihen samaan ite.Kibaya kirjoitti:Marski![]()
![]()
Suru on kavala ja arvaamaton, voi iskeä yllättävissäkin paikoissa, eikä sitä kannata aliarvioida. Jos puhuminen helpottaa, niin puhu. (Jos haluat puhua ilman että kukaan vastaa takas, niin mulle kannattaa nyt soitella, kun ei oo ääntä vastailla takas)
Koskaan ei oo liian aikaista soitella psykologin aikoja. Niitä voi joutua kuitenkin odottamaan hetken verran (en tiedä saako YTHS:ltä seuraavalle päivälle aikaa tai miten nopeasti niitä saa).
Vuorossa lienee - vuosien tauon jälkeen - itku-runoilu.
Kun surullisia/ahdistavia/vihastuttavia asioita riittävän kauan vääntää ja kääntää ja tunkee tanka- ja haikurunojen muotoon, kyllä siitä jotain hyvin terapeuttista saa. Mä oon melkein innoissani. Parin päivän verran rivien alkuja on putkahdellut päähän. 
Ei homeongelmien kanssa pidä leikkiä. Koska noin pahasti jo tulee oireita, jotain olisi pikapuoliin tehtävä (ainakin mun mielestä).
Ja tietenkin tällä viikolla mies on töissä kuutena päivänä, ja kaikki iltaa (paitsi se yksi toivottu aamuvuoro, kun käytiin katsomassa stand uppia). Eli siis, mies tulee myöhään kotiin, joten hänen on siis saatava myös nukkua aamulla. Eli siis, valvoskelen yöllä, koska laps heräilee, herään kuudelta lapsen kanssa, kitinää, aamiaisen heittelyä ja törkkimistä, hampaiden pesun kanssa taistelua, kitinää vaipanvaihdosta, kitinää siellä, kitinää täällä
Ja sitten kun mies herää, ei lapsi viihdy kuitenkaan sen kanssa, vaan pitää olla äidin sylissä. Raskasta. 
Töissä on ollut hirveä kiire ja kasa erilaisia uusiakin juttuja hoidettavaksi vanhojenkin ohella plus yksi keskittymistä vaativa työtehtävä torstaille ja perjantaille, minkä takia olin torstainakin esim. 10 tuntia töissä. Lisäksi mulla oli yhden pikkuhomman deadline, jota varten tein alkuviikosta iltaisinkin töitä kotona. Olin näistä jutuista toisaalta innoissani, koska tunsin itseni hyödylliseksi, mutta toisaalta myös stressaantunut ja kiireinen.
Olen yrittänyt jo moneen kertaan tehdä sitä ilmoitusta, mutta mun viime vuoden tulot olivat sen verran rakettitiedettä, että olen joutunut pähkäilemään sitä monena päivänä. Lähetin sen vihdoin äsken ja toivon, että se kelpaa.
Nyt on taas vaihteeksi stressifiilis, ja aloin pähkäillä muutamia muitakin mutkikkaita juttuja. 

Kävin toisen kaupungin puolella sellaisilla pokestopeilla, joilla en ole ennen käynyt. Oli näköjään joku koiranlenkitysaika, koska vastaan tuli toinen toistaan söpömpiä koiria. Yritin etsiä myös mun naapurissa olevia kanoja, mutta olin sen verran pihalla, etten löytänyt niitä kuin vasta tiistaina.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa