Onhan toi jotenkin tosi keijoakin murtaa käsi ja olla sitten vaan että ohos. 
Kibaya kirjoitti:Wildis, jotkut ihmiset on semmoisia että ne pitää viedä väkisin lääkäriin. T. äitinsä sinne väkisin vienyt.![]()
Mutta jos murtuma on siisti ja hyvässä paikassa niin eih se välttämättä oo kipeä. Tosin oisin itse mennyt siinä kohtaa kun käsi turpoaa palloksi.
Ehkä ens kerralla Haahuilija ei niin machoile?Onhan toi jotenkin tosi keijoakin murtaa käsi ja olla sitten vaan että ohos.

Alkoi viikko sitten yskällä, sitten tuli kurkkukipu, jonka jälkeen alkoi nuha ja nivelten kolotus. Viikonloppu meni puistatuksissa kun vaan niisti ja yski ja tunsi kurkkukipua.. Jotenkin niin "voimatonta" kun ei voi käyttää niitä normilääkityksiä flunssan hoitoon (viinaa
), enimmäkseen piti vaan kärsiä
Siis joo toki höyryhengitykset sun muut tietty, mut Duactia varsinkin olisin kaivannut siihen alkuun
Nyt on "vaan" limaisuutta ja pieni nuha, ääni menee herkemmin, mut eipä täällä himassa hirveesti tuu juteltuakaan yksin... 
Tuntuu siltä, kuin kaipaisi jonkun niksauttamaan selän kohdilleen tai jotain. Olen kokeillut jo monenlaisia venytyksiä, putkirullaa ja kipukoukkua. Seuraavaksi voisi ottaa särkylääkettä ja Voltarenia ja tehdä joogaa.
Toimenpiteet auttoivat hiukan, mutteivät kyllä kokonaan. 

tätä elimistöä.
Pikaista paranemista ja toivottavasti pikkuinen ei sairastu. Tuollaisesta saa totisesti olla harmissaan. 
Parane pian.
(joo ymmärrän et lapsiperheessä pitää varoa vatsatautia, mut en kyllä itse olisi tehnyt samaa ratkaisua. Nimiäispäivä ei tuu uudelleen ja olis esim. tullut vaan toinen ja vaan nimen julkistamisen ajaksi. Mutta jokainen tyylillään. Käly sanoi puhelimessa et pidetään sit omat juhlat myöhemmin mihin he tekee tarjottavat, mutta ihan rehellisesti mua ei kiinnosta niiden huonoa omaatuntoa liennyttää kahveilla. Nimiäiset on tänään ja päättivät skippaa ne, piste.) Ja muut vieraat on onneksi tulossa 

Onpas ikävää.theia kirjoitti:(joo ymmärrän et lapsiperheessä pitää varoa vatsatautia, mut en kyllä itse olisi tehnyt samaa ratkaisua. Nimiäispäivä ei tuu uudelleen ja olis esim. tullut vaan toinen ja vaan nimen julkistamisen ajaksi. Mutta jokainen tyylillään. Käly sanoi puhelimessa et pidetään sit omat juhlat myöhemmin mihin he tekee tarjottavat, mutta ihan rehellisesti mua ei kiinnosta niiden huonoa omaatuntoa liennyttää kahveilla. Nimiäiset on tänään ja päättivät skippaa ne, piste.

Kakut on tilattu ja maksettu niin ei aleta siirtämään juhlia heinäkuulle koska he ei pääse. Kaikki muut tulossa kuitenkin. Ja kyllä, todellakin ajattelen itsekkäästi, ja mulla on oikeus tuntea vitutusta ja harmistusta. Tiedän, että me oltaisiin tehty eri valinta. Ymmärrän heidän valintansa mut kai mua saa harmittaa? Vatsatauti tarttuu kosketuksesta ja jos oot 10 min paikalla ja et koske mihinkään pystyy sen minimoimaan sen riskin. Joo, riski siltikin, ja ne ei sitä riskiä halunneet ottaa.Wildchild kirjoitti:theia kirjoitti:(joo ymmärrän et lapsiperheessä pitää varoa vatsatautia, mut en kyllä itse olisi tehnyt samaa ratkaisua. Nimiäispäivä ei tuu uudelleen ja olis esim. tullut vaan toinen ja vaan nimen julkistamisen ajaksi. Mutta jokainen tyylillään. Käly sanoi puhelimessa et pidetään sit omat juhlat myöhemmin mihin he tekee tarjottavat, mutta ihan rehellisesti mua ei kiinnosta niiden huonoa omaatuntoa liennyttää kahveilla. Nimiäiset on tänään ja päättivät skippaa ne, piste.
Anteeksi nyt vedät varmasti hernepalkon nenään, mutta voisitko ajatella yhtään enempää itsekkäämmin? Vatsatauti ei ole leikin asia, ja lapsiperheessä noita tauteja vierailee muutenkin ihan tarpeeksi ilman että lähtee tieten tahtoen itselleen sitä tautia hakemaan. Pahimmillaan olisit ns. ajanut heidät sairaalaan tiputukseen kun kotinesteytys ei aina riitä.
Ymmärrän siis kälysi ratkaisua ihan täysin. Mutta ymmärrän myös sinua: nimiäisiä tulee vain ne yhdet. Mutta tälleen ulkopuolisena ajateltuna olisitte voinut siirtää juhlia hieman myöhemmäksi että varmasti kaikki teidän perheessä ovat terveinä.
Tsemppiä joka tapauksessa!
theia kirjoitti: Ymmärrän heidän valintansa mut kai mua saa harmittaa?

Wildchild kirjoitti:theia kirjoitti: Ymmärrän heidän valintansa mut kai mua saa harmittaa?
Tottakai saa harmittaa, mutta ei siitä heidän valinnastaan saa suuttua
Kibaya kirjoitti:Wildchild kirjoitti:theia kirjoitti: Ymmärrän heidän valintansa mut kai mua saa harmittaa?
Ei mulle sinänsä kuulu, mutta kyllä mun mielestä saa suuttua jos suututtaa. Eri asia miten siihen suuttumukseensa reagoi. Että rupeaako kiukuttelemaan siinä päin naamaa ja mököttää kolme kuukautta, vai ilmaisee suuttumuksensa sanallisesti vaikka joillekin muille, sen suuremmin tuomitsematta ihmisiä henkiöinä. Teosta ja heidän päätöksestään saa reagoida, mutta tuskin theia tässä suuttui ihmisiin itseensä.
En ymmärrä tuota etteikö saisi suuttua tai ilmaista omia tunteitaan. Saa tuntea, saa ilmaista, mutta pitää osata tunnistaa siinä että mihin suuttui ja menettikö hermonsa asian vuoksi vai ihmisen itsensä vuoksi. Kaikkea ei pidä ottaa henkilökohtaisesti, jos joku johonkin reagoi.

Wildchild kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Wildchild kirjoitti:theia kirjoitti: Ymmärrän heidän valintansa mut kai mua saa harmittaa?
Ei mulle sinänsä kuulu, mutta kyllä mun mielestä saa suuttua jos suututtaa. Eri asia miten siihen suuttumukseensa reagoi. Että rupeaako kiukuttelemaan siinä päin naamaa ja mököttää kolme kuukautta, vai ilmaisee suuttumuksensa sanallisesti vaikka joillekin muille, sen suuremmin tuomitsematta ihmisiä henkiöinä. Teosta ja heidän päätöksestään saa reagoida, mutta tuskin theia tässä suuttui ihmisiin itseensä.
En ymmärrä tuota etteikö saisi suuttua tai ilmaista omia tunteitaan. Saa tuntea, saa ilmaista, mutta pitää osata tunnistaa siinä että mihin suuttui ja menettikö hermonsa asian vuoksi vai ihmisen itsensä vuoksi. Kaikkea ei pidä ottaa henkilökohtaisesti, jos joku johonkin reagoi.
Mun mielestä tollasesta taas ei voi eikä saa suuttua. Koska sairastumisille ei voi mitään ja jos joku sen vuoksi peruu, se on vain harmillista. Mutta että suuttuminen on ihan turhaa koska minkäs näille voi.
. Eläimet itsessään ei mulle noita oireita aiheuta, mutta kanin häkissä oleva heinä. Viimeisin muutaman tunnin kestävä yskä ja tukehtumisen tunne tuli kun kanin häkkiä siivotessa laitoin sille lisää heinää ja se heinä pölisi ihan kunnolla. Ärsyttää ihan hemmetisti, mutta olisin kiitollinen jos tähän jotkut lääkkeet nyt saisin.
Toivottavasti saat lääkkeet pian.
Ostin ko. salvan tavaratalon tarjouspäiviltä muutamalla eurolla taannoin, kun sen luvattiin auttavan jännityspäänsärkyyn. En tiedä siitä (ja itse asiassahan siinä purkissa lukee "on testattu jännityspäänsäryn hoidossa", mikä kuulostaa siltä, että testin tuloksena on yhtä hyvin voinut olla että ei toimi kuin että toimii
) , mutta flunssaan se tuntui toimivan (tai jos olikin placeboa, niin ihan sama
). Laitoin sitä illalla rintakehään, tuntui kyllä jotenkin avaavan tukkoisuutta ja se lämmin tunne on varsin, eh, kiehtova. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa