Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Pvi » La 28 Kesä 2008 20:57

Synttärit!
Mun.
Syötiin napa täyteen aamupalaksi ja päästiin vähän nauttimaan auringosta puistossa, kun ei enää pysynyt lyllertämään mahan kanssa pidemmälle. Tämän kesän eka puisto-nurtsi-aurinko yhdistelmät.
Siinäpä se sitten käytännössä olikin.
Täällä kotosalla on eilen leivottua porkkanakakkua. Uudella uunilla ajattelin kokeilla ensin jotain vähäemmän arkaa kakkua. Lisäksi porkkanakakku säilyy muutaman päivän, jos vaikka huomenna tulisi joku vierailulle. Ehkä? Tulisipa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Dnd » La 28 Kesä 2008 21:14

Pvi:lle onnittelut.

Mulla alkaa olla autosta kytkin ihan loppu. Pitää vaan irrotella vähän enemmän tavaraa, että sorsan kytkimen saa vaihettua. Sopivasti katastuskin on tälle alkavalle kuulle, joten pakko kai se on tehä joku viikonloppu.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja irvikissa » La 28 Kesä 2008 21:43

Onnittelut Pvi:lle!

Meillä on talo täynnä pikkuveljiä. Yksi oma ja yksi Miehen. Eilinen pyörittiin Lintsillä niin etten meinannut saada yöllä unta kun tuntui että olen edelleen Kirnussa ja pelkään putoavani. Mikähän siinäkin on että lapsena meni ihan mikä vaan vispilä, mutta näin ikääntyessä ne laitteet ei tunnukaan vain absoluuttisen mahtavilta. Lisäksi olen mustelmilla ja selkärangan kohdalla on kipeitä kohtia iholla.

Tänään käytiin sitten Heurekassa. En tainnut oppia mitään enkä edelleenkään uskaltanut ajaa pyörällä vaijeria pitkin. :sori:
irvikissa

ViestiKirjoittaja Vanilla » La 28 Kesä 2008 21:50

Pikkuveli kävi kylässä meillä ensimmäistä kertaa! :superhymy: Sitä paitsi olen viimeksi nähnyt veljeäni jouluna. :superhymy: Oli mukavaa. Vähän pelottavaa, kun siitä on jo tullut niin iso. Täysi-ikäinen. Ja omituista, kun sekin muka polttaa. Tupakoitiin yhdessä, tuntui hassulta. Mutta mikäpä siinä. Oli hurjan kivaa nähdä sitä, vaikken ehkä tunnustanutkaan - ei meillä ole tapana näyttää tunteita niin selvästi.

Äiti ja isäkin saattavat tulla huomenna käymään. Toivottavasti! Aina muka ovat lähdössä käymään täällä, mutta eivät koskaan saa aikaiseksi.

Muita kuulumisia: kävin eilen kaverin kanssa lähipubissa parilla. Oli mukavaa, ei oltukaan taas nähty pariin viikkoon. Hiippailtiin sieltä grillille - en halunnut tunnustaa hepulle, että söin taas roskaruokaa. :virne:

Lisäksi olen kesäflunssassa. Toivottavasti ei tästä pahene. Koko ajan saa olla niistämässä. Huomenna on toivottavasti vapaapäivä! Tällä viikolla työnteko on tuntunut ihan kamalalta, enkä edes tiedä miksi. Kai tämä flunssa sitten väsyttää.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja Pvi » La 28 Kesä 2008 22:10

Kiitos.

Jos saa itselleen jotain toivoa, niin iloa.
Töissä tapasin surullisimman tytön ja häntä katsoessa ja kuunnellessa haluaisin vain rutstaa ja koittaa vakuuttaa, että silti on hyviä asioita. Teen sen hänelle, mutta myös yritän tehdä saman myös itselleni.
Minä olen ollut iloinen, maailman sinisilmäisin ja naivein. Olen sitä kaikkea vieläkin, jos vain löydän tavan.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 28 Kesä 2008 22:12

Dnd kirjoitti:Pvi:lle onnittelut.

Mulla alkaa olla autosta kytkin ihan loppu. Pitää vaan irrotella vähän enemmän tavaraa, että sorsan kytkimen saa vaihettua. Sopivasti katastuskin on tälle alkavalle kuulle, joten pakko kai se on tehä joku viikonloppu.

Ei kai tuo nyt leimamiestä mitään haittaa jos on kytkin loppu? Tosin kannattaahan se nyt jossain vaiheessa laittaa.

Oisit lähempänä, niin mie voisin tarjoutua koneistamaan vauhtipyörän, kun se on kuitenkin lasittunut.
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Dnd » La 28 Kesä 2008 22:58

Kuolo kirjoitti:Oisit lähempänä, niin mie voisin tarjoutua koneistamaan vauhtipyörän, kun se on kuitenkin lasittunut.

Kiitosta vaan, mutta on tosiaankin vähän turhan kaukana. Työkin on tällä hetkellä Seinäjoen kupeessa, eli menee aina vaan kauemmes.

Ilmoitusta: Tulin käymään kotosalla, mutta eihän täälä ole ketään. Kaikki on jossain muualla.
Nyt lähenkin heittämään kaverin paikasta a paikkaan b.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Maija » Su 29 Kesä 2008 00:18

Onnea, Pvi! :)

Vaikkakin näin muutaman minuutin myöhässä oikeasta päivästä.
Maija

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Su 29 Kesä 2008 10:04

Onnea Pville vähän myöhässä!

Katsastusjutuista tuli mieleeni, että meidän auto meni katsastuksesta läpi. Ei siinä mitään, niin pitikin, mutta huvitti vähän kun ainoa katsastusmiehen löytämä vika oli "vasemmanpuoleisen takapeilin samentuma". Siinä peilissä on pieni kohta kulmassa, joka tosiaan on vähän samentunut. Ilmeisesti sen piti vaan joku vika keksiä, että kaikki huomaavat sen varmasti tarkastaneen auton. :virne:

Siippa lähti kalareissuun, ja mä olen nyt muutaman päivän kesäleskenä. Torstaiaamuna menen sitten myös itse perässä. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Huippis » Su 29 Kesä 2008 10:42

Turska!

Olin eilen siivoamassa talliltamme tarhaa, haravoin ja tyttis lapioi ja kuskasi paskat samaan kasaan, sitä oli muuten palajon!
Semmonen kolme tuntia vierähti oikein rattosasti kirjaimellisesti paskahommissa :pepsodent:
Himpulanpimpula (koiramme siis) oli mukana myös ja paimensi tyttistä kokoajan.

Nyt tuntuu pahalta ja sattuu jooka paikkaan, ei oo pitkään aikaan tullut tarhan siivoustakaan harrastettua,
tänään jatkuu, enää metsäosio siivottavana ja entinen pikkutarha :friikkipeukku:

Muutenhan alkaa sotarintamalla rauhoittua, kukaan ei enää jaksa puhua "järkeä" mulle ja joutuvat tyytymään kohtaloonsa.

Tänään olisikin sitten siivouspäivä, kisulikin järjesti taas tehtävää ja merkkasi vaatteemme aamutuimaan sekä pyyhkeeni, tiputti myös simpukkakulhoni ja lasinsirut kimmeltävät pitkin kylpyhuoneen lattiaa vaikka yöllä sitä jo siivottiinkin, prkl.
Ennen sitä taidan kuitenkin mennä vähän piirtelemään! :virnu:
Huippis

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 29 Kesä 2008 12:06

Lumikki75 kirjoitti:Katsastusjutuista tuli mieleeni, että meidän auto meni katsastuksesta läpi. Ei siinä mitään, niin pitikin, mutta huvitti vähän kun ainoa katsastusmiehen löytämä vika oli "vasemmanpuoleisen takapeilin samentuma". Siinä peilissä on pieni kohta kulmassa, joka tosiaan on vähän samentunut. Ilmeisesti sen piti vaan joku vika keksiä, että kaikki huomaavat sen varmasti tarkastaneen auton. :virne:

Teillä on autossa sekä etupeilit, että takapeilit? :O:

-----------

Ukkonen jyräjää ja koira on paniikissa miun jaloissa. Äskettäin välähti valotkin ja tietokone putos pois päältä. Alkaa muuten ärsyttää noi sähkökatkot kun ei niitä ennen oo ollu. Liekö joku kondensaattori pimahtanu vai mitä hittoa, mutta jos on, niin uuden hankkiminen ja asentaminen vie melko järettömän pitkään :friikki:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Shay » Su 29 Kesä 2008 12:53

Kuolo kirjoitti:
Lumikki75 kirjoitti:Katsastusjutuista tuli mieleeni, että meidän auto meni katsastuksesta läpi. Ei siinä mitään, niin pitikin, mutta huvitti vähän kun ainoa katsastusmiehen löytämä vika oli "vasemmanpuoleisen takapeilin samentuma". Siinä peilissä on pieni kohta kulmassa, joka tosiaan on vähän samentunut. Ilmeisesti sen piti vaan joku vika keksiä, että kaikki huomaavat sen varmasti tarkastaneen auton. :virne:

Teillä on autossa sekä etupeilit, että takapeilit? :O:

:virne:
Mun sivupeilit on ollu 'sumentuneita' (lue: ruosteessa) jo vaikka kuinka kauan
eikä niistä oo kukaan - vielä ainakaan - naputtanu. Ehkä ne ei oo vaan vielä
silmään kastastuspojilla, kun koko auto on muutenkin ihan ruosteessa. :epäilevä:

----

Voiskohan vuorokauteen lisätä vaikka neljä tuntia niin ois aikaa tehä jotain... :raps:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Su 29 Kesä 2008 13:26

Kuolo kirjoitti:Teillä on autossa sekä etupeilit, että takapeilit? :O:

Takapeilit, etupeilit, sivupeilit - minä niistä tiedä, ei mulla ole edes korttia. :nirppa: :virne:
No se sivupeili siis, se mistä katsotaan onko mitään takana.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Fantsu » Su 29 Kesä 2008 13:43

Onnea Pville! :kättely:

Mies lähti taas Tuskailemaan ja minä jäin ihmettelemään matkavarusteita. Huomenna lähtee rauta-ankka Bostoniin! :)
Fantsu

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 29 Kesä 2008 13:54

Kiitos Maija ja Lumikki. Ja Fantsulle kans!
--
Paluu arkeen (tosin nyt on sunnuntai...) on ollut myös leppoisa.
Kotikommia: pyykin pesua ja lakanoiden silittelyä.
Tänään aion vielä venytellä ja käydä joko uimassa tai lenkillä.
Reippailun aloitus.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Deni » Su 29 Kesä 2008 16:26

Käytiin kaverin kanssa pyörimässä keskiaika- ja käsityöläismarkkinat läpi. Oon aika ylpeä itsestäni, kun onnistuin vetämään reissun minibudjetilla - mukaan tarttui vain yksi kaulakoru ja pienenpieni söpö sormus. Tykkään lasikoruista, niitä on vaan vaikea löytää muualta kuin tuolta, ja saapahan ainakin inun verran persoonallisempaa kuin taviskaupan hyllystä.

Kaveri sen sijaan tuhlasi omat rahansa, ja puolet mun rahoista myös... nahka on huomattavasti kalliimpaa kuin lasi. :virne:

Saatiin niskaamme myös virkistävä kesäinen rankkasade, eikä luonnollisesti maltettu värjötellä puiden alla kunnes se olisi mennyt ohi. Alkaa jo olla hankala löytää kuivia vaatteita...
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 29 Kesä 2008 16:40

Myöhästyneet onnittelut Pvi:lle!

Katsastusjutuista tuli mieleen, että jos vain mahdollista, auto kannattaa katsastaa perjantai 13. päivä. Äiti teki niin noin pari vuotta sitten. Ikinä ei katsastusasema ole kuulemma ole äidin siellä käydessä ollut niin hiljainen. :peukku:

Eilen olin baarissa käymässä, kun olin muutamalle kaverille kuskina. Näin siellä pojan, johon olin noin puolet yläasteellaoloajasta ihastunut. :) Melko samalta näytti kuin noin neljä vuotta sitten, kun hänet viimeksi näin. Ääni oli toki muuttunut paljon. Hätkähdyttävää olivat ulkonäölliset yhtäläisyydet exääni, josta erosin helmikuun loppupuolella. Monessa ulkonäöllisessä jutussa he muistuttivat aika paljon toisiaan.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 29 Kesä 2008 17:55

Hmph. Eilen olisi riittänyt virtaa vaikka aamuun asti, mutta kukaan ei halunnut istua iltaa mun kanssa. Kaikki on tuskassa (ja mä en :viha: ), tai muuten vain väärässä kaupungissa. Tai itseasiassa mä olin varmaan väärässä kaupungissa, mutta sille oli pakottavia syitä. Vieläkin harmittaa ja vedän jäätelöä kiukkuuni. :virne:

- - -

Varasin Ankkarockiin liput. En tiedä edes sitä, saanko ketään seuraksi, mutta päätin, että edes sinne on päästävä. Ei kai Korso niin korvessa ole, etteikö siellä selviäisi kahta päivää yksinkin. :pepsodent:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 29 Kesä 2008 19:26

Minäkin ajattelin Ankkaan lähteä. Seuraa ei ole vielä tiedossa, mutta siellä on sen verran monta esiintyjää, joista pidän, että sinne olen todennäköisesti menossa. :) Majoittuminenkin on kunnossa, kun voi mennä omaan kotiin Helsinkiin nukkumaan.

Rockperryyn olisi alunperin ollut tarkoitus lähteä, mutta veljeni ei ole puhunut minulle lipuista, jotka hän olisi saanut hommattua halvemmalla. :viha: Nyt taitaa niiden hankkiminen olla jo myöhäistä. Täyttä hintaa en viitsisi maksaa festareista, joilla ei ole oikeastaan yhtään suosikkiani ja vain pari melko mielenkiintoista bändiä. Olisikohan pitänyt mennä näistä festarijutuista puhumaan festariketjuun? Ehkä, mutta höpötän niistä nyt täällä...

Tänään en ole saanut tehtyä paljon mitään ja jotenkin päivä on mennyt muka todella hitaasti. Kotona on ollut tylsää. Toki olisi voinut mennä kaverin luo, jos olisi vain soittanut. Eivät kai he kaikki kuitenkaan töissä ole. Yhdelle soitin, mutta hänellä oli muuta menoa.

No, katsottiin ainakin pikkuveljen kanssa Shrek 3. Eihän se edellisille osille vedä vertoja, mutta ihan hyvää sunnuntaiviihdettä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Gaffa » Su 29 Kesä 2008 19:34

Myöhästyneet onnittelut täältäkin Pvi:lle!
Näin tänään maailman suloisimman olennon, nimittäin serkkuni kääpiömäyräkoiran.
Hän(koira siis, ei serkku :virne: ) on muistaakseni 10 viikkoa vanha. Ja voi ei kun se oli NIIN söpö :sydän: .
Mulle kans semmonen, kiitos.
Gaffa

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ma 30 Kesä 2008 10:49

Sainpas tietää, että syksyllä on tiedossa työmatka Englantiin, hihhei! :)

Huomenna pitäisi mennä testaamaan kuntosalia, johon sain lahjakortin. Taidan viimeksi olla käynyt salilla joskus pari vuotta sitten. Saas nähä. :pönde:
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja ahkera » Ma 30 Kesä 2008 11:01

Olipas kiva viikonloppu ja kiva Ämy.
Heti bussissa kaupunkiin tuli ilmi, että Hämeenlinna ei olekkaan sellainen lintukoto kuin mitä olen tahtonut ajatella. Nainen tuulettelee kovalla äänellä heti bussiin päästyä, että on just päässy linnasta. Koko kymppikilsaa huudellaan kaikki huumeidenkäyttö, kaverin panot, pettämiset, hakkaamiset ja huostaanotot tiedoksi koko iloiselle matkustajajoukolle. Ex-mies hakkaa kyllä kaikki, jokka hälle rupee hittoileen. Ja 6 lastakin oli täti ehtinyt synnyttää. Kaikki on luojan kiitos otettu huostaan. Tässä vaiheessa sai jo aika tosissaan vakuutella murulle, että ihan mihinkään junttiriehumisjuhliin ei olla menossa.
Onneks Ämy ei pettänyt. Musiikki oli hyvää, siideri maistui hyvältä sekä alueen ulkopuolella pusikossa, että olutkatoksessa sateelta suojassa. Näkyi paljon kavereita (jopa tyyppei täältä) ja muutama isosti vauvakuumetta herättelevä maha. Ilta huipentui 14 tunnin yöuniin.
Enää viikko lomaan!
ahkera

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 30 Kesä 2008 13:14

Olipa viikonloppu :tilt:

Veikkaukseni osui oikeaan ja polttarini järjestettiin lauantaina. Aamulla puoli yhdeksän
jälkeen tuli noutaja ja palautus kotiin oli sunnuntaina iltapäivän puolella. Hauskaa oli
ja kaikkein parasta oli nähdä kauempaakin tulleita ystäviä :hymyhali: Oli moottoripyöräkyytiä,
juomista, joogaa, juomista, syömistä, juomista, tehtäviensuorittamista, juomista,
mielihyväkonsultointia, juomista, saunomista ja vielä vähän juomista :pahis:

Nyt on Rakkauden Olympialaisista toivuttu ja morsian on kohtuullisen häästressitön.
Puiseva työviikko edessä mutta onneksi viikonloppuna on Ruisrock :superhymy:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 30 Kesä 2008 13:17

Viikonloppu sisälsi mielihyväkonsultointia ja puhut siitä rakkauden olympialaisina :juoni: Ei kai ne siuta minkään gigolon luo vieny? :juoni:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 30 Kesä 2008 13:26

:O:
Pois se minusta, olenhan nuori ja viaton morsian!
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa