Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 08 Touko 2009 20:43

Aurora B. kirjoitti:Ai :o: Meillä kotona tykätään Dr. Hauschan kvittenivoiteen tuoksusta. Onhan se erilainen kuin noissa hajusteita sisältävissä voiteissa, mutta silti miellyttävä.

Mitähän se meistä kertoo? :pepsodent:

:pepsodent:

----

Miä olen miettiny uudestaan tota miun pömppömaha ongelmaa. Kun olen oikein merkannut kuukauden ajan kaikki mitä olen suuhuni laittanut, jos turvotukseen löytyisi jokin syy. Tällä viikolla oli muutama päivä taas aivan kamalia, istuessani pystyin nojaamaan omaan mahaani. Tänään turvotus on lähes kokonaan kaikkonnut, mutta jokin vielä jyllää.

Sit mulla tuli mieleen. Että herranjestas. Mulle ei koskaan ennen ole tällaista tapahtunut. Mun maha näyttää turpoavan varsinkin muutamia päiviä ennen menskoja. :O: Mutta voiko se oikeasti turvottaa niin paljon, että näyttäisin olevan pahasti raskaana? Mistä se johtuu? En siis ole tästä vielä aivan varma, lievästä turvotuksesta olen kuullut, mutta että tälläistä.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 08 Touko 2009 21:55

Mun entisellä työkaverilla oli ennen menkkoja turvotusta niin, että hän näytti ihan odottavalta. Eikä se ollut kerran tai kaksi,
vaan ihan joka kuu. Hän otti jopa töissä tätä varten isommat housut.
Hän kertoi, että nuorempana se oli ollut epämiellyttävämpää, mutta aikuisemmalla iällä hän ei jaksanut enää välittää. Hän oli jopa säikäyttänyt miehensä tällä pariinkin otteeseen, vaikka mies tiesi asiasta :virne:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 08 Touko 2009 22:22

Mulla turposi maha ennen menkkoja ihan hirveästi ennen kuin aloin syödä pillereitä. Niitä nyt onkin tullut kohta pari kuukautta napsittua, ja tähänastiset tuntemukset ovat olleet pelkästään positiivisia. Menkkoja edeltävä turvotus sekä valtaisat mielialanvaihtelut eivät ole enää kiusanneet. Lisäksi menkat ovat olleet ihanan kivuttomat. Ihokin tuntuu olevan paremmassa kuosissa, tosin sisäilman parantumisella lämmityskauden pikkuhiljaa päättyessä on varmasti myös ollut osansa tässä kuviossa. Tyytyväinen siis olen ollut. :tilt:

Olen tässä kummastellut, että onkohan minustakin tulossa vähitellen aikuinen, sillä nykyään on pitänyt alkaa hieman vahtia, mitä suuhunsa laittaa. Aina, kun syön jotain hieman raskaampaa ruokaa, vatsa ilmoittaa vastalauseensa ja alkaa turvottaa. (Lisää tähän ilmeinen vitsi eräästä terveysvaikutteisesta jogurtista.) Ennen ei vastaavista ongelmista ollut tietoakaan, vaan pystyin popsimaan mitä tahansa ilman seurauksia. :o:
Toisaalta eipä tuo hirveästi haittaa, sillä olen mieltynyt nyt vähän kevyempiin ruokiin eikä raskasta sapuskaa tee edes ihmeemmin mieli.
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » La 09 Touko 2009 09:20

Kati kirjoitti:
Shay kirjoitti:joudun vaihtamaan taas merkkiä joihinkin kierron mukaan pitoisuudeltaan vaihteleviin pillereihin, joku Triksvxksisndfuq.

Trinordiol?
Olen tällä ja sillä edellisellä foorumilla tainnut olla niitä harvoja, joilla on pillereistä ollut hyviä tai edes neutraaleja kokemuksia ja ne ovat tuosta merkistä. Käytin tyytyväisenä vuosikausia.

Eiku Trikviral. Ensi viikolla pitäisi aloittaa. Jos nämä pistää jotain kapulaa rattaisiin mulle, niin hajoan. :viha:
----
Tekis mieli mennä kasvohoitoon, mutta varallisuus on tällä hetkellä sitä luokkaa, ettei kannattaisi, mutku nii
haluttais saaha pitkästä aikaa kunnon litkut lärvään ja kasvohieronta... :hullu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 11 Touko 2009 13:01

Arvon luotetut naiset! :superhymy:

Olen tässä viime päivinä pohtinut aihetta nimeltään itseruskettavat litkut ja lotioonit. :raps: Mitäs mieltä olette moisista hömpötyksistä, tuleeko niistä kaikista oranssiksi tai laikukkaaksi? Mielessäni on häilyväisenä vieraillut ajatus, josko rohkenisin jotakin vain vähän sävyä antavaa tököttiä nahkalleni kokeilla. Jos tiedät sopuhintaisen ja hyväksi todetun, ei oranssiksi asti sävyttävän tuotteen, niin kuuntelen mielelläni kokemuksiasi kyseisestä tuotteesta. :tilt:

Btw oon hukannut vuodessa reilut parikytä kiloa johonkin, pelkästään liikkumalla. :tilt:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 11 Touko 2009 17:40

shaana kirjoitti:Olen tässä viime päivinä pohtinut aihetta nimeltään itseruskettavat litkut ja lotioonit. :raps: Mitäs mieltä olette moisista hömpötyksistä, tuleeko niistä kaikista oranssiksi tai laikukkaaksi?
En ole koskaan käyttänyt itseruskettavia, joten en oikein osaa kommentoida. Jotenkin vierastan ajatusta itseruskettavan käyttämisestä, vaikka voisi kyllä olla ihan hyvä, kun ei oikein muuten tuo rusketus tartu. Vasta loppukesästä alan olla (veljeni sanoja lainatakseni) "normaalin värinen" eli sen värinen, kuin suuri osa muusta porukasta on joskus toukokuun puolessa välissä. :virnu: Toisaalta se pitäisi olla todella kevyesti ruskettavaa, kun vaalealle iholle laitetut itseruskettavat muuttanevat ihon melko helposti oranssihtavaksi.

shaana kirjoitti:Btw oon hukannut vuodessa reilut parikytä kiloa johonkin, pelkästään liikkumalla. :tilt:
:O: Vau!

Minä taas mietin, että pitäis liikkua enemmän, että sais lisää lihasta ja sitä kautta lisää painoa. Lauantain ja sunnuntain kävelylenkit olivat ihan hyvä aloitus. Jonkin sortin jumppa olisi myös tarpeen, että saisi pidettyä selän ja hartiaseudun kunnossa, muttakin on saamaton niin on saamaton.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja damn » Ma 11 Touko 2009 17:57

Kävin tänään kampaajalla. Ei se näille kauhean paljon mitään tehnyt, kun pyysin vain siistimään huonot latvat pois ja kerroksittain leikkaamaan niinkuin tähänkin asti. Silti tuntuu, että nämä ei ole kovin kivat. Ehkä se johtui suoristusraudasta jota kampaaja käytti. Minä en nimittäin tykkää yhtään siitä mitä se tekee minun hiukselle, hiukset näyttää latteilta. Täytyy toivoa, että nämä näyttää paremmalta kun itse pesen ja laitan nämä. Oli taas niin perus kampaajallakäynti, suoraan sieltä menin peilin eteen ja hiuksia itse laittamaan :jaaha: .

Ruskettumisesta tuli mieleen, että minä en rusketu kasvoista melkein yhtään. Näytän vuoden ympäri ihan kuolleelta, kun kasvot hohkaa valkeutta. Käsivarret kerää kaiken rusketuksen, näyttää aina koomiselta kun muuten olen ihan kalpea, mutta käsivarret ja olkapäät on ihan ruskeat. Toisaalta hyvää ruskettumisessani on se, etten pala auringossa(köh, paitsi sen kerran kun olin julistanut koko maailmalle etten ikinä pala ja heti sen jälkeen paloin elämäni ensimmäisen kerran...).
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 12 Touko 2009 17:23

Oli tarkoitus käydä keskustassa syömässä ja käydä korkeintaan kahdessa kaupassa, mutta kuinkas sitten kävikään. Reilu 2,5 tuntia syömisen jälkeen (ja kymmenisen kauppaa koluttuani) lähdin kotia kohti mukanani ihana turkoosi-tummansininen lyhyt hihainen, 5 paria sukkia, 2 rintsikat ja 3 kpl alushousut. :superhymy: Mun siis piti käydä ostamassa A2 kokoista paperi ja kartonkia sekä mahdollisesti sukkahousuja. Viime päivinä ostokseni ovat näköjään painottuneet asioihin, joita ei kauppaan lähtiessä pitänyt ostaa. :virnu: Mutta olen erittäin tyytyväinen. Alusvaateostokset - nuo viheliäisimmistä viheliäisimmät ostokset - on taas tehty. Toivottavasti ei hetkeen tarve kyseisille ostoksille mennä uudelleen!
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja urakka » Ti 12 Touko 2009 21:05

Löysin uuden hiusaineen, joka on ainakin markettituotteeksi aika mainio. :) Wellan Shock Waves-sarjan vihreä purnukka, jossa lukee mm. Ultimate effects ja texturing gum. :raps: Aikaan on siis mahdollista saada remouldable textured style, mikä ei mun päässä ainakaan soittanut tasan mitään kelloa lopputuloksesta. Olen toisaalta typerä ja toisaalta taas kokeilunhaluinen, ja päätin testata. Huomasin että textured style on nimenomaan se mitä uusi lyhyt tukka on kaivannut, eli löysin juuri oikein tökötin täysin hakuammunnalla! :superhymy: Aineella on sikahelppo tehdä kiva out of bed-kampaus, ilman että näyttää siltä että on jättänyt myös suihkun väliin, mihin efektiin mun suhde vahoihin on aina kompastunut. Ja hiusten vääntäminen kestää oikeasti sen kaks minuuttia, eikä kakskymmentä niinku yleensä.

Kotiin päästyä luin mitä purkki on syönyt, ja ainesosalistasta tuli mieleen lähinnä kuumaliima, saumasilikoni tai muu vastaava rakennusaine millä kiinnitetään asioita ikuisiksi ajoiksi. :virne:

Noin muuten en sitten ole tyttöillyt, vaan sen sijaan korjannut kirjahyllyn ja vessan lavuaarin vesilukon. :p
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 14 Touko 2009 20:18

Tänään se saapui! Nyt mullakin on vihdoinkin sellainen! Kuukuppi! Vielä pitäisi ostaa kattila niin olisin valmis seuraaviin kuukautisiin. Melkein jo odotan niitä, että pääsen testaamaan kuukuppiani. :hullu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Nugat » To 14 Touko 2009 20:30

marenkienkeli kirjoitti:Vielä pitäisi ostaa kattila niin olisin valmis seuraaviin kuukautisiin.

Tä? :friikki: Paha vuoto vai? :tilt:

Oletettavasti kyseessä on jonkilainen kupin desinfiointiin liittyvä juttukö? :virne:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 14 Touko 2009 20:38

Nugat kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Vielä pitäisi ostaa kattila niin olisin valmis seuraaviin kuukautisiin.

Tä? :friikki: Paha vuoto vai? :tilt:
:rotflmao: Ei nyt sentään niin paha. :tilt:

Nugat kirjoitti:Oletettavasti kyseessä on jonkilainen kupin desinfiointiin liittyvä juttukö? :virne:

Kyllä. :virnu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja annastindeli » To 14 Touko 2009 22:22

Miä en viittiny kattilaa ostaa, mut ostin lasipurkin johon kaadan vedenkeittimestä kiehuvaa vettä, annan olla jonkun aikaa ja vaihdan veden kun eka on jäähtynyt. Ekalla kerralla saatan laittaa Septidiniä muutaman suihkauksen. Hyvin toimii niinkin, ja muistaakseni luin jostain että se toimii ihan yhtä hyvin ku keittäminen.
annastindeli

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 14 Touko 2009 22:30

annastindeli kirjoitti:Miä en viittiny kattilaa ostaa, mut ostin lasipurkin johon kaadan vedenkeittimestä kiehuvaa vettä, annan olla jonkun aikaa ja vaihdan veden kun eka on jäähtynyt.

Hyvä idea! Olisi ainakin helpompaa kuin keittäminen. Ei olisi pohjaanpalamisen vaaraa. Olen myös joskus lukenut tuon, mutta olin unohtanut tuon mahdollisuuden. No, jonkin astian joka tapauksessa tarvitsen.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja annastindeli » To 14 Touko 2009 22:35

Niin no lasipurkki on aikalailla halvempi ku kattila :tilt: Se oli miulla ehkä se painavin syy tässä valinnassa. :virne: Ja toisekseen se on helpompi pitää erillään ruoanlaittoon käytettävistä astioista, omaan purkkiini ainakin laitoin nimilapun kylkeen. En oikein tiedä missä säilyttäis kattilaa, kun ei sitä oikeen kattilakaapissa viittis pitää ettei mene muitten kanssa sekasin
annastindeli

ViestiKirjoittaja friikkis » Pe 22 Touko 2009 17:18

Huh, tissit voi olla melkoinen stressin aihe. Viime viikonloppuna satuin huomaamaan, että mullahan on patti toisessa rinnassa. Uskomaton paniikki tietty iski heti, silmissä pimeni ja oksennuskin tuli silkasta kauhusta. Mulla on tosiaan pieni syöpäfobia. Ei muuta kuin maanantaina kunnalliseen, josta lähetettiin kiireisenä mammografiaan. No enhän minä jaksanut sinne jonottaa, joten karautin tänään yksityiselle. Olen tietty koko viikon tutkinut lääkärikirjoja ja lukenut netistä rintasyöpäjuttuja. Lääkärillä tunsin jo niin suurta kauhua, että en saanut edes sanaa suustani. Tissi ultrattiin, eikä siellä sitten ilmeisesti mitään vakavaa ollut. Fibroadenooma todennäköisesti, otettiin kuitenkin näytteet ja viikon päästä saan kuulla varmat tulokset. Olo on nyt melko helpottunut. Olisi vaan jo maanantaina pitänyt uskoa lekuria, kun sanoi ettei näin nuorella (23) yleensä mitään vakavaa sillä alueella ole.

Oli pakko päästä jonnekin purkamaan, kun on nyt niin uskomaton fiilis. Jos sitä oppisi stressaamaan jatkossa vähän vähemmän moisista asioista.
friikkis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 22 Touko 2009 17:31

friikkis :paijaus:

Oon vähän samassa tilanteessa, mutta en ehkä panikoi ihan noin pahasti, kun olen itsekin vielä nuori. Menen tässä lähiaikoina käymään lääkärissä ihan muilla asioilla. Toivotaan, että ehdin ottaa tuonkin asian esille samalla käynnillä.

Kaikenlaiset kauhukuvat on kyllä käyneet mielessä. :hämillään:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 22 Touko 2009 19:10

Voihan tissi!
Toivottavasti on kaikki hyvänlaatuista sillä suunnalla.

--
Itse olen ihmetellyt valtaisaa hiustenlähtöä. Irronneita karvoja tuntuu
olevan ympäri kämppää ja aina hiuksia harjatessa niitä lähtee iso tukku.
Tuleekohan ne takas joskus?
Ja millaisina...
Harmaita odotellessa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 24 Touko 2009 21:26

friikkis ja Lyyra, toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Jaksamista!
--------

Olen alannut pohtia, lopettaisinko hiusteni värjäämisen. Ei vain jaksaisi aina olla niitä värjäämässä. Oma väri on kuitenkin melko lähellä nykyistä hiusväriäni ja mulla on nyt reilun 2 kuukauden juurikasvu. Toisaalta tällaisista pitkistä hiuksista värin kasvattaminen pois vienee vuosia. :huoh:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kaarina » Ma 25 Touko 2009 00:43

Toivottavasti friikkikselle ja Lyyralle tulee pian helpottavia uutisia. :paijaus:

---

Marenkienkeli, itse lopetin hiusten värjäämisen kesällä/syksyllä 2006 ja vielä on jonkin verran latvassa värjättyä hiusta. Olen muutaman kerran leikkauttanut hiuksia melko paljon pois, mutta hitaasti se oma väri on tullut. Pituus on tällä hetkellä tämä. En tiedä, miten nopeasti sulla kasvaa hiukset, toivottavasti nopeammin ku mulla. :D
Kaikki on hetken tässä.
Kaarina

ViestiKirjoittaja surunmurhaaja » La 30 Touko 2009 09:33

Itseruskettavista puoli sanaa. Mie oon nyt käyttänyt kropparasvana Nivean Summer beautya ja vaikutus on kyllä minimaalinen. Toisaalta oon työn puolesta ulkona ja sen takia ruskettunutkin jo jonkin verran, joten jos siis ihan pikkusta mahdollista vaikutusta tahtoo niin tää vois olla hyvä. Hinta ei oo kova ja toisaalta tuo tummempi sävy noista voi toimia paremmin. Jostain syystä mie en vaan sitä kaupasta koskaan bongaa, hmph.

Kämppis vannoo Doven näihin väriäantaviin, niissä tuntuu olevan sekä enemmän potkua että tyyriimpi hintakin. Tuossa Niveassa voi olla joitakuita ärsyttävä tuoksu, miulle tullee mieleen banaanijogurtti. :D
Kannetaan omenoita laavuun - siellä on tämän firman konttori.
surunmurhaaja

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 31 Touko 2009 22:36

Nyt se on sitten käytössä. Kuukuppi. :O: Pikkuisen oudoltahan tämä tuntuu, kun tällaista en ole aiemmin käyttänyt. Kuppi oli aika helppo laittaa ja nautin siitä, että ei tarvitse käyttää siteitä. Antennia täytynee lyhentää, mutta sitä en tee ihan vielä, sillä en ole ihan varma, paljonko haluan sitä lyhentää.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 01 Kesä 2009 17:27

marenkienkeli kirjoitti:Kuppi oli aika helppo laittaa ja nautin siitä.

Kaikkea ei tartte kertoa hei. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 01 Kesä 2009 20:40

Nugat kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Kuppi oli aika helppo laittaa ja nautin siitä.

Kaikkea ei tartte kertoa hei. :keijo:
:pitsläp: Eipäs katkota virkettä keskeltä. :virne:
-------

Oon nyt sitten tehnyt lopullisen päätöksen, että lopetan hiusteni värjäämisen. Saa nyt nähdä, kuinka kauan jaksan olla värjäämättä. Kampaajalle pitäisi kyllä varata aika. Hiusten latvat ovat melko haaroittuneet (, mikä ei sinäänsä yllätä, kun edellisestä kampaajalla käynnistä on jo melkein 10 kuukautta).
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja damn » La 06 Kesä 2009 15:20

Tyttöilin tämän aamun ja käytin ikuisuudelta tuntuvan ajan hiustenlaitoon ja meikkaamiseen. Olen tuhottoman laiska ja huono laittamaan hiuksia. Kuten olen täällä aikaisemmin todennutkin niin minkäänlaisia kampauksia en osaa tehdä. Tänään ajattelin kokeilla hiustenlaittoa ja juhlameikkiä siskon tuleviin häihin. Tuntuu, että kaikki meijän ja siskon miehen perheestä stressaa ja puhuu koko ajan siitä miltä aikoo näyttää häissä. Minä en ole kovin juhlaihminen. Näytän aina ihan samalta niin arkena kuin juhlissa, koska laittautumiseni koostuu aina samasta arkimeikista(joka on niin luonnollinen, että harva edes tajuaa mulla meikkiä olevan...)ja hiukset on aina auki. Nytkin jätän hiukset auki, mutta yritin kihartimen kanssa saada näistä vähän erilaiset. Meikkiäkin yritin laittaa enemmän, mutta en mie tykkää meikata kamalasti :( . Anteeksi vaan kaikki sukulaiset, mutta minusta ei saa kovin laittautuneen näköistä sitten millään. Kaikki varmaan katsoo, että eipä oo damnia näköjään kiinnostanut laittautua, vaikka kyseessä on siskon elämän tärkeimpiä päiviä.
Ja minulla ei ole edes avecia, kiva istua pöydässä missä kaikilla muilla on seuralainen. Mies kyllä tarjoitui olemaan minun avec vaikka lopetettiin tapailu, mutta minä sanoin sille, että istukoot rauhassa siellä kaveripöydässä, koska muuten sukulaiset ahdistelisi sitä kysymyksillään ja kaikki luulisi meidän olevan yhdessä. Olisi ärsyttävää alkaa kaikille erikseen selittää, että ei meillä enää ole mitään juttua ja Tyyppi, jonka avecikseni olisin ottanut jos pidempään oltais tunnettu, on kotona.
Fail, fail again, fail better.
damn

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa