Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 07 Kesä 2009 11:13

damn kirjoitti: Kaikki varmaan katsoo, että eipä oo damnia näköjään kiinnostanut laittautua, vaikka kyseessä on siskon elämän tärkeimpiä päiviä.

Höps. Sama vaikka pukeutuisit perunasäkkiin ja jättäisit peseytymättä ja siistiytymättä kuukaudeksi. Tärkeintä on, että olet paikalla siskosi tärkeänä päivänä. :tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja urakka » To 11 Kesä 2009 19:51

Käytiin tänään kaverin kans tyttöilemässä kaupungilla. Käytiin syömässä, juoruttiin, shoppailtiin ja oltiin muutenkin ihan vapaalla molemmat, ja olipa vain hauskaa! :D

Ite en pahemmin kyllä ostostellut, johtuen rahatilanteesta. Jostain syystä olen kuitenkin viime aikoina tuntenut vahvaa vetoa erilaisiin hevimies-varusteisiin, kuten maastohousuihin, mustiin army-lippiksiin, kettinkeihin ja mustiin vaatteisiin, niin näihin liittyen pari t-paitaa ja lippis lähti mukaan. Lakki oli maksoi alle vitosen, ja oli sitä paitsi kerrankin tarpeeksi syvä, ja tarpeeksi iso. Jostain naisten päähineet ei istu mulle, ja kaveri valittikin että mun kans joutuu ärsyttävän usein shoppailemaan miestenosastolla, josta yritin lakin lisäksi löytää itselle täydellisiä sortseja. Turhaan kyllä, ei löytyny. :huokaus:

Mutta miestenosaston vastapainoksi perehdyttiin myös kosmetiikkapuoleen, ostin uuden kosteusvoiteen itselle. Herbinan tökötti on kyseessä, ja tais olla joku Marja Spa-sarja tms. Purkki on vähän epäkäytännöllinen pumppupullo, mutta ehkä sen kestää. Kotona avasin paketin, enkä tienny olisko pitäny itkeä vai nauraa, mömmö haisee ja näyttää lähinnä vähän sulaneelle mansikkajäätelölle. :virne: Mut ihan hyvältä vaikuttaa eka kokeilun jälkeen, saa nähä muuttuuko mielipide.

Mut oli kiva päivä! Kyllä mustakin vielä kunnon neiti leivotaan, ku on näitä ammattitaitoisia kouluttajia nykyään lähipiirissä. :virne:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 19 Kesä 2009 17:44

Leikkasin hiukset. :tyttö:

Ohjeet otin täältä ja täältä, ja pituudesta taisi hävitä semmonen 10-15 cm. Hiukset yltävät nyt pari senttiä tuohon solisluun alapuolelle, kun ennen ylsivät melkein nännit peittämään. Kerrostus ei tainnut ihan onnistua, mutta eipä tuon niin väliä. Pääasia että pääsin kuivista latvoista eroon. Samalla trimmasin (taas) otsatukkaa vähän.

Nyt tekis sitten mieli ostaa myös värillistä hennaa ja kokeilla värjäilläkin. Hiphei!
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 23 Kesä 2009 14:18

Olen tykästynyt Doven käsivoiteeseen. Ei se kovin tehokasta ole, mutta tuoksuu ihan siltä kuin olisi kemikalio-osastolla, tai hotellissa tai muussa arjesta poikkeavassa epäpaikassa. Yleensä tosin kaikenlaisten aineiden tuoksuille käy kohdallani siten, että jos aluksi onkin kiva, niin vähän ajan päästä alkaa tuntua sietämättömiltä. :tilt:

Olisihan se nyt aika kamalaa olla kaiken aikaa tavaratalon kemikalio-osastolla (onneksi voide imeytyy nopeasti ja tuoksu haihtuu). Hetken ajan sellaiset mielikuvat ovat kuitenkin jännittäviä, niin kuin yleensäkin tilanvaihdokset omassa elämässä. Niin kuin joskus voisi hetken ajan kuvitella elävänsä ostoskeskuselämää, sellaista jossa kuljetaan päivittäin valtavan pitkää käytävää liikkeiden ohi ja ostetaan mukaan kahvia pahvimukissa, kunnes sitten tajuaa millaista olisi, jos se jatkuisi päivästä toiseen (välttämättä tässä ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta jos asiaa ajattelee vertauskuvallisesti). Ei sillä ettenkö pitäisi shoppailusta, mutta ostoskeskuksia hallitummissa tiloissa, paikoissa joista löytää myös ulos.

Alennusmyynnit on alkaneet, pitäisi ostaa kesämekko jostain.

[/tajunnanvirta] :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja ceuro » Ti 23 Kesä 2009 16:14

Mulla on kesähame. Yksi vastaantulija eilen hymyili mulle varmastikin vain sen hameen ansiosta. Kivaa, kun on näin lämmintä, että jopa minä uskallan tyttöillä ja pitää sitä hametta päällä. :tyttö:

Muok. Ja kiitos Lyyralle hiustenleikkuuvinkkilinkeistä! Näyttääpä siltä, että pitää ottaa ohjeet kokeiluun.
...tai sitten keitän muina naisina kahvia ja unohdan
ceuro

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 24 Kesä 2009 10:10

L-S kirjoitti:Yleensä tosin kaikenlaisten aineiden tuoksuille käy kohdallani siten, että jos aluksi onkin kiva, niin vähän ajan päästä alkaa tuntua sietämättömiltä.

Mulla on käynyt nyt raskauden aikana vähän samalla tavoin aikaisemmin käytössä olleen
dödön, käsirasvan, kropparasvan ja muutaman muun tuotteen kanssa: nuo tuoksut asso-
sioituu niin vahvasti siihen alkuajan pahoinvointiin, etten siedä ko. tuotteiden löyhkää
nenässäni hetkeäkään :umpfh: Vähän epäilen, että nuo tuotteet ovat bannissa lopun ikää, ei-
kös sitä sanota että tuoksumuistot on niitä kaikkein vahvimpia muistoja?

Onneksi lähestulkoon kaikista päivittäisrasvoista jne löytyy nykyään hajuttomat versiot,
hiphei. Muuten oisin ollut ihan au naturel jo useamman kuukauden ajan :pahis:

Ja tää nyt ehkä kuuluisi ennemmin tuonne Kakkavaippa-ketjuun, mutta mä oon tällä het-
kellä tyytyväisempi kroppaani mitä ikinä :D Mulla on ihan sellainen naisnaisolo, että mun
kroppa tekee nyt just sitä mitä sen kuuluukin. Ja nää uudet, pyöristyneet muodot on iha-
nat :tyttö:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 24 Kesä 2009 11:57

Kesä ja kesämekkoilu. :sydän: Pihalla on lämmintä ja mulla on vapaata. Mekko päälle, hiukset kuntoon, vähän meikkiä naamaan ja pihalle ystävän kanssa! :tyttö: Aurinkorasvaa ei sovi unohtaa.

Jotkut nätit aurinkolasit pitäis hommata. En kuitenkaan jaksane raahautua kauppaan tällaisena päivänä, kun on näin ihana ilma.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja damn » Ke 24 Kesä 2009 14:00

Olen kävellyt koko aamupäivän korkokengät jalassa :tyttö: . Oma kenkävarastoni koostuu noin kymmenestä parista tennareita, yhtään korkokenkää en omista, joten nämäkin piti lainata siskolta. Yritän opetella kävelemään näillä kunnolla ennen viikonloppua, etten näytä ihan tyhmältä kun rymyän juhlamekko päällä.
Viime kertainen korkokenkienlainaus oli kamala. Olin serkun häissä vuosi sitten ja lainassa olleet korkkarit ei oikein ollut hyväksi minun jaloille ja jalat turposi ja sattui ihan pirusti. Lopputulos oli se, että jouduin ottamaan kengät pois ja vietin lopun hääjuhlan paljainjaloin. Olin myös nauttinut alkoholia kiitettävästi, joten tilanne näytti varmaan siltä, että otin korkkarit pois siksi, että en kaatuilisi :nolo: . Yritän välttää samanlaista tilannetta tänä vuonna, joten lainasin mukavammat kengät ja vieläpä koekävelen nämä.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 24 Kesä 2009 21:57

Olipas ihanaa kesämekkoilla tänään. :tyttö: Punoittava kaula-aukko ei tosin ollut kovinkaan miellyttävä yllätys. Aurinkorasvaa kyllä laitoin, mutta näköjään sitä olisi pitänyt lisätä useammin ja/tai käyttää suurempaa suojakerrointa. Ehkä sekin olisi auttanut, että ei olisi istunut niin paljon auringossa. :tilt:

Mukavaa kesähengailua puistossa ja kaupungilla pikkuisen häiritsivät kengät, joita en ole ennen käyttänyt ilman sukkiksia. Kantapäihin ei tullut rakkoa - kiitos rakonestopuikon. Toisen jalan sivuun kuitenkin tuli pari punoittavaa pikkurakkoa. :(

Huomenna ajattelin laittaa hameen päälle. Mekon jätän suosiolla kaappiin, että saan suojattua punoittavan kaula-aukon paidalla.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 24 Kesä 2009 22:22

Ai niin! Alennusmyynnit! Vois mennä kattomaan kenkiä ja riepuja. Tai ehkä säästän, että Tallinnassa ollessa saa vähän tuhlata... Muuten olen toteuttanut naisellista tarvetta sada uusia vaatteita ompelemalla! Kaksi mekkoa ja yhdet treenipöksyt on valmistuneet kuukauden sisään. Kivoja ovat! Tänään katselin muiden kesämekkoja ja totesin omieni olevan toisen sorttisia, mutta ei kai sitä aina tartte muodin mukaan...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Nugat » To 25 Kesä 2009 17:24

Sippura kirjoitti:
Ja tää nyt ehkä kuuluisi ennemmin tuonne Kakkavaippa-ketjuun, mutta mä oon tällä het-
kellä tyytyväisempi kroppaani mitä ikinä :D Mulla on ihan sellainen naisnaisolo, että mun
kroppa tekee nyt just sitä mitä sen kuuluukin. Ja nää uudet, pyöristyneet muodot on iha-
nat :tyttö:

Oi! Osaan jollainlailla kuvitella tuon tunteen! :D Tästä tuli vallan hyvälle mielelle. :virne:

Oma kroppani on sellaisessa ihmeellisessä tilassa, että se vaatisi jotain sille tarkoitettua asiaa. :friikki: Erittäin, erittäin jännä olo. Mutta ei siitä sen enempää. :tilt:

Juuri aamulla muistelin, että siskosihan oli myös raskaana? Se on hienoa se, että on saman ikäisiä serkkuja lapsella! :D T: Kaikkein nuorin serkuista ja vanhin 45. :friikki:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Sippura » To 25 Kesä 2009 21:01

Nugat kirjoitti:Juuri aamulla muistelin, että siskosihan oli myös raskaana? Se on hienoa se, että on saman ikäisiä serkkuja lapsella!

Joo, kyllä - siskonpoikaa odotellaan saapuvaksi reilun kuukauden päästä.
Jännää! :D

Ja onhan se aika mieletöntä ajatella, että mein mukelot tulee olemaan to-
si samanikäisiä, ikäeroa tulee olemaan vain parisen kuukautta. Parhaassa
tapauksessa heistä tulee tosi läheisiä kaveruksia :hymyhali:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Dnd » To 25 Kesä 2009 23:18

Nugat kirjoitti:Oma kroppani on sellaisessa ihmeellisessä tilassa, että se vaatisi jotain sille tarkoitettua asiaa. :friikki:

:pahasetä:
:friikki:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 26 Kesä 2009 18:21

Mulla on nyt reilu 10 cm lyhyemmät hiukset. :superhymy: Kampaaja kyllä leikkas hyvin, mutta ikinä en kyllä mee samaan paikkaan! :kieli: Sanoin kyllä, että mulla on pitkä aika edellisestä kampaajakäynnistä, mutta silti se kommentoi mun huonokuntoisista latvoista ja niiden hapsuisuudesta. Ja siitä, että latvat on niin ohuet. No, yllätys, kun edellisellä kerralla ne leikattiin kerroksittain. :jaaha: Kampaaja antoi hyvän vinkin, että kannattais ehkä harkuta omien hiusten värisiä raitoja niin ei olisi niin selkeää eroa juurikasvun ja värjätyn osan välillä. Tätä ennen hän oli kuitenkin sanonut, että nykyinen hiusvärini on liian vaalea mulle. Ja akka vielä kahtas huokailla sitä, että (juuri kauniisti kuivatut) hiukseni menevät lyttyyn kypäräni alla. :gaah: Anteeksi avautumisesta. :moro:

Muoks. Kävinhän mä tänään myös alennusmyynneillä. Mukaan tarttui yksi lyhythihainen.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » La 27 Kesä 2009 17:52

No ohhoh, millaista asiakaspalvelua Marenki on saanut osakseen. Monelle naiselle hiukset ovat kruunu, jota jopa kampaajan yksinkertaisesti vain täytyy kommentoida hienovaraisesti. Minä ainakin kestän jos jonkinlaista ulkonäkökommenttia, mutta jos joku erehtyy kutrieni kuntoa arvostelemaan, herranjumala, silloin on herneenpalko ja pari perunaakin nenussa.

Tyttöilin tänään. :D

Ostin kesähameen, kolme toppia sekä shortsit. Nyt on hame & toppi -yhdistelmä yllä ja ai että kun on tyttömäinen olo! :superhymy:

Innostuin myös täydentämään meikkivarastoani kulmakynän ja luomivärin verran. Tarpeeseen tulivatkin. Välillä oikein hävettää, kun ikivanhoja, pikkuisen kuivahtaneita pakkeleita käytän aina viimeiseen saakka.

Tyttöilyyn hurahtaneena kiinnitin myös tavallista enemmän huomiota hiuksiini ja nyt ne ovat nätisti. Ja arvatkaa mitä: ai että kun on tyttömäinen olo! :virne:
Maija

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 28 Kesä 2009 13:10

Maija kirjoitti:No ohhoh, millaista asiakaspalvelua Marenki on saanut osakseen.

Ja unohdin kertoa vielä sen, että käytän vääränlaista shampoota, kun hiuksia lähtee liikaa harjatessa. :friikki: :keijo: :ei: Jopa minä tiedän sen, että tuo asia on yksilöllistä ja jonkin verran kausittaista. :jaaha: Ja mulla on kerrankin käytössä shampoo, joka pitää helposti hilseilevän päänahkani kunnossa. :sydän: Mieluummin pikkuisen ohuemmat hiukset kuin kutiseva päänahka! Niin kerta. :nirppa:

Alennusmyyntiostoksista puhuessani unohdin mainita, että ostinhan mä lyhythihaisen lisäksi aivan ihanan kesäkassin. :sydän: Se on sellainen turkoosi kangaskassi, jota voi helposti käyttää jopa pyöräillessä. Ja oli puoleen hintaan. :D
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ma 29 Kesä 2009 16:10

Mäki kävin kampaajalla. :ahihi:
Lopputulos on tämännäköinen.

Mä tykkään näistä. :ahihi:
Ikinä ei oo ollu näin lyhyet hiukset ja ah, miten kevyeltä nää tuntuukaan!
Gaffa

ViestiKirjoittaja skray » Ma 29 Kesä 2009 19:01

Onpas kivat hiukset Gaffalla. :tilt:

Mäkin tuossa tyttöilin viime viikolla ja ostin indiskasta alennetun kesämekon, vihreän sellaisen. Kiva on ja sopivan kevyt kesämekko.
Oon (vasta) nyt hurahtanut mekko/pitkä paita & legginsit yhdistelmään. En enää muuta haluaisikaan pitää kuin legginsejä ja kivoja paitoja ja mekkoja.

Mä muuten tuun aina vähä myöhään mukaan kaikkiin villityksiin. Nytkin on nuo legginsit&hame/mekko/paita yhdistelmät pyöriny jo toista vuotta ja mä vasta nyt innostun. Ja pysyn sitte innostuneena siihen asti, että uusi villitys on pyörinyt aikansa ja voin tarttua siihen. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja damn » Ma 29 Kesä 2009 19:32

Itseäni lainaten:
damn kirjoitti:Oma kenkävarastoni koostuu noin kymmenestä parista tennareita, yhtään korkokenkää en omista

Asiaan tuli muutos viikonloppuna, kävin nimittäin ostamassa itselleni kivat korkkarit. En olisi muuten ostanut, mutta lainassa olleet kengät osoittautuivat pikkuisen liian isoiksi. Kotona niillä kävellessä ajattelin, että ei nämä liian isot ole ja pystyn kävelemään, mutta kun laitoin sukkahousut jalkaan ennen juhliin lähtöä, niin kengät alkoi tuntua ihan kamalilta. Siispä noin tunti ennen häihin lähtöä kävin shoppailemassa itselleni kengät. Ne on todella hyvät jalassa ja voisin melkein pitää noita muulloinkin kuin juhlissa. Tein nimittäin todella yllättävän asuratkaisun ennen reissuun lähtöä ja kaivoin kaapista minihameen. Löysin sen hameen joskus kotikotoa siskon kaapista kun olin yläasteikäinen ja pidin sitä kerran. Nyt kuusi vuotta myöhemmin ajattelin, että voisi sitä helteellä laittaa muutakin päälle kuin farkut. Ja noiden uusien kenkien kanssa se oli tosi kiva, joten ehkä uskaltaudun laittamaan joku päivä ihan muuten vaan hameen ja korkkarit. Tosin pitää ensin odottaa, että jalat paranee viikonlopun aiheuttamista vammoista.
Porukka ei ollut uskoa silmiään kun näkivät minulla hameen, tätä tosiaan tapahtuu noin kuuden vuoden välein helteen aiheuttaman mielenhäiriön takia :rotflmao: .
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja kaneli » Ma 29 Kesä 2009 22:31

Huhhuh, mua ihan hävettää, miten paljon rahaa on tänään mennyt. Ensiksikin ostin upeat korkkarit kesän juhliin. Sain alennusta 50%, eli tämä oli mielestäni varsin kannattava kauppa! Homma pysyi vielä joten kuten hanskassa, kun ostelin treenivaatteita. Lähinnä siksi, että kaikista kivoista vaatteista oli jäljellä enää isoja kokoja. Mutta sitten kun astuin Gina Tricot'n maailmaan, sekosin. Nyt on kuulkaa mekkoa ja legginsiä ja toppia ja alusvaatetta. Ja siltikin ne tärkeimmät jäivät ostamatta. Lähdin nimittäin etsimään mustia ja valkoisia rintsikoita, joista saisi olkaimet irti. Niinettä vinkatkaa, jos jossain tiedätte sellaisia myytävän ei niin suolaiseen hintaan. :hullu:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 29 Kesä 2009 22:37

kaneli kirjoitti:Sain alennusta 50%, eli tämä oli mielestäni varsin kannattava kauppa!

http://www.youtube.com/watch?v=wKT2e6IzVYY
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 30 Kesä 2009 19:35

skray kirjoitti:
Mä muuten tuun aina vähä myöhään mukaan kaikkiin villityksiin. Nytkin on nuo legginsit&hame/mekko/paita yhdistelmät pyöriny jo toista vuotta ja mä vasta nyt innostun. Ja pysyn sitte innostuneena siihen asti, että uusi villitys on pyörinyt aikansa ja voin tarttua siihen. :keijo:

:femmat:

Ostin tänään legginsit ja semmoisen kivan kesämekkokaavun. Mutta voi jumankauta, kun oli vaikeaa löytää oikeankokoisia, mustia caprilegginsejä. (Ei sukkahousumallia.) Joka kaupasta ne tuntuivat olevan loppu. Päädyin ostamaan sellaiset, joissa on pitsiset lahkeet ( :p) enkä ole varma tykkäänkö niistä.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 30 Kesä 2009 19:47

Suvi kirjoitti:
skray kirjoitti:

:femmat:

Ostin tänään legginsit ja semmoisen kivan kesämekkokaavun. Mutta voi jumankauta, kun oli vaikeaa löytää oikeankokoisia, mustia caprilegginsejä. (Ei sukkahousumallia.) Joka kaupasta ne tuntuivat olevan loppu. Päädyin ostamaan sellaiset, joissa on pitsiset lahkeet ( :p) enkä ole varma tykkäänkö niistä.

Ootko Sumppu testannu mun suosikkikaupan Gina Tricot'n? Siellä on legginsejä, jotka eivät ole sukkahousumaisia tai pitsisiä. :)
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 30 Kesä 2009 19:48

Ei siellä ollut enää kuin pieniä kokoja. :p
Muoks. Tosin viime viikolla kun edellisen kerran kävin siellä, niin oikeaa kokoakin oli vielä paljon. Silloin halusin vain päästä pois teinien keskeltä, niin en ostanut mitään. :virne:
Viimeksi muokannut Suvi päivämäärä Ti 30 Kesä 2009 19:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja kaneli » Ti 30 Kesä 2009 19:51

Missä Ginassa kävit? Ainakin Forumissa oli vielä toissapäivänä isojakin kokoja jäljellä. :)
kaneli
Vastarannan keijo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa