Sitä paitsi olen viimeksi nähnyt veljeäni jouluna.
Oli mukavaa. Vähän pelottavaa, kun siitä on jo tullut niin iso. Täysi-ikäinen. Ja omituista, kun sekin muka polttaa. Tupakoitiin yhdessä, tuntui hassulta. Mutta mikäpä siinä. Oli hurjan kivaa nähdä sitä, vaikken ehkä tunnustanutkaan - ei meillä ole tapana näyttää tunteita niin selvästi.
Dnd kirjoitti:Pvi:lle onnittelut.
Mulla alkaa olla autosta kytkin ihan loppu. Pitää vaan irrotella vähän enemmän tavaraa, että sorsan kytkimen saa vaihettua. Sopivasti katastuskin on tälle alkavalle kuulle, joten pakko kai se on tehä joku viikonloppu.
Kuolo kirjoitti:Oisit lähempänä, niin mie voisin tarjoutua koneistamaan vauhtipyörän, kun se on kuitenkin lasittunut.

Lumikki75 kirjoitti:Katsastusjutuista tuli mieleeni, että meidän auto meni katsastuksesta läpi. Ei siinä mitään, niin pitikin, mutta huvitti vähän kun ainoa katsastusmiehen löytämä vika oli "vasemmanpuoleisen takapeilin samentuma". Siinä peilissä on pieni kohta kulmassa, joka tosiaan on vähän samentunut. Ilmeisesti sen piti vaan joku vika keksiä, että kaikki huomaavat sen varmasti tarkastaneen auton.

Kuolo kirjoitti:Lumikki75 kirjoitti:Katsastusjutuista tuli mieleeni, että meidän auto meni katsastuksesta läpi. Ei siinä mitään, niin pitikin, mutta huvitti vähän kun ainoa katsastusmiehen löytämä vika oli "vasemmanpuoleisen takapeilin samentuma". Siinä peilissä on pieni kohta kulmassa, joka tosiaan on vähän samentunut. Ilmeisesti sen piti vaan joku vika keksiä, että kaikki huomaavat sen varmasti tarkastaneen auton.
Teillä on autossa sekä etupeilit, että takapeilit?

Kuolo kirjoitti:Teillä on autossa sekä etupeilit, että takapeilit?

Melko samalta näytti kuin noin neljä vuotta sitten, kun hänet viimeksi näin. Ääni oli toki muuttunut paljon. Hätkähdyttävää olivat ulkonäölliset yhtäläisyydet exääni, josta erosin helmikuun loppupuolella. Monessa ulkonäöllisessä jutussa he muistuttivat aika paljon toisiaan.
), tai muuten vain väärässä kaupungissa. Tai itseasiassa mä olin varmaan väärässä kaupungissa, mutta sille oli pakottavia syitä. Vieläkin harmittaa ja vedän jäätelöä kiukkuuni.

Majoittuminenkin on kunnossa, kun voi mennä omaan kotiin Helsinkiin nukkumaan.
Nyt taitaa niiden hankkiminen olla jo myöhäistä. Täyttä hintaa en viitsisi maksaa festareista, joilla ei ole oikeastaan yhtään suosikkiani ja vain pari melko mielenkiintoista bändiä. Olisikohan pitänyt mennä näistä festarijutuista puhumaan festariketjuun? Ehkä, mutta höpötän niistä nyt täällä...
) on muistaakseni 10 viikkoa vanha. Ja voi ei kun se oli NIIN söpö
.

Oli moottoripyöräkyytiä,

Ei kai ne siuta minkään gigolon luo vieny? 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa